Iltaa :-)

9mmm
Mä olen itse pienikokoinen ja mulle ne näyttää niin kuin olisi koko 45 :D, vaikka mun koko on 36. Juu näissä kivaa kävellä. Just pitkiä matkoja kun jalat ei hikoilee, siksi täst merkistä pidän...
noh sehän pääasia jos hyvät kävellä kun tsiigailin tarkkaan et sopiiko en just tohon asuun noi kengät kun ne näyttää ismollita tohon vaateetuksee nähden :). onko sull tossa sikari kädes vai mikä se on?
 
vierailija Balla
Tarkoitatko tämä kello, miten sä sen kutsut ;)
http://aijaa.com/sDluM0
sorry retusoin naamani niin et pääse vielä haukkumaan, yritän vaan tuoda sinulle hyvät unet.
Mikä ero on siirtovenellä ja venellä? Hmm... Tietysti ne on heille siellä busseja, vaikka oikein bussejakin sinne tulevat kans, lentokoneita ja juniakin jopa. Onneksi olen stuped, se kai varma tarkoittaa jotain hyvää :)?
Venetsia on taloja kanavassa, jossa ajaa vain gondolit turisteille, juhlijoille, sekä vesibussit. Pitkänmatkan bussit tuovat matkustajat kaupungin reunalle, ja siitä sitä omin jaloin eteenpäin. Stupid.
 
noh sehän pääasia jos hyvät kävellä kun tsiigailin tarkkaan et sopiiko en just tohon asuun noi kengät kun ne näyttää ismollita tohon vaateetuksee nähden :). onko sull tossa sikari kädes vai mikä se on?
Juu eivät sopii :D mutta freestyle, kun aivan sama melkein miten liikun jos ei tarvitse hienoon paikkaan mennä, paitsi kävin ravintoloissakin niin. Kädessä on sähkötupakka, sen poltan varma kerran vuodessa, jos esim käyn viinilasilla tai kahdella ja vain ulkomaailla, vaikka ulkomaailla olenkin paljon, mutta tämä tupakka juttu muuten vain vaan joskus, täällä vaan ne kaupat missä kaikenlaisia sähkötupakkia saa :LOL:, niin täältä jonkun ostin, paitsi se on roskiksessa, kun en polta muuten, puhumattakaan tavallisia tupakkia, kun ne haisee. Viimeksi kokeilin sähkötupakkan uuteena vuotena...Tämä on vaan joku mulle juttu että silloin tällöin joku pahe saa olla.
 
9mmmm
Juu eivät sopii :D mutta freestyle, kun aivan sama melkein miten liikun jos ei tarvitse hienoon paikkaan mennä, paitsi kävin ravintoloissakin niin. Kädessä on sähkötupakka, sen poltan varma kerran vuodessa, jos esim käyn viinilasilla tai kahdella ja vain ulkomaailla, vaikka ulkomaailla olenkin paljon, mutta tämä tupakka juttu muuten vain vaan joskus, täällä vaan ne kaupat missä kaikenlaisia sähkötupakkia saa :LOL:, niin täältä jonkun ostin, paitsi se on roskiksessa, kun en polta muuten, puhumattakaan tavallisia tupakkia, kun ne haisee. Viimeksi kokeilin sähkötupakkan uuteena vuotena...Tämä on vaan joku mulle juttu että silloin tällöin joku pahe saa olla.
juu mä vaan alan miettiin sillai net mitkä sopii mihinkin en nyt ole mikä kriitikk osentään mut se on hauskaa puuhaa sillai net en loukkaa. lisäks polta vaik kuudesti vuodes sähkistä mä en sitä voi pahana pitää oikee rööki kyl on persiist ite viel poltan kun odottaa niin viel kuluu mut koko ajan ku nherää vährmmän ja vähemmän on tehnyt mieli. jossain asioissa mieltä joutuu sitkeesti treenaa pitkäänkin :).. onko musta sun lemppari väris sitten kun aika monesti pukeudut siihen? etkö tykkää itte värikkäist äasuista ei sillä kyl tuo msuta sulle sopiii :).. ainiin kakikko pulut käsille? kui uskalsit ottaa ne kätees?
 
vierailija Balla
Talvikengissä Milanossa, missä on tosi hottii. Ja tuon kokoksella veskassa mennään vain lobbyaulaan drinkille tai tansseihin, mutta ei mihinkään kaupungille shoppaa, ei edes terassille isommalle ...kahville.
 
