Kahvi paistuu ja pannari tippuu...

  • Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti
morot vaan
me syötiin piimäkakkua välipalaksi :p tai no se oli kyllä varsinaisesti jogurttikakku, kun ei piimää sattunut olemaan. Poika 1-vee 2kk tykkäsi :D Kylläpä meni liukkaasti alas, kun harvoin tommosia saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fh:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Mä leivoin aamulla taaperon kanssa kookos-ananas piirakkaa, tuli aika hyvää :p

teitkö yhteishyvän ruokamaailma ohjeen mukaan? oon nimittäin ittekin miettiny sen leipomista...
mä himoitsen niitä suklaalaskiaspullia, ei voi olla pahoja :D

Mä tahtoisin pomminvarman pannariohjeen, ollaan eri variaatioilla tehty JA aina on epäonnistunut!! En käsitä!! hittovieköön kun aina palaa ja jää sisältä raa'aksi! vaikka pitäisi miedommalla lämmöllä ja pidempään
 
fh
Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:
Alkuperäinen kirjoittaja fh:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Mä leivoin aamulla taaperon kanssa kookos-ananas piirakkaa, tuli aika hyvää :p

teitkö yhteishyvän ruokamaailma ohjeen mukaan? oon nimittäin ittekin miettiny sen leipomista...
mä himoitsen niitä suklaalaskiaspullia, ei voi olla pahoja :D

Mä tahtoisin pomminvarman pannariohjeen, ollaan eri variaatioilla tehty JA aina on epäonnistunut!! En käsitä!! hittovieköön kun aina palaa ja jää sisältä raa'aksi! vaikka pitäisi miedommalla lämmöllä ja pidempään

itte oon ainakin tehnyt tän ohjeen mukaan:

4 munaa (itse käytän luomua)
1 litra punaista maitoa
4 - 5 dl vehnäjauhoja
1 teelusikallinen suolaa

Vatkaa munien rakenne rikki. Mittaa muut aineet munien joukkoon ja sekoita taikinaa kierrevatkaimella. Anna taikinan turvota noin 10 minuuttia. Kaada se voideltuun tai leivinpaperilla vuorattuun reunalliseen uunipannuun. Paista 225 asteen lämmössä uunin keskitasossa noin 30 minuuttia. Tarjoile pannukakku tuoremarjasoseen tai hillon kera.

itselläni on kaasu-uuni, että ainakin sillä on onnistunut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja fh:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Mä leivoin aamulla taaperon kanssa kookos-ananas piirakkaa, tuli aika hyvää :p

teitkö yhteishyvän ruokamaailma ohjeen mukaan? oon nimittäin ittekin miettiny sen leipomista...
Tulee vähän myöhään vastaus, mutta tein paitsi laitoin ihan normaalia maitoa ja voita. Oli hyviä. Ehkä tulis vielä parempia jos laittais taikinan sekaan ananasmurskaa eikä päälle paloja.
 

Yhteistyössä