jonkun moka joka saa sinut...?

Anna
Tää oli joskus kun olin ehkä 12-vuotias.

Oltiin jalkapalloharkoissa, ja mulla oli ihan mieletön pissahätä. Kun harkat loppu, lähin kipittää kamalaa kyytii poikien pukuhuoneeseen, että pääsen vessaan. Luulin että meijän treenivuoro on vika, kellokin oli jo puol yheksän.

Kiskoin jo matkalla housut auki, poikein pukkarin eessä ne oli jo nilkoissa. Joo, siinäpä seisoin toosa paljaana ovella, pukuhuone olikin täynnä suunnilee parikymppisii sählymiehiä!!! Jumalauta mä häpesin!

Eiku vaa äkkii ovi kiinni, kuulu kyllä oven takaa ihan tajuton naurunremakka..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaverini oli menossa häihin, kiire oli kova, ja ehti juuri istumaan ennen tilaisuuden alkua. Kaikki hyvin tai sitten ei. Ongelma oli siinä, että oli mennyt väärään kirkkoon, eikä siis tuntenut ympäriltään ketään saatikka hääparia...
:LOL:
Mun eno meni vääriin HAUTAJAISIIN. Ja siis oman isänsä hautajaisiin oli hällä tarjoitus mennä.
 
minä
Meillä oli työpaikan naisten vessassa yhteiseen käyttöön esim. hiuslakkaa, etc. Yhtenä aamuna mun piti laittaa hiuksiin lakkaa, mutta otin epähuomiossa väärän purkin ja suihkuttelin iloisesti päähäni kunnon kasan wc-raikastinta. Se lemu muuten kesti sitten hiuksissani jos jonkin aikaa...
 
tekevälle sattuu!
Meitä on neljä sisarusta, kolme tyttöä ja yks poika. Minä vanhimpana halusin pukea pienemmät sisarukseni prinsessoiksi, ja niin tuli puettua pikkuvelikin mekkoon ja laitettua tukka hienosti ponnarille.

Ovikello soi, ja meille saapui imurikauppias. Mies katteli meitä lapsosia jotka iloisina pyörähtelimme mekoissamme ja totesi: ompas emännällä kauniita tyttäriä. Äiti ei kehdannut sanoa, että tuo yks on kyllä poika ja vastasi vain että komeitahan nuo on.

Pikkuveli sitten otti ja teki kuperkeikan, mekko nousi korviin ja poika oli ilman vaippaa-
imurikauppiaalta meinas pudota silmät päästä, kattoi jokaista meitä vuorollaan, kokosi imurinsa ja häipyi! Tais luulla, että ollaan kaikki poikia, ja että meidän äiti on joku frikki!! :LOL:
 
SweetestPoison hetken harmaana
tässäpä teille OMA, uunituore mokani.. vietettiin koko perhe juhannus yskässä, nuhassa, kuumeessa tms kivaa. tänään oloni on jo vähän parempi, silmät sentään pysyy auki mutta en edelleenkään ole täysin tolkuissani kuten seuraava episodi osoittaa.. taapero itki kovaan ääneen parvekkeella ja hetken ihmeteltyäni hoksasin, että tytön pallo on päätynyt alakerran parvekkeelle. huikkasin pytyllä istuvalle miehelleni, että lähden pelastamaan palloa.. painelin pihalle ja kurkotin pallon kaiteen ali niin tyytyväisenä itseeni. palatessani mies tuijotti suu auki, olin pyllistellyt siinä pihalla superlyhyissä pyjamansortseissa, joitten alla ei ollut edes pikkuhousuja..
 
nyt jo vanha
Aikoinaan nuoruudessani oli suurta huutoa sellaiset wonderbra rintsikat, joissa oli isot täytteet kummassakin kupissa. Halutessaan ne saattoi ottaa poskin.
Olin hoikka ja pienirintainen naisenalku ja hommasin sitten tietty nämät kalliit rintsikat itselleni!

Onnessani discosin kaupungin kuuluisimman yökerhon tanssilattialla ja siinä kiemurrellessani huomasin lattialla sellaisen mustan rintsikan vaahtomuovityynyn lattialla. Vahingoniloisena naureskelin siinä, että jollain ressukalla on tipahtanut rintsikan täyte lattialle...noloo.... kunnes tajusin kokeilla OMIA rintoja vaivihkaa...ja siellähän vasemmalla puolen rintaa ei ollut yhtään mitään.... Kiemurtelin vielä sen verran, että sain tanssivauhdista napattua lärpäkkeen lattialta ja painuin vessaan ja sen jälkeen en enää ole tanssinut wonderbrat päälläni.
 
kemeli
Ex-ex-mieheni halusin aina kovasti muistaa äitiään äitienpäivänä. Yhtenä keväänä kuitenkin muisti asian vasta ihan viime tingassa ja lähetti paketin kotiin kannettuna pikapostina. Kyselin sitten, mitä hän oli pakettiin laittanut, niin kertoi, että SUKKAHOUSUT. Mahtoi olla äidin ilme näkemisen arvoinen, kun pikaposti saapui perille :0
 
anna
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Meillä on tuossa alakerrassa vuodesohva. Vauva nukkui syötön jäljiltä meidän sängyssä, joten meille jäi mukavasti sitä kuuluisaa kahdenkeskeistä aikaa siinä iltasella... Vietettiin se hetkonen siinä vuodesohvalla sitten tietysti. Siinä kun vielä pötköteltiin, mies nukahti. En hennonnut herättää häntä, hain vain peiton ja peittelin siihen nukkumaan, itse painuin omaan petiini.

