Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aåuaaa mäkin kuuntelin just sen klipin, kuulostaa just semmoiselta mitä olen toivonut K:n seuraavalta soolobiisiltä! Nopeutta, raskasta soundia JA melodisuutta! Muutaman sekunnin klipissä, haaah!
Olen niin hypeissäni! Nyt aion yrittää olla kuuntelematta tuota klippiä repeatilla ja säästää korvani biisin julkaisuun, sitten luukutan!
 
vierailija
Ja sellainen ajatus tuli että tässä opetetaan nyt ulkkareita lausumaan ä-äännettä, niin että osaavat sanoa Käärijä helpommin. xD
Sää, mää, tänään, sisälläni sydän laulaa sävelmää...
 
vierailija
Joo. Tuossa onkin haastetta. Sää, mää, tänään.. 🤭 Mutta noin sen voi ilmaista niin ettei sukupuolia ole määritelty käännöksessäkään ja rimmaa kivasti ääkkösin vai mietinkö nyt liikaa? 😄
 
vierailija
Vaikea tuosta pätkästä on kyllä saada sitten enempää kuvaa, mutta hyvältä kuulostaa. Koskahan tuo julkaistaan
Sanoi viikko noin sitten että uusi biisi on valmis ja se julkaistaan "next month. Or maybe other month. Or maybe never month."
Eli ens kuussa.tulee ihan varmana, jos ne nyt antoi ekan teaserin.
Ja hyvin vahva todennäköisyys että saatetaan kuulla live-esitys Euroopankiertueella, kun se kerran annettiin meille JUURI ENNEN Eurokiertueen alkua.
 
vierailija
Ahh, ja nyt kun median ja muidenkin lyttäysenergia K:n ekaan viisujen jälkeiseen sinkkuun on käytetty ICIP:iin, ja ICIP oli kuin päätösosa CCC:lle, niin tämä saa puhtaan pöydän julkaisuilmapiirin!
Itsellenikin jotenkin tuntuu vapaammalta ottaa tämä uusi biisi vastaan nyt kun CCC:n jälkeiset odotukset ja latautuneisuus purkautui ICIP:in julkaisuun ja siihen tunteiden vuoristorataan joka fandomissa oli stadionilta musavideon julkaisuun asti.
 
vierailija
Tässä nämä eurotourin keikka-aikataulut tähänkin ketjuun. Kopsasin vauvalta eli eivät ole minun käsialaani.
14.10 Tukholma klo 20.30
15.10 Tallinna klo 20.30
16.10 Berliini klo 21.00
17.10 Munchen klo 21.00
18.10 Belgia klo 20.00
20.10 Skotlanti, ovet auki klo 21
21.10 SYNTTÄRIT
22.10 Irlanti, ovet auki klo 21 (K18!)
23.10 Lontoo, ovet auki klo 21
 

Yhteistyössä