K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sä tarkastelet asiaa eri tavoin. K katsoo Tommya niinkuin totaalisen ihastunut ja jännitykseen pyörtämässä oleva teini-ikäinen. Jos ottaa ne ruusunpunaiset harlekiini romanttiset B&K lasit pois päästä, niin näkee asioiden toiset laidat paljon paremmin.
Minulla ei ole koskaan ollut B&K laseja vaan se on miestä seinälle aina kun on ollut mahdollisuus. Sen K jännityksen kyllä näen mutta just silleen että "apua nyt tuolla T taitaa olla jotain mielessä" tai jotain.
 
vierailija
Mä näen tän myös jotenkin näin. Tai itse asiassa näin ehkä niin että k ei pitänyt ihan luontevana sitä kuumistelua vaikka varmasti halusikin sen näyttävän siltä. Just tänään tumpussa tai twitterissä tuli vastaan videopätkää kun t otti k:n paljaasta vyötäröltä kiinni ja työnsi kasvoja ihan lähelle. Mun mielestä k vaikutti vähän siltä ettei oikein tiennyt miten olisi siihen vastannut, vaikka luultavasti se esityksen kulku oli kuitenkin ennalta käyty läpi.
Tällä lailla minäkin just näen ja siinäkin on oma kuumuutensa ajattelipa asiaa kumman puolelta tahansa.
 
vierailija
Eivät ole antaneet sanallisesti eivät ole puhuneet mitään tähän viittaavaa, Krisiin se D:n huomio enemmän kiinnittyi
Eli sulle ne videoiden pelleily puheet on vakuuttavampi todiste kuin oikea läheisyys, jota B:n ja D:n välillä on? Miksi muuten olet täällä, kun selvästi shippaat K:ta ja B:tä? Toki saat olla, mutta mielenkiinnosta kysyn?
 
vierailija
Laitetaan nyt tänne tämä ankeutus mutta itse en voi olla mukana tästä K viisuissa-etukäteismayhemissä. Perhanaako sen sinne Ruotsiviisuihin piti mennä? Ensin svedujen ökyjuhannusbileet ja nyt tämä. Kaikkea sitä saakin fanina kestää. Ja joo, varmaan se onnistuu siinäkin ja jälkikäteen olen tyytyväinen. Ah kylläpä helpotti taas tämäkin purkautuminen.
 
vierailija
Minulla ei ole koskaan ollut B&K laseja vaan se on miestä seinälle aina kun on ollut mahdollisuus. Sen K jännityksen kyllä näen mutta just silleen että "apua nyt tuolla T taitaa olla jotain mielessä" tai jotain.
Joskus se ihastus ilmenee noin, varsinkin jos tilanne on uusi. Ihmeen hyvähermoista ja hillittyä sakkia täällä, jos ette ole koskaan jännittäneet aluksi ihastuksenne seuraa. B:n sateenvarjon ujo rämpytys ja takeltelu sanoissa viittaa toki ihastumiseen, mutta kun Kärtsä on ujona, niin silloin ei voi olla kyse ihastuksesta?
 
vierailija
Eli sulle ne videoiden pelleily puheet on vakuuttavampi todiste kuin oikea läheisyys, jota B:n ja D:n välillä on? Miksi muuten olet täällä, kun selvästi shippaat K:ta ja B:tä? Toki saat olla, mutta mielenkiinnosta kysyn?
Kyllä näen selvemmät todisteet K ja B väleistä ei vaan videot vaan B on myös haastatteluissa puhunut, minusta B ja D kuvia tulkitaan väärin sinne oman toiveen suuntaan B ei yritä mitään pussauksia tai muuta, D vaikuttaa välinpitämättömältä ei välity kemia heistä, selitinkin jo aiemmin, että käyn kaikkia ketjuja lukemassa harvemmin kirjoittelen, ei oikeastaan ole tarvetta nyt ollakaan enempää täällä luulen, että tämä ärsyttää monia
 
vierailija
Olen täällä vieroitushoidossa. En saa kiksejä mistään muusta shipistä kun B/K ja sen shipin tilanne näyttää omin silmin hiukan huonolta.
Jäähdyttelen täällä ja toivon että pääsen kokonaan pois laivasta pikku hiljaa.

T.Alkuperäinen vauvalainen joka joskus muinoin käytti välillä nikkiäkin
Shippaatko sillälailla täysin mielikuvituksen varassa vain ns väärin eli toivot oikeasti yhteen? Mikä upottaa sun shippiä, uuden materiaalin vähyys, oma kyllästyminen vai mikä?
 
vierailija
Takamatkalta vaan, että itse aion kyllä kritisoida täällä emoketjua jatkossakin, koska se on osa sitä luopumus- ja vieroittautumisprosessia, jota käyn läpi, ja koska se on YKSI niistä syistä, joita varten tämä ketju on perustettu. Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti jos käy vauvalta täällä lukemassa eikä tykkää näkemästään.
 
vierailija
Mistä päättelet, että huomio kiinnittyi enemmän Krisiin? Oletko esimerkiksi huomannut, että D on julkaissut instassaan paljon enemmän kuvia B:stä ja jopa Juresta kun Krisistä?
Damon katsoi erilailla kiinnostuneena Krisiä kuin muita, kemia välityy ja hänestä on myös se intiimimpi suihkukuva, lisäksi D ja Kris on viettäneet sitä elokuvailtaa yhdessä ja heidät on nähty siellä keikkapaikkojen ulkopuolella kävelemässä kaksistaan
 
vierailija
Joskus se ihastus ilmenee noin, varsinkin jos tilanne on uusi. Ihmeen hyvähermoista ja hillittyä sakkia täällä, jos ette ole koskaan jännittäneet aluksi ihastuksenne seuraa. B:n sateenvarjon ujo rämpytys ja takeltelu sanoissa viittaa toki ihastumiseen, mutta kun Kärtsä on ujona, niin silloin ei voi olla kyse ihastuksesta?
En minä sanonut että ei voisi olla vaan että itse olen nähnyt sen noin päin, Ja koska pidän K todennäköisesti heterona niin katson asiaa siltäkin kantilta. Jännitys voi olla muutakin kuin ihastunutta.
 
vierailija
Kyllä näen selvemmät todisteet K ja B väleistä ei vaan videot vaan B on myös haastatteluissa puhunut, minusta B ja D kuvia tulkitaan väärin sinne oman toiveen suuntaan B ei yritä mitään pussauksia tai muuta, D vaikuttaa välinpitämättömältä ei välity kemia heistä, selitinkin jo aiemmin, että käyn kaikkia ketjuja lukemassa harvemmin kirjoittelen, ei oikeastaan ole tarvetta nyt ollakaan enempää täällä luulen, että tämä ärsyttää monia
B:ltä kysytään asiasta, joten tottakai hän vastaa niihin. K:n ja B:n touhu on ollut kokoajan kahden miehen välistä läppää. Mä ihan oikeasti toivon, että porukka tajuaisi tuon ja antaisi miesten pelleillä ja olla lähellä toisiaan ilman, että siinä nähdään jotakin romanttista. Vapauttakaa miesten välinen läheinen ja rakkaudellinen ystävyys ry. kiittää ja kuittaa.😂
 

Yhteistyössä