Kävitkö tänään prismassa (monta peräkkäistä voimasanaa)

kamu
Alkuperäinen kirjoittaja xxxxx:
Samalla parvekkeella lasten nähden olutta...ja nyt voitte siis lähettää ne kytät tänne espooseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
s.j:kö se siellä kirjoittelee ==)
jos olet niin samalla voivat ilmoittaa meidätkin kun teitin parvekkeellahan sitä on juotu meitinkin lapset mukana olevana =)
 
Kippuravarvas
Mä en tykkää et lasten edessä/lähellä poltetaan.

Ihmetytti miehen serkku tänään, kun ei muuta paikkaa anoppilan pihalla löytänyt savuttelupaikaks kun ihan mun(olen raskaana) ja pojan vierestä..siirryttiin sit sivummalle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Polttakoon, ei kaivele mun nenää.

Ja mä jo luulin, et oikeesti jotain kauheeta, vaikka joku läski oli pukeutunut toppiin-aloitus, mutta ei. ;)
Mikäs sua kaivelis? Se on huomattu..
Juuri tällä hetkellä, ei mikään. Ainut kesto ärsytyksen aihe, on huutavat ja kiljuvat lapset kaupoissa, ettekö te osaa kasvattaa lapsianne :saint:
 
Aiheen vierestä, kuten luonteelleni sopii... :whistle: , mut mä olin näin :eek: , kun yks muikki kerto miten hippasta ennen synnytystä oli niiin kovat supistukset ja hän vaan hyppäsi oven raossa taukoamatta tupakalla kun niiin paljon jännitti :( , et kyl meit kaikkii o...


 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Aiheen vierestä, kuten luonteelleni sopii... :whistle: , mut mä olin näin :eek: , kun yks muikki kerto miten hippasta ennen synnytystä oli niiin kovat supistukset ja hän vaan hyppäsi oven raossa taukoamatta tupakalla kun niiin paljon jännitti :( , et kyl meit kaikkii o...
Mä kattelin kans suu auki, kun oltiin sairaalan tutustumassa ja sieltä vaappu yks mamma tippatelineen kans pihalle sauhuille :eek:
 

Yhteistyössä