K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihmiset näkee niin eri lailla. Itse en ole mitenkään K-fani, joten en kertakaikkiaan näe sitä karismaa, mitä muut näkee. Muut intoilee joistain asuista tai tukkatyylistä ja ymmärrän kyllä, että muut näkee siinä jotakin. Itse voin katsoa jotain kuvaa, ja ajatella, että ihan kiva, mutta se ei herätä sen kummempia tunteita.
Musta se oli aivan älyttömän karismaattinen ccc esityksessä mutta ei oo ehkä muuten yltänyt samaan. Ei se karisma kuitenkaan ole kiinni asuissa ja tukkatyylissä eli sellainen intoilu on jotain muuta kuin karismaa tuottamaa.
 
vierailija
Musta se oli aivan älyttömän karismaattinen ccc esityksessä mutta ei oo ehkä muuten yltänyt samaan. Ei se karisma kuitenkaan ole kiinni asuissa ja tukkatyylissä eli sellainen intoilu on jotain muuta kuin karismaa tuottamaa.
Musta sitä karismaa joko on tai ei ole. Eikä sillä ole mitään tekemistä hiusten tai vaatteiden kanssa, se vaan tulee siitä ihmisestä läpi. Käärijä on luotu suurille lavoille.
 
vierailija
No täähän on aivan naurettavaa. Keskustelua nimenomaan ei ole se että huudellaan ettei teidän kanssa voi puhua kun ootte sellaisia ja tällaisia. Se on kyllä silloin haukkumista, kun sillä pyritään mitätöimään kokonaan kyky keskusteluun tai toisenlaisen näkemyksen ymmärtämiseen. Tämä on yksinkertaisesti argumentaatiovirhe, kun tartutaan henkilöön (tässä tapauksessa useampaan) eikä esitettyihin näkemyksiin.

Täällä on puhuttu monet kerrat asioista joissa mielipiteet jakautuu vahvasti, ja moni on kyennyt avaamaan näkemyksiään todella hyvin, vaikka selvä enemmistö olisikin eri mieltä.
Olet ainoa joka lähti tälle linjalle, muut yritti keskustella, mutta sä pilasit sen. Turha syyttää muita siitä.
 
vierailija
Mä oon samaa mieltä. Ei käärijä, ei wild youth tai varmaan kukaan muukaan tehnyt heille samaa kuin damon. En siis puhu mistään lisääntyneestä näkyvyydestä, vaan juuri siitä miten he ovat hänen kanssaan nähneet itsensä jotenkin uudella tavalla.
Damon sai hetkeksi tuotua esiin sen heissä piilevän potentiaalin. Musta he tarvitsevat Damonin kaltaisia ihmisiä elämäänsä ja tukemaan sitä uraansa. Damon teki jotain sellaista, mihin managerit ja muut eivät ole pystyneet.
 
vierailija
Etköhän sä ollut juuri äsken ylimielinen? Siksi tästä aiheesta ei voi keskustella, koska Bojanistien argumentit muuttuu aina tuollaiseksi, kun joku kirjoittaa Joksuista poikkeavan sanan. Tämä sama on nähty jo niin useasti ja aina toisenlaista mielipidettä edustava on haukuttu maanrakoon. Siksi olen sitä mieltä, että näissä ketjuissa, joissa Joksuja palvotaan ei saa objektiivista keskustelua aikaiseksi. Täällä on moni sokeasti Bojanin lumoissa, vaikka muuta väitätte. Sama kun menisi uskovaisten kokoukseen kertomaan, että jumalaa ei ole. Samasta ilmiöstä kyse.
Nyt en kyllä ihan ymmärrä sinua. Ei täällä minun mielestäni olla tänään oltu sokeita Bojanin suhteen, vaikka hänestä pidetäänkin.
 
vierailija
Damon sai hetkeksi tuotua esiin sen heissä piilevän potentiaalin. Musta he tarvitsevat Damonin kaltaisia ihmisiä elämäänsä ja tukemaan sitä uraansa. Damon teki jotain sellaista, mihin managerit ja muut eivät ole pystyneet.
Mun mielestä myös. Ja siis just se kun Damon ei varsinaisesti olekaan ollut tukemassa heidän uraa, vaan ollut ihan vaan heidän kanssaan. Kuvaukset oli toki, mutta se ei ollut alkuperäinen syy heidän tutustumiselleen, eikä yhdessä oleminen päättynyt kuvausten jälkeenkään. Hänellä on ollut ehdottomasti hyvä vaikutus.
 
vierailija
Mun mielestä myös. Ja siis just se kun Damon ei varsinaisesti olekaan ollut tukemassa heidän uraa, vaan ollut ihan vaan heidän kanssaan. Kuvaukset oli toki, mutta se ei ollut alkuperäinen syy heidän tutustumiselleen, eikä yhdessä oleminen päättynyt kuvausten jälkeenkään. Hänellä on ollut ehdottomasti hyvä vaikutus.
Outoa, että minä en näe mitään D:n isoa vaikutusta joksujen elämään, en tajua näitä kaikkia kirjoituksia tai siis missä tämä nyt sitten näkyy?
 
