Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*





SYNTYNEET

16.3
Sanni-Maria
tyttö
Neea, klo 4.40, 3700g ja 50cm, rv 39+2

19.3
Lis69
poika
Arttu, klo 5.02, 3005g, rv 36+5
Hani-
tyttö
Sara, klo 20.28, 3450g ja 50cm, rv 38+6

21.3
tutsa
poika
Rasmus, klo 6.40, 3365g ja 50cm, rv 37+5

23.3
vuffi
poika
Roni, klo 14.01, 2640g ja 47cm, rv 36+5
poika
Eetu, klo 14.14, 2790g ja 48cm, rv 36+5
Solina83
tyttö
Elli, klo 22.12, 2655g ja 46.5cm, rv 36+1

24.3
Nappi1984
poika
Konsta, klo 9.20, 3212g ja 50cm, rv 38+3
jaahassu
poika
Sammo, klo 14.25, 3250g ja 49.5cm, rv 38+0

25.3
mammanen
tyttö
Aino, 3390g ja 49cm, rv 38+5

26.3
Happy79
tyttö
Kiira, klo 23.11, 3140g ja 49cm, rv 38+2

27.3
Hemuli9
tyttö
Lilja, 2400g, rv 36+5

28.3
Kadak
poika
klo 7.44, 3200g ja 50cm, rv 38+5

30.3
manna8
tyttö
Elsa, klo 21.02, 2680g ja 47cm, pipo 34cm, rv 39+5

1.4
Vaavimasu
poika
Leevi, klo 6.36, 3340g, rv 38+0
hekla
tyttö
Helmi, klo 02.34, 3770g ja 51cm, rv 40+3

2.4
Gimli
poika
klo 2.36, 2720g ja 49cm, rv 38+0
uneilmasäleikkö
tyttö
klo 17.41, 3990g ja 50cm, rv 40+0

3.4.
JJ-t
poika
Joona, klo 00.34, 3300g ja 50cm, rv 40+0
amalia07
tyttö
Emilia, 3760g ja 50cm, rv 40+1

5.4.
sannismami
poika
Joona, klo 21.46, 2785g ja 48cm, rv 37+0
emmie
poika
3260g ja 47cm, rv 39+1

6.4
millipilli
tyttö
klo 3.31, 3550g ja 47cm, pipo 34,5cm, rv 40+1
ventti
tyttö
Ronja, klo 4.35, 2920g ja 49.5cm, rv 39+6
niinnu
poika
3170g ja 50,5cm, rv 39+4
Gardenia
tyttö
"Kapris", klo 11.37, 3840g ja 49cm, rv 39+0

8.4.
SuukkoSuulle
poika
Atte, klo 18.00, 2620g ja 49cm, rv 39+5

9.4.
Nellah
poika
Toni, klo 16.45, 3605g ja 50cm, rv 40+5
zikiziki
tyttö
Nanna, klo 19.05, 2860g ja 46,5cm, rv 37+6
Asha
tyttö
Dali, klo 21.52, 3286g ja 51cm, rv 40+0

10.4.
Talvitie
tyttö
Eevi, 3920g ja 51cm, pipo 37cm, rv 41+2

11.4.
Pai-30
tyttö
Janna, klo 3.26, 2870g ja 47cm, rv 39+4

12.4.
superheppuli
tyttö
Inkeri, klo 23.02, 3200g ja 47cm, rv 40+0
vaaveli75
poika
Rasmus, klo 7.41, 3270g ja 49cm, pipo 35cm

14.4.
misStar
poika
Nooa, 3860g ja 51cm, rv 41+4

15.4.
Eloveena
poika
klo 1.19, 3285g ja 50cm, rv 39+3
Ruttana
tyttö
klo 20.10, 3500g ja 48cm, rv 42+0

16.4.
hannustiini
tyttö
klo 11.23, 3665g ja 49,5cm, pipo 35cm
pietu-
poika
klo 22.04, 3880g ja 52cm, pipo 35,5cm, rv 41+2