juu mä vaan alan miettiin sillai net mitkä sopii mihinkin en nyt ole mikä kriitikk osentään mut se on hauskaa puuhaa sillai net en loukkaa. lisäks polta vaik kuudesti vuodes sähkistä mä en sitä voi pahana pitää oikee rööki kyl on persiist ite viel poltan kun odottaa niin viel kuluu mut koko ajan ku nherää vährmmän ja vähemmän on tehnyt mieli. jossain asioissa mieltä joutuu sitkeesti treenaa pitkäänkin :).. onko musta sun lemppari väris sitten kun aika monesti pukeudut siihen? etkö tykkää itte värikkäist äasuista ei sillä kyl tuo msuta sulle sopiii :).. ainiin kakikko pulut käsille? kui uskalsit ottaa ne kätees?
Juu tupakkaa on pahaa. Ei kannata. Mä joskus poltin oikea tupakka mutta kans super harvoin vain viihteellä mutta sekin oli 6-8 vuotta sitten, tyhmä kun olin. En pukeudu aina mustiin :D. Tämä on hassua kun kuitenkin monet ajattelevat että aina musta päällä mulla. Vaikka totta että todella usein se on päällä, se on vaan mukavaa väri jos arkkipäivänä käyttää, jotenkin helppo ja näkymätön. Esim Italiaan mä tulin, mulla oli punainen tuubimekko, punainen huulipuna ja musta/ kultaiset korot. Enemmän väriä mitä käytän, just musta, punainen tai valkoinen sekä sinisestä tykkään ja hyvin harvoin vaaleita tarkoitan vaaleanpunainen, turkoosista en tykkää, ainakin vaateista, paitsi jos on joku mekko missä monta väriä tai paitaa saa olla turkoosia tai muita värejä. Kulta väri on kans mun juttu...Ne värit mistä oikeastaan pidän liian näkyviä ja senkin jo takia en aina vitsi ne laittaa, kun esim joku kultainen mekko ja korkokengät + että jos lähden kävelylle ja ilman meikkiä on hassua :D ja jotain farkkuja ei ole kans mun juttu, olen hullu mekkoihin.
 
9mmm
Juu tupakkaa on pahaa. Ei kannata. Mä joskus poltin oikea tupakka mutta kans super harvoin vain viihteellä mutta sekin oli 6-8 vuotta sitten, tyhmä kun olin. En pukeudu aina mustiin :D. Tämä on hassua kun kuitenkin monet ajattelevat että aina musta päällä mulla. Vaikka totta että todella usein se on päällä, se on vaan mukavaa väri jos arkkipäivänä käyttää, jotenkin helppo ja näkymätön. Esim Italiaan mä tulin, mulla oli punainen tuubimekko, punainen huulipuna ja musta/ kultaiset korot. Enemmän väriä mitä käytän, just musta, punainen tai valkoinen sekä sinisestä tykkään ja hyvin harvoin vaaleita tarkoitan vaaleanpunainen, turkoosista en tykkää, ainakin vaateista, paitsi jos on joku mekko missä monta väriä tai paitaa saa olla turkoosia tai muita värejä. Kulta väri on kans mun juttu...Ne värit mistä oikeastaan pidän liian näkyviä ja senkin jo takia en aina vitsi ne laittaa, kun esim joku kultainen mekko ja korkokengät + että jos lähden kävelylle ja ilman meikkiä on hassua :D ja jotain farkkuja ei ole kans mun juttu, olen hullu mekkoihin.
siis oonhan mä nähnyt sulal tääällä olikos se pinkki mekko joka oli samanlainen kun sillä latinolla mut sillä latinolal oli punanen samanlaine nkun se sun :)..
juu musta on sellanen jotenkin aina muuten viellä rennon letkee vaate. tuleeko sullaki nsellanen extra energinen olo kun on värikkäitä vaatteit päälle joskus tuntuu et lentää liekeis kunnon väreis ja tuntuu hyvälle kyl :9.
tuubi mekko siis sellanen joka muodoiltaan muistuttaa hammastahna tuubia vaikka?
tarkotikko noilla tietyillä väreil pastellin sävyi?.
noh ei sulle toi tupakka ongelmaa o jos joskus polttelet niin ei hätää eikä tuomioo pitäisi msitään tulla..
siis takrotikko tolla mistä väreistä pidät et sitten jos ne laittaisit päälles niin näkyis se mitä sulla on vaatteiden alla? vai millä tavalla liia nnäkyviä sitä' et kaikki kiinnittää huomioo niihin vaatteihin ja sua alkaa ujostuttaa se huomio vai mitä?.
hmm haluukko joskus laittaa kultasen mekko kuvan kun tiiäks yleensä ne kultaset mekot näyttää liikaa siltä kasarin glitteri hommalt tai siitä on vaikee saada ehä tyylikkää muotinen?
 
