Kalsarit hiostaa

Onkohan koko Suomi tämmöistä pätsiä mitä täällä Hki-Vantaan lentoasemalta 5 km etelään. Minä jätin hiostavat ja hinkkaavat kalsarit pois jo viikko sitten. Nyt joku sanoo, että käyttäisit löysempiä boxereita, mutta kun semmoisia en siedä. Siis löysiä, fyi fan.
Muta nyt olen huomannutkin miten vapautunut olo on kun ei pistä alle mitään. Pitää vaan olla tarkkana, ettei sepalus jää auki. Vaikka pieni paljastelijan pirulainen joskus kyllä semmoista ehdottaakin. Aijon kyllä koko kesän nyt fiilistellä skrebbanat vapaana farkuissa tai mitkä bökät nyt sattuu päällä olemaankin. Tässä ei ole mitään seksuaalista, vaan ihan hyvän tunteen tuntemisesta ja kiduttavan ahtauden unohtamisesta.
 
vierailija
Idea on muuten hyvä, mutta noiden farkkujen haaroväli alkaa parin viikon vilvoittelujen jälkeen tuoksahtaa. No mutta ainakin tulee tilaa ympärillesi julkisissa kulkuvälineissä.
 
vierailija
Ei ny sentään noin harvoin. Pestään kun ovat likaiset. Esim. pari kertaa kuukaudessa.
Ei pestä. Ei ihan oikeasti pestä. Ensinnäkään farkkuja ei pitäisi ikinä pestä pesukoneessa. Jotkut sanovat, että paras tapa pestä farkut on mennä ne jalassa kylpyyn. Tätäkään toimenpidettä ei kannata tehdä usein. Farkuista lähtee välittömästi paras väri irti jo ensimmäisessä pesussa. Farkkujen "pesu" on tuuletus. Farkut pihalle! Jos farkut tahraantuvat, itse tahra kannattaa poistaa, ei pestä koko housuja. Mikäli farkut eivät tuulettamalla raikastu, niin ne voi pakastaa.

Farkkuja pesemällä niistä saa värin irti. Sen lisäksi demin-kangas kovettuu koppuraksi ja farkuista tulee epämukavat pitää. Pesemällä denim-kankaan pinta rikkoutuu ja se alkaakin kerätä likaa itseensä, koska siitä tulee huokoista.

Farkkujen käyttöikä on noin vuosi. Tuona aikana kertapesu riittää vallan mainiosti. Vuoden aktiivisen käytön jälkeen lahkeiden suut alkavat kulumaan puhki ja haarovälin kangas nyppyyntyä. Tällöin housut laitetaan roskikseen ja mennään farkkukauppaan sovittamaan uudet.
 
Softy
Ei pestä. Ei ihan oikeasti pestä. Ensinnäkään farkkuja ei pitäisi ikinä pestä pesukoneessa. Jotkut sanovat, että paras tapa pestä farkut on mennä ne jalassa kylpyyn. Tätäkään toimenpidettä ei kannata tehdä usein. Farkuista lähtee välittömästi paras väri irti jo ensimmäisessä pesussa. Farkkujen "pesu" on tuuletus. Farkut pihalle! Jos farkut tahraantuvat, itse tahra kannattaa poistaa, ei pestä koko housuja. Mikäli farkut eivät tuulettamalla raikastu, niin ne voi pakastaa.

Farkkuja pesemällä niistä saa värin irti. Sen lisäksi demin-kangas kovettuu koppuraksi ja farkuista tulee epämukavat pitää. Pesemällä denim-kankaan pinta rikkoutuu ja se alkaakin kerätä likaa itseensä, koska siitä tulee huokoista.

Farkkujen käyttöikä on noin vuosi. Tuona aikana kertapesu riittää vallan mainiosti. Vuoden aktiivisen käytön jälkeen lahkeiden suut alkavat kulumaan puhki ja haarovälin kangas nyppyyntyä. Tällöin housut laitetaan roskikseen ja mennään farkkukauppaan sovittamaan uudet.
Mulla kestää pidempään. Eikä oo varaa ostaa joka vuosi.
 
vierailija
Mulla kestää pidempään. Eikä oo varaa ostaa joka vuosi.
Kyllähän demin-kangas kestää. Se vain, kuten sanottua, alkaa yleensä rispaantumaan lahkeista. Ellei sitten ole liian lyhyet farkut. Hyvät farkut maksaa sen 150-170€. Harmillista jos ei sen vertaa ole sijoittaa hyviin farkkuihin vuodessa. Mutta sitä suuremmalla syyllä niistä kannattaa pitää huolta, eikä ainakaan pestä yhden yhtä ylimääräistä kertaa.
 

Yhteistyössä