Huomio äidit v.82 syntyneet!

ihmettelijä
\etelä suomessa ,pääkaupunki seudulla... =)
[/quote]

Hih, ei sentäs samasta päin suomea kuitenkaan :)

Käytiin eilen neuvolassa. Tytöllä painoa 6 kg ja 59 cm pitkä. Pipo oli 40,7 cm. Hyvin siis kasvetaan, eikä tarvitse rintamaidon lisäksi mitään muuta. Ensimmäinen rokotekin annettiin ja hyvin kesti sen :). Kaikille hyvää joulua ja vieläkin parempaa uutta vuotta!!!

[/quote]

me ollan viimeksi käyty neuvolassa 7. joulukuuta,silloin pojalla painoa 6 kiloa ja pituutta 62 senttiä..seuraava neuvola olisi 3.1 ja silloin saada rokotus
 
Moiks pitkästä aikaa!
Vaihdoin nickiä, entinen elin täällä kirjoittelee kreecherinä. Olipa meinannut minulta unohtua tämä pino koknaan...

Kuinkas muiden kasikakkosten vuosi vaihtui? Meillä koko perhe nukkui vuodenvaihteen yli! :D Olin vielä puoli kahdeltatoista kovin lähdössä ilotulitusta katsomaan muun perheen nukkuessa, muta laiskuus ja lämmin sänky veivät voiton! :p
 
heipä hei!olen myös vuosiamallia 82,mulla kaksi poika 99-ja 05 ja kolams syntyy 02/07,mun vanhemmalla lapsella oli korvakierre,koko ajan korvatulehduksia kun oli 1v8kk ei ollut kivaa:(lopuksi leikattiin kitarisat ja laitetiin putket sen koomiin ei ole korvatulehduksia ollut.

voit myös mailat mulle onlyyou@netti.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2007 klo 22:07 Kreecher kirjoitti:
Kuinkas muiden kasikakkosten vuosi vaihtui? Meillä koko perhe nukkui vuodenvaihteen yli! :D Olin vielä puoli kahdeltatoista kovin lähdössä ilotulitusta katsomaan muun perheen nukkuessa, muta laiskuus ja lämmin sänky veivät voiton! :p
Uuteen vuoteen harpattiin tytön mummolassa ihan rauhallisissa merkeissä. Ilotulitukset katseltiin ja sitten nukumaan. Yhden siiderin maistoin. Ja kylläpäs kerrassaan maistui hyvälle, pitkästä aikaa kun maistelin. :)


 
Täällä kans yksi vm-82. Mammaksi tulin 06/06 juhannukseksi sain pojan :heart: Terveenä syntyi ja terveenä ollaan oltu. (kaksi flunssaa takana).
:snotty:
Aika monet päivät kuluu pojan kanssa kahdestaan, "mies" vuorotöissä ja kaverit asuu kauempana...
:wave: Terkut kaikille muille vm-82 mammoille
 
heippa!

Vantaalta kirjoittelen teille muille... olen vuosimallia 82 mutta en vielä äiti :'( Yritys on kova mutta ei vain ole vielä tärpännyt... mieheni vuosimallia 77 ja keväällä taloa rakentamaan sipooseen...
 
Morjens kaikki 82:set! Mitäs teille kuuluu? Mukavaa kun täälä on niin paljon porukkaa vieraillut ja ilmoittautunut! =) :heart: Meillä ollaan taas kieenä ja tälläkertaa myös minä oon lunssas :'( Onko muita kohtalotovereita? :wave:
 
pamaus 82
Heippa kaikille! täällä kans yksi uusi vm.82 äippä. Tyttö 4,5kk.. Kaikki on mennyt ainakin tähän asti tosi hyvin. ollaan oltu kaikki terveinä! Olen yllättynyt kuinka paljon täällä on äitejä, joilla enemmän kuin yksi lapsi. Itse olen kaveri porukastani ensimmäinen joka lapsen sai ja kaikki puhui, että kuinka nuori olen.. Haluaisin jo kovaa vauhtia lisää lapsia. Kyllä ne vaan on niin sulkkuja. Olen itse tampereelta. Onko muita? Hyviä pakkas päiviä kaikille! =)
 
no, heipä hei kaikille täällä olis taas yks äippä vm 82.
Meillä on parii päivää vaille 4kk oleva poika ja terveenä on oltu mitä nyt minulla on lentsu mutta voiton puolella ollaan jo. On ollut todella suuri ilo löytää tällaset sivut jossa on näinkin paljon ahkeria kävijöitä, mä olen totaalisen koukussa. On aivan ihana ollut lukee kohtalotovereista, ja kuinka paljon täältä saa erilaisia vinkkejä...

Jatkakaa samaan malliin ja iloista kevään odotusta kaikille!!! ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 17:55 hena kirjoitti:
Heipä hei!

Minusta on nyt sitten tulossa äiti!!! =) Tänään rv 6+1 ja huomenna ultraan kattomaan millanen möykky siellä näkyy vai näkyykö...
ONNEA TOSI PALJON!!! :flower:

Mitäs siellä ultrassa näky? Utelias, minäkö? miten niin... ;) <br><br>
 

Yhteistyössä