Jatkuvat harjoitus supistukset

Rv30 ja parin päivän ajan melkoisesti supistanut..Vaarattomia ovat kun ei käy kipeää joten en ole hätäillyt. Synnäriltä saatu ohjeet vettä 1l tunnin sisään ja parasetamolia perään jos käy kipeää..
Miten teillä muilla näillä viikoilla..Onko teillä synnytys käynnistynyt aikasemmin?
Itsellehän tämä on jo kolmas odotus enkä moisia muista kokeneeni edellisissä..
 
Vierass
Jep, viimeiset 2kk oli hirveitä harjoitussuppareita, lisäksi tuntui että alakerta porautuu rikki hetkenä minä hyväänsä. Silti poika syntyi tunnullisesti laskettuna päivänä. Sanoisin että kuuluu asiaan.
 
äiti 10 v takaa
Itselläni oli noita jo 2 raskauskuulla sekä 4 kuulla. Ei tuollaisia ohjeita annettu vaan nimen omaan lepoa. Verenvuotoakin tuli hieman. Lapsi syntyi muutaman päivän lasketun ajan jälkeen, eli ei ollut hätää.
 
"vierailija"
Mulla on ollut rv 23 saakka supistuksia ja 29 viikolla oli jo paikat vähän avautuneet ja pehmeänä. Kipeitä ei supparit ole missään vaiheessa olleet. Sairaalassa viikon makaamisen jälkeen supistukset saatiin kuriin ja pääsin kotiin. Nyt ne taas alkaneet, pelottaa jo valmiiksi lääkärin tuomio.
 
,,,,,
rv 20 lähtien harjoitussupistuksia, rv 26 jälkeen ihan 10min väleilllä, mutta eivät avanneet paikkoja. Saikulla olin kuukauden ennen ä-Loman alkua ilmeisesti varmuuden vuoksi. Streptonäyte positiivinen ja se lääkittiin synnytyksessä sit antibiootein. Syntyi rv 42.
 

Yhteistyössä