K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä toisaalta tykkään näistä naisvaltaisista palstoista, mutta kyllä meinaa välillä mennä hermo tähän turhaan vänkäämiseen. Miehet vaan toteaa, että Käärijä on hetero ja osa komppaa tätä, mutta ei ne jumankauta rupeaa väittelemään siitä kymmenen sivun verran. Stna sitten heitetään tekoälyllä tehty k*rpä kehiin ja jatketaan kiimailua. Ehkä pari kuvaa Bojanista ja Damonista ja mietitään, että mikä on homman nimi ja todetaan, että plääh heteroita ne on. Sitten taas ne k*rvät, varpaat ja kuolaus kehiin. Simppeliä ja yksinkertaista. Hitto kun kaipaan näihinkin ketjuihin välillä sitä suoraviivaista toimintaa.
Mun mielestä äijäpalstoilla taas tapellaan paljon kitkerämmin. Mutta sit taas ne homifoorumit on ihan parhaita 😁 kukaan ei ole kiinnostunut siitä onko joku hetero, sitä kuumistellaan joka tapauksessa jos se on sen arvoinen.
 
vierailija
Mä toisaalta tykkään näistä naisvaltaisista palstoista, mutta kyllä meinaa välillä mennä hermo tähän turhaan vänkäämiseen. Miehet vaan toteaa, että Käärijä on hetero ja osa komppaa tätä, mutta ei ne jumankauta rupeaa väittelemään siitä kymmenen sivun verran. Stna sitten heitetään tekoälyllä tehty k*rpä kehiin ja jatketaan kiimailua. Ehkä pari kuvaa Bojanista ja Damonista ja mietitään, että mikä on homman nimi ja todetaan, että plääh heteroita ne on. Sitten taas ne k*rvät, varpaat ja kuolaus kehiin. Simppeliä ja yksinkertaista. Hitto kun kaipaan näihinkin ketjuihin välillä sitä suoraviivaista toimintaa.
Mutta eihän nämä ole pelkästään kiimailuketjuja vai täällä myös keskustellaan? Jos haluaa pelkkää kuumistelua eikä jaksa ohitella, niin ehkä parempi paikka olisi selata Pinterestin kuvia tai niitä AI-kikuliketjuja.

Mä taas tykkään enemmän keskustella ja välillä ohittelen kuumistelut.
 
vierailija
B on niin hetero kuin olla ja voi samoin K. Kuin vanhoja te täällä olette, kun ette ole nähneet miten nuoret pojatkin käyttäytyy toistensa seurassa? 50+ ? Ja varsinkin artistit. Eikö teille ne gay palstat riitä kun pitää väkisellä sitä homostelua saada aikaan?
Ööö, se gay palstoilla oleva paritus on vähän erilaista, nimittäin tekoälyllä tehtyä.🤭
 
vierailija
Sadie on yhä betsien ykkönen. Siitä ei materiaalia ole ja se kertoo paljon. Jos B lennähtää nyt Nykkiin kun huomenna on se Rosen hyväntekeväisyys keikka, niin asia on selvä. Jos menee Lontooseen Beatlesin jälkeläisen debyytti keikalle huomenna, niin sitten en tiedä
Tuskin kerkeää mihinkään Nykkiin nyt kuitenkaan lennellä kun studioajasta on jo about puolet mennyt ja jos eivät oo saaneet ees mitään muuta biisiä vielä äänitettyä kuin SBJn... Enempi mielestäni kertoo missä B (mahdollisesti) nähdään Sea Star-festareiden ja sen kanamakkaratehtaan juhlien välillä :D (jos ei siis Joksuille ilmesty mitään muita keikkoja siihen väliin)
 
vierailija
50 vuotiaat rämemajavat kuolaavat 25 vuotiasta jonka toivovat olevan gay ja toivovat itsekin olevansa gay miehiä. Onko tää joku rinnakkais universumi?
Jos B:tä meinaat, niin en kuolaa häntä. Ei vaan säväytä hänen ulkonäkönsä. Niin ja sun täytyy vähentää 20 vuotta tuosta, jotta saat mun oikean ikäni. Myös viimeinen kohta meni päin metsää.🤣
 

Yhteistyössä