Huonepeliä?

kisupelaaja
Niihin pitää syöttää numerokoodi (meniköhän jo liian helpoksi).

Mä jumitan sen vikan ompun kanssa. Arvaan kyllä mistä sen löytää, mutta miten siihen pääsisi käsiksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kisupelaaja:
Niihin pitää syöttää numerokoodi (meniköhän jo liian helpoksi).

Mä jumitan sen vikan ompun kanssa. Arvaan kyllä mistä sen löytää, mutta miten siihen pääsisi käsiksi...
Ei voinut mennä liian helpoksi, kun en ymmärtänyt höykäsen pöläystä. :whistle:
 
vivis
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
eka läpi :)
Just just ja minä olen edelleenkin jumissa. Mulla on nasta, valkea korkki (?), kortti, ilmapallo ja putkilo.
Miten saat nastan? Mistä ilmapallo. Anna korkki kaapin päällä olevalle kissae niin saat avaimen ja kun aukasee toisenkin puolen ikkunasta saa jonkin härvelin???
 
vivis
Alkuperäinen kirjoittaja vivis:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
eka läpi :)
Just just ja minä olen edelleenkin jumissa. Mulla on nasta, valkea korkki (?), kortti, ilmapallo ja putkilo.
Miten saat nastan? Mistä ilmapallo. Anna korkki kaapin päällä olevalle kissae niin saat avaimen ja kun aukasee toisenkin puolen ikkunasta saa jonkin härvelin???
kiukkuperse vois antaa nyt vinkkejä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vivis:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
eka läpi :)
Just just ja minä olen edelleenkin jumissa. Mulla on nasta, valkea korkki (?), kortti, ilmapallo ja putkilo.
Miten saat nastan? Mistä ilmapallo. Anna korkki kaapin päällä olevalle kissae niin saat avaimen ja kun aukasee toisenkin puolen ikkunasta saa jonkin härvelin???
Nasta tuli kalenterin takaa. Putkilo härvelistä kissan avulla. Ilmapallon olen unohtanut.
 

Yhteistyössä