HUHTIVAUVAT 2009 *Syyskuussa*

Huomenta!

Ihanaa kun ei oo enää niin kakka-olo...nuhaa ym. vielä mutta toipumaan päin :)

Laala Ihana toi mekko! meillä on kanssa paljon villavaatteita,ne on musta ihania :heart: Kävin äsken miettii että miksei meillä oo ollenkaan tollasia mekkoja mutta niin meillähän on tosiaan poikalapsi :LOL: en oo tainnu ihan herätä vielä :xmas:
Mutta mä en tee niitä vaatteita ite,sukulaiset tekee..yritin raskausaikana opetella mutta paloi pinna aika nopeasti.Ommella osaan mutta en tiiä mikä noissa kaikissa puikoissa on :kieh:

teppana Mä uskon että imetys ja muutenkin "pikkuvauva-aika" on sellasta että äiti on luonnostaan vähän (eikä välttämättä niin vähääkään) hermoheikko..ja aattelen että se varmasti helpottaa kun vauva vähän kasvaa vielä,kun pystyy alkaa itse kertomaan mitä tarvitsee,mihin sattuu jne. ei tarvitse enää olla niin hälytystilassa koko ajan...
Vaikka tuskin se huoli koskaan lähtee pois mutta helpottaa varmasti..

Oijoi..ois pakko lähtee käymää poliisiasemalla ja jossain valokuvausliikkeessä että saadaan nooalle passi niin vois sitte varaa ens viikolle lennot,kun tietää kauan siinä passissa tarkalleen menee... =)

Misstar ja noksu 5,5kk
 
Heippa!
Täällä kanssa pieni nuhan poikanen päässyt jylläämään...Onneksi jo ollaan voiton puolella.Ajattelin käydä kuitenkin ostamassa ton nenäfriidan jos sais röörit auki tytöltä.Siita pikkuniistäjästä ei o mihinkään!!

JOku kyseli kakan koostumuksesta...Täällä kans yksi papanakakkaaja..kivikovaa papanaa tulee kiinteidenalotuksen jälkeen.Mä luulen et likka saa liian vähän nestettä,sen takia niin kiinteä koostumus.Nokkamuksta oon yrittänyt juottaa,mut ei siitä oiken mitään tule.Narskuttaa vaan suuosaa..Ja pullostahan ei juo.Hörpytyksellä menee pitkin rinnuksia...Vinkkejä?

Tänään meillä 6kk neuvola ja jännityksellä ootan millasia mittoja neitonen on saanut!Nyt ollaan siirrytty 4 ateriaan päivässä.Hyvin tuntuu ruuat maistuvan.Seit tosin oksensi x2 ...AIka jännää vaikka oli syönyt seitä onnistuneesti jo 5pv ja sit kahtena päivänä peräkkäin oksensi??Tosin laiton pienen (15g) palan tomaattia joukkoon,olisikohan se aiheutttanut reaktion??Nyt kala tauolla.

Neiti nukkuu ja mä taidan lähteä petipuuhiin eli vaihtaa lakanat :LOL:

h+k 6kk
 
Heipsan mammat. :)

Superheppulille :hug:
Varmasti on ollut todella kurja saada tuollaisia uutisia neuvolasta. Tsemppiä kiinteiden täyteen aloitukseen.

Laala, Aivan ihana mekko Auralla. :heart:

misStar, passissa menee viikon verran. :)

Petipuuhat, kyllä vaan. :p :saint:

Nenä-Friidaa ei olla kokeiltu kun apteekista löytyi paljon halvempi Lima-imu eli samalla idealla toimii kuin tuo friida. Hintaa oli 1.30e. Sanotaan että se on kertakäyttöinen, mutta jo esikoisen aikana sellaista käytin ja kuumalla vedellä pesty ja hyvin toimii monta kertaa. Joten sitä itse suosittelen. :wave:

Turvaistuin asiaa en ole vielä miettinyt, mutta selkämenosuuntaan se pitää kuitenkin olla.
BeSafe Izi Combi Isofix (muistaakseni) vaikuttaisi hyvältä, mutta kalliilta (sen haluaisin). Eli siinä menee Isofix kiinnityksellä selkämenosuuntaan ja kasvot menosuuntaan sitten myöhemmin turvavyökiinnityksellä. Mutta toisaalta eipä meidän autossa vielä ole isofixiäkään. :xmas:
Mutta uskon vakaasti, että halvempikin on ihan hyvä. Ja noi testit niin joskus joku ihan pikkuasia vaikuttaa siihen tulokseen, jolla ei oo käytännössä mitään tekemistä sen turvallisuuden kannalta vaan ainoastaan käyttömukavuuden kannalta ehkä.

