Käy sääliksi naapurin miestä...

  • Viestiketjun aloittaja joopa
  • Ensimmäinen viesti
joopa
Sillä on lihava vaimo (muuten ihan nätti) ja sen valaan kanssa sillä on sit kolme lasta. Mies on urheilullinen ja komea, harrastaa kilpaurheilua. Kuulin vielä postilaatikolla, että niillä on kesällä ollut 10-vuotishääpäiväkin. Miten ihmeessä se mies viittii olla sen vaimonsa kanssa, kun saisi paljon paremmankin? Vai onkohan ne yhdessä lasten takia? Ihan varmasti se mies häpeää vaimoaan ja toivoisi hänen olevan hoikka.
 
:LOL: ei noin saa aatella
paitsi että itsellä myös tuttu pariskunta jotka oli monta vuotta naimisissa. lapset öö. no oli sillon 4- ja 2-vuotiaat, nainen ei todellakaan mikään kedon kaunein kukka edes kasvoista ja myös lihava, mies komea lätkänpelaaja.
ihmettelin että miten tuo kestää.
no eipä se kestänyt. mutta kyllä ne pitkään olivat yhdessä.
nyt miehellä yli kymmenen vuotta nuorempi nainen ja ovat siis eronneet.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pliis ei näitä enää, kyllä ammattiprovoilijan täytyy pystyä parempaankin. Ja jos et pysty, niin anna olla viimeinen, tää oli niin huono.
Mikä ammattiprovoilija? Mä oon ihan tosissani. Olen jo pari vuotta aina välillä miettinyt tuota naapurimiehen kuviota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pliis ei näitä enää, kyllä ammattiprovoilijan täytyy pystyä parempaankin. Ja jos et pysty, niin anna olla viimeinen, tää oli niin huono.
Mikä ammattiprovoilija? Mä oon ihan tosissani. Olen jo pari vuotta aina välillä miettinyt tuota naapurimiehen kuviota.
No onpahan sunkin aivosoluille jotain hommaa ollut :whistle:
 
heijj
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Sillä on lihava vaimo (muuten ihan nätti) ja sen valaan kanssa sillä on sit kolme lasta. Mies on urheilullinen ja komea, harrastaa kilpaurheilua. Kuulin vielä postilaatikolla, että niillä on kesällä ollut 10-vuotishääpäiväkin. Miten ihmeessä se mies viittii olla sen vaimonsa kanssa, kun saisi paljon paremmankin? Vai onkohan ne yhdessä lasten takia? Ihan varmasti se mies häpeää vaimoaan ja toivoisi hänen olevan hoikka.


Öööhh pointtis oli? yritätkö tässä nyt väittää että sinun pitäisi saada se mies
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Miten ihmeessä se mies viittii olla sen vaimonsa kanssa, kun saisi paljon paremmankin? Vai onkohan ne yhdessä lasten takia? Ihan varmasti se mies häpeää vaimoaan ja toivoisi hänen olevan hoikka.
No jos noin on, niin ei se ole mies vaan hiiri, tossun alla ja luuseri. Siis jos 10 vuotta kärsii ja elää elämää jota ei halua elää. Eikö totta?

Anna kun arvaan, lapset on alle 10 v ja akkansa on väkisinmaannut miehen kiristääkseen hänet jälkeläisten takia elämään saman katon alla? :saint:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Niinku miten paremman se sais?
Kyllähän sen miehen aika moni nainen voisi olla valmis ottamaan miehekseen. Hyvännäköinen, fiksu ja viettää aikaa lastensa kanssa. Aika helposti sille vois joku tarttua koukkuun, jos se ite ois kiinnostunut.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:
:LOL: ei noin saa aatella
paitsi että itsellä myös tuttu pariskunta jotka oli monta vuotta naimisissa. lapset öö. no oli sillon 4- ja 2-vuotiaat, nainen ei todellakaan mikään kedon kaunein kukka edes kasvoista ja myös lihava, mies komea lätkänpelaaja.
ihmettelin että miten tuo kestää.
no eipä se kestänyt. mutta kyllä ne pitkään olivat yhdessä.
nyt miehellä yli kymmenen vuotta nuorempi nainen ja ovat siis eronneet.
Toi mun puhuma pariskunta on ollu kaikkiaan yhdessä 13 vuotta. Ja mies kyllä on fiksumpi kuin yksikään jäkiksen pelaaja. Mikään pullistelija ei ole kyseessä.
 
muu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Niinku miten paremman se sais?
Kyllähän sen miehen aika moni nainen voisi olla valmis ottamaan miehekseen. Hyvännäköinen, fiksu ja viettää aikaa lastensa kanssa. Aika helposti sille vois joku tarttua koukkuun, jos se ite ois kiinnostunut.
eli siis sä!

mut meijän tuttavapariskunnassa on vähän samantapainen juttu. tosin mies ei urheile mut on huomattavasti paremman näkönen ku vaimonsa. oon monesti miettinyt että ottaako miestä päähän lihava vaimonsa, joka pukeutuu Aina samoihin vaatteisiin. ja onko vaimo oikeasti sinut itsensä kanssa? toivon että on, mutta onko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Niinku miten paremman se sais?
Kyllähän sen miehen aika moni nainen voisi olla valmis ottamaan miehekseen. Hyvännäköinen, fiksu ja viettää aikaa lastensa kanssa. Aika helposti sille vois joku tarttua koukkuun, jos se ite ois kiinnostunut.
Joo, et sie kyllä oikeastaan vastannu minun kysymykseen....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:
ja tässä pariskunnassa mies kyllä sellainen että vaikka uskon että rakasti vaimoaan niin epäilenpä että saattoi silti hävetä. että enpä tiedän tarviiko olla niin kauheen provo
Hmm ooks aatellu että joku naapurinrouva saattaa ajatella sun ukostas, että se varmaan kaipais fiksumman naisen seuraa ja että ukkos varmaan häpeää sun pinnallisuuttas ja tyhmyyttäs?
 
lyyti
Alkuperäinen kirjoittaja lyyti:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Niinku miten paremman se sais?
Samaa mietin ;) Miten paremman? Laihemman? kauniimman?
Ehkä se nykyinen on miehen mielestä kaunis, älykäs, hauska, hyvä vaimo...
Oh sori, unohdin...Eihän se vaimo voi mitenkään olla kaunis, mukava, älykäs, hauska tai edes hyvä vaimo, kun se on LIHAVA ;)

Tää oli kyllä oikeesti illan paras aloitus :) LOL :)
 

Yhteistyössä