Kaksplussan testisivusto avattu

Värimaailmahan on ainakin minusta aika sama kuin ennenkin, vai onko näytössäni jotain vikaa..? :confused:
Onhan täällä samaakin väriä kuin ennen, mutta lisänä vaikka mitä. Sekametelisoppa syntyy, kun on vaalensininen pohja tummemmin koristekiehkuroin, valkoinen tausta, oranssihtavaa, vaaleamman orassihtavaa, kirkkaansinistä, harmaata, punaista, vihreää, mustaa, vielä vaaleamman sinistä ja kaikki iloisesti epäjärjestyksessä. Sekaisin kirkkaita värejä ja murrettuja, pää- ja välivärejä, erilaisia tummuusasteita...
 
Tiila (olisin jos pääsisin..)
Olen tässä päivän mittaan kokeillut tuota kirjautumista, muttei onnistu. Ei käyttäjätunnus-salasana -yhdistelmällä, ei nickin kanssa, ei missään järjestyksessä. Harmi juttu - toimineekohan tämä joskus minullakin, vai jäinkö nyt palstalta pois?
 
Tiila jatkaa..
Edellinenkin uudistus sai aikaan valtavan vastalauseryöpyn, ja nyt se onkin niin hyvä että kaikki tahtoisivat sen takaisin :D Minulle tämä kelpaisi ainakin näin kirjautumattoman näkövinkkelistä vallan mainiosti. Mitähän hienouksia kirjautuneena löytääkään..
 
Edellisessä sivustossa oli yksityisviesteissä erillinen kansio tallenetuille viesteille ts. Saapuneet saattoi tallentaa uuteen kansioon. Nyt en löydä niitä viestejä enää..
En saapuneitten , enkä lähetettyjen joukosta. Mistäs ne löytäisi? Vika voi olla toki käyttäjässä:ashamed:
 
ärsytys
Ärsyttäviä nuo kirjekuoret etusivulla!! Mulla on tapana avata aiheet aina uuteen välilehteen, et voi sitten selailla jne. No nytpä mä en enää näekään oonko jo keskustelun avannut!! Ennen näkyi tummempana ne mitä olin lukenut! Tähän on tultava muutos!
 
Edellisessä sivustossa oli yksityisviesteissä erillinen kansio tallenetuille viesteille ts. Saapuneet saattoi tallentaa uuteen kansioon. Nyt en löydä niitä viestejä enää..
En saapuneitten , enkä lähetettyjen joukosta. Mistäs ne löytäisi? Vika voi olla toki käyttäjässä:ashamed:
Tämä oli ikäänkuin kysymys, jos joku osaisi vastata. Ylläpito hoi, mistä metsästää viestien Y-viestien siis, seasta, ne viestit, jotka oli tallentanut Tallena painikkeella, omaan kansioonsa.

Jos ne helmet ovat hävinneet, olen surullinen:'(
 
Huonoja puolia
-ei näy mitä viestejä on itse avannut (kuten ennen näky tummempana)
-kirjekuoret etusivulla suhteettoman isoja
-liian paljon bling-bling kuten like ja facebook, ja esim. nuo viesti numerot tuntuu ihan turhilta

Hyviä
-sivunumeroissa voi nyt hypätä suoraan tietylle sivulle
-paras uudistus mun mielestä se, että pitämällä nuolta otsikon päällä näkee ensimmäisestä viestistä pitkän pätkän ilman, että tarvii aukasta keskustelua. Pystyy siis pikasesti selaamaan onko keskustelu aukasemisen arvonen :)
-
 
Mistäs johtuu tämä, että minä pääsin ensiyrittämällä kirjautumaan, mutta kaveri,joka on kuulemma useamman kerran tänään yrittänyt, ei pääse millään. Ja tältä samalta koneelta yrittänyt?
Nyt hää nauraa räkättää tuossa vieressä, että taitaa palsta tällä tavalla auttaa nettiriippuvaisia pääsemään tavoistaan eroon :LOL:

mutta jätän hänet tähän koneelleen taistelemaan ja itse hivuttaudun sohvalle tuojottamaan bb.
 
"Meritähti"
Siis häh? Millä nyt pitäisi kirjautua? Aina oon nimimerkilläni kirjautunut ja nytkö pitäisi käyttäjätunnuksella?
Jos se on eri kuin nimimerkki niin mulla ei ole hajuakaan mikä mun käyttäjätunnus on...mitäs sitten?
 
Tiila (olisin jos pääsisin..)
[QUOTE="Sikke1";21885477]Yritin uudelleen rekisteröityäkkin, mutta sekin heittää pihalle:([/QUOTE]

Juuu ei pääse kirjautumaan, vaikka mitä tekisi.

Jos kaikkia käyttäjätunnuksia ei ole ehditty aktivoida (vaimitäsenytherjaa),
voisiko ylläpito laittaa siitä selkeän ilmoituksen esim. etusivulle, kiitos.
 
"vieras"
Miten tämä voi olla näin kamalan hidas??!
UUsimmat avaukset myös ylös vanhalle paikalleen ja mainokset siihen alle. Tämä on tärkeää koska vaikuttaa niin apljon käyttömukavuuteen!!
Ulkonäöllä ei ole mulle merkitystä mutta käyttömukavuus tökkii kyllä nyt!
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21885644:
Hei, emme ehdi ihan yksittäin vastaamaan kaikkiin palautteisiin ja kysymyksiin, mutta kaikki on kyllä luettu huolella ja teemme korjauksia niiden pohjalta. Edelleen pahoittelut testisivuston ajoittaisesta hitaudesta.
Pystyykö saamaan jossain vaiheessa esim. listaa asioista, jotka tullaan muuttamaan/korjaamaan?

Helpottaisi kärsimättömän oloa...
 
Ylläpidolle kysymys johon odotetaan vastausta varmasti monelta taholta:

Selkeät viat ja häiriöt varmasti pyritään korjaamaan ja ymmärrän että tämä on testiversio, mutta olisi mukava näin (liian) aktiivisena käyttäjänä tietää, tuleeko tämä peruspiirteiltään nyt pysymään tällaisena, vai voiko lukuisilla valituksilla :p vaikuttaa esim. tuohon naamakirjan apinointiin profiilissa. Kaverilistat ym. tulee tekemään tästä paikasta todella epämiellyttävän joiltain osin, voin vain kuvitella sitä kyttäyksen määrää..

Eli siis tullaanko mitään muuttamaan kun tarpeeksi moni sitä toivoo, vai onko tämä nyt tässä miinus jatkossa toivottavasti viat ja hitaus?
 
Suurin ongelma on, että keskusteluosa on liian kapea ja yksittäisen viestin viemä tila otsikkosivulla on liian pitkä. Ennen näki enemmän keskustelunaloituksia scrollaamatta. Ja jos keskustelualuetta ei muuten voi levittää, niin sitten oikeasta reunasta nuo palstan omat mainokset sekä uusimmat aloitukset kokonaan pois. Tiedän, että ihan oikeassa reunassa olevia varsinaisia myytäviä mainospaikkoja ei toki poisteta, joten sitä en pyydäkään. Noille Muksulle ja Ifille pitää löytyä joku muu paikka, jos tosiaan keskustelualuetta ei muuten saada suuremmaksi.
 

Yhteistyössä