jonkun moka joka saa sinut...?

niinuu
sijaisopettaja oli vissiin aika jännittynyt meitä opettaessaan,
kun ilmoitimme kalvon olevan ylösalaisin, käänsi koko piirtoheittimen :)

itse manailin miehelleni, kun eivät ihmiset käytä heijastimia, mutta
onneksi noilla mammoilla tuolla edessä on kunnon heijastimet.
mies katsoi vähän pitkään ja kohdalle kun päästiin, huomasin
"mammojen" olevan kaksi puuta, jonka välissä kulki heijastinnauhaa.. :LOL:

koulussa söimme aina ensimmäisen kerroksen luokissa ja minä tietenkin kaaduin kerran rappusissa, ruokana muusia, kalapuikkoja ja salaattia..tomaattisalaattia...muistan koska rappujen alapuolella olevat kaksi tyttöä saivat kirjojen väliinsä yht 'äkkiä lisukkeeksi
pari saalaatinlehteä, muussia ja tomaatin :LOL:
minä nauroin, mutta kaveria hävetti....
 
Kirppu-löllö
tultiin kaverin kanssa viikonlopuksi koululta kotiin bussilla, ja päätettiin jäädä Tampereen keskustaan shoppailemaan. Alkoi sataa vettä, ja kaivettiin molemman laukuistamme sateenvarjot. Hetken kerettiin Hämeenkatua tallata, ennen kun huomasin, että kaverin sateenvarjossa roikkui pyykkiin menossa olleen alushousut :LOL: .


Toinen kaveri lupas kerran baarissa tarjota minulle oluen. Mentiin baaritiskille tilaamaan, ja kaveri oli kaivavinaan sellasesta lokero-lompakosta setelin, mutta tarjoski sille baarimikolle pikkuhousunsuojaa :whistle: .
 
Mä mokailen itse aika lahjakkaasti aina välillä. Nyt muistui mieleen tapaus kun kävin apteekissa:
Piti mennä hakemaan reseptilääkettä, joten otin tietysti vuoronumeron ja totta ihmeessä järkky jono. Istuin odottamaan. Vihdoin tuli piiitkän ajan päästä mun vuoro ja iskin tiskiin "reseptin" ilman, että edes katsoin sitä. Apteekkari sanoi vain, että- Ei näitä täältä saa...
Olin sit iskeny kauppalapun apteekkarille ja koko hiton resepti oli jääny kokonaan kotiin. Menin sit toisen kerran uudestaan... :D
 
Sisko puuhasteli miehensä kanssa yön hämärissä. Mies nakkasi tapansa mukaan käytetyn kortsun "solmutettuna" roskikseen. Aamulla sisko lähti kiireesti opintielle (korkeakoulu). Käytävillä alkoi ihmetellä, kun selän takaa kuului tasaseen tahtiin naurahduksia. Siellähän se kortsu heilui villapaidan selkämykseen takertuneena.. Ja vielä tavaraa täynnä!! :LOL: :LOL: :LOL: Aina alkaa naurattaa, kun ajattelen tilannetta..


Sitten toinen juttu: Kaverini esitteli innoissaan lahjaksi saamaansa sormusta -minä siihen, että "hei! mulla oli just samanlainen, mutta se oli musta niin ruma, että vaihdoin sen toiseen koruun.." Kyllä hävetti!

:ashamed:

Mieheni oli yskäissyt työpaikan kahvipöydässä oikein kunnolla ja eiköhän lentänyt kunnon räkäklimppi kaaressa läheiselle tuolille. Hetken hiljaisuus ja sitten joku alkoi kiivaasti puhua jostain.. Samassa ovi aukesi ja uusi tulokas istahti suoraan ainoalle vapaalle tuolille.. :LOL: :LOL: Miestä nolotti niin, että kertoi mullekin tän jutun vasta parin päivän päästä!

 
Mulla on kaksoisveli ja kaverini kysyi kerran tosissaan, että olemmeko veljeni kanssa aina olleet samanikäisiä. Vastasin, että Pekka (nimi vaihdettu asianosaisten suojelemiseksi) otti mut kiinni muutama vuosi sitten. :LOL: :headwall:
 
jannifiina
kun lapsi on vielä vauva niin tunnetusti sattuu ja tapahtuu... kaupassa oon pari kertaa maksanut ostokset ja lähtenyt vaunujen kanssa tyytyväisenä poispäin kun myyjä ystävällisesti on huutanut perään että ostokses jäi..

ja yhden kerran talvella vauva itki kun oli väsy ja kuuma ja kiireellä takki päälle ja ulos niin siinä ulkona sitten huomasin että jäi ulkohousut laittamatta, oli pelkät pitkikset, pinkit...
 