17.4.
SusseN
poika
Leevi, klo 22.42, 3330 gr ja 48 cm

18.4.
Kesis
tyttö
rv 41+1

20.4.
lennameli
poika
Oscar, klo 6.00, 3350g ja 54cm, rv 41+4

21.4.
heikku
tyttö
Vieno, 3335g ja 48,5cm

22.4.
lumi-enkeli
tyttö
Siiri, klo 07.10, 3220g ja 48cm, pipo 33,5cm
outokumpu
poika
Juuso, klo 5.54, 4100g ja 51cm, pipo 37cm
mitoralla
tyttö
Minttu, klo 17.07, 4290g ja 51cm, rv 41+5

24.4.
mamma67
tyttö
Alina, klo 2.48, 3470g ja 51cm
allusmamma ak AAM
tyttö
Anya, klo 17.56, 4315g ja 53cm, pipo 35cm, rv 41+4
teppana
tyttö
Eeva, klo 20.14, 4070g ja 50cm, pipo 35cm
Hennna
poika
Onni, klo 14.53, 3570g ja 52cm, rv 40+4

25.4.
SädeI
poika
Luukas, klo 22.09, 4020g ja 52cm

27.4.
miinulainen
tyttö
Vilja, klo 18.33, 4070g ja 50cm, pipo 35cm
funkyMama
tyttö
klo 7.57, 4585g ja 51cm, rv 42+1

28.4.
Piin
tyttö
Aino, klo 12.44, 3455g ja 50cm
nannuli32
tyttö
klo 11.13, 2730g ja 47cm
AuroraBorealis
tyttö
klo 18.58, 4300g ja 54cm, rv 42+0
Usvametsän neito
poika
Jimi, klo 00.54, 3640g ja 52cm, rv 41+1

29.4.
Tilia cordata
tyttö
Silja, klo 17.07, 3900g ja 53cm, pipo 35cm, rv 42+1

30.4.
ooti
poika
Jere, klo 3.44, 3184g ja 49cm

4.5.
Min-na
poika
Henri, 3760g ja 51cm

5.5.
Laala
tyttö
Aura, klo 21.28, 4130g ja 56cm

7.5.
Milkystern
poika
Juho, klo 3.09, 3680g ja 54cm

8.5.
Mianna79
tyttö
Mira, 3825g ja 52cm


Syntynyt
29
poikaa

35
tyttöä




:heart: Mistä kaikki alkoi... :heart:
*Huhtikuun Masuasukit*
*Huhtikuun Masuasukit* ~Syyskuussa~
*Huhtikuun Masuasukit* ~Lokakuussa~
*Huhtikuun Masuasukit* ~Marraskuussa~
*Huhtikuun Masuasukit* ~Joulukuussa~
*Huhtikuun Masuasukit* ~Tammikuussa~
*Huhtikuun Masuasukit* ~Helmikuussa~
*Huhtikuun Masuasukit* ~Helmikuussa VOL.2~
*Huhtikuun Masuasukit* ~Maaliskuussa~
*Huhtikuun Masuasukit* ~Maaliskuussa VOL.2~
*Huhtikuun Masuasukit* ~Huhtikuussa + Toukokuun alku~


Täällä edellisiä höpinöitä :)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1367484 Huhtikuu

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1397113 Toukokuu

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1426258 Kesäkuu

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1450934 Heinäkuu

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1478134 Elokuu

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1506329 Syyskuu

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1531765 Lokakuu

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1558226 Marraskuu

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1586068 Joulukuu
 
OIKEIN PALJON ONNEA VUODELLE 2010!!!!

Meillä loppui uusivuosi vähän kurjissa tunnelmissa. 9vuotiaan pikkuveljeni koira karkasi ja juoksi junan alle. Lopettamaanhan se jouduttiin. Kova paikka pojalle.
Oman perheemme kesken vuoden vaihto meni leppoisissa tunnelmissa. Syötiin ja ammuttiin muutama raketti. Isommat lapset niistä aivan innoissaan, Elliä ei pauke hetkauttanut vaan nukahti vaunuihin. Ja normaalisti nukkui yönsä paukkeesta huolimatta.

