Kasvojen muodon muutos?

vierailija
Kasvojumppa on oikeasti myös pysyvä, jos vaan tietysti jatkat jumppaa. Kasvojen lihakset toimii niin kuin muutkin lihakset. Nauravaisilla ihmisillä on lihaksikkaammat posket ja ilmeettömillä posket helposti roikkuu. Mummollani oli kestohymy ja säilyi nuorekkaana pitkään. Oli positiivinen ja hymyilevä ihminen vastoinkäymisistä huolimatta. Oli kaunis ja pyöreäposkinen vielä n. 70 vuotiaana kun kuoli.

Hanki vaikka joku opas...näitähän suositellaan ihan hollywoodtähdillekin.
 
Kasvojumppa on oikeasti myös pysyvä, jos vaan tietysti jatkat jumppaa. Kasvojen lihakset toimii niin kuin muutkin lihakset. Nauravaisilla ihmisillä on lihaksikkaammat posket ja ilmeettömillä posket helposti roikkuu. Mummollani oli kestohymy ja säilyi nuorekkaana pitkään. Oli positiivinen ja hymyilevä ihminen vastoinkäymisistä huolimatta. Oli kaunis ja pyöreäposkinen vielä n. 70 vuotiaana kun kuoli.

Hanki vaikka joku opas...näitähän suositellaan ihan hollywoodtähdillekin.
Onko sinulla joku linkki esim tähän asiaan? :) Kiitos
 
vierailija
Joku kysyi että päivitän sen :). Niin 20pv varattu aika hammasimplanteihin, voi olla joudun vaihtamaan ajan ylihuomenna viimeistään, jos olen muualla. Koko suu valkoiseksi, toivottavasti kyseinen laminaatti pysyy hyvin, hoitoa vaan se vaati. Kokeilen vielä katsoa muita lääkäreitä mihin lähden kasvojen suhteen, mutta nyt työmatkoilla.
Jos sulla on hyvät hampaat niin miksi ihmeessä laminaatit? Eikö valkaisu riittäisi? Hintahan sulle ei ole tietysti ongelma mutta tuleehan tuolle hintaa, jos vaikka laitattaa 9 hammasta ylhäältä ja 9 alhaalta (ne hymyillessä näkyvät) niin se 18 x 500 eli 9000 euroa.
 
Minulle tehdään 20 pv ensiksi ylös sen :) kyllä kontrolli käynti tulee vielä. Mutta en nyt voin vastata kokous. Jumpasta kiinnostunut jos saisin jonkun linkin. Niin ja tavallinen valkaisu ei tehoa kun juon paljon teetä ja kahvia sekä joskun punaviiniä otan ruoan kanssa. Halvemmaksi tulee pysyvämpi muutos
 
voijee
Minulle tehdään 20 pv ensiksi ylös sen :) kyllä kontrolli käynti tulee vielä. Mutta en nyt voin vastata kokous. Jumpasta kiinnostunut jos saisin jonkun linkin. Niin ja tavallinen valkaisu ei tehoa kun juon paljon teetä ja kahvia sekä joskun punaviiniä otan ruoan kanssa. Halvemmaksi tulee pysyvämpi muutos
Jos et saa pidetyksi omia hampaita vaaleina et saa niitä laminaattejakaan :D
 
vierailija
Minulle tehdään 20 pv ensiksi ylös sen :) kyllä kontrolli käynti tulee vielä. Mutta en nyt voin vastata kokous. Jumpasta kiinnostunut jos saisin jonkun linkin. Niin ja tavallinen valkaisu ei tehoa kun juon paljon teetä ja kahvia sekä joskun punaviiniä otan ruoan kanssa. Halvemmaksi tulee pysyvämpi muutos
Et sä niitä kertakäynnillä saa pelkästään yläpuolellekaan, ensin hiotaan oma hampaat, otetaan muotit, laitetaan väliaikaiset kuoret ja toisella käynnillä asennetaan valmiit laminaatit...
 
milanna85 harmaana
Et sä niitä kertakäynnillä saa pelkästään yläpuolellekaan, ensin hiotaan oma hampaat, otetaan muotit, laitetaan väliaikaiset kuoret ja toisella käynnillä asennetaan valmiit laminaatit...
Ok ymmärsin että ekalla käynnillä saan ylähampaisiin kuntoon mutta ei haittaa yhtään jos pitää käydä enemmän kuin kerran kunhan vaan laminaattia tulee
 
pinnallista
Olisin huolestunut, jos olisin noin pinnallinen ihminen kuin sinä. Huonosti käy jos noin nuorena alat jo itseäsi muokkaamaan. Eikö olisi parempi olla itseensä tyytyväinen sellaisena kuin on? Jos se ei itsestään onnistu niin terapia avuksi. MInkä kuvan annat tyttärillesi? Rahalla saa "kaunetta"?
 
No et ollut aikoinaan. Muistan kyllä.
Muistat väärin :), se oli yks vieras joka haukkui sen jatkuvasti, itse en halunut ikinä ja vastasin hänelle että jostain syystä nenä tulee isommaksi kun olen raskana, oikeasti koko minä olen raskaan turvokissa ja iso. En mä ikinä mitään muuta edes halunutkaan, mulle tärkein vain siistin hampaat ja valkoiset, kun itsellä ne ei ole kovin valkoisia, hiukset siistissä kunnossa ja pieni muutos kasvoihin kun halusin eri kasvot jo ihan teinistä alkaen ja nyt vast päätin että elämässä jos jotain halua parempi tehdä, mutta kasvot kuitenkin vielä kysymysmerkissä, ensiksi käyn konsultatiossa ennen kun teen sellaisen päätös että aivan varmasti menen veitsen alle, ehkä joku muu keino löytyy tai olen mikä olen, jos riskit liian isot epäonnistumiselle, kun epäluonolliselta eh halua näyttää.
 
No nyt varma aika varattu ja laitan hampaat 26 pv 2krt pitää käydä siellä ja heti ensi kuussa kasvot :). Hampaat teen Virossa ja kasvot Suomessa, kasvojen suhteen aluksi pieni muutos tulee ja paikallinen puudutus vain, jos en ole tyytyväinen seuraavaksi vähän isompaa teen, eli implantit, teen muualla, ammattilaista löysin jo ja kun puhuin lääkärin kanssa niin ei se ole päärynänmuotoinen vaan V muoto mitä haen kasvoihin.
 

Yhteistyössä