Jos David Beckham tulisi ja kysyis saanko panna sua, mitä vastaisit?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
"How much do you pay?" :xmas:
Just joo, kaks siis olis rahasta?

Ja vastaus kysymykseen, ei kiitos - ei oo mun makuuni...
Ensinnäkin, Davidilla on sen verran hynää ja jos se osoittaisi panohaluja minua kohtaan, todennäköisesti se olisi valmis kohtuullisen taskurahankin siitä heittämään, pikkurahan puutetta kun sillä ei ole. Toisekseen, moni olisi valmis panemaan häntä ilmaiseksikin, ajatella nyt sitä kateuden määrää (toisin kuin yleensä maksulliseen seksiin suhtautuessa) kun köhäisisi joskus että joo kyllähän mä kerran tota Davidia ja ajatelkaa, se vielä maksoi siitä! :LOL:

Mutta mä olen aiemminkin sanonut, että arvostan enemmän maksullista seksiä kuin perinteisiä yhden illan juttuja, ne halventavat mielestäni enemmän ihmisiä jos verrata pitäisi, joskin molemmat ok kun ovat molemmille osapuolille ok.
 
niinpä niin
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
"How much do you pay?" :xmas:
Just joo, kaks siis olis rahasta?

Ja vastaus kysymykseen, ei kiitos - ei oo mun makuuni...
miks ilmaiseks pitää työskennellä
No joilleki se on työtä, joillekin ei. Mä en pane rahasta, en kenenkään kanssa enkä mistään hinnasta. Eli vaan niitä joita haluan ja yhteisestä ilosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
"How much do you pay?" :xmas:
Just joo, kaks siis olis rahasta?

Ja vastaus kysymykseen, ei kiitos - ei oo mun makuuni...
miks ilmaiseks pitää työskennellä
No joilleki se on työtä, joillekin ei. Mä en pane rahasta, en kenenkään kanssa enkä mistään hinnasta. Eli vaan niitä joita haluan ja yhteisestä ilosta.
En mä meen siitä ikinä tehdä rahasta,jos vaan tarjous olisi ale miljoona
 
pinkkis
Haha, tottakai pyytäisin siitä pari miljoonaa puntaa.

Ihmettelen palstalaisten moraalitajua, kun on hyväksyttävämpää, että varattu nainen panee miestä (vaan kun se sattuu olemaan jokin julkkis). Mutta jos ottaisi rahat, joilla turvaa perheensä loppuelämän, tekee jotain väärää....
 

Yhteistyössä