Iltariehujia?

Riehuuko muilla lapset iltaisin missään vaiheessa?

Herra 2v ja herra 7v juoksee taas ihan täysillä. : / Eikä mikään tunnu auttavan. Ruokana oli nakkikeittoa ja tottahan tuikkasin sinne lihaliemikuution missä on sitä aromivahvennetta. Ei taas pää sanonut että riehuminen siitä aiheutuu. :headwall:
Eilisillan saivat hyvin purettua pihalla kanelipullien jäljiltä mut nyt ei päästä pihalle enää.

Ei jaksais joka ilta vetää puurollakaan, vaikka sen jälkeen ei kukaan riehu.
 
Iltaisin mä keksin jotain rauhallista tekemistä tytöille, piirustusta/maalausta/hetki piirrettyjä...

Ja mun lapsiin ei kyllä vaikuta söikö ne liemikuutioon tehtyä ruokaa vai ei :) Sama meno joka päivä!
 
Iltaisin mä keksin jotain rauhallista tekemistä tytöille, piirustusta/maalausta/hetki piirrettyjä...

Ja mun lapsiin ei kyllä vaikuta söikö ne liemikuutioon tehtyä ruokaa vai ei :) Sama meno joka päivä!
Mun tytöt askartelee tossa nätisti. Näitä kahta poikaa ei kiinnostanut, ei millään...ja noi lisäaineet vaikuttaa meidän poikiin aika tavalla, isommalla on adhd ja pienellä epäilys vielä pahemmasta adhd:sta. Onneks noi tytöt sentään ja yks poika on rauhallisia. ( ja vauvakin tyytyväinen vaikka nuhassa onkin )

Mulla on aistiyliherkkyys ja toi riehuminen vetää korvia tiukille ja sitä myöten oma olo on aika ärsyyntynyt. kokeilin leikittää pikkumiestä vaan se ei jaksa nyt keskittyä, kaikki menee riehumiseks. Annan juosta vähän aikaa, ehkä se siitä... ja tätä kirjotittaessa näköjään isompi hilautui telkkarin ääreen....helpotus :|
 
Peesi. Ja luuletteko että koulussa/pk:ssa ruoka on lisäainevapaata?
Päiväkodissa meillä ainakin tehdään ruoka ite ja se on niin pitkälle lisäaineetonta kuin mahdollista.
meillä ei oikeestaan muut lisäaineet vaikuta mutta aromivahvenne riehuttaa ihan selvästi ja samaten kaneli. Ja sit jos erehdynkin ostamaan joskus pehmis-jäätelön, en tiedä mikä niissä on mutta ne tekee itsellekin ahdistavan olon.
 
Tiedän tunteen. Olen ollut karseassa nuhassa ja otin Zyrtecin, joka avaa kyllä tukkoisen nenän, mutta saa mun pääni muuten aivan tunkkaiseksi ja väsyneeksi. Sepäs vasta onkin mukavaa kun lapset riehuu ja mellastaa ja olo on kuin olisi kuplan sisällä.
 

Yhteistyössä