Jos miehellesi tulee viesti, luetko sen?

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
meillä taitaa myös kaikkien kavereitten puoliskot lukea toistensa kännykkää.
Meillä myös spostia katsotaan jos odotellaan jotai tähellistä postia.
Ja avaan jopa ukolle tulevat kirjekuoret, koska muuten ne avattas joskus ja jouluna.. :xmas:
 
Mies pyytää välillä lukemaan tekstarit jos sattuu olemaan toisessa kerroksessa ja alakerrassa kuuluu viestiääni.
Samoin jos hän nukkuu niin katson onko tärkeää.Ihan samoin hän voi toimia minun puhelimeni suhteen.

Meillä on kuitenkin vanhat sairastelevat isovanhemmat lähellä samoin kuin teini-ikäinen joka voi viestitellä akuuttia asiaa.
 
jop
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Mies pyytää välillä lukemaan tekstarit jos sattuu olemaan toisessa kerroksessa ja alakerrassa kuuluu viestiääni.
Samoin jos hän nukkuu niin katson onko tärkeää.Ihan samoin hän voi toimia minun puhelimeni suhteen.

Meillä on kuitenkin vanhat sairastelevat isovanhemmat lähellä samoin kuin teini-ikäinen joka voi viestitellä akuuttia asiaa.
Eiköhän akuutit asiat olisi yleensä hyvä soittaa eikä laittaa tekstarilla?! Tätä mä en oo koskaan ymmärtäny...
Että joku vanha sairas isovanhempi näpyttelis tekstaria, et nyt ois vähä heikko happi tai poika hädissään hakis apua tekstarilla....
112 tai kännyyn PUHELU
 
Rose
En mäkään haluaisi, että mies lukee mun viestejä vaikkei niissä mitään salaista ole. Mutta mä kuvittelen, että viestin lähettäjä lähettää viestin sille, jonka puhelimeen hän sen pistää... eikä puhelimen omistajan puolisolle?

 
joops
En lue.. ukko jättää aina puhelimen kotiin kun lähtee reeneihin... jos se soi niin käyn kurkkaa et kuka soittaa mut en koske... jos se on anoppi niin osaan odottaa et kohta saattaa mun oma puhelin pirahtaa jos asia koskee muakin... sähköpostia en myöskään lue... meillä ukko on hyvin tarkka noista yksityisyys jutuista eikä ennen halunnut ees nähdä kun mä käyn maileissani... mulla kun on koneellani aina mailit ja fase auki ja mulle on ihan sama jos ukko käy niitä kattomassa (meillä on omat koneet niin perjaatteessa mennään toisen koneelle vaan jos oma on mennyt rikkipoikki ja silloinkin vieraana kirjaudutaan sisään) nykyään ukkeli kurkkii olantakaa jos mua joku huvittaa koneella ollessa...
 
vieras
Kyllä joudun lukemaan kun mun pitää yleensä niihin viesteihin vastata:D Mies ei jaksa näpytellä ja mä kirjotan mitä mies sanoo ja välistä joudun kirjottamaan ihan itse kun mies sanoo et laita mitä laitat
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
En kyllä lue. Eikä mieskään minun. Ei ole kyse siitä, että minulla olisi jotain salattavaa, vaan ehkä ennemminkin siitä, että ystävilläni esimerkiksi on oikeus olettaa minulle tekstiviestiä laittaessaan, että juuri minä luen sen, eikä miesystäväni. Mulla oli kerran kaveri, jonka mies luki minun lähettämiäni tekstiviestejä. Kun sain kuulla siitä, en enää koskaan lähettänyt kaverille tekstiviestiä.
Näin! Jos mulla on joku probleema ja kerron siitä kaverilleni, niin en mä jumalauta halua että sen karvainen idioottimies sen viestin lukee :eek:
 
Ei lueta,ellei tosiaan toinen sano,et lueppas mitä sieltä tuli.Ja sähköpstit kans,jos jotain odotetaan sinne niin yleensä sovitaan,et käydään välillä molemmat kurkkaan,mutta muuten ei lueta ja ei oo mitään salattavaa :)
 
vieras
Ei lueta kumpikaan toistemme viestejä. Ei vaan ole tapana ja vaikka viesti ei sisältäisikään mitään ihmeellistä,niin jotenkin tuntuu hassulle että henkilö joka lähettää mulle viestin lähettäiskin sen tavallaan mun miehelle. Vaikea selittää :D Mutta siis jos mulle joku soittaa niin enhän mä silloinkaan pyydä miestä vastaamaan ja kaverit saa sitten hälle kertoa asiansa ja mies sitten välittää ne mulle. Kyllä mä oletan että henkilö,joka numeron omistaa,on myös ensisijaisesti se joka puhelinta käyttää.
 
juni
Meillä on kyllä ihan sallittua lukea toisen puhelimesta viestit, mutta kumpikaan ei sitä tee vaan kunnioittaa toisen, sekä viestin lähettäjän yksityisyyttä.
Joskus jos toinen ajaa autoa ja sen puhelin piippaa niin sitten voi olla että ojentaa kännykkää ja pyytää lukemaan viestin.

Sähköposteja meillä on molemmilla omat (työn kautta) sekä yksi perheen yhteinen jota käyttää lapsetkin. Muksut laittaa otsikkoon merkinnän "äiti älä lue" jos siellä on jotain salaista :)
Mun sähköposti on joskus auki tässä kotikoneellakin, mutta miehen sähköposti on ehdottomasti salainen ihan jo työn takia, tyyliin "voithan sä lukea mun meilit mutta sit mun täytyy murhata sut" :D
 
kahden äippä
Kyllä ne tekstarit mitkä miehen puhelimeen tulee on yleensä miehelle tarkoitettu, joten en lue. Mies kyllä yleensä selostaa heti päälle kuka lähetti ja mitä. Sähköpostit voin käydä tarkastamassa jos mies sitä pyytää mutta harvoin on sillekään tarvetta. Sen sijaan paperimuodossa olevan postin avaan ihan huoletta! Eipä sieltä kyllä muuta tule kuin laskuja... ;)
 
b
Mä en avaa ede Yhteishyvää muoveista, kun siinä on miehen nimi päällä, vaikka kyse on lapinäkyvässä pakkauksessa olevasta mainoksesta. Ei todellakaan lueta mitään toiselle kuuluvia viestejä, eikä myöskään mennä taskuille, laukuille tai muuta vastaavaa. Ei ole kyse salailusta, vaan periaatteesta, jonkinlainen yksityisyys on suotava jokaiselle.
 
Että mitä? No en todellakaan lue. Ja toivon myös, ettei mun viestejä kukaan muu lue. Haluan säilyttää edes jollain tasolla yksityisyyteni, vaikka miehen kanssa elänkin. Ja mulla ei ole mitään salattavaa mieheltäni, tuskin hänelläkään multa.
 

Yhteistyössä