Joulu meillä meni hyvin. Isommat lapsethan siitä nauttivat kovasti. Elliä alkoi nukuttamaan kesken pakettienjaon joten sänkyynhän sitä oli lähdettävä. Myöhemmin sitten äiskän kanssa avattiin paketit. Ja mahtavia juttui sai, kylpyleluja, maurikunnaksen pehmopalikat, vaatteita sekä itsetehtyjä lahjoja, villapaita ja pipo, villasukat ja lapaset sekä villainen peitto. Ja kummeiltaan tinttuset fleece turvakaukalo/ratas pussin.


Hammashuollosta, mitenkäs teillä pienten kanssa toimitaan?
Mulla on itselläni niin huonot hampaat että olen ehkä vähän hysteerinen laste suhteen. Elliltäkin pestään hampit aamuin illoin pienen hammastahna määrän kanssa. Sekä kerran päivässä tyttö saa xylitolpastillin. Hienosti osaa imeskellä sitä jo ja kuolavaluen nammittelee kun saa oman namin.

Keskiviikkona kävi fysioterapeutti arvioimassa neidin kehitystä. Meni vähän puihin se käynti kun Elli oli sillä päällä että minähän en äiskän sylistä poistu. Tulee 20.pvä uudestaan jospa sitten olisi parempi tuuri.

Vauvauintikin päästään näillänäkyvin aloittamaan. Ei siis olla aiemmin päästy kun uimahalli ollut remontissa. Mutta nyt on uusi ja hieno halli ja vauvauinnit alkavat taas. Maanantaina on info ja tutustumisuinti. Iskäkin silloin lomalla niin päästään kokoperhe uimaan. Varsinaiset uinnit ovat sitten jatkossa lauantaisin.

Voi ei, olipas Superheppulin pojalle käynyt huonosti. Kovasti jaksamista ja paranemisia. Ja hienoa että Inkkunen kasvaa ja kehittyy hienosti. Taitava pikkuinen. *halaukset imetyksen lopettamisen takia*

Pituuskasvusta, mitähän Ellinkäinen nyt olisi, jotain 67-68 Lyhyitä ollaan vanhemmat ja sisarukset niin eipä sitä voi vauvaltakaan ihmeitä odottaa. 9kk neuvolaha jäi nyt välistä, seuraava vasta 10kk niin vähän jännäilen tuota kasvua.
Oma digivaaka näyttää vaatteet päällä 7.3kg jos on oikeassa niin ei ole nyt mitenkään kovasti kasvanut. Ja vaatteet tukevat tätä...

Vaatteissa menee edelleen parhaiten 62. Yhdeksi yöksi laitettiin pukin tuoma 68 niin tyttöhän oli puvun sisällä ihan solmussa sen jälkeen.


Tsemppiä kovasti kaikille kellä perheessä sairasteaan nyt kovasti. Rankkaa aikaa.

Hurjan taitavia vauvoja kehitykseltään täällä kyllä. Ja komeita neuvolamittoja kaikilla.

Liikkumisesta, meillä ei ryömitä vieläkään. Mutta nyt voi sanoa että istuu tuetta, yksin ei kyllä uskalla jättää kun ei osaa ottaa vastaan muuta kuin eteenpäin kaatuessa. Liikutaan mahalleen, selällee, mahalleen, selälleen taktiikalla. Ja navan ympäri pyöritään.
Onhan neiti vähän hidas mutta pikkuhiljaa perästä tullaan.

Turvaistuimista. Täällä myös osto edessä, yhtään en vain vielä ole tutustunut että mikä olisi se oikea malli meille. Britaxit isommilla ja siitä hyviä kokemuksia, mutta katsellaan nyt... Ja mikä tuonne autoon nyt edes mahtuisi.

Valomerkille tervetuloa mukaan ketjuun ja myös tervetuloa tänne Keski-Suomeen sitten kun muutto on ajankohtainen.

Lehmänmaitoa, ei olla annettu vielä missään muodossa. Ei ole edes korviketta saanut missään muodossa vielä. Varmaan sitten kymmenkuisena aloitellaan pikkuhiljaa hapanmaitotuotteet.