Vusseli
No nää nyt ei oo nii hauskoja mut kerron kuitenkin

eli kerran mun täti meillä ollessaan soitti jollekkin talomyyjälle,puhui asiallisesti puhelunsa mut kun lopetti niin sanoi "kiitos et mä häiritsin"

Kerran ku mä olin joku 7 v ja pelattiin perheen kaa uunoo,puhelin soi ja mulla oli enää yks kortti kädessä,juoksin puhelimeen vastaamaan "Uuno"


Olin kerran tossa lähikaupassa,kassalla maksoin ostokset ja puhuin samalla puhelimessa,olin maksanut ja lähin ulko-ovelle ku myyjä huikkas"etkö sä aio ottaa noita tavaroitas?"

 
mullekin noita mokia sattunut...
Nyt tulee mieleen ainakin yks joka tapahtu joskus ala-asteella äidinkielen tunnilla:
Opettaja pyysi mua taivuttamaan koulussa-sanaa. Taivuttelin sitten innoissani "koulussa, koulusta, kouluun" Tuo kouluun-sana oli viimeinen. Opettaja kerkesi olla pari sekuntia hiljaa ja mä jo siinä ajassa pelästyin että taivutukseni ja se viimeinen kouluun sana meni väärin joten korjasin tilanteen ja tokaisin että "eiku kotiin"!! Kyllä siinä opettaja ja koko muu luokka pyrskähtivät nauruun. Minua nolotti mutta taisi vähän myös naurattaakin.

Toinen juttu mikä tuli mieleen:

mulla oli tapana erän kaverin kanssa ala-asteella aina aamulla soittaa toisillemme ja kysyä tuleeko kaveri yhtä matkaa kouluun. Toki se oli selvää että hän tulee, mutta silti soiteltiin ja kysyttiin. No minä sitten joku aamu soitin taas ja puhelimeen vastattiin sukunimellä. Minä siihen tottuneesti pamautin että "tuletko mun kans kouluun?" Luurin toisessa päässä vastattiin huvittuneena että "en minä taida tulla mutta Heidi (nimi muutettu) voi kyllä tulla kanssasi. Olin siis erehdyksissäni kysynyt kaverin äidiltä että tuleeko kanssani kouluun!!!
 

Mummoni englannin kieli on hiukan hakusessa ja opetin hänelle kerran ulkomaan reissulla että kysyy How much, jos haluaa tietää jonkun tuotteen hinnan. Mummo meni sitten juomista ostamaan supermarketista, löi kokiksen pöytään ja kysyi myyjältä, mau hats? Kyllä myyjä nauratti mutta ymmärsi kyllä mitä tarkoitettiin.
 
Oksanreikä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 00:01 Omppu-Pomppu kirjoitti:
Mummoni englannin kieli on hiukan hakusessa ja opetin hänelle kerran ulkomaan reissulla että kysyy How much, jos haluaa tietää jonkun tuotteen hinnan. Mummo meni sitten juomista ostamaan supermarketista, löi kokiksen pöytään ja kysyi myyjältä, mau hats? Kyllä myyjä nauratti mutta ymmärsi kyllä mitä tarkoitettiin.
:LOL: :LOL: :LOL:
 
No tää tapahtu mun äidilleni, eli mummolle.....

Mun veli soitti mummolle japyys, että tuo hänelle kebabin. Mummo lupas tuoda, mutta ei millään muistanut millainen sen piti olla ja pyys broidia lähettää tekstarin. No veljeni lähetti tällaisen:" kebab ranskalaisilla, väkevä kastike ja majoneesi ja sit yks kiisseli ja kotka. " Mummo sitten kebabissa tilaamassa ja lukeesuoraan viestin.... Kyllä siinä oli myyjä ihmeissä ja samoin mummo kun toinen tulee tilaamaan kiiselä ja kotkaa.... molemmat kyllä tajusivatettä oli vitsi kysessä. broidi teki vaan äidille kiusaa... :)
 
pähkylä
äitini työkaveri oli tullut aamulla töihin ja tohkeissaan selittänyt miten kaksi nuorta miestä oli bussissa tuijotellut häntä ja suputelleet keskenään. ja olivat hymyilleetkin niin nätisti hänelle pois jäädessään. työkavereilla oli naurussa pitelemistä, olivat kehottaneet naista katsomaan peiliin. nainen oli astunut peilin eteen ja hölmistynyt. hetken mietittyään oli tajunnut: hän oli ottanut jogurtin evääksi, laittanut sen laukkuunsa jossa kantoi myös hiusharjaa. bussissa istuessaan oli sitten joutessaan harjaillut hiuksiaan, vaan eipä ollut huomannut että jogurtti-purkki oli mennyt rikki.....tukka oli kuulemma yltäpäältä jogurtissa!

kaverini oli jossakin koulutustilaisuudessa työn puolesta. edellisenä iltana olimme olleet viihteellä ja menneet nukkumaan vasta aamuyön tunteina. kaverini oli kuolemanväsynyt ja nuokahteli penkissään. kouluttaja oli jakanut jotakin vihkosia, koulutusmateriaalia ja painottanut että älä tee siihen merkintöjä, hän kerää vihkoset pois tilaisuuden jälkeen.
kaverini oli sitten loppujen lopuksi nukahtanut kunnolla ja hätkähti hereille siinä vaiheessa kun lähistöltä kuului kouluttajan ääni joka, miehen kiertäessä penkkiriveissä vihkoja keräten, taas kerran toisti että hän kerää joka ainoan vihkosen pois. niin sanottuaan mies tuli kaverini luo, joka oli unissaan kuolannut vihkoselle, ja suupieli oli vieläkin kosteana. mies oli vain tokaissut järkyttyneen näköisenä: sä voit omasi pitää!" ei ole kuulemma kaveria koskaan nolottanut niin paljon!
 
