K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sadie on yhä betsien ykkönen. Siitä ei materiaalia ole ja se kertoo paljon. Jos B lennähtää nyt Nykkiin kun huomenna on se Rosen hyväntekeväisyys keikka, niin asia on selvä. Jos menee Lontooseen Beatlesin jälkeläisen debyytti keikalle huomenna, niin sitten en tiedä 🤣
 
vierailija
On maannut päällekkäin Colen kanssa ja on muitakin kuvia. Luuletteko te tosiaan että nämä julkisuudessa nähdyt ovat Damonin ainoita ystävlä? Ei niitä intiimimpiä hetkiä laiteta tietenkään nettiin jos jotain on meneillään. B ja D on ihan samaa sarjaa kuin K ja B tai B ja Kris. Kavereitten höpöttelyä ja ystävyyttä. Tuntuu että väkisellä haetaan sitä seksuaalista vetoa mitä ei ole edes olemassa. Täällä on vielä pahempaa kuin vauvalla, kun D shipparit hyppäävät heti kimppuun kun joku erehtyy sanomaan esim. mielipiteensä että B on hetero ja Sadie on mahdollinen kumppani. B katsoo samanlailla montaa ihmistä kuin siinä D kuvassa ja siitä täällä heti jankutetaan että kyllä se on niin rakastunut. Sama meno jatkuu mutta kohde vain vaihtuu ja täällä arvostellaan vauvalaisia. Itse en shippaa ja en sitä ymmärrä muutenkaan.
- eri
Totta hitossa me tiedetään että niillä kaikilla on muitakin kavereita. Mutta kun en ole nähnyt niitä kuvia colesta ja damonista niin olisi kiva jos niitä joku linkkaisi. Itse en löydä.

Heidän osaltaan mielestäni on on joka tapauksessa ihan sama juttu kuin b:n ja k:n kohdalla. Sekä Cole että K ovat olleet koko ajan tahoillaan parisuhteessa, kun heitä on paritettu damonille ja bojanille. Se ihan sellaisenaan on jo iso este minkään romanttisen tai seksuaalisen kehittymiselle, ja sen puitteissa pitää myös ke keskinäiset läheisyydetkin tulkita ihan ystävyyspohjalta. Damon ja bojan sen sijaan ovat olleet ihan vapaita.
 
vierailija
On maannut päällekkäin Colen kanssa ja on muitakin kuvia. Luuletteko te tosiaan että nämä julkisuudessa nähdyt ovat Damonin ainoita ystävlä? Ei niitä intiimimpiä hetkiä laiteta tietenkään nettiin jos jotain on meneillään. B ja D on ihan samaa sarjaa kuin K ja B tai B ja Kris. Kavereitten höpöttelyä ja ystävyyttä. Tuntuu että väkisellä haetaan sitä seksuaalista vetoa mitä ei ole edes olemassa. Täällä on vielä pahempaa kuin vauvalla, kun D shipparit hyppäävät heti kimppuun kun joku erehtyy sanomaan esim. mielipiteensä että B on hetero ja Sadie on mahdollinen kumppani. B katsoo samanlailla montaa ihmistä kuin siinä D kuvassa ja siitä täällä heti jankutetaan että kyllä se on niin rakastunut. Sama meno jatkuu mutta kohde vain vaihtuu ja täällä arvostellaan vauvalaisia. Itse en shippaa ja en sitä ymmärrä muutenkaan.
- eri
Sun arviot meni nyt täysin pieleen. En ole koskaan arvostellut B&K shippareita, enkä ole koskaan heitä edes shipannut. Menepä vauvalle tai puutarhan ketjuun kirjoittamaan, että B on hetero, niin tuskin sua katsotaan niissä hyvällä. Täällä sentään saa spekuilla, että B:llä ja S:llä on sutinaa, muualla se kielletään. En siis ymmärrä, että mitä oikein valitat. Ja siis miksi sä saisit shipata B:tä ja S:ää, mutta muiden shippaus on sitten väärin?
 
vierailija
Sadie on yhä betsien ykkönen. Siitä ei materiaalia ole ja se kertoo paljon. Jos B lennähtää nyt Nykkiin kun huomenna on se Rosen hyväntekeväisyys keikka, niin asia on selvä. Jos menee Lontooseen Beatlesin jälkeläisen debyytti keikalle huomenna, niin sitten en tiedä
B ei poistu sieltä studiolta yhtään mihinkään, siinä on mun arvaukseni. (Koska sillä ei ole mitään meneillään kenenkään kanssa, siinä toinen arvaukseni.)
 
vierailija
Totta hitossa me tiedetään että niillä kaikilla on muitakin kavereita. Mutta kun en ole nähnyt niitä kuvia colesta ja damonista niin olisi kiva jos niitä joku linkkaisi. Itse en löydä.