Kukas se käytti jo villasukkia, superheppuli?! Täällä kanssa on mulla villasukat käytössä. :saint:
Onneksi miehellä on mun äidin kutomat sukat, koska itselläni ei tullut edes mieleen ottaa omia mukaan. :D
 
heipsan!

nuhanenät :hug: miulla kans taas kurkku kipeenä ja Nannalla vähä lämpöä, mut voi olla et on puhkeemassa ylös hampit..vastaha se parantu 4 viikon nuhasta!!!

joku oli jo pottaillu! :D :heart: oon kans miettiny et pitäs alkaa jo nyt harjottelee, Nanna nimittäi syönnin jälkee tuppaa sontimaa iha heti, joskus myös syönnin aikana... ihanaa... :LOL:

ihanan mekon oli Laala tehny!

istuin meidänkin pitäisi ostaa uusi. Nanna ei todellakaan mahdu tuohon talvihaalarissa!

villasukat täällä kans jalassa! :D meil on tosi kylmät lattiat!

superheppuli :hug:

voi ei en muista pitikö muuta kommentoida.. anteeksi jos unohin jotai.. :ashamed:

eiku joo puolivuotiainne kaikille iiiiiso hali! :heart:

petipuuhat............ hohhoijjakkaa :D ei paljoo nappaa! isäntä on kyllä jatkuvasti ruikuttamassa, sehän minun haluja kasvattaa!!!! :D no on sitä nyt kuitenki jotai lempeä ollu, vähä häiritsee vaa ku nanna nukkuu tuol mei makkarissa, ni saa kyllä mielikuvitusta aina käyttää, ku en tykkää siellä touhuta..

).( <----- voiskoha jo laittaa noin :LOL:

Mie jännään myö Nannan 6kk neuvolaa..
Kauheeta vauhtia ryömii ja pari konttausaskeltakin ottaa jo, mut ei ihan vielä oo päässy siinä vauhtii.. :)
Portaat kiinnostaa ja pistorasiat.. :whistle: onneks on tulppia noihi reikii ja äiskän mies lupas tehä portin myös toho rappusten alapäähä, ylhäällä on jo.. ei tarvi ihan kokoaja olla silmät selässäki :D jatkuvasti koittaa itteää saada ylös! kävelytuolia vastenkin ollaa nousemassa, ei onneks oo onnistunu vielä.. mut siis tukea vasten seisoo jo hyvin, ei vaa onneks osaa ite nousta vielä :D istumaan pyllähtää välillä konttausasennosta.

että tällästä. :)

ziki ja Nanna reilun viikon kuluttua puolivuotias köntsä! :heart:

siinä vähän tepastelua :)

 
petipuuhat, ei vaan kiinnosta :ashamed:

Viime yö mäni yllättävänkin hyvin. Vartin Sammo itkeskeli ja kun isi otti syliin niin rauhoittui ja nukahti sitten uudelleen sänkyynsä. Sammo heräsi sitten kuudelta itkeskelemään, aivan kuin olisi tiennyt, että terkkari sanoi, että kuudelta "saa" antaa aamumaidon.. Jospa se yösyöminen olisi sitten nyt slutloppu.

Pisuja tehdään tänäänkin pottaaan.Aamupesuilla tosin pissasi kaaressa lavuaariin, kun ei suoraan pyllypesulta metykään potalle kun piti kasvot pestä.. Kunnon mies :LOL: :LOL:
 
Superheppulille :hug:.


Turvaistuin on meilleki ajankohtanen ku poitsu painaa reilusti yli 9 kiloa, eikä oo toivoakaan että saatais se toppavaatteiden kanssa ängettyä ilman verta, hikeä ja tuskaa (tälleen vähän liiotellusti). Kävin eilen lastentarvikkeessa ja se suositteli meille gracon cosmiccia tai besafe combia. Graco 300 euron hujakoilla ja besafe 400 hujakoilla. Täytyy käydä vielä kokeilemassa autoon, mutta jos toi graco on hyvä niin eiköhän me se oteta :). Ainaki väitti sen pärjänneen hyvin testeissä.

