Järkyttävä synnytysvideo! Synnyttäjä mm. paskantaa kesken synnytyksen!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hei
Suurin osa paskantaa. ;)

Mullakin oli suoli mukama tyhjä, vaan niin oli kuulemma tullu. Itse en sitä siinä rytäkässä ees huomannu todellakaan, mies vaan kertoi, kun kysyin, et joo, kätilö otti sen nopsasti vaan siitä pois. =)
 
minulla ei tullu mitään, kätilökin ihmetteli..eikä ees huuhdeltu enne synnytystä...tosin muksu vilahtikin maailmaan ihan kertatyönnöllä, ja tosi liukkaasti tulikin, enpä mitään edes tuntenu.
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
minulla ei tullu mitään, kätilökin ihmetteli..eikä ees huuhdeltu enne synnytystä...tosin muksu vilahtikin maailmaan ihan kertatyönnöllä, ja tosi liukkaasti tulikin, enpä mitään edes tuntenu.
iso pimppi sulla
 
g
omg. mä en tee ikinä enää lapsia. onneks en haluakkaan enempää. :LOL:

ei siis se paskominen mitään, vaan onneks ei oo ite tarttenu nähä millasta se on jalkopäästä katottuna.
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
minulla ei tullu mitään, kätilökin ihmetteli..eikä ees huuhdeltu enne synnytystä...tosin muksu vilahtikin maailmaan ihan kertatyönnöllä, ja tosi liukkaasti tulikin, enpä mitään edes tuntenu.
iso pimppi sulla
nii, siitähän se tietysti johtuu. :D lol
 
en jaksa edes hävetä
miksi hävetä paskaa, eiköhän tuo ole kätilöille ihan arkipäivää ottaa vastaan ensin pökylä tai ruikuli, sitten vauva. Kuuluu asiaan, vai häpeäiskö lapsivettä ja jälkeisiä???
 

Yhteistyössä