HEKLAN perheelle suuren suuret onnittelut pienestä tytöstä. Kovasti tsemppiä pienelle kasvamiseen.

Iltanen, tervetuloa mukaan keskustelemaan.

Zikizikin Nanna wau, teidän tyttö kyllä oppii uusia taitoja nopeeta tahtia.

Dodii, johan tässä on tullut jaariteltua. Sen siitä saa kun ei hetkeen täällä käy niin on taas paljon asiaa. Koettakaa kestää.


t. Solina ja ihana Elli 9kk
 
AAM
Ruttis oisko mitään ideaa pitää nimenhuuto näin vuoden aluksi, katsotaan ketä on paikalla seurailemassa ? :) tuntuu tietysti ettei meitä ole välillä liikaa täällä...

Solinan pikkuveljelle :hug: samoin Superheppulin pikkumiehelle :hug: :( ikäviä nuo tuommoiset tapahtumat..
Hammashuolto :ashamed: harjaan kun muistan.. eli aivan liian harvoin vauvalla. Pojalla tietty päivittäin kun on jo niin iso että pistelee poskeen mitä sattuu..

Hienostihan se Ellinkäinen siellä kasvaa.. vähät siitä jos hän pikkuruinen mutta kunhan oppii :) :hug:
Uusi vuosi meni lapsien osalta nukkuessa molemmilta :D tietysti.. poika pelkää raketteja joten sisältä autosta katseltiin kun isänsä paukutteli muutamat paukut mitä oli ostanut, luomet tiukasti kiinni sällillä. Loput illalla katsottiin ikkunan takaa paljon kivempaa hänestä.. vauvaa ei häirinnyt ollenkaan eip edes säpsinyt vaikka lähitienoilla tuntui paukkuvan paljon.
Pään sivuttain heilutus ? onko muut harrastaneet samaa vielä. Siis kun sanotaan "ei" ja heilutetaan päätä sivuttain niin tyttö oppi isältään tämän tärkeä taidon :D on niin suloinen kun sanoo ei niin sieltä pää sivuttain vispaa :LOL: ei tietysti joka kerta mutta suurimman osan ajasta ja kauhian hymyn kera..
Ja muutenkin EI sana on semmoinen joka saa ilkikurisen ilmeen neitin suulle :) :kieh:
Polviseisontaan nousee ja isin lahjetta vastan yritti tässä eilen nousta :heart:
konttaaminen tietää kyllä miten sujuu mutta ei tosiaan vielä(kään) tee sitä.. liekö varman päälle pelaaja ? peruuttamallakin pääsee minne haluaa ( ja ei halua) :D
Käsistä pitämällä "kävelee" pieniä matkoja mutta kauhiasti ei olla treenattu sitä vielä, jotenkin toivon että ymmärtäisi konttamaan ensin kunnolla.. :/

Jasså on niin ihana keli ulkona että taidan vielä lapset pakastumaan ulos :LOL: tai se taidan olla minä joka siellä palelen.. ainiin ja rattaisiin ollaan mekin siirrytty näin vuodenvaihteen kunniaksi kun tyttö tykkää hereillä ollessa katsella ulos ja "vanhassa mallissa" ei ole sitä puolinojaan noustettavaa kopanpohjaa.. vm 2001 Emmaljungat :LOL: muahahaha..

leitör leidies ja tehdään tästä vuodesta todella upea :wave:

Aam & mukelot
 
AAM, tuota nimenhuutoa juuri yöllä ajattelinkin niin saisi kunnolla karsittua tuota listaa. Tunnustettakoon, että eilen otin jo muutamia pois, jotka eivät ole ikuna tähän vauvapinoon kirjoittanut. Ja mun mielestä niitä on turha roikottaa mukana. Ja ajattelin kyllä vielä käydä loputkin läpi ja katsastella.
Muiden osalta, jotka on joskus tähän kirjoittanut, mutta eivät ole ollut yli puoleen vuoteen mitään sanomassa saavat toki mun puolesta listalla olla, mutta jos seuraavat meidän juttuja niin heittää vaikka mua yv:llä niin tiedän etten heitä sitten poista. Vaikka eipä se liiaksi varmaan ole vaivattu joskus muutama sana täälläkin sanoa. :whistle:
Tai jos olen jonkun jo poistanut niin sitten samoin yv:tä vaan niin laitan takas.