Teppana, mä oon ainaki ihan hirvee hermoheikko. Siis mä vieläki stressaan kätkyjä ja pojalla on mun diagnoosin mukaan, milloin aivokasvain ja milloin epilepsia. Tosi ahdistavaa, ettei osaa ottaa rennosti mut eiköhän tää tästä... Meilläkin siis terve ja iloinen poika, joka kehittyy koko ajan. Kai me ollaan vaan sen luonteisia :D.

Seksiä
meillä kyllä on. Useimmiten lattialla tai olohuoneen sohvilla. Poika nukkuu kuitenki meijän kanssa niin sängyssä harvemmin (eli ei ikinä) touhutaan. Tottakai sitä on huomattavasti harvemmin, mut on kuitenki. Seksi on aina ollu hyvää, mut jotenki nyt se on vielä parempaa.. kai se ikuinen klisee, että laatu korvaa määrän pitää kutinsa :).

Jaahassu,
yllättävän hienosti teillä menny toi yötissistä vierottaminen. Täytyy kans kokeilla sitte ku 6 kk tulee täyteen :).
 
Pitäkää peukkuja, me mennään perjantaina pankkii hakemaan talolainaa. *pomppoo tasajalkaa ja kiljuu innostuksesta* Luultavasti tarjous jätetään eräästä unelma kohteesta, tai unelma siitä tulee ison remontin jälkeen.
Joku suunnittelee jo Ellille vaaleanpunaista huonetta.


Turvaistuimista. ei ole vielä ajankohtaista, kun neiti mahtuu kaukaloon ilman ongelmia. Mutta keskimmäisellä oli britaxin ja siitä on hyviä kokemuksia.
Hts meille ei ainakaan tule. Niissä tuppaa olemaan hartioitten kohdalla vyöt sen verran leveällä että tälläiset kirppanat lapset mitkä meillä pääsee niistä liian helposti pois.

Mutta, me ostetaan pelkästään selkämenosuuntaan istuin. Tuleehan se kalliimmaksi tällä taktiikalla. Mutta onpahan istuin suunniteltu pelkästään niin, eikä ole samassa penkissä montaa eri käyttötarkoitusta. Tuntuu niin turvallisemmalta. Sitten joskus 3vuoden tienoilla ostetaan taas kasvot menosuuntaan turvaistuin.

Muuten tuosta Gragon istuimesta. Tää nyt oli 2006 kun pojalle istuinta ostettiin. Niin päädyttiin Britaxin securaan siksi kun kuulin että Gragon penkissä oli kolaritestissä se turvajalka tullut turvaistuimen selkänojasta lävitse. Mutta jospa ne olisivat jo kehittyneet siitä.

Petipuuhat, hilijasta on. "kiva" kuulla että muillakin samoja ongelmia. Ehkä tässä ei sitten ihan epänormaali ole.

Jaahassu, vautsi vau pissaamisesta ja onnea yösyöttöjen lopettamiseen

Zikin Nannasta upea kuva. Taita neiti teillä.

Teppana, nimen omaan sitä äitiyttä. Ei tämä huoli ikinä lopu. Se vain muuttuu. Vauvasta huolehtii enemmän onko kaikki kunnossa, onko terve, syökö hyvin jne. Tuosta 3v taas että osaako muut ottaa pojan uhmakohtaukset oikein,. 5vuotiaasta että onhan hällä kavereita eikä kiusata. Ja miljoonasta muusta asiasta.

Superheppulille halaus, toi on kyllä kurjaa. Meillä kävin pojan kanssa just samalla lailla.
Mutta jospa se siitä. Onneksi nämä tuppaavat olemaan äiskälle kovempi pala kuin vauvalle. Eli he eivät näistä kärsi. Mitään hätää ei varmasti ole.
Mutta jos haluat jutella enemmän niin laita mulle vaikka privaa. Meidän keskimmäisen kasvu tosiaan pysähtyi kokonaan ja herra laihtuikin. Ja jouduttiin sitten aloittamaan kiinteät.