Aikoinaan autokoulu aikaan lähetin poikakaverille oikeen rajun seksi-tekstivietin ja se menikin vahingossa autokoulun miesopelle. Välitystiedoista huomasin. Laitoin tietty sit perään et väärään numeroon tuli. Hiukka mua hävetti seuraavalla ajokerralla. Autokoulun opea vaan hymyilytti. Vaan kyllä jälkeenpäin on monet naurut saatu nauraa... :LOL:
 
pähkylä
tuli vaan oma "moka" mieleen:
lainasin kaverini housuja. kaverini kysyi lähtiessäni että laittaako hän housut pussiin. mä sanoin että ei tarvitte, kyllä ne menee tässä kädessä kantaen, kun matkakin on niin lyhyt. kotiin mennessä mun piti ylittää suht vilkas ja iso tie ja liikennettä oli aika paljon siihen kellon aikaan. pääsin puoleen väliin tietä ja ihmettelin autoilijoiden melko huvittuneita ilmeitä. katsahin jalkoihin ja huomasin punaiset sukkahousut jotka lepattivat housun puntista autojen synnyttämässä viimassa......
 
Vielä yks juttu tuli mieleen... olin kaupassa käymässä mieheni kanssa ja jäin autoon etupenkille odottaa. Kohta kuskin ovi aukee ja joku papparainen istahtaa penkille ja hirveenä selvittää jotai. Mä katson ihan tollona ja kohta pappakin huomaa et tais tulla väärään autoon. Tuumas vain et jaahas mulla on emäntä vaihtunu nuoremmaks. Voi hitto että me naurettiin. Meidän auton vieressä oli sen papparaisen auto. Saman merkkinen ja värinen. Silläki rouva istu kyydissä odottelemassa. oli vaan ihmeissään katsonut et mihinkähän se tuo isäntä on nyt menossa. :LOL:
 
Tämä on oma moka...

Oltiin kaverin kanssa ajelemassa (lin saanut kortin joku aika aikasemmin) ja saavuimme valo-risteykseen. Kaveri huusi sitten suureen ääneen "älä aja päin vihreitä" ja minä paniikissa painoin jarrun pohjaan.
Onneksi takana ei ollut ketään.
Ja tälle edelleen hekotellaan ja kaveri jaksaa kuittailla :D
 
oltiin kerran yhden kaverin luona pippaloimassa. yks mun toinen kaveri oli sitten hiukan pöhnässä siinä ja päätti lähteä kaupungille. oli vasta kaupungilla huomannut että ei hitto, tää ei oo kyllä mun kenkä! toisessa jalassa oli ollut tasapaksupohjainen kenkä ja toisessa piikkikorollinen. :D kyllä me aamulla naurettiin kun tämä nolona tuli hakemaan omaa kenkäänsä. kengän oikea omistaja oli sitten ollut ilman kenkiä koko illan, joku jätkä oli kantanut hänet autoon kun ei viittinyt pakkasessa sukkasillaan kävellä. myöhemmin hän sitten soitti että onko mun kenkä siellä ja meidän piti käydä se palauttamassa kun tää "kenkävaras" ei itse kehdannut. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:25 Luminella kirjoitti:
Mä kyllä nauran ihan omille mokilleni. :D mm. tämä naurattaa aina, kun sitä alkaa muistelemaan:

Olin autokoulussa ekoilla ajotunneilla ja oltiin menossa peruuttamaan. No minä blondi sitten pamautin opettajalle, että kai mä voin peruuttaa sitten jollain pienellä vaihteella ettei tarvi mennä niin lujaa. Opettaja katsoi hiukka hitaasti ja räjähdettiin ihan järkyttävään nauruun. :LOL: :LOL: :LOL: se opettaja sanoikin, että paras blondivitsi minkä on ikinä kuullu ja vielä ehdalta blondilta elävästä elämästä. :LOL: :LOL:

ja monille muillekin mokilleni tulee naurettua. Varsinkin porukalla, kun niitä parhaimpia ihan avoimesti kerron. :D B)

Tästä kyllä tunnistaa mut ne jotka mut tuntee ja stoorin on kuullut... ;)
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Aivan huippujuttu.
 
hapsenkakkiainen
kaveri oli kerran baariin lähtiessään ajatellu et laittautuu nyt oikeen kauniiks. Meikkas sitten oikeen kunnon meikin, valokynää ja kaikkee. Ja nätti tuli. Baarissa sit ihmetteli miks kaikki tuijottaa... no kappas kappas, valokynähän loistaa siinä violetti-valossa. Oli sangen mielenkiintoisen näkönen naama :LOL:
 

Yhteistyössä