Mutta selkeämpää kuitenkin olis, jos tässä listassa olis vaan ne, jotka kirjoittavat ja osallistuvat. :wave:
 
Heips!!

Hyvää uutta vuotta kaikille!!!

Pitipä heti tulla merkkailemaan ettei nimi putoo listalta pois :)

Oon käyny välillä lukasemas teidän tekstejä mut omat kirjottelut on tainnu jäädä vähän heikolle hapelle. Mut jospa näin uuden vuoden kunniak yrittäsin parantaa tapani :saint:

Illalla ammuttin muutama raketti jo aiemmin että Juusokin pääsi näkemään niitä, ei onnex hirveesti pelänny :D mut meni heti paukuttelun ja iltapuuron jälkeen tyytyväisenä ysiltä nukkumaan.
Neitiä ei sit saatukaan nukkumaan ku vasta yhen mais, samalla ku ite mentiin.

Meillä poju kääntyy selältä masulle muttei vieläkään masulta selälle :eek: :eek: meinaakohan opetellakkaa sitä taitoo.
Istunu jo 3kk ilman tukea, nyt edetään istuen lelun ym perässä tai sit masullaan pakittaen. Konttausasentoon olis vissii kova hinku muttei vielä uskalla :$
Tolla rollaattorilla huristelee ympäri huushollia, onnex on kynnykset niin saa aina katkastua tien ei toivottuihin paikkoihin ;)

Poika syö tosi hyvin, aina on suu auki odottamas lastia, ja kyllä painosta sen huomaa, tos 8kk nlassa oli 10,350kg :D

Mutta näin pikanen merkkaus et pysyis remmis mukana.

:wave: :wave: :heart:
 
Kaikille Oikein Hyvää Uutta Vuotta!

Alennus- kinkku löysi tiensä meidän uuniin ja muhi siellä uuden vuoden yön.Nyt sitä syömään riisipuuron ja rieskan kera.. :p (meidän joulukinkku loppui jo tapanina)

mamma ja alina 8kk 1 vko
 
oikein hyvää uutta vuotta kaikille =)

ammuttiin eilen raketteja illalla..esikoinen 4v oli taas kerran aivan innoissaan =) siirin kanssa jäätiin katsomaan ikkunasta, ettei toinen pelästy..tykkäs kyllä ikkunankin läpi kattella=) isäntä lähti sitten illalla kylille, ja mä vietin loppu illan likkojen kanssa..käyhän se niinkin.. tänään vois kyllä pari siideriä ottaa..;)

meillä on siirille tullut nyt vasta öisin se vaihe kun käännytään masulleen ja sit huudetaan sen takia.. siirihän ei siis liiku mihinkään, mutta toisella on niin paljon tota massaa, ettei sitä niin helposti liikutakkaan=)

mutta taas mentävä..

niin ja mä kans käyn aina joka päivä lukemassa, mutta aikaa ei pahemmin aina löydy vastailuun..lapset pitää siitä huolen ja mieskin on aika paljon koneella..

lumi-enkeli ja siiri :heart:
 
Kiitos Ruttana uudesta pinosta johon merkkaan het itteni :D

Tänne oli pakko tulla purkamaan mietteitä. Ette sitte kerro kelleen...
Mulla on vauvakuume!!!! Siis oikeesti, luulun että Inkkusen odotus olis jo riittäny, mutta taas on kuumeet huipussaan. Onneksi on kierukka jota ei itse pois saa vedettyä
:LOL: Ja kaiken tämän kaaoksen keskellä en olis millään muotoa odottanut tällasia tuntemuksia...
No mutta taas tää rientää... HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA KAIKILLE
Superheppuli ja Inkkunen
 
AAM
superi :wave: i feel you :) täällä kans se montaa kauhisteltu / kehuttu vauvakuume.. :ashamed: en tiedä onko poika ja tyttö päästäneet meidät liian helpolla :whistle: mutta aina vaan hinkuis lisää... :headwall: :D ei tosiaan helpota nää Heklan ja Suukkiksen ihanat uutiset *überkade*

pk-mamuskit ? tapaamista vielä tammikuulle sovittuna ? tai helmikuun alkuun heti ennen mun töihin menoa :) ? pliis ?

