❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Ei nyt en enää jaksa odottaa, päivät menee nopeesti mut samalla matelee. Viimeset kuukaudet on alkanu tiputtelemaan viimestään dpo8 ja se on huomenna. Sitä ennen aina dpo10-11, nyt jos tässä kuussa alkais punailut vasta kun niiden kuuluu.
 
@nyyti. Tsemppiä hoitoihin. Toivottaan että ivf riittää eikä tarvi miettiä noita muita keinoja :)

@rosmarin onko tiputtelu pysyny pois?

Tää kierto on kyllä ollu melko omituinen, niistä kovista "oviskivuista" lähtien oon ollu jotenki tietonen alamahasta. Siis pientä sellasta vihlontaa/kiristystä lähes kokoajan. Lauantaina suunnilleen pitäs menkat alkaa.. Vois ehkä testata huomena.
 
En ole vielä testannut, ajattelin odottaa siihen dpo11 ja testata jos tiputtelu ei ala siihen mennessä. Lauantaina siis jos maltan odottaa :LOL: ainakaan vielä ei oo tiputellut edes petipuuhien jälkeen eli letrot näyttäis ainaki siltä osin toimivan ihan ok!

Mites @-dino- ootko testannut?:)

Oliks täällä muita piinailijoita nyt?
 
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




25.5.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 87/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | kp 22/33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ -dino- (25) | kp 27/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ Yuna (25) | kp 11/27 | 1. lapsi | ya 9/-15

susanmaaria (31) | kp 18/26 | 3.lapsi | ya 7/-15

kiuski | kp 21/29 | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

Karkki95 (21) | kp 35/28 | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

aavalvar | kp 35/35 | ya 1/-16

Aulimari | kp 29/28-31 | 1. lapsi | ya -12

rosmarin (28) | kp ?/26-29 | ya 1/-16

Juliet86 (31) | kp 28/? | ya 11/-15

Edvina | kp 24/? | 1. lapsi | ya 4/-16

Jennipä (24) | kp 29/? | 1. lapsi | yk 8, ya 5/-16

nyyti. (28) | kp 26/28 | 1. lapsi | ya -09



✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Valonkantaja (26) | 1.lapsi | ya 2/-14

✪ virvatulia (34) | 2.lapsi | ya 12/-12

✪ kunnon kinttaat (31) | 2.lapsi | ya 3/-15

✪ kinttumarkki (26) | 1. lapsi | ya 12/-13
 
@kiuski ja @rosmarin testasin. Niin valkosen negan että oikeen häikäs. :D

Vajaa kaks viikkoo vielä lääkäriaikaanki. Miten tää toukokuu on menny nii hitaasti? :D

Mua on nyt taas liikuntakärpänen purassu, toivottavasti saisin nyt kropan kuosiin kesän aikana nii tulis mahdollisesta raskausajasta hieman helpompi.. :)
 
@-dino- no höh, mut onneks teillä on kohta lääkäri. Odottavan aika on aina pitkä, välistä sitä unohtaa ajan ja se oikeen hurahtaa ja sit taas muistaa menkat ja mikä dpo on ja aika alkaa madella :LOL: se kaks viikkoa varmaan menee nopeesti ku vaan pyhistä päästään taas arkeen.

@kiuski toivotaan joo. Mitäs sulle kuuluu? :)

Dino vielä. Mitä liikuntoja harrastat? Me ollaan kans miehen kans alotettu 3kk jumppaohjelma ja oon niin ilonen että oon taas saanu enemmän liikuntaa elämään. Vaikka lihakset onkin ihan jumissa :ROFLMAO:
 
@kiuski täälläkin on tylsää. Tulee ihan liikaa kytättyä onko tullut uusia viestejä päivän aikana. Kauhee addiktio, kun ei oo järkevää tekemistä :ROFLMAO:

@rosmarin hienoo että luget toimii (y)

@-dino- harmi negasta. Ajan kuluminen on kyl mystinen juttu. Nyt sais kesä kestää ikuisesti ja syksy tulla nopee et pääsis aloittaa clomit. Hieno ristiriita :ROFLMAO:.
 
@-dino- pahoittelut negasta! Mälsää :( Hei pistäppä kuule se kuntoilukärpänen tännekkin tulemaan! Olis kiva jos itsekkin pääsisi parempa kondikseen :LOL:

@rosmarin Mä vaan nyt odottelen että ne menkat alkaisi joskus viikon päästä että pääsen piikitteleen itseeni ja kasvattelee niitä munarakkuloita siihen ivf varten :whistle:

@Jennipä Äläpä kuule muuta sano! Monesti päivittelee tätä että josko joku olis kertonutt jotain hyviä uutisia ja jos en vaan saakkaa ilmoituksia...:ROFLMAO:

Tää odottelu tekee mut hulluksi! Antakaa mulle tekemistä :ROFLMAO::LOL:

Ainiin. Kaveripiiriin tuli tänään uusia vauva-uutisia :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
@-dino- pahoittelut negasta! @kiuski toivottavasti menkat alkaa ajallaan :). @rosmarin hyvä homma ettei vielä tiputtelua näy.

