Ihaninta synnärillä?

3xtuplat
Vauvat ja se tunnelma siellä..oi tulee ihan ikävä..kolme ja puoli tuntia niin tulee vuosi siitä kun meni vedet ja sai lähteä sektioon, meillä huomenna siis 1 vuotissynttärit!!
 
Eka ilta synnytyksen jälkeen. Kun se kamala paniikki synnytyksestä oli ohi, vauva vieressä, olo onnellisen väsynyt ja rauhallinen. sai hakee sieltä illalla ihania juustosämpylöitä ja juoda kaakaoo ja lukee parhaan ystävän tuomaa lehteä... Ja kun tosi tosi tosi ihana oma hoitaja kävi siinä juttelemassa, käytiin läpi synnytys, kaikki oli kiiretöntä ja tosi ihanaa. Olo oli todella mukava.
 
Mulla tänään tasan 37+0 joten kohta taas pääsen sinne. Vauva tietysti ihaninta, mutta aina on tuntunut että ne ihanimmat muut jutut käsittää aina vasta perästäpäin. Koitan nyt muistaa nauttia siitä olostani muutenkin siellä. Aina vaan ollut kova kiire kotiin.

Mutta ihanaa on ainakin se ruoka ja se, että sitä saa hiippailla vaikka keskellä yötä hakemaan lisää sieltä jääkaapista.
 
Olenkohan jotenkin outo, kun mä viihdyin synnärillä. Etenkin kahden jälkimmäisen vauvan kanssa. Minusta siinä synnärin unenutuisessa ilmapiirissä on jotain ihanaa.
Tai ehkä se unenutuisuus onkin vaan ollut omassa päässä.
Mutta siellä on ollut rauhaa tutustua uuteen tulokkaaseen. Ei ruoanlaitto- eikä siivousvelvoitteita. Aikaa vaan keskittyä vauvaan ja omaan toipumiseensa.
Siellä aika on jollain tapaa ihanan pysähtynyttä,
 
Soiku
Täällä myös yksi, joka nauttii synnärillä olosta! (Paitsi tokan kohdalla ei sitten ollut enää niin kivaa, kun poika joutui toista kertaa valoihin. Olisin siinä vaiheessa mieluummin ollut jo kotona..)

Siis valmis ruoka, ei tarvi siivota, saat käydä suihkussa rauhassa, mukavia kavereita.. Nukuinkin hyvin, kun käytin korvatulppia. Heräsin kyllä oman vauvan ääniin, mutten huonekaverien.

Mä olen synnärillä olostani nauttinut ihan täysillä. Samanlaista palvelua ei enää kotona saa..
 
Vanilja
No tietty kaikki ne parkuvat vauvat, ja oma nyytti erityisesti.

Niin kuin muutkin jo sanoneet, se, että sai vaan olla vauvan kanssa, ruoka tuli valmiina ja maistui liiankin hyvin, komeat näköalat Jorvin yläkerrasta Kehä III:lle, jossa autot viilettivät ympäri vuorokauden, vaikka oma maailma oli juuri pysähtynyt.
 
Mun mielestä oli ihanaa kun sai keskittyä rauhassa vauvaan ilman kotitöitä ja jatkuvaa isompien sisarten vahtimista. Myös vaipat ja verileikit sopivat paremmin sinne saikkuun kuin kotioloihin. Sielä ei haitannut vaikka veri olisi paennut kinttua pitkin sukkaan tai lorahtanut sänkyyn, koska kaikki sielä "peseytyi itsekseen" eikä ollut kyseleviä katseita eikä nolostumisia.

Myös se tieto, että apu on heti saatavilla, jos vauvalla ei kaikki olisikaan hyvin ja varsinkin esikoisen kanssa tiesi, että on osaavissa käsissä.
 
Mä oon ehkä tosi outo ku mä tykkäsin sit taas olla synnärillä. :whistle:
Mä oon jokaisesta kolmesta lapsesta nauttinu olla synnärillä.

Mun mielestä parasta siellä oli se kun sai tutustua uuteen vauvaan,ka muutenkin se vauva,ruoka tuli valmiina, ystäviä/sukulaisia kävi katsomassa. =) :heart:
 
pripel
Esikoisesta lääkitys suoraan suoneen.
Kuopuksesta oma rauha tutustua vauvaan, ennenkuin piti palata leikki-ikästä hoitamaan :)

Ja tottakai molemmista se oma vauva ja tuore äitiys.
 

Yhteistyössä