Keskellä yötä pimeydestä kuului hillitön "sprojoingggg" ikään kuin iso vieteri olisi pitänyt ääntä. Pinkaisin katsomaan, ja kauhistuin - sohva aukeaa vuodesohvaksi siten, että selkänoja painetaan alas, eli siellä selkänojan puoleisessa reunassa ei ole tietenkään yhtään jalkaa tukemassa, kun sohva on levitetty sängyksi. Mies oli unissaan kierinyt liian reunalle, sohva oli kallistunut, sitten lipsahtanut jaloiltaan ja mekanismi oli rävähtänyt kiinni kuin hiirenloukku ikään. Sohvan selkänoja oli lattiaa vasten, yhdeltä sivulta ansan sulki se seinä, jota vasten sohva oli ollut, kolmion kolmantena sivuna oli sohvan istuinosa. Kaiken keskeltä näkyivät miehen jalkapohjat, kokonaisuus oli kuin hotdog, mies nakkina siellä sisällä. :LOL:

Tempaisin sohvaa kauemmas seinästä tarkoituksenani auttaa mies pois pinteestä. Hätäpäissäni jotakin siinä solkotin, ennen kuin huomasin, että super-unenlahjoilla varustettu mies ei edes herännyt sohvan puristukseen, vaan oli pirun äkäinen, kun minä kotkotin hänet hereille. Säikähdykseni muuttui suuttumukseksi, minä kun sentään olin hänestä huolissani ja toinen sen kuin murahtelee. Painelin takaisin petiini ja jätin miehen leikkimään nakkisämpylää. Vasta viitisen minuuttia myöhemmin kuului ääntä, kun jouset antoivat myöden ulos mönkivälle miehelle... Jousen ääni (josta koko homma alunperin alkoi) sai minut nousemaan vielä kerran sängystä katsomaan miten miehen kävi. Ja helkkari, kun mua alkoi naurattaa. Yritin tyrskiä miehelle, etten minä hänelle naura, vaan tilanteelle, mutta eipä se mitään auttanut, hohotin ihan hysteerisenä. Vauva ei onneksi herännyt, tulee näemmä isäänsä.
Voi APUA!!!
Tääl on kohta kuset housuissa!!! Koitan nauraa räkättää hiljaa sohvatyynyyn, mut ei auta. Mitään yhtä rankasti repeilyttävää en oo lukenut aikoihin!!
 
just
Meidän mies taas sai yhdet lääkkeet joita sen piti syödä x2 päivässä.Valitteli koko ajan, et maha menee niin kipeeks ja sekasin niistä tableteista :D Yks päivä sitten aloin ihmetellä, miks meillä on Pirskatti (kissan vitamiinit) keittiön kaapin alimmalla hyllyllä ja miehen purkki ylemmällä. Kissan vitamiinit oli ihan vajuneet (vaikken oo jaksanu niitä sille syöttää aikoihin), ja miehen lääkkeet ylemmällä hyllyllä ihan kaapin perällä oli melkeen täys purkki. Sitten kysyin että tästäkö Pirskatti purkista oot lääkkees syöny ja se vaan kauhuissaan (tajus itekkin) että joo ! :LOL: Se oli sitten muutaman viikon napsinu kaksi kertaa päivässä mun kissan pillereitä :D :D Onneks ei ole mikään vakava vaiva johon lääkkeitä piti syödä! Kyllä jaksan sille vieläkin käkättää tuosta, ja jospa ois oppinu kahtoon mitä vetelee naamaansa :LOL: :LOL:
 
aaaapa
Alkuperäinen kirjoittaja reginarento:
mieheni veljen tytär,tuolloin noin 12v, näki tv:ssä tosi söötin vauvan ja huusi sitten iloisesti että "mä haluan abortoida tuollasen isona"!!!. olisi tietenkin pitänyt sanoa adobtoida...
voi herranjumala :LOL: :LOL: !!!!
 
just
Ainiin ja tää on aika karu, mutta olin ehkä 12 v. kun mun tuttu (17 v, oli ikäistään aika lailla kypsempi, on nykyäänkin yhdessä sen miehen kanssa kenen sillon jne...) kerto olevansa raskaana.. Minä sit en jotenkin tajunnu että niin nuori voi olla raskaana tarkoituksella ja sanoin vaan et aijaa ja kohta menin kysymään oliko se ihan vahinko vai tarkotuksella!!! Se vaan siihen että joo ihan tarkotuksella... Voi että hävettää nykyäänkin nähdä tota tyyppiä... :D :D :D
 

Yhteistyössä