Kävitkö tänään prismassa (monta peräkkäistä voimasanaa)

Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mä olen joskus katsellut samaa, että ihan vieressä poltellaan :(
Tupakoin itsekin, mutta lastaan tytön autoon ensin ja sitten polttelen savut samalla kun vien ostoskärryt pois.
Mikään ei ole kuvottavampaa kuin äsken tupakoinut ihminen samassa autossa. Haisee ihan kauheelle, eikä pääse pakoon.

Itse jouduin raskausaikana tuollaisen ääliön kanssa samaan autoon pitkällä matkalla. Arvatkaa tekikö mieli oksentaa päälle! :x
No sun matkatoveri ei ole ollut kauhean huomaavainen. On keksitty myös kurkkukarkkeja mitkä vie tupakanhajun pois hengityksestä.
Kerro sille ensi kerralla niistä. Jotkut suosii sisuja, niitä kannattaa kokeilla =)
Ei se sisu-pastilli tai mynthon vie tupakanhajua vaatteista pois
No ei vie, se on tosi. Mutta ei ne vaatteet niin paljon haise, että oksennus lentää... Ellei sitten polta sisällä (niinkuin ennen ravintoloissa) tai istu samat vaatteet päällä kolmea päivää.
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mä olen joskus katsellut samaa, että ihan vieressä poltellaan :(
Tupakoin itsekin, mutta lastaan tytön autoon ensin ja sitten polttelen savut samalla kun vien ostoskärryt pois.
Mikään ei ole kuvottavampaa kuin äsken tupakoinut ihminen samassa autossa. Haisee ihan kauheelle, eikä pääse pakoon.

Itse jouduin raskausaikana tuollaisen ääliön kanssa samaan autoon pitkällä matkalla. Arvatkaa tekikö mieli oksentaa päälle! :x
No sun matkatoveri ei ole ollut kauhean huomaavainen. On keksitty myös kurkkukarkkeja mitkä vie tupakanhajun pois hengityksestä.
Kerro sille ensi kerralla niistä. Jotkut suosii sisuja, niitä kannattaa kokeilla =)
Ei se sisu-pastilli tai mynthon vie tupakanhajua vaatteista pois
No ei vie, se on tosi. Mutta ei ne vaatteet niin paljon haise, että oksennus lentää... Ellei sitten polta sisällä (niinkuin ennen ravintoloissa) tai istu samat vaatteet päällä kolmea päivää.
jos autossa polttaa, niin eiköhän se sisällä ole?!
Ja aika pienessä tilassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mä olen joskus katsellut samaa, että ihan vieressä poltellaan :(
Tupakoin itsekin, mutta lastaan tytön autoon ensin ja sitten polttelen savut samalla kun vien ostoskärryt pois.
Mikään ei ole kuvottavampaa kuin äsken tupakoinut ihminen samassa autossa. Haisee ihan kauheelle, eikä pääse pakoon.

Itse jouduin raskausaikana tuollaisen ääliön kanssa samaan autoon pitkällä matkalla. Arvatkaa tekikö mieli oksentaa päälle! :x
No sun matkatoveri ei ole ollut kauhean huomaavainen. On keksitty myös kurkkukarkkeja mitkä vie tupakanhajun pois hengityksestä.
Kerro sille ensi kerralla niistä. Jotkut suosii sisuja, niitä kannattaa kokeilla =)
Ei se sisu-pastilli tai mynthon vie tupakanhajua vaatteista pois
No ei vie, se on tosi. Mutta ei ne vaatteet niin paljon haise, että oksennus lentää... Ellei sitten polta sisällä (niinkuin ennen ravintoloissa) tai istu samat vaatteet päällä kolmea päivää.
jos autossa polttaa, niin eiköhän se sisällä ole?!
Ja aika pienessä tilassa...
Kuka on puhunut autossa polttamisesta?
Mä auton ulkopuolella ja Ninni juuri ennen autoon tulemista. Multa on tainnut nyt mennä jotain ohi...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No voi kristus, jos tuo on sun mielestä kauheaa niin voi voi. Että oikein samalla kädellä :headwall: No sentään ulkona, raittiissa ilmassa.
Itse en polta mutten kyllä jaksa kyylätä toisten tupakointia.
hyväksyt myös raskaana olevien tupakoinnin sehän on niin jees! Passiivinen tupakointi on todella vaarallista, mutta ehkä se ei ole vauvoille sitten niin vaarallista heh..tosi kuvottavaa. Minä aina mulkoilen näitä maha pystyssä tupakoivia...

 
HAISEE
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No voi kristus, jos tuo on sun mielestä kauheaa niin voi voi. Että oikein samalla kädellä :headwall: No sentään ulkona, raittiissa ilmassa.
Itse en polta mutten kyllä jaksa kyylätä toisten tupakointia.
MUN MIELESTÄ ON IDIOOTTIMAISTA JA KERTOO VAAN AIKUISEN TYPERYYDESTÄ! HEIKOT EI PÄÄSE TUPAKASTA IRTI!
 
No mitä me tästä opimme:

Valtaosan mielestä tupakointi vauvan naaman vieressä on täysin hyväksyttävää touhua. Siitä ei siis ole mitään haittaa. Tupakoiva siis voi päättää tosta noin vain joutuuko toiset väkisin saamaan samat haitat mitä tuipakoiva aiheuttaa itselleen vapaaehtoisesti

:|
 
ARGH!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Anteeksi, mun on pakko sanoa...pienet on sunkin murheet...