vierailija
Onko Bojanilla ollut liian helppo elämä? Tämä nyt oli tällainen heitto vaan. Damonhan tosin juuri totesi, ettei tarvitse kärsiä voidakseen olla luova.
Tämä kärsivän taitelijan myytti elää sitkeästi. Damon on elänyt oikeasti siinä suossa, joten hänellä on perspektiiviä asiaan. Damon sai kuvillaan Jokereista esille syvyyttä mun mielestä.
 
vierailija
Musta bojan on ollut tuon Lontoon aikana ja sen jälkeenkin jotenkin ihan eri tavalla itsevarma kuin aiemmin. Tarkoitan mm sellaista itsevarmuutta, että herkkyyden ja haavoittuvuuden näyttäminen ei pelota. Voi hyvin olla että se on ainakin osittain damonin ansiota, en ole ajatellut asiaa aiemmin. Mitä ilmeisimmin he ovat ainakin paljon käyneet läpi luovuutta ja luomiseen liittyviä asioita hänen kanssaan, muutkin kuin bojan.
 
vierailija
Outoa, että minä en näe mitään D:n isoa vaikutusta joksujen elämään, en tajua näitä kaikkia kirjoituksia tai siis missä tämä nyt sitten näkyy?
Olin juuri kirjoittamassa samaa kysymystä. Jäin miettimään missä se näkyy, kun joksuja ei ole paljon edes näkynyt viime aikoina. Niitä kuviako tarkoitetaan? Nehän olivat sitä Damonin tyyliä, kauniista ihmisistä synkkiä kuvia. Nähdään varmaan vähän myöhemmin, jäikö joksuihin jotain vaikutusta.
 
vierailija
Outoa, että minä en näe mitään D:n isoa vaikutusta joksujen elämään, en tajua näitä kaikkia kirjoituksia tai siis missä tämä nyt sitten näkyy?
Erityisen selvästi se tuli esiin siinä JOsubsin haastattelussa jossa ne kertoi yhteistyöstä damonin kanssa. Vaikka kyse oli periaatteessa vain niistä kuvista ja kuvauksista, kaikki taisivat puhua siihen liittyen myös jostain itsetutkiskelusta jota sen myötä olivat tehneet.
 
vierailija
Musta bojan on ollut tuon Lontoon aikana ja sen jälkeenkin jotenkin ihan eri tavalla itsevarma kuin aiemmin. Tarkoitan mm sellaista itsevarmuutta, että herkkyyden ja haavoittuvuuden näyttäminen ei pelota. Voi hyvin olla että se on ainakin osittain damonin ansiota, en ole ajatellut asiaa aiemmin. Mitä ilmeisimmin he ovat ainakin paljon käyneet läpi luovuutta ja luomiseen liittyviä asioita hänen kanssaan, muutkin kuin bojan.
Mä en osaisi kyllä vetää mitään johtopäätöksiä niiden tietojen varassa mitä ulkopuolisilla on. Bojanin mahdollinen muutos voi olla ihan sitäkin että hän ei ole nyt Sloveniassa. Palaakohan hän sinne enää ollenkaan pidemmäksi ajaksi. Entä mahdollinen Sadien vaikutus🙂
 
vierailija
Bojanille pitäs jonkun sanoa suoraan, että jättää sen Katrihelena -vibraaton pois laulustaan. On kuin joku tyyliin iskelmäprinssi vähän koklaa Indierockia.

Poisoppimista se vaatii, mutta kannatras.
 
vierailija
Musta se on kyllä tosi karismaattinen. Se sinällään ei ole kyllä suoraan verrannollinen yleisömäärien ja suosion kanssa. Moni tosi pieni artisti on varsin karismaattinen ja karismaa on tosi erilaista.
Samaa mieltä että B on karismaattinen. Musta sen kasvoissa sellaista ilmeikkyyttä ja herkkyyttä, että ihan valehtelematta se on upein mies, jonka oon koskaan nähnyt. Siihen vielä päälle se liikkuminen lavalla.
 
vierailija
Noiden kommenttiesi sijaan voisit itsekin panostaa siihen hyvään keskusteluun sen sijaan, että kritisoit muita keskustelijoita. Varmaan me kaikki siihen syyllistytään joskus, mutta jotenkin turhaa lähteä syyttämään muita jostakin, mihin itse syyllistyy.
Siis mitä ihmettä. Kritisoin muita? Taidat sekoittaa johonkin toiseen. En ole sanonut mitään muista keskustelijoista. Tää menee vähän oudoksi nyt. Olen kirjoittanut monta kommenttia, jotka eivät ole ärsyttäneet ketään, vaan olleet osa keskustelua. Joten olen kyllä panostanut.
 

Yhteistyössä