Meillä on muodostunut jo vakioksi tuo yöllä masullaan huutelu, odottaa oikein sitä mun tassuttelukättä / lohtutissiä.. as if :D

aam & ansku B 8kk ja rapsut..
 
Pitääks munkin huutaa nimeni? :D mä oon vähän kausi-kirjoittelija mutta koko ajan taustalla kyylään mitä muut huhtikuiset miettii.

menkatkin myöhässä.... :eek: saa nähdä onko ehkäsy pettäny pahemman kerran...pitää ens viikolla tehä vissiin testiä. nää molemmat muksuthan on meillä saatu jonkinasteisilla hoidoilla aikaiseksi, että olishan se kyllä melkoinen pommi jos nyt tulis luomuihme kortsunkin läpi! ei voi muuta sanoo ku että sitten se olis niin tarkoitettu!

Vesirokko on jo taltutettu, nyt vaan niitä rupia varjellaan etteivät raavi pois niitä!

nyt kattoon Matti-elokuvaa....mukavat viikonloput kaikille! =)

Gardenia ja Kapris :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja AAM:
pk-mamuskit ? tapaamista vielä tammikuulle sovittuna ? tai helmikuun alkuun heti ennen mun töihin menoa :) ? pliis ?
Eikös me siihen mennessä ehditä vaikka useamminkin vielä treffaamaan? :D
Ja siis ei mun mielestä oo vielä mitään sovittu, joten missä ja milloin? :wave:
 
Mä kanssa huutelen omaa "nimeäni"

Tämä vuosi alkoi niin tapahtumarikkaasti, että saa luvan riittää tälle vuodelle! Mulla on nyt sitten luultavasti oikean jalan keskivarvas murtunut :kieh: Sen siitä saa kun lähtee sohvalta melkein juosten katsomaan, että yskiikö poika vai kuuleeko väärin ja törmää olkkarin pöydän jalkaan.. Ei onneksi oo kipee ei :kieh: ja kaikenlaista muuta jaskaakin tapahtui, mutta onneksi ei fyysisesti mitään kummempaa kuin yksi lasinsiru ukon jalassa ja mun varpaani turvoksissa ja kierossa

superheppuli täällä kanssa kuumeillaan :| En mä tahtoisi kovin pienillä ikäeroilla, kyllä se pitäisi olla 3 vuotta ikäeroa ja tuntuu, ettei mun voimat meinaa riittää näiden kahden kanssakaan ja esikoiselle annan aivan liian vähän aikaani :( tai ainakin se tuntuu siltä niin omat vauvahaaveet ihan hirvittää :| Mutta mä tahtoisin kestottaa pienen pientä vastasyntynyttä iiihanilla sisävaipoilla ja tehdä pienenpieniä villahousuja.. Musta kyllä tuntuu, että mulla on vauvakuume vain sen takia, että saisin kestottaa sairaalasta asti, tai vihonviimeistään kotiutumisesta asti vauvan, on siinä kanssa todella hyvä syy haaveilla vauvasta :LOL:
 
auts, JAAHASSU, mulla on kerran murtunut pikkuvarvas ja voi elämä sitä tuskaa! monta viikkoa piti kävellä aika hassun näköisesti ja saakeli kun mitkään kengätkään ei menneet jalkaan. ja jos menivät niin sitten kävi vielä kipeämpää! :whistle:
 
Ilmoittaudun mukaan tämänkin vuoden pinoihin! :wave:
Kiitos Ruttis uudesta pinosta.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

PK-miittiä mun puolesta vois olla heti 8. päivän jälkeen. Me lähdetään 3. päivä pohjoiseen mun isän ja äitipuolen luokse mökille. Kittilään on lento, Siljan ensimmäinen lentomatka. Toivottavasti pakkaset ei ole kauheat että Silja vois ulkona nukkua edelleen.

