❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Nonsk täällä kans tylsää ja palstan kyttäilyä! Ei aikasemmin oo mahat häirinny mut nyt tässä parin viime kuukauden aikana ennen menkkoja on alkanu ärsyttämään. Ei ehkä ne mahat vaan ne iloset äidit jotka kävelee nii onnellisina käsi mahan päällä. Ku minäki haluan! :ROFLMAO:

@Jennipä luultavasti oot ovuloinut, jos kerran rinnat kipeytyy, mun käsittääkseni ne ei kipeydy jos on ovuloimaton kierto. Ootko saanu jo verikokeiden vastaukset?

Eilen tuli kerran pikkasen pinkkiä ku kokeilin limoja. Tiedän että niit ei pitäis kokeilla mutta mutta...:LOL: Tänää ei vielä oo tullut mitään mut aikasemmin on kyl kans eka tullu pieni "varotuslaukaus" ja sit parin päivän päästä alkanu tiputtelu kunnolla. Nyt siis dpo10.
 
@rosmarin toiminnallisella jumpalla oon nyt käyny. Lisäks lenkkeilyä, pyöräilyä, rullaluistimetki ois :X3: syksyn ja talven kulkenu ratsastamassa, sen tilalle kesällä aattelin käyä joogassa. Kotona on painoja ja kahvakuulia yllinkyllin ku vaan sais yksin tehtyä :LOL: ku sais vaan kestämään tän että joka viikko ois useampi treeni. :whistle: syömisistä en oo stressannu, herkkuja vähän vähentäny ;)

@Shakalaka Tervetuloa, todellaki ymmärrän sua. Meistä ei myöskään vikaa ole löytynyt.. :(

@Yuna Super ihanaa reissua <3

@Nonsk ompa kyllä ihme ku ei kukaan oo kommentoinu vaikka selkeesti koholla, onneks nyt kontrolloivat!

Eilen tuli kaupassa taas joku ihme kohtaus ku näki pikkulapsia juoksemassa. Hirvee viha siitä ku elämä on niin epäreilua. Syy tälle kohtaukselle selvis tänäaamuna ku menkat oli alkanu yöllä :LOL::LOL:

eli siis kp 1, kolmas letrokierto alkaa.
 
Heippa, saako liittyä joukkoon..? Min ä olen 24v ja mies 27v meiltä löytyy yksi lapsi, sitä yritettiin 2 vuotta ja hänen syntymän jälkeen on menty ilman ehkäisyä ja mitään ei kuulu eikä näy. 1V4KK menty nyt sitten ilman plussaa, tällä hetkellä menossa kp36 dpo6.
 
@Alinah92 tervetuloa. Onko teitä tutkittu? Tuliko tämä ensimmäinen sit ihan luomuna? :)
Tuli ihan luomuna ensimäinen, mä kävin tossa huhtikuun alussa mehiläisessä (felicitas) lapsettomuusklinikalla gynellä ja siinä teki sisätutkimukset ja totes sillä hetkellä olevan kaikki tuolla hyvin, pisti lähetteen verikokeisiin missä pitäis ottaa LH hormooni, prolaktiini, follikkelia stimuloiva hormooni ja neljäs oli joku outo. En ole vielä mennyt, koska ei ole juuri nyt rahaa maksaa kalliita verikokeita. Ajattelin kysellä julkiselta puolelta jos sieltä pääsisi halvemmalla..

Toki gyne sanoi jos minusta ei vikaa löydy, niin lähdetään sitten tutkimaan miehen siittiöt.
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
@-dino- voi miten kaipaan hevosen selkään! En edes muista millon oon viimeksi ratsastanu. Kahvakuulat on mun lemppareita, pelkään vaan aina ku kotona niitä heiluttelee et parketit menee :ROFLMAO:

@Jennipä meinasin just kommentoida avautumista mut huomasin että se on poissa! Ja en nyt millään muista mitä enemmän tai vähemmän fiksua piti sanoa :LOL:

Mä hain viiniä tälle illalle, tiedän että olisi ihan fiksua ottaa tää viimeinen viikko ennen menkkoja rauhassa mut näillä tilastoilla ei kyllä kauheesti huvita tehä enää mitään varmuuden vuoksi. Koska tää mahanipistely on aivan 100% taas vaan menkkoja edeltävää. Mutta, toisin kuin eilen, tänää nautin olostani enkä murehdi menkkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: -dino- ja Jennipä
@rosmarin no täälläkin tuli juotua viiniä pari lasia. Ei yhtään huvita jossitella, kun kuitenkin ne menkat alkaa. Ja jos ei, niin ei omatunto kestää kohtuukäytön. Kännejä ei huvita vetää.

Ja joo olin kuvaillut ne avautumiset niiiin huonosti, et poistin mielummin.
 
Mulla on niin semmonen fiilis ettei tästäkään kierrosta tärpänny...

lisäys: tossa iski yskän puuska niin pieni repäsy siinä tuntu tuolla alakerrassa ja mä istuin tässä tietokone tuolilla.
 
