jonkun moka joka saa sinut...?

vitsit että nauran näille :LOL: Ja putosin tuossa tuoliltakin mokaketjun kunniaksi ja loiskautin cola-lasin sisällön kaaressa lattialle. Jesh!

Yks ainoa "moka" tulee tähän hätään mieleen. Tapahtui yläasteella välitunnilla. Mulla oli salmiakkipussi takin taskussa ja niitä siinä mutustelin tasaiseen tahtiin. Kaveri tuli siihen ja kysyi että mitä sä syöt. Työnsin käden taskuun, nappasin karkkipussista otteen ja vedin sen taskusta ja huusin "tadaaa!" Sattui vaan olemaan väärä tasku ja kädessä ei ollut karkkipussia vaan terveyssidepaketti. Meinattiin kaverin kans kuolla nauruun :LOL:

Tämä taas sattui äidilleni ja hänen kaverilleen aikoinaan. Olivat kuulleet, että kun laittaa raakaa kananmunaa hiuksiin, sillä on jotain positiivisia vaikutuksia hiustenkasvuun tms. Olivat sitten suihkussa hieroneet kananmunat hiuksiin ja menneet saunaan odottamaan että se vaikuttaa. Kunnon löylyjen jälkeen oli vasta muistunu mieleen että kananmuna tosiaan jähmettyy kuumassa ja oli ollut aika vaikea saada sitä hyytynytttä moskaa pois päänahasta :D
 
lotta-maarit
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aikoinaan autokoulu aikaan lähetin poikakaverille oikeen rajun seksi-tekstivietin ja se menikin vahingossa autokoulun miesopelle. Välitystiedoista huomasin. Laitoin tietty sit perään et väärään numeroon tuli. Hiukka mua hävetti seuraavalla ajokerralla. Autokoulun opea vaan hymyilytti. Vaan kyllä jälkeenpäin on monet naurut saatu nauraa... :LOL:

mitä se viesti sisälsi, kerro nyt kaikki ;)
 
"vieras"
Ex-työkaveri piti virkistystapahtumassa puhettaan aluksi ja oli niin makeileva ja ääni sellainen että alkoi nolottaa sen puolesta. Venytti joka sanaa ja maiskaisi suulla aina välillä ja yritti olla oikein fiksua ja filmaattinen. Voi jos sen ois saanu nauhalle ja näyttää sille:)
 
"vieras"
Kerran ruokakaupassa joku pikkulapsi kailotti oikein kovaan ääneen äidilleen: katso miten iso pää tuolla naisella on ja osoitti minua! Äitinsä siinä sitten selittää, eikä kun ne on hiukset. Minulla on tosi paksut ja pitkät kiharat hiukset yli puolenselän ja tarkoitti niitä. Alkoi naurattaa kamalasti.
 

Yhteistyössä