Heidän osaltaan mielestäni on on joka tapauksessa ihan sama juttu kuin b:n ja k:n kohdalla. Sekä Cole että K ovat olleet koko ajan tahoillaan parisuhteessa, kun heitä on paritettu damonille ja bojanille. Se ihan sellaisenaan on jo iso este minkään romanttisen tai seksuaalisen kehittymiselle, ja sen puitteissa pitää myös ke keskinäiset läheisyydetkin tulkita ihan ystävyyspohjalta. Damon ja bojan sen sijaan ovat olleet ihan vapaita.
Colesta ja Damonista olen nähnyt kuvia, mutta niistä pystyy kuka vaan päättelemään, että ovat pelkkiä kavereita.
 
vierailija
Sun arviot meni nyt täysin pieleen. En ole koskaan arvostellut B&K shippareita, enkä ole koskaan heitä edes shipannut. Menepä vauvalle tai puutarhan ketjuun kirjoittamaan, että B on hetero, niin tuskin sua katsotaan niissä hyvällä. Täällä sentään saa spekuilla, että B:llä ja S:llä on sutinaa, muualla se kielletään. En siis ymmärrä, että mitä oikein valitat. Ja siis miksi sä saisit shipata B:tä ja S:ää, mutta muiden shippaus on sitten väärin?
Etkö osaa lukea? En shippaa ketään enkä ole sanonut kenenkään seksuaalisesta suuntautumisesta mitään. Sanoin vain mitä olen nähnyt täällä tapahtuvan kun joku on esittänyt eriävän mielipiteensä.
 
vierailija
Totta hitossa me tiedetään että niillä kaikilla on muitakin kavereita. Mutta kun en ole nähnyt niitä kuvia colesta ja damonista niin olisi kiva jos niitä joku linkkaisi. Itse en löydä.

Heidän osaltaan mielestäni on on joka tapauksessa ihan sama juttu kuin b:n ja k:n kohdalla. Sekä Cole että K ovat olleet koko ajan tahoillaan parisuhteessa, kun heitä on paritettu damonille ja bojanille. Se ihan sellaisenaan on jo iso este minkään romanttisen tai seksuaalisen kehittymiselle, ja sen puitteissa pitää myös ke keskinäiset läheisyydetkin tulkita ihan ystävyyspohjalta. Damon ja bojan sen sijaan ovat olleet ihan vapaita.
No niinpä! Jos shippaa niin että torjuu sen tosielämän itselleen sopivissa kohdissa niin kyllähän sitä sitten k ja B varmasti saavat toisensa ihan pian, siellä unelmissa. Mutta kun toinen on vakiintuneessa parisuhteessa niin eiköhän juuri tämä ole se suhde jossa something moret on sitä pelleilyä. Hyvä ja syvä ystävyys on varmasti aivan mahdollinen.
 
vierailija
Sadie on yhä betsien ykkönen. Siitä ei materiaalia ole ja se kertoo paljon. Jos B lennähtää nyt Nykkiin kun huomenna on se Rosen hyväntekeväisyys keikka, niin asia on selvä. Jos menee Lontooseen Beatlesin jälkeläisen debyytti keikalle huomenna, niin sitten en tiedä
Minä pidän suurimpana todennäköisyytenä että B on vain kavereita kaikkien näiden kanssa. Mutta olen valmis muuttamaan mieleni jos AiToJa todistetaan tulee. :D
 
vierailija
B on niin hetero kuin olla ja voi samoin K. Kuin vanhoja te täällä olette, kun ette ole nähneet miten nuoret pojatkin käyttäytyy toistensa seurassa? 50+ ? Ja varsinkin artistit. Eikö teille ne gay palstat riitä kun pitää väkisellä sitä homostelua saada aikaan?
 
vierailija
Sadie on yhä betsien ykkönen. Siitä ei materiaalia ole ja se kertoo paljon. Jos B lennähtää nyt Nykkiin kun huomenna on se Rosen hyväntekeväisyys keikka, niin asia on selvä. Jos menee Lontooseen Beatlesin jälkeläisen debyytti keikalle huomenna, niin sitten en tiedä
Oops, ja tähän sitten vielä Bölen keikka speku viikonlopuksi. B-parka laskee Hampurissa enten tenten minne mennä, pakkaa laukkunsa ja painelee Sloveniaan. :D
 
vierailija
Mä toisaalta tykkään näistä naisvaltaisista palstoista, mutta kyllä meinaa välillä mennä hermo tähän turhaan vänkäämiseen. Miehet vaan toteaa, että Käärijä on hetero ja osa komppaa tätä, mutta ei ne jumankauta rupeaa väittelemään siitä kymmenen sivun verran. Stna sitten heitetään tekoälyllä tehty k*rpä kehiin ja jatketaan kiimailua. Ehkä pari kuvaa Bojanista ja Damonista ja mietitään, että mikä on homman nimi ja todetaan, että plääh heteroita ne on. Sitten taas ne k*rvät, varpaat ja kuolaus kehiin. Simppeliä ja yksinkertaista. Hitto kun kaipaan näihinkin ketjuihin välillä sitä suoraviivaista toimintaa.
 
vierailija
Mua kyllästyttää B/K shippi. En vaan näe sitä samaa, mitä näin vuosi sitten. Mielummin seuraan Bojanin liikkeitä ja spekuloin niitä. K/B on niin ollutta ja mennyttä.
Mulla on sama siinä mielessä että nyt kun olisi jopa mahdollista että olisivat viisuissa yhtäaikaa niin ei jaksa mitenkään mayhemoida siitä tai edes odottaa että tuleeko jotain yhteisjuttua vai ei. Vähän kuin se juna olisi jo mennyt ja siihen vaikutti varmaan ne maaliskuun materiaalitkin mitä saatiin. Vanhoihin videoihin varmaan joskus vielä palaan kun olihan se hauskaa aikaa.
 

Yhteistyössä