Jos jättäisitte miehellenne joulun valmistuksen yksinään;

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"AleXAn"
Kinkun ja paistin tekis itse, laatikot ostais kaupasta koska meillä ei niitä kukaan muu syö kuin minä.Myös piparit hakis kaupasta ym leivonnaiset. Mies hakis varastosta muovikuusen ja joulukoristeita olis varmaan paljon vähemmän ja ne laitettais vasta aaton aattona paikoilleen.
 
[QUOTE="Noo";25294893]Paistaisi kinkun, valmistaisi kalat, ostaisi laatikot, piirakat, piparit ja rosollit kaupasta.

Laittaisi tontut oveen, kuusen jalkaan ja lapset koristelisivat sen.[/QUOTE]

näin meilläkin ja kyntteliköt ja valot olisi ripustettu hyvissä ajoin. lahjat olisi myös ostettu koko perheelle. Sukulaisille ja sukulaislapsille ei.
 
Meillä palais tuplaten rahaa siihen nähden mitä nyt menee, mutta me syötäis ihan tuskasen hyvin, niin kovin siistiä tai jouluisaa ei muuten välttämättä olis, mut ruokaa riittäis ja se olis hyvää.. :D
 
Kyllä hän hoitaisi homman oikein hyvin, yhdessä tämäkin joulu laitettiin <3 Mies osaa kyllä vielä mua premmin jouluruokien teon, joten jos mä joutuisin tekemään joulun ilman häntä niin voisin joutua pulaan kalan ja laatikoiden kanssa.
 
inku
Se havahtuisi kaikkeen aatonaattona, ja ihmettelisi kuinka kaikki pitäisi saada yhtäaikaa valmiiksi. Ja miten muka voisi lapset hoitaa samalla ? Mutta kyllä meille tulisi joulu, ruokineen ja muineen - ehkä vähän riisuttuna ja "omanlaisena" mutta kuitenkin <3
 
"vieras"
Meillä olisi kuusi ja lapsille muutama lelulahja. Ruokana ainoastaan hirvenlihaa ja perunalaatikkoa. Mitään koristeita ei olisi, ei leipomuksia. Eipä kyllä olisi stressiäkään, koska mies ei osaa sitä repiä oikein mistään.
 
"vieras"
Mies ei juuri välitä joulusta, joten koristeluja ja muuta hössötystä olisi vähemmän. Samoin jouluruokia.

Kyllä se varmasti lapsille hankkisi joululahjat mutta muuten olisi melko tavalla riisutumpi malli joulusta kuin nyt oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25294892:
Älä nyt hulluja puhu!
Nimenomaan! Pelottava ajatuskin :O


JA siis siksi että mä olen henkeen ja vereen jouluihminen. Mies on sitä mieltä että vähemmälläkin juhlapyhät tulis vietettyä :D
No, ei muuten tulis!!!

Jaa niin, itse kysymys..... hakis kuusen, lapsille ehken pari lahjaa ja loput hoitais anoppi.
Ja koska sitten syötäis ja veitettäis joulu anopin hoteissa, ei mitään muuta tarvitsisi hoitaakaan.
 
Viimeksi muokattu:
=)
Meillä olis aikalailla samanlainen joulu kuin nytkin, koska tietää mite meillä on joulu vuosikaudet tehty. Mutta jos mies sais ite PÄÄTTÄÄ niin meillä olisi vain kinkku pöydässä :D
 
"mä"
Siivois ja puunais paikat kuntoon, laittais vähän joulukoristeita ja valoja. Ostelis ihan liikaa lahjoja, paistais kinkun ja ostais aika valmiina muuten kaikkee laatikoita yms kaupasta. Tekis hyvää salaattia, ei rosollia. Kuusi olis nätisti koristeltu...
 

Yhteistyössä