"Kaikki miehet haaveilee seksistä muiden naisten kanssa"

  • Viestiketjun aloittaja Poikaystävän mielipide
  • Ensimmäinen viesti
"juu"
Mä en nyt kyllä tajunnut pointtiasi enkä sitäkään miksi miestä pitäisi puolustaa. Kai nyt kuka tahansa saa tykätä siitä mistä tykkää? (kunhan eletään lain sallimissa puitteissa)
kun olit väärässä sen prinsessa jutun kaa :) mies1 hakee sellasta joka on mielikuvituksellinen. sä totesit mitä mies1 hakee ja siihen korjasin kun luin tekstei et mistä tykkää.
 
[QUOTE="juu";30232545]kun olit väärässä sen prinsessa jutun kaa :) mies1 hakee sellasta joka on mielikuvituksellinen. sä totesit mitä mies1 hakee ja siihen korjasin kun luin tekstei et mistä tykkää.[/QUOTE]

Mä en kyllä hetkeäkään epäile etteikö mies voisi löytää etsimäänsä. Meitä on niin moneen lähtöön.
 
iu
Miten musta tuntuu niin oudolta tää että nainen on sitä tai nainen on tätä, eikä kukaan (tai ainakaan kovin moni) tajua, että nainen voi olla sitä ja tätä ja vielä tuotakin ja vaikka mitä. Se, nillaisena joku (nainen) näyttäytyy yhdelle voi olla vain yksi ulottuvuus, ja joku toinen voi saada esiin jotain ihan muuta.

Ja mielestäni tämä koskee aika pitkälti myös miehiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mörköäiti
mies1harm.
Sä jahtaat sitä perinteistä "prinsessatyyppiä". Toivottavasti löydät. -Ja toivottavasti et sit myöhemmin pety ja alakin seksuaalisesti himoita jotain "maallisempaa".
En nyt aivan sellaista, mutta ripaus sellaista kyllä :) Siihen kun yhdistää pienen rock-henkisyyden ja ehdottomasti pienen ulospäinsuuntautuneisuuden (muttei kumpiakaan tosi vahvoina) niin on jo ihanteellista, samalla lailla kuin mua kiihottaa kiltti mutta silti tuhma nainen.

Just tää on persoonallisuutta ja houkuttavaa kun nainen on omanlaisensa enemmän eli häntä ei voi arvata liikaa ennalta, mutta hän ei myöskään ole pelkkä "kapinallinen". Mä kiinnostun tosi harvoin, jos naisesta näkee äkkiä, mitä hän on, ja myös kiinnostun harvoin, jos hän on "liian" epäperinteikäs. Tykkään tsekata hyvät muodot, mutta siinäkin enemmän pidän vihjailevuudesta, siis erotiikasta. Luin Tocquevilleltä mielenkiintoisen huomion, että demokratiassa ja tasa-arvossa ihmiset eivät tahdo salata mitään. On kuitenkin mun mieltymyksille esimerkki "liiasta" tasa-arvosta, että mysteerit häviävät.
 
En nyt aivan sellaista, mutta ripaus sellaista kyllä :) Siihen kun yhdistää pienen rock-henkisyyden ja ehdottomasti pienen ulospäinsuuntautuneisuuden (muttei kumpiakaan tosi vahvoina) niin on jo ihanteellista, samalla lailla kuin mua kiihottaa kiltti mutta silti tuhma nainen.

Just tää on persoonallisuutta ja houkuttavaa kun nainen on omanlaisensa enemmän eli häntä ei voi arvata liikaa ennalta, mutta hän ei myöskään ole pelkkä "kapinallinen". Mä kiinnostun tosi harvoin, jos naisesta näkee äkkiä, mitä hän on, ja myös kiinnostun harvoin, jos hän on "liian" epäperinteikäs. Tykkään tsekata hyvät muodot, mutta siinäkin enemmän pidän vihjailevuudesta, siis erotiikasta. Luin Tocquevilleltä mielenkiintoisen huomion, että demokratiassa ja tasa-arvossa ihmiset eivät tahdo salata mitään. On kuitenkin mun mieltymyksille esimerkki "liiasta" tasa-arvosta, että mysteerit häviävät.
Mistä sä tuommosen fantasiamuijan löydät. :confused:
 
sö oot iu
Miten musta tuntuu niin oudolta tää että nainen on sitä tai nainen on tätä, eikä kukaan (tai ainakaan kovin moni) tajua, että nainen voi olla sitä ja tätä ja vielä tuotakin ja vaikka mitä. Se, nillaisena joku (nainen) näyttäytyy yhdelle voi olla vain yksi ulottuvuus, ja joku toinen voi saada esiin jotain ihan muuta.

Ja mielestäni tämä koskee aika pitkälti myös miehiä.
tässä ei pidäkkään olla sitä ja tätä vaan vapaa oma itsensä :) pyrkimäälä olematta toisia vahingoittavaan tekoon sillä tasolla jos henki kysees se onkin kinkkisempi tilanne.

ei pidä koskaan sanella toisen puolesta miten olla tai mitä hakea on se aika tunne kylmää omistamista joka ei oo mitään rakkautta vaan tavaran palvomista.
 
mies1harm.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30232559:
Hmm, no riippuu varmaan vähän määrittelyistä. Mutta kyllä ne voi erottaa, vaikka usein varmaan limittyvätkin. Kuitenkin voi olla romantiikkaa ilman erotiikkaa ja jopa päinvastoin.
Ero on kuitenkin sopimusasia enemmän kuin fakta.
 
mies1harm.
Mut jos sä löydät jonkun sopivan niin älä nyt hyvä mies paljasta sille Pirkko-Liisalle miten kovan seulan ja analysoinnin kohteena se nainen on, ja kuinka paljon odotuksia sä häneen lataat.
En toki, mutta ei kyse myöskään ole analytiikasta vaan tietyistä raja-arvoista, ääriviivoista. En siis usko tabula rasa -kohtaamiseen, mutten myöskään liian tarkkaan määrittelyyn.
 

Yhteistyössä