Omaa napaa: olo on, kuin ei raskaana oliskaan... aamusin nenä ihan tukossa.. välillä tulee hiki ja sitte paleltaa.. vatsaa turvottaa, mutta vatsa toimii melko hyvin :D. ruoka maistuu hyvin.. ja tuntuu et useemmin saa olla syömässä... tänään on menkat viikon myöhässä.. jotenki on semmonen zen olo.. vielä kun viimeviikolla itkin sitä et miten sitä kestää jos käy taas huonosti.. itketään sitten kun on ajankohtasta turha etukäteen itkeä.. jotenki sitä vaan toivois et nää viikot menis nopeemmin :D.

Kinder ja minion 5+0 ainiin tänään poksuttiin ja rv6 alkakoon! :ROFLMAO:
 
Heijjj, täällä 31- ja 40vuotias pariskunta, lasta yritetty 1,5v. Ei yhden yhtään plussaa. Kokeissa on jo käyty, ja kummastakaan ei löytynyt vikaa. Nyt syön letroja kierron 3-7 päivät, ja syksyllä inseminaatioon.

Kyllä tämä on epätoivoista hommaa, kun olisi edes joku syy miksei tärpin tärppiä tule.. Seksielämästäkään ei ole kohta enää mitään jäljellä, tuntuu että kaiken panoksen laittaa ovulaatiopäiville ja sitten vain huokaisee helpotuksesta ettei tarvitse hetkeen väkisellä harrastella.. Tosi surkeaa :(
 
Ja @Yuna miten ihmeessä pysyt koko poppoon kiertopäivistä noin kartalla? Kirjaatko paperille ylös ja laskeskelet siitä vai selaatko ketjuu aina läpi? Kauhee kun pysy itekkään aina kartalla :ninja:
Heh, selaan aina läpi. Tänne ei tuu niin kauheesti viestejä että ei toi nyt oikeesti niin suuri homma oo, nytkin piti selata vaan kolme sivua viestejä että sai viikon muutokset (ja tosiaan pikasesti selata, en välttämättä huomaa muutoksia jos niitä ei oo väritetty punasella tai lihavoitu). Mutta! Me ollaan lähössä kolmeks viikoks reissuun miehen kanssa että en pääse päivittelemään, olisi kiva jos joku teistä jaksais päivitellä listaa jossain kohtaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: rosmarin
@Shakalaka tervetuloa! :) Monesko kierto sulla on letroja menossa? Ollaan samassa pisteessä, mulla on nyt eka letrokierto, tosin syksystä en tiedä mitkä on suunnitelmat jos näillä ei tärppää.

@kiuski ai niin teillä on nyt jännät ajat alkamassa! Tiedätkö miten sen piikityksen kanssa, tehdäänkö se ite ja jos nii opetellaanko se gynen/hoiajan kanssa? En oo koskaan piikittäny itteäni tai muita niin siksi kyselen :LOL:

@Yuna teet kyl ihan älyttömän homman ku jaksat päivitellä tota listaa! Ite hyvä ku pysyn enää omissa päivissä kärryillä. Kyllä me pidetään lista pystyssä! Ihanan pitkä matka, lähettekö kaukomatkalle?

Mun tekis jo nyt kauheesti mieli testailla. Ekaa kertaa oon nyt (muka) tuntenu niitä kuuluisia sukkapuikkopistoksia mahassa :ROFLMAO: Vähän aikaa sit istuin sohvalle ja sattu vähän alapäähän. Lisäks on kauhee turvotus ja ilmaa mahassa. Päästelen täällä kaasuja menemään ihan miten sattuu, alkaa jo pikkuhiljaa hävettää :ROFLMAO: Mut syynä tosiaan on varmaan kerranki kunnon ovulaatio ja keltarauhanen.

Lisäksi googlella löysin 69 sivua letro-onnistumistarinoita babycenterin foorumilta ja siellähän se ilta on vierähtänytki. Luultavasti testi-into tuli myös tuolta heh
 
@rosmarin itse piikitellään aina iltaisin. Ei ole kummonen homma kun ei onneksi tarvi litkuja sekoitella tolla perus piikillä :) hoitajan kanssa käytiin läpi ja sain ihan kuvalliset ohjeetkin. Vatsamakkarasta vaan piikki sisää ja puristus niin se on siinä :D

Jos hei testaat niin tuut kyllä tänne heti laittaa kuvaa :geek:
 
@kiuski okei no sit seki kuulosta niin pahalta! Jännää joka tapauksessa! Millä kiertopäivillä sulla on piikitykset?

Joo tuun jos on jotain kuvattavaa :ROFLMAO:
nyt tuli äsken tietysti vähän verta ja itken täällä kotona ku edes lääkkeillä ei saada lasta. Toisaalta eipä mistään noista oo hyötyä jos jo ovuloi valmiiksi. Pms vissii iskee ku mielialat menee ilosta itkuun hetkessä.
 
Ei ollut kyllä mitään kuvaamisen arvosta tikussa. No, nyt sit odotetaan menkat ja alotan letrot uudestaan.

Ajattelin yrittää pysyä positiivisena tän loppu kierron enkä ryhtyä sen enempää itkemään tai vihaamaan muiden vauvamahoja. Aika haaste tosin, katotaan selviänkö (nyt jo tekee vähän tiukkaa) :ROFLMAO:
 
@kiuski onneksi en oo ainoa, kenellä on tylsää! Muutama muukin vissiin kyttää tällä hetkellä oikein urakalla tätä sivustoa ;)
Mun tekisi mieli testata, vaikka siinä ei kyllä mitään järkeä ole tällä noin dpo6 päivällä ja oletuksella, että dpo1 tehty talletus mukamas olisi jotain edesauttanut. Ai miten niin oon positiivisