❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Just olin tulossa kysymään miten @Kinder_Kitty n testi... Alkuraskaudessa voi virtsan vahvuuskin vaikuttaa niin vaikea sanoa kun peräkkäisten päivien testit ja olisi niin alussa... Ei auta kuin toivoa parasta! :love:

@iitata mulla varmaan "vaan" pco, tai ei oo ainakaan muita oireita kun kiertohäiriö ja monirakkulaiset munasarjat. Vaikka kurja vaiva tämäkin...
 
@-dino- joo niin mustakin on vahvempi varsinkin näin kuivuneena :love: huomenna varmaan jo soittelen tayssiin kun mulla on se kilpparilääkitys, kun sitä siis pitäis nostaa sitä annosta kun raskautuu ja en yhtään tiedä et paljonko sitä nyt nostetaan.. en tiiä tekiskö huomenna jo digin mut taidan säästää tiistaille kuitenki.. ja huomenna taas puikoilla. ei sitä täysin vielä uskalla iloita kun tietää mitä voi käydä vielä.. mutta iloinen olen silti mut muistaen sen mitä voi vielä käydä.. täytyy myös kysyä et onks mahdollista päästä ultraan tayssiin..kun monesti ultraavat siellä kun on siellä hoidoissa tai näin on ainaki muissa paikoissa ollut..mitä olen keskustelupalstoja lukenut.. ja tälläkertaa viivat ei ole valeviivoja kun mulla ei sitä pregnyl piikkiä nyt ollut käytössä :LOL::D
 
@Kinder_Kitty olen samaa mieltä dinon kanssa, mustakin alempi on vahvempi :)

Ihan vain btw, kuinka kauan teillä kestää kuukautisvuoto? Jos siis ei tuhruttelua tai tiputtelua lasketa. Olen seuraillut muutaman kierron omaani, niin musta tuntuu että oma varsinainen vuoto kestää kaksi päivää ja seuraavat kaksi päivää on semmoista pienehköä vuotoa tai tiputtelua, että sidettä ei tarviisi edes vaihtaa jos olisi keksitty niin edistyksellisiä kapineita että ei alkaisi haista tmv (n) Mutta kuitenkaan ei viitsi ilmankaan kulkea. :whistle:
 
@Nonsk semmonen kunnon vuoto kestää sen 2-4pvää ja sitte saattaa vielä tuon jälkeen tuhrutella semmosta ruskeeta jonku 2-3pvää.. lyhyimmillään mun vuoto on kestänyt sen 4-5pvää et sekin vaihtelee kierrottain.. et joissakin kierroissa on vähemmän tota tuhruttelua.. esim viimekierrossa kunnon vuoto kesti varmaan sen 4pvää ja sitte vielä tuhrutteli ruskeeta sen 4pvää eli 8pvää kesti kaiken kaikkiaan :mad:
 
Mulla vuoto kestää ehkä 3-4 päivää kunnon vuotona ja päivä tai pari pientä tuhrua. Enkö ole täällä mainostanut kuukuppia?! Mä en mitään muuta käytä. Se voi olla helposti 12h paikallaan eli aamuin illoin vaan tyhjentää. Ei falskaa ikinä, sen olemassaolon ja menkat voi jopa unohtaa. Ihana kapistus ja paras keksintö! Olen vuosia käyttänyt, on toki myös ekologinen. :) isoimpana vuotopäivänä saatan tyhjentää 3x/vrk muuten vaan aamuin illoin. Sen kanssa on ihana nukkua! Ostakaa kaikki omanne. :D
 
Mulla vuoto kestää ehkä 3-4 päivää kunnon vuotona ja päivä tai pari pientä tuhrua. Enkö ole täällä mainostanut kuukuppia?! Mä en mitään muuta käytä. Se voi olla helposti 12h paikallaan eli aamuin illoin vaan tyhjentää. Ei falskaa ikinä, sen olemassaolon ja menkat voi jopa unohtaa. Ihana kapistus ja paras keksintö! Olen vuosia käyttänyt, on toki myös ekologinen. :) isoimpana vuotopäivänä saatan tyhjentää 3x/vrk muuten vaan aamuin illoin. Sen kanssa on ihana nukkua! Ostakaa kaikki omanne. :D
Kuukuppi on kyllä paras! Pidän yleensä kyllä runsaimmat vuotopäivät sen kaverina sidettä/pikkuhousunsuojaa vainoharhainen kun olen :censored: mutta erityisesti mies rakastaa sitä että voin nukkua alasti menkkojenkin aikana :D Mulla on aika runsaat menkat ainakin omasta mielestä, yleensä sellaset nelisen päivää runsasta tai keskirunsasta vuota ja sen jälkeen päivä tai pari pientä tiputtelua tms. Helpottanut onneks siitä mitä nuorena oli mutta välillä kivut on tosi pahoja (n) kivaa olla nainen!

@Kinder_Kitty n viivalle toivon vahvistumista!! ❤
 
@Lumi87 mää kans alkuvuodesta vaihoin siteet ja tamppoonit kuppiin. Enkä enää vaihtais takasi joten multaki ääni kupille! Todellaki voi joskus jopa unohtaa että on menkat :D

@Kinder_Kitty varmasti pelottaa. Ja varmasti ärsyttävää ku ei voi ku oottaa ja toivoa parasta. Ihan niinku ei ois jos saanu oottaa ja toivoa tarpeeks.
 
jotenki vaan on niin epäreilua se et monesti niillä joilla raskaus antaa odottaa kauan niin semmosille sitte tulee keskenmenoja yms.. ei normi raskauksia.. jotenki sitä niin kovasti toivois et kaikki menis plussa testistä loppuun saakka hyvin kun muutenkin on ollu vaikeaa tämä lapsen saamis polku..
 
reippaasti testiajan jälkeen vasta rupee näkyy selkeempi viiva mut ei kyl niin selkee kun eilen mut kyl sen näkee hyvin kun kannen laittaa päälle..lieviä vatsakipuja on :cry: en tiiä pitäskö soitella polille vai ei..kuitenki kertoa et viivoja on tullut.. ei ne aiemmat viivatkaan tullu kyl testiajalla vaan vasta sen jälkeen.. johtuen varmaan siitä et herkkyys 25 ja jos nyt on vasta 3+5..tai ois
 
Voi @Kinder_Kitty , oon pahoillani. :cry: Niin epäreilua, että antaa herätellä toiveita ja sitten viedään pois. :unsure:

Kuukautisista olitte puhunut. Mulla vuoto yleensä kestää kaikkineen 5 päivää. Kolmisen päivää normivuotoa ja pari päivää tuhrua. Tosin mulla tuo vuoto ei synnytyksen jälkeen muutenkaan oo ollu kovin runsasta, sellaista kohtalaista. Ennen esikoista oli paljon runsaampaa. Samoin menkkakivut jäi synnytyksen myötä. :)

Toivottavasti nuo menkat nyt pysyy poissa sen 9kk. Täällä nimittäin viivat on vahvistuneet hienosti, eli uskottava se on, että raskaana ollaan! :love: Oon niin onnellinen ja samalla pelottaa mikä kaikki voi vielä mennä pieleen. Se ei tuu helpottaa, ennen kun saan vauvan syliin, mutta nyt nautin ja iloitsen tästä. :) On tämä vain niin uskomatonta, että toistamiseen voi käydä niin hyvä "tuuri", että muutamaa viikkoa ennen lapsettomuuspolin ensikäyntiä plussaan! Minut voi siis siirtää plussanneissiin.


@Lumi87 kyllä, ihan luomuplussa oli tämä. :)

Mulla oli muuten käytössä tässä kierrossa, (tai aloitin jo edellisessä kierrossa ennen ovista, E-vitamiinin 130mg kapseli/päivä) ja tässä kierrossa siis kierron alusta asti 2kapselia/päivä oletetun oviksen yli asti ja sen jälkeen 1kapseli/päivä. Kun luin jostain, että vahvasta E-vitamiinista voisi olla apua ainakin limakalvoille yms. Jotenkin haluan uskoa, että tuo oli apuna tähän raskautumiseen, mutta eihän sitä varmaksi voi tietää. Ajattelin vain vinkata, jos joku teistä haluaisi kokeilla. :)

Oon käynyt vähän jo kurkkimassa tuolla joulukuisten ketjussa (mulla tulee LA johonkin joulukuun puoliväliin :love:), mutta en oo vielä mukaan tohtinut liittyä. Vielä ajattelin täällä käydä lukemassa teidän kuulumisia ja pyöriä täällä mukana jos sopii.

Toivon sydämestäni teille kaikille pikaista plussaa, kunnon plussapuhuria tähän ketjuun. Sen ootte jokainen ansainnut! :love:
 
soittelin polille ja kätilö sanoi et on kyl vielä aikasta et suosittelee tekeen uuden testin vasta torstaina.. no ehkä jaksan oottaa keskiviikkoon.. vuotoa ei vielä näy mut välillä iskee lievä menkkamainen jomotus.. et saas nähdä on kyl semmonen tunne et menkat sieltä alkaa..
 
@Kinder_Kitty voimia kovasti odotteluun. Voi miks teillä pitää nyt noin vastustaa.. :(

Ultrassa käyty. Yks 14mm rakkula tulossa oikeelta. Vähän oon pettyny ettei ollu kahta, tulee tunne että mitä hyötyä niitä letroja on syyä kun mun kroppa osaa sen yhen solun kyllä kypsyttää. No katotaan miten käy. Ens kierrossa ei tarvi käydä ultrassa.

Aukiolotutkimus tehtiin samalla. Ei varsinaisesti ottanut kipeää mutta ei se mukavaakaan ollu. Nyt jälkeenpäinki ollu alamaha vähän kipee. Mut pääasia että putket oli siis hyvin auki :)

Menkkakivuistaki mainitsin mutta eipä se siihen hirveesti tarttunu. Hyvä merkki toki että ei oo joka kierrossa nii pahat.
Ultratessa sano että kohtuontelo on vähän sydämen mallinen, mutta ei kuulemma vielä merkkaa mitään. Tekispä mieli vähän googletella mitä se vois tarkottaa :D
 
@-dino- enhän määä ees tietäs et jotain yritti tarttua matkaan jos en ois testannut ajoissa..et mitäs olin hätähousu.. luin raskauskiekosta et kiinnittymisen jälkeen vain reilu puolet selviää sen viikon loppuun eli kiinnittyminen on n.2+6-3+0 ja tuosta siis reilu puolet selviytyy sinne 3+6 asti.. eihän monet naiset ees testaile tässä vaiheessa missä ite oon tesannut...
 
Tää menkkajomoilu on kyl outoa.. se on niin vähäistä tulee välillä ja lähtee pois.. mulla ei oo koskaan ollut tämmöstä..normisti kun menkat alkaa se menkkajomoilu on melkeen jatkuvaa ja voimakasta..ja vuoto on alkanut n.3-4h kuluessa jomottelusta:confused: tää on ihan raastavaa odottaa vaa et alkaako se vuoto vai ei :cry: mua on nyt lievästi ja satunnaisesti jomotellut n.6h
 
Tämä vaihe kierrosta: tekisi mieli istua vaan kotona seuraavat kolme päivää ja odottaa alkaako menkat vai ei :ROFLMAO: Kierto kierrosta oon malttamattomampi, pettymys suurempi. Ovulaatiotesti tehty vahvalla haamulla ja r-testi nega. Kurjuus sentään, kun keskittymistä ei riitä oikeisiin asioihin.
 

Yhteistyössä