Viimeksi muokattu:
@Alinah92 tervetuloa! Toivottavasti olis kiinnittymistä, ainakin dpo olis aika sopiva :)


@Jennipä kaksi lasia täälläki meni, kännejä ei kans yhtään huvita vetää mut sillä ei oo kyl tekemistä yrittämisen kanssa vaa oon tällanen vanha sielu ollu jo melkee 10 vuotta :ROFLMAO:

Tänää heräsin sit tiputtelun saattelemana...pinkkiä paperiin asti eli nyt sit vaan odotellaan menkkoja. Ärsyttää kyllä ku nää kampit alkaa jo 3-4 päivää ennen menkkoja. No ens viikolla lähtee letrokierto nro 2 käyntiin.
 
@Alinah92 tervetluoa :)

Täällä kans yks jonka tekis mieli avautua. Perkule. Jotenkin mulla tullut sellanen fiilis että joku tuttu tätä kuitenkin lukee enkä tahdo että kukaan tajua sitä sillä tää ketutus johtuu ihan vaan niistä ns. ystävistä :mad: ai saakeli. Höyry nousee.
 
@kiuski tääl on kyl se kurja puoli, et pitää yrittää selittää asiat niin, ettei joku mahdollinen tuttu ymmärrä kuka puhuu (n). Itestä tuntuu etten oo onnistunut siinä ja mut voidaan tunnistaa, mutta jotenkin taas vaikee kuvitella ketään kyttää tätä foorumii...
 
@Jennipä Niimpä. Mua ei haittaa jos joku tuttu nyt olisi samassa tilanteessa ja siitä tunnistaisi kun lueskelee täällä näitä, mutta jollain kierolla tavalla taas ajattelen että ihan saletisti joku "muuten vaan" lukee. Tuskin. Kuka nyt jaksais muuten vaan tylsyyksissä lueskella jotain lapsettomien masisteluja. En tiiä.
 
@kiuski olisin aika tyytyväinen jos pääsisin jonku kaverin kanssa täst puhumaan joka olis samassa tilanteessa. Tai joku joka on saanu lapsen ja joutu yrittämään pidempään, ei tarvis pelätä et se onnistuu ennen mua :LOL:

En oo tänää saanu oikee mitään tehtyä, pari kertaa oon itkenyt uutta kiertoa mut muuten oon pysyny aika hyvin tavotteessani enkä alkanut vihaamaan ja kiukkuamaan :) vitsit olisin kyl ylpeä jos selviäisin tästä!
 
@rosmarin onhan se vertaistuki ihan äärettömän tärkeää :) Mä olen taas itkenyt ja tuntenut ihan erilaista kiukkua kuin aikaisemmin. Nyt liippasi noi vauvauutiset sen verran läheltä että meni kuppi nurin. En haluaisi olla vihainen tai katkera, mutten voi itselleni mitään. Vaikka kuinka hoen että "toisen onni ei ole multa pois" niin silti en osaa olla onnellinen toisen puolesta.
 
@kiuski Eihän se ole meiltä pois että muut onnistuu - mutta kyllä se silti sattuu. Varsinki ku nää on asioita mihin ei voi ite vaikuttaa. Ja osa noista uutisista ottaa kovemmin ku toiset. En itekään haluais olla katkera, mut nopeesti tässä käy niin, tai ainaki mulle. Suurin syy itellä varmaan on se että teen kaikkeni ja sekään ei riitä. Ja sit toiset onnistuu nopeesti vaikka tekis kaiken väärin.

Yks mikä täs nyt on alkanu ärsyttämään on nää pari kuukautta yrittäneiden ja onnistuneiden neuvot. Mun lemppari on tähän asti ollut "päätin vaan että tää on meidän kuu ja olin positiivinen - rukous auttaa." Tai sit näitä syö macaa, mehiläisenkikkelivahaa ja greippimehua, niillä tulee heti paksuks. Mulla ei ole mitään uskontoja tai muita uskomuksia vastaan mut ei niillä kyllä lasta tehdä :geek: Tai uskon sit kun joku näyttää mulle tieteelliset todisteet siitä. Ei niistä nyt varmaan haittaakaan ole jos haluaa sellasia ostella.
Anteeksi avautuminen :ROFLMAO:
 
@rosmarin joo mullaki oli vuosien tauko heppailusta. On ollu kyllä ihanaa, harmi vaan ku on vähän kallista lystiä.. :( harmi ku sulla nyt tiputtelu alko :(

En kans oikee osaa kuvitella että näitä nyt joku huvikseen lukis. Ei meidän valitukset niin mielenkiintosia oo :D että jos nyt joku tuttu kohtalotoveri tunnistaa niin juttusille vaan ;) pakko alkaa muutenki kirjottaan muustaki elämästä ku ei nyt oikeen mitään tapahdu hoitojen kans :D

Mulla letrot on lyhentäny mutta runsastuttanu vuotoa niin että meinaa mennä joku muu kuppi nurin :D
 
Täällä on menkkaturvotusta ja pientä menkkatuntemusta joten eiköhän nyt sunnuntaina ala vuoto. Kohdunnapukka mun mielestä pehmentynyt ja laskeutunut vähän, et vissiin sekin selvä merkki alkavista menkoista... Toivottavasti jossain kohtaa on meidänkinvuoro plussata..
Plussatuulia kaikille! :)
 

Yhteistyössä