Kasvojen muodon muutos?

vierailija
Huomenna menen tekemään kasvojen muodon muutos :). Aika varattu. Muutos ei ole iso, mutta jos se ei auttaa enkä saa mitä haluan, sitten seuraavaksi vähän isompi muutos teen.
Voi milanna. Sinä olet kaunis nuori nainen, ei kannattaisi tehdä tuollaisia toimenpiteitä. Ihan turhaa. Kun vähän vanhenet, ja katsot vanhoja kuvia jotka nyt on otettu, tajuat itsekin kuinka kaunis olitkaan, ja ihan ilman mitään toimenpiteitä. ;)
 
Voi milanna. Sinä olet kaunis nuori nainen, ei kannattaisi tehdä tuollaisia toimenpiteitä. Ihan turhaa. Kun vähän vanhenet, ja katsot vanhoja kuvia jotka nyt on otettu, tajuat itsekin kuinka kaunis olitkaan, ja ihan ilman mitään toimenpiteitä. ;)
Tiedän näin käy varma aika monille :). Sama mun äiti ikinä ei ollut tyytyväinen ja nyt mieti että hän oli kaunis, vaikka on hän mun mielestäni edelleen kaunis. Joka tapauksessa, pitää elää nyt tässä hetkessä ja jos se tuo minulle parempaa oloa, mielummin teen ja ne muutokset ovat kuitenkin niin pieniä, tuskin edes joku huomaa suurta eroa, jos huoma ollenkaan.
 
vierailija

"I'm not going to deny that I had fat injections in my face. They seemed far less invasive than a facelift. In my opinion, a person has a right to look as good as they can, and I feel better when I look better."
 
vierailija
No kaikkihan voi luokitella sairaaksi jos niin halua.
Niin, pelkkä mielipide kysymys. Näkemyseroistahan siinä on kyse, jos pitää ylimääräistä muovia kehonsa sisällä vähän sairaana. Puhumattakaan haitallisista terveysvaikutuksista, mitä nämä ylimääräiset muovinpalaset elimistössä aiheuttaa.

Mutta mitäpäs se minulle kuuluu, jos joku yksittäinen huonoitsetuntoinen bimbo ei piittaa terveydestään.
 

Yhteistyössä