K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haha, Kn stoorissa taas avokki vilahtaa heijastuksena tvssä. Ei nää voi olla vahinkoja.
Itsekin olen pitänyt näitä vilahduksia koko ajan tarkoituksellisina siinä mielessä että jos itse ja/tai K olisi pitänyt parhaana ettei näy niin silloin toimitaan niin ettei näy. Melko helppoa olisi olla poissa ne hetket kun kuvataan. Varsinkin jos kuvataan kotona tai muuten yksityisesti.

Tähän havaintoon en kuitenkaan lähde mukaan koska en millään pystyisi sanomaan kuka siellä on.
 
vierailija
Itsekin olen pitänyt näitä vilahduksia koko ajan tarkoituksellisina siinä mielessä että jos itse ja/tai K olisi pitänyt parhaana ettei näy niin silloin toimitaan niin ettei näy. Melko helppoa olisi olla poissa ne hetket kun kuvataan. Varsinkin jos kuvataan kotona tai muuten yksityisesti.

Tähän havaintoon en kuitenkaan lähde mukaan koska en millään pystyisi sanomaan kuka siellä on.
Eihän K ole koskaan kieltänyt olevansa parisuhteessa, ei vaan halua puhua yksityisasioista julkisesti. Eli ei avopuolisoa ole koskaan varsinaisesti piiloteltu, ollut K:n mukana monissa tapahtumissa, osa crewta jne.
 
vierailija
Tietääkin mitä joka palsta on huomenna ja sunnuntaina täynnä, kun joku bongaa blondin Bölessä. Tottakai se siellä on, mutta ei kiinnostais hirveesti lukea siitä kun ei se mua ihmisenä kiinnosta.
 

Yhteistyössä