Voi Superheppulin poikaa. On varmaan kärsivällisyys koetuksella kaikilla. Voi ikävä myös Solinan veljeä, koira parka.

Täällä ei vielä vauvakuumetta, ehtiihän sitä vielä..

Ai niin, kävi eilen pelottava juttu. Silja kaatui seisaaltaan ilmeisesti pyllyn kautta takaraivolleen lattialle. Huusi ensin heti kaaduttuaan, mutta kun nostin syliin veti vaan henkeä pää punaisena ihan hiljaa (tiedätte varmaan tilanteen), ja sitten yhtäkkiä pyörtyi tai jotain. Pää retkahti mun olkaa vasten ja silmät pyörähti päässä. Parin sekunnin päästä oli taas normaalin näköinen ja aloitti itkun. Ohhoh. Oli kai liian kauan hengittämättä. Pian oli kyllä taas ihan normaali vauhdikas itsensä.
 
Huh Tilian Siljaa...Varmasti pelottavaa. Onneksi säikähdyksellä selvisitte (kylmiä väreitä menee...). Toi vauvakuumejuttu on tosi outu ku mun mielestä 3 lasta on aika riittävä, mutta ku mutta ku mutta ku...ja nyt nää nainen lopettaa tän AAAAAARGHHHH!!! Kääntyy jääkaapille löytääkseen jotain mikä rauhottaa... :)
 
Vauvakuume, tuo kirottu tauti. :saint:
Mitään en myönnä, mutta ihan hiljaa voin sanoa, että mullakin se nostaa päätään. :xmas:
Mutta hus pois ainakin vielä. Ei oo nupin kannalta oikea aika eikä tietty tän tilanteenkaan.. Ja toisaalta seuraava mahdollisuus meillä olis yrittää helmikuussa, mutta se taas tietäisi tärpin osuessa kohdalle skorpparivauvaa ja sehän ois sitten ihan sellainen tikki ettei tosikaan koska sitten perheessä olis kaksi skorpparia ja kaksi oinasta. :whistle: :D
Voi mies parka. :LOL:

Mutta joo, haaveet sikseen ja takaisin tosielämän pariin. :saint:
 
AAM
meillä on nyt vihdoin ja viimein hoksattu ja uskallettu kontata :D :LOL:
ja toinen juttu on tämä että poika ei vielä ole tajunnut että pikkusiskokin tahtoo välillä leikkiä samoilla leluilla. Sai hillittömät kilarit neitikkä kun veli vei käsistä pois farmin muovielukat mitä hän kiltisti jyrsi.. naaman väri muuttui ja kädet meni nyrkkii ja kauhia huitominen että anna ne pjärskeles takasin tällä instantilla hänelle :D .. oli mammalla naurussa pitelemistä että annappas siskolla takasin lelut kun noi veit.. :heart: voi pieniä..

Luukakselle onskulit hampaista ja säteelle onnittelut "hilloista" ? pääsit taas hedelmällisten joukkoon.. :D kuumeilemaan vaan ;)
 
Tilia cordata HUI :(

lelut meillä on sellainen kämpän tutkimus matkailija ettei pahemmin istu paikoillaan katsomassa leluja. Kauiten viihtyy lelujen seurassa jos sisko sattuu istumaan vieressä leikkimässä omia leikkejään. Ykköslelut tällä hetkellä ovat pukin tuoma lorukirja ja siskon aikoinaan saama puhelin, joista kummastakin kuuluu pienellä äänellä juttuja. On meinaan oikeesti kerrankin sellaiset äänilelut, joita lapset voi rämpyttää koko päivän, eikä itellä mee hermot, kun ei niitä ees kuule jos keskittyy johonkin muuhun.
 

Yhteistyössä