No näinpä...
Peesailen. Jos vain noin pienen virheen äitiydessään tekee, niin hyvin on asiat.
PIENI virhe?!! Altistaa lapsi verisuonisairauksille. Menepä kertomaan minun äidille tuo, joka sai aivoinfarktin vaikkei ikinä itse polttanut, mutta koko ikänsä joutui olemaan tupakansavussa! VOI VITTU että mua pännii noin tyhmät ihmiset!
Ja juu, nyt joku tulee viisastelemaan, ettei voida varmana sanoa johtuuko halvaus tupakasta. Ei voida ei, mutta lääkärit ovat aika todennäköiseksi sanoneet, kun mitään muita riskitekijöitä ei ollut!
Mutta pieni murhehan se on halvaantuneena maata loppuikänsä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
No mitä me tästä opimme:

Valtaosan mielestä tupakointi vauvan naaman vieressä on täysin hyväksyttävää touhua. Siitä ei siis ole mitään haittaa. Tupakoiva siis voi päättää tosta noin vain joutuuko toiset väkisin saamaan samat haitat mitä tuipakoiva aiheuttaa itselleen vapaaehtoisesti

:|
Vaikka se äiti joka päivä kävelis 30 metriä kaupan ovelta autolle sen kaukalon kanssa tupakka kädessä, niin ei se vauva siitä vahingoitu. vähänkö ylihysteerinen olet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
No mitä me tästä opimme:

Valtaosan mielestä tupakointi vauvan naaman vieressä on täysin hyväksyttävää touhua. Siitä ei siis ole mitään haittaa. Tupakoiva siis voi päättää tosta noin vain joutuuko toiset väkisin saamaan samat haitat mitä tuipakoiva aiheuttaa itselleen vapaaehtoisesti

:|
Vaikka se äiti joka päivä kävelis 30 metriä kaupan ovelta autolle sen kaukalon kanssa tupakka kädessä, niin ei se vauva siitä vahingoitu. vähänkö ylihysteerinen olet.
Tuohon ei viitsi edes kommentoida...

 
hohhoi
Aikuinen joka polttaa lapsen lähellä noin käyttää henkistä väkivaltaa ja aivan takuulla on hälläväliä - tyyli muissakin asioissa. Ei voi kun sääliä noin tumpeloita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
No mitä me tästä opimme:

Valtaosan mielestä tupakointi vauvan naaman vieressä on täysin hyväksyttävää touhua. Siitä ei siis ole mitään haittaa. Tupakoiva siis voi päättää tosta noin vain joutuuko toiset väkisin saamaan samat haitat mitä tuipakoiva aiheuttaa itselleen vapaaehtoisesti

:|
Vaikka se äiti joka päivä kävelis 30 metriä kaupan ovelta autolle sen kaukalon kanssa tupakka kädessä, niin ei se vauva siitä vahingoitu. vähänkö ylihysteerinen olet.
Meinaat että äiti polttaa vain kauppamatkalla vauvan ollessa lähellä. Tuskinpa vain.

 
pahvi
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Mutta kun ihan aikuisten oikeesti tässä maailmassa tapahtuu niin paljon kamalampia, järkyttävämpiä ja sairaampiakin asioita, niin mä en ymmärrä että joku viitsii/jaksaa vaivata päätään jonkun toisen tupakoinnin takia.
Mitä sen on väliä vaikka tapahtuu kauheampaakin? Aikuisten oikeasti ne aikuiset osaa käyttää aivojaan ja olla tupakoimatta lastensa naamojen edessä, jos sitä älliä on!
 
herää
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Mutta kun ihan aikuisten oikeesti tässä maailmassa tapahtuu niin paljon kamalampia, järkyttävämpiä ja sairaampiakin asioita, niin mä en ymmärrä että joku viitsii/jaksaa vaivata päätään jonkun toisen tupakoinnin takia.
Niin että jos vaikka jotain lyödään, niin mitä sitä kauhistelemaan, kun ihan aikuisten oikeesti tässä maailmassa murhataankin ihmisiä... Hyvä logiikka
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Mutta kun ihan aikuisten oikeesti tässä maailmassa tapahtuu niin paljon kamalampia, järkyttävämpiä ja sairaampiakin asioita, niin mä en ymmärrä että joku viitsii/jaksaa vaivata päätään jonkun toisen tupakoinnin takia.
sen mukavempaa kun puhaltaa savut vauvan kasvoille! tosi kiva nähdä kun nämä "hyvät" äidit hyväksyy ¨savujen puhaltelun vauvan/lasten kasvoille.
No tässä sen näkee mikä on moraali tälläkin palstalla. Nämä mahti mammat kertoo sädekehä pään päällä kuinka ottaa vain yhden hörpyn miehen olusesta. Mutta tupakki ja vauva ja voihan sinne vaunuihin puhaltaa extra savut niin varmasti se vauva altistuu sille tupakille.
Kannattaa ne malborot jakaa niille muksuille jo ajoissa Huoh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Mutta kun ihan aikuisten oikeesti tässä maailmassa tapahtuu niin paljon kamalampia, järkyttävämpiä ja sairaampiakin asioita, niin mä en ymmärrä että joku viitsii/jaksaa vaivata päätään jonkun toisen tupakoinnin takia.
Mitä sen on väliä vaikka tapahtuu kauheampaakin? Aikuisten oikeasti ne aikuiset osaa käyttää aivojaan ja olla tupakoimatta lastensa naamojen edessä, jos sitä älliä on!
Hyväksyt myös lasten (ja aikuisten) hakkaamisen? Heitteillejätön ja koulukiusaamisen? Alaikäisille viinan ostamisen ja huumeiden myymisen lapsillesi?

Koska maailmassa tapahtuu niin paljon pahempia asioita.

Tekopyhää...
 

Yhteistyössä