MisSrat, hampaista, en muista enkä jaksa nyt mennä katsomaan missä iässä miulle on tullut. Mutta kaikille näistä meiän kolmesta lapsesta ovat nämä kaksi alaetuhammasta tulleet suurinpiirtein samoihin aikoihin.

Nokkamukista. ei olla vielä tarjottu. Kun tuntuu ettei Ellillä oikein ole vielä valmiuksia siihen.

Kiinteistä, lauantaina aloitettiin, pelkästään bataatti edelleen ruokalistalla tissimaidon kanssa. Eikä neiti oikein hokaise syömisen päälle. Tai lusikkaa kyllä jäystää, mutta bataattia on enemmän rinnuksilla kuin massussa. Hyvin pieniä annoksia, teelusikkallista. Olen edelleen antanut.
Jospa se tästä pikkuhiljaa. Lähdetään vko.lopuksi mummolaan niin pitää sieltä kotiuduttua ottaa toinenkin ruoka siihen rinnalle.

Huomenna Ellin lääkäri, saankohan mie yöllä edes nukutuksia. Mutta pakko kaiken olla hyvin.

Onko Gimlin pojan kuulo ongelmista selvinnyt mitään uutta?



t. Solina ja Menninkäinen 6kk 1vko

 
...Valitin tuolla aiemmin että inhottavaa olla kipeenä mut perunkin nyt vähän puheitani... vielä puolikuntoisena,mutta ollu ihanaa vaan olla koko päivä eikä tehdä MITÄÄN.Oon kattonut vaan leffoja,roikkunut netissä ja tilannut pitsaa :p Niin ja hengaillut Nooan kanssa lattialla.

Zikin Nanna seisoo jo tukea vasten :eek: taitava tyttö :)
Nooa ei oikeestaan vielä ryömi mutta liikkuu kuiteski tänäänkin söi käytettyä vaippaa mikä oli unohtunut lattialle (onneks ei ollut kakkavaippa :whistle: ) ja kauhulla odotan ku se pääsee käsiks noihin johtoihin,kun meidän koti on suurinpiirtein tehty johdoista...

Tuli mieleen että ootteko nähnyt sen gefilus mainoksen missä nainen imettää yöllä vauvaa ja mies herää sen kanssa ja tuo sille gefilusta...ei mee ihan sillee ainakaan meillä noi yösyötöt :LOL:
 
Solina, seuraava kuulokontrolli on marraskuun lopussa. Odottelua vaan :( Tsempitykset huomiselle (ja perjantaille pankkiin), kuulumisia odotellaan ja toivottavasti hyviä sellaisia :hug:

Superheppulille myös :hug:

Aika sekstitöntä on täälläkin... Mulla on imetyksen takia niin kuivat limakalvot ettei homma vaan onnistu. Eikä ole oikein aikaa eikä jaksamistakaan.
Nenä-Frida on meilläkin, ihan huippu!
Nokkamukia ei olla kokeiltu, hienosti juo poika vettä hörpytysmukista. Kiinteitä menee nyt 2krt/pvä puol purkkia kerralla. Kakka on sellaista tahnamaista, oon antanut luumua lusikallisia silloin tällöin ettei menis maha kovalle.

Turvaistuimesta, esikoisella on Britaxin multitech ja se siirtyy juniorille, esikoinen saa uuden. Ja selkä menosuuntaan, esikoinenkin matkaa vielä (on 2v) selkä menosuuntaan kun pituuden puolesta sopii istumaan niin.

Hienosti monilla lapset jo liikkuu eteenpäin ja seisoo, onnea kaikille tasapuolisesti kehittymisestä kun en nimimerkkejä valitetttavasti muista :ashamed:

Palaillaan taas :wave:

Ai niin ja paljon onnea kaikille puolivuotiaille :heart:
 
hohhoijjaa, just ku päivällä kirjotin et onneks Nanna ei vielä nouse ite seisomaan, Noh, tämä ilta onkin menny kuunnellessa sen karjuntaa ku nousee sängyssä seisomaan!!!! :whistle: :D
Harmi vaa ku tuo alastulo ei oikee onnistu! leuka sai osumaa pariinki otteeseen.. :( piti sit nukuttaa se miun vieree toho sängyy, nyt vaa pitää sit koko yö kyttäillä ettei se herää ja hiippaile ryömien päällee siitä alas... :D
 
Mäki ny nopsaa kirjottelen piiiiitkästä aikaa vaikka kello on jo ihan liikaa..

Onnee kaikille puolivuotiaille ja kohta sellaisille.. Onnittelut pikkuisista hampuleistakin (meillä tuskin näkyy vielä kuukausiin.. ) Ja onnittelut kaikille kaikista uusista hienoista taidoista..

Pikaisia paranemisia nuhanenille.. meilläki ollu muutama lievä nuha ja Nenä-Friida ja suolatipat on ehdottomat..

Mä oon kyllä ihan huuli pyöreenä näistä meidän palstan pikkusista liikkujista.. :eek: Meidän esikoinen ku lähti vähä reilu 6kk ryömimään ja pari viikkoo siitä sit konttas.. ja se oli musta jo tosi aikasin.. ja tääl on vaik kuin monta jotka on ryöminy jo pitkää.. (mm. oma poika 4,5kk) osa jo konttaa ja tekee muuteski vaik mitä.. onkohan raanaveteen lisätty ny jotain..... mun käsityksen mukaan siin vast 7kk nurkilla toi ryömiminenki olis "normaalii" oppii..

meil on nyt kans vasta ruvettu maisteleen perunaa ja luumua.. tosin en välttämättä vielä anna ees joka päivä ku ei tuo Kaapppoo sitä oikeen hoksaa viel.. ensimmäiselle lusikalliselle se avaa suun ja seuraaville se kattoo vaan mua ja rupee nauraan.. sit ku sinne suuhun jotain saa niin se puskee sen ulos ja pöristelee.. isoveikkansa ku oli ihan intopiukeena avaas suutansa lusikalle täs iäs.. vaik se oli matkalla jonku muun suuhunki.. ja se söi kans niin innoissaan et sit oksensi liiat ulos ku ei sinne pieneen massuun niin paljo mahtunukkaa.. mut eipä mul kiirettää nyt ookkaa sen kans..

S.haluja myös täällä vielä odotellaan.. :whistle:

Nyt pitää mennä tonne kitisiän viereen.. Kitisee säännöllisin väliajoin kunnes meen ite nukkuun ja se pääsee kainalohikiä haisteleen..

Eloveena ja Kaapo 5,5kk
 
AAM
Solina ja heppuli :hug:
Laalaalla ihana teos :heart: hyvä ko mä saan "joskus" noi työn alla (olleet jo tammikuusta lähtien) olevat sukat valmiiks. ehkä ens tai seuraavaks jouluks =) hou hou hou..?
Eloveena kainalohikiä.. :LOL: mä taidan olla liian väsynyt kans..
Teppana pohti äitiyttä ja suuria uolia ja tunteita...
joo kyllä täällä kans aika ajoin huolettaa ja enenevissä määrin mitä aikuisemmiksi lapset kasvaa mut eiköhän se ole niin että huolet pysyy ne vaan muuttuu eiks jeh ? :| kyllä se on vaan uskottava lapsiinsa ja luotettava itseensä kasvattajana että parhaansa tekee ja toivoo että muutkin tekis ?
S.elämä sais olla enemmän aikaa ja s.elämää.. komppailen sädettä paikkojen suhteen :whistle:
Zikin Nannahan on kauhia menemään :eek: no meillä oli pojan kanssa kävelytuoli (joka muuten jakaa sit kans mielipiteitä tosi paljon välillä ) ehtoton hittituote..
Nenäfriida on huippu meistäkin :) , nokkamukia ei vielä kokeiltu, turvaistuin niin kauan selkä menosuuntaan kuin pystyy.. nimimerkillä jalat kohta suussa vauvalla...
Ja lopuksi neuvolamitat äkkiä ennenkö häivyn neulomaan (kirottuja) sukkia..
paino: 8295gr
pituus 67cm
py: 42,4cm
5kk rokote tuli ja neiti on ollut niin sylikipiä koko päivän ja hernen nenässä jos en ole 30 cm päässä hänestä.. joo.. vähän väsyttää hntäkin varmaan.

:wave:

Aam & ansku yli 5kk jo :D
 
kävelytuoli on ja viihtyy siinä tosi hyvin, en kyl anna ku korkeintaa 15min sillä köpötellä :D

onkos muilla hyppykiikkua meillä se on ihan lemppari! :D siinäkin kyllä pieni aika kerrallaa, väsyy pieni nii äkkiä siinä..

Joo Nanna on näköjää aika menevä tapaus :eek: Mut äitiinsä tullu, mieki oli lähteny 8kk kävelee ihan ilman tukia.. Kauheeta ajatella jos toi lähtiski saman ikäsenä!!!!! :eek: eihä siihe ois ku kaks kuukautta :whistle: Mie taidan köyttää Nannan johoki...... :LOL: :LOL:
Se oli siis vitsi, ettei kukaan vaan kauhistele!!!!!! :D
 
Huomenet,

kiva kuulla eloveenan kuulumiset. Ziki, kylläpä teilläkin jo mennään!

Ei ne kaikki vauvat tosiaankaan vielä tässä iässä liiku. Ei hätää. Jotkut vasta kääntyvät ekan kerran puolivuotiaina. Meillä ei ainakaan ryömitä tai kontata, mutta muuten touhutaan ja tohotetaan ja ähistään.

Laala ja AAM, täällä Laalan innoittamana kaivoin eilen puikot esiin, kun mummo hoiteli poikaa ja aloitin villahousujen kutomisen - hehhe - saas nähä, mitä niistäkin tulee.

gimli, säde, ruttana, misstar, happy, jaahassu, solina :flower: (= luettu on)

Tänään ekaa kertaa vauvajumppaan!

kadak&pikku-t 1/2 v ja risat
 
Pikainen tervehdys taasen! :) :wave:

Enste omaa napaa eli eiliset nlakuulumiset tai mitat, suluissa elokuiset:
paino 8550g (7800g)
pituus 67cm (66)
pipo 43,3 (42)
Hirmu jäntevä on kuulemma 5kk:n ikäiseksi ja noin tuhdiksi tylleröksi. :) Hm, taas oli painoa keränny, kohta alkais olla sen pituuspyrähdyksen aika.
Ja muistaakseni jaahassulla, teppanalla ja AAM:lla myös oli käväisty neuvolassa. Ja superheppulille tsempitystä kiinteiden aloitukseen! Kuten jo joku muukin täällä sanoi, äidistä tuo tilanne varmaan tuntuu paljon pahemmalle kuin pikkuisesta.

Laala oli neulonut ihanan mekon! Itellä täällä sukankudin menossa pikkuselle, tai ite asiassa kaks: toinen alpakkaa ja toinen 7 veljestä (kun sen voi pestä koneessa).

Jaahassullako siellä oli jo pottailtu, onnea! Ihanaa. Iteki ajattelin lähikuukausien aikana ruveta kokeileen.

Petipuuhia... on niitäki harrasteltu, mutta nukkuminen (väsy) vie myös monesti voiton. :LOL:

*muoks* Eloveenan kainalohikijuttu kyllä mainio. Täällä joskus havaittavissa samantyylistä. :)

Kylläpä täällä on liikkuvaista sakkia! Meillä ei typy vielä ryömi, muutama hyvä yritys on ollut ja vähä eteenpäin on menty, mut sitten tulee kiukku kun ei pääse tarpeeksi nopeasti. Ja kovasti nostelee sekä etu- että takapäätä, mutta ei vielä ihan stemmaa se yhteispeli. :) Istumisesta tykkää, samoin seisomisesta vähän aikaa. Sitteristä punkee eteenpäin istumaan, muttei vielä kunnolla selkä suorana osaa istua pitkään ilman tukea. Mutta ilme on aina eteenpäin punkiessa ihanan yrmy ja päättäväinen - että minähän kyllä tässä... ;)
Niin joo, ja pinsettiotetta on harjotellu jo muutamaan otteeseen. Samoin tarttuu syöttölusikkaan ja vie naamaa kohti (ei osu aina suun kohdalle). =)

Kyllä nämä pikkuiset kasvaa nopeaan... Voi että ja toisaalta niin hellyttävää kaikkien uusien taitojen ja uteliaisuuden kanssa. :heart:

Nyt jos jois kaffen loppuun ja yrittäis sukkaa neuloa vähä ennenku neiti herää ekoilta päikkäreiltä. Jotain oli vielä kommentoitavaa, mut unohtu. Seuraaval kerralla sitten.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille! :flower:

AuroraB + typy 5kk 3pvää
 

Yhteistyössä