tämä joka kovasti halusin :love:

http://aijaa.com/IKrP9s
LV:llä on laukuissaan kuosvaihtoina: crocodile, python, Lisard, Otstrich (exotic leather, exotic canvas).
Kuvasi esittämässä laukkue ei ole valmisettu yhdestäkää näistä kuoseista.
Laukussasi on muita puutteita, jotka eivät sovi LV:n laatuun: mm. sauman opeleet, esim. kannen reunakulmassa eivät seuraa reunaa oikealla etäisyydellä, laukun olkanauha on ylitaittuva ja se on valmistettu selvästi jostakin heikkolaatuisesta materiaalista - ilmeisesti keinonahasta tai tekokuitu/plastic -seoksesta.
Oletko ostanut tämän laukun katukauppialta matkasi aikana ?
 
Anteeksi kirjoitusvirheeni: Minut herätettiin sunnuntaiaamuna katsomaan tätä laukun kuvaa ja vastaamaan teille mahdollisimman pian.
Toivotan aurinkoisia sunnuntai-unia teille kaikille ! Luetaan jatkossa yhdessä lisää Laki&Laatua (y)
 
vierailija
LV:llä on laukuissaan kuosvaihtoina: crocodile, python, Lisard, Otstrich (exotic leather, exotic canvas).
Kuvasi esittämässä laukkue ei ole valmisettu yhdestäkää näistä kuoseista.
Laukussasi on muita puutteita, jotka eivät sovi LV:n laatuun: mm. sauman opeleet, esim. kannen reunakulmassa eivät seuraa reunaa oikealla etäisyydellä, laukun olkanauha on ylitaittuva ja se on valmistettu selvästi jostakin heikkolaatuisesta materiaalista - ilmeisesti keinonahasta tai tekokuitu/plastic -seoksesta.
Oletko ostanut tämän laukun katukauppialta matkasi aikana ?
http://us.louisvuitton.com/eng-us/products/twist-mm-013899
 
9mmm
miten toi laukku maksaa neljätonnia? en ymmärrä meinasin ton kuvan n dumaa mut ei se ruma laukku oo ja se väri siinä eka aattelin et se ois rusetti mut kivan värikäs. mmitäs tiiätte satuin näkeen kendal jennerillä vuitton repun ei se viellä ollut tyylikäs mut käytännölinen kuiteskin mitäs itte pitäisittekö vuittonin reppuu?
 
Kiitos sinulle, joka jaksoit, jatkaa.

Kyllä, mutta olet lähettänyt linkin United States LV -sivulle. Siellä olevat mallit eivät esitä niitä, mitä LV- valmistaa ja myy liikkeisstään Euroopan alueella. Milano on Eurooppa. Tämä malli ei ole voinut olla virallisessa myynnisstä LV-n liikkeissä Milanossa, eikä sitä sielläole.

Aidon vastaavan LV-laukun voi ostaa Amerikasta, mutta Milanoon ei tarvitse sen eteen lähteä.

Euroopan mallisto löytyy:
http://eu.louisvuitton.com/


US- maiilistoa voi olla myynnissä katukaupassa esim. siellä Milanon juna-aseman nurkilla, tai minkä tahansa Euroopan kaupungin aseman nurkilla, torilla, puistossa.. Suomessakin; mutta näitä myyvät yksityihenkilöt, ja vastuu + valinta on ensisijaisesti Ostajan.
 
vierailija
Kiitos sinulle, joka jaksoit, jatkaa.

Kyllä, mutta olet lähettänyt linkin United States LV -sivulle. Siellä olevat mallit eivät esitä niitä, mitä LV- valmistaa ja myy liikkeisstään Euroopan alueella. Milano on Eurooppa. Tämä malli ei ole voinut olla virallisessa myynnisstä LV-n liikkeissä Milanossa, eikä sitä sielläole.

Aidon vastaavan LV-laukun voi ostaa Amerikasta, mutta Milanoon ei tarvitse sen eteen lähteä.

Euroopan mallisto löytyy:
http://eu.louisvuitton.com/


US- maiilistoa voi olla myynnissä katukaupassa esim. siellä Milanon juna-aseman nurkilla, tai minkä tahansa Euroopan kaupungin aseman nurkilla, torilla, puistossa.. Suomessakin; mutta näitä myyvät yksityihenkilöt, ja vastuu + valinta on ensisijaisesti Ostajan.
http://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/twist-mm-013899
 
vierailija
Hahhaa aika noloa pottatukalta jäädä tollai kiinni valehtelusta :D :D :D :D :D :D :D

Sitten tuo yksi kuva aiemmin missä muka suttas itsensä kuvasta pois ettei haukuta, milloin tämä kyseinen neitokainen on sutannut yhtään kuvaansa pois? :D :D :D Mä en enää usko mihinkään ton virolaisbimbon juttuihin :D
 
9mmmm
Hienoa ! Nyt aletaam osata.

Seuraavaksi vertaa niita kahta kuvaa, sitä minkä Milanna lähetti ja tätä aitoa Euroopan sivulta. Millaisia eroja huomaat, kun alat vertailla niitä suurennuslasilla?
tärkeempää on miten se laukku sopii yhteen outfitin kanssa ja ne kontrastit kuin onko aito vai ei voi olal et aito vaik olisi mitä mut jos ei stemmaa asun kaa niin se on sitten se ja sama eikö?. vai kumman mieluummin ottaisit itte feikki laukun joka sopii asuun vai aidon joka ei mätsääkkään millään?
 
tärkeempää on miten se laukku sopii yhteen outfitin kanssa ja ne kontrastit kuin onko aito vai ei voi olal et aito vaik olisi mitä mut jos ei stemmaa asun kaa niin se on sitten se ja sama eikö?. vai kumman mieluummin ottaisit itte feikki laukun joka sopii asuun vai aidon joka ei mätsääkkään millään?
Kuten jo aiemmin sanoin: se on Ostajan oma valinta.
Haluan kuitenkin tähdentää tässäkin asiassa rehellisyyttä. Ostaja voi jo heti alkuunsa kirjoittaa, että ostin Milanon asemalta, pakolaisilta, ihanan laukun, mikä näyttää LV:ltä, vaikkei se aito olekaan; "Aivan upea feikkilaukku !"- , ja lisätä vielä senkin, että se sopii täydellisesti tyyliini.
 
9mmmm
Kuten jo aiemmin sanoin: se on Ostajan oma valinta.
Haluan kuitenkin tähdentää tässäkin asiassa rehellisyyttä. Ostaja voi jo heti alkuunsa kirjoittaa, että ostin Milanon asemalta, pakolaisilta, ihanan laukun, mikä näyttää LV:ltä, vaikkei se aito olekaan; "Aivan upea feikkilaukku !"- , ja lisätä vielä senkin, että se sopii täydellisesti tyyliini.
niin eikös sekin oel rehellisyyttä jos ei tiedä että on aito laukku ja luulee et on ja sen takia noin sanoo eli ei silloin oel valhdellut käy vaan huono tuuri asian kanssa?
 
9mmmm
auditor ootko koskaan kuullut selalstakin että ihan oikeet liikkeetkin on jäänny kiinni väärennöksie nmyynnistä ja silloinhan on hankalampee tavan ihmisen epäillä että kyseessä on feikki laukku ei se aina tarvii olla ostettu katukauppiaalt? lisäksi jotkut katu kauppiaat on pölliny niit oikeaita laukkui ja siksikin voi myydä halvemmalla niit?
 
auditor ootko koskaan kuullut selalstakin että ihan oikeet liikkeetkin on jäänny kiinni väärennöksie nmyynnistä ja silloinhan on hankalampee tavan ihmisen epäillä että kyseessä on feikki laukku ei se aina tarvii olla ostettu katukauppiaalt? lisäksi jotkut katu kauppiaat on pölliny niit oikeaita laukkui ja siksikin voi myydä halvemmalla niit?
Kuulla voi kaikenlaista, mutta LV:lla näin ei ole tapahtunut.
 
9mmm
Kirjoitin myös,että Ostajan vastuu ja valinta. Kuitenkin moni Milanon aseman kupeella pakolaisilta ostava tietää, että tuote on feikki. Sitä ei edes yritetä salata.
aivan ostaja näkee mageen laukun ja ostaa sen aina miettimättä onko se nyt just sitten aito vai ei ja jos tykkää niin ei sillä ole edes välilä mikä se on. kyllä se on myyjän vastuu olal rehellinen ja pitää asiakas tyytyväisenä joka haluaa palata maahan mutta valheellahan saa aikaan paskan fiiliksen ja silloinhan kannataisi boikotoida.
mistä sä nii ntiedät että on ostettu aseman pakolaisilta?
 
9mmm, ei sun kannata edes sille Auditorille vasta yhtään mitään. Se esiintyy täällä eri nimimerkillä. Se sai porttikiellon huutonetistäkin kun sekoili sielläkin. Tiedän jo jopa kenestä se on kysymys. Palstalla en vaan vitsi huuta. Muumit ei ainakaan sillä ole laaksossa :giggle:. Sen oikea nimi alkaa A:lla. Onko tuttua Auditor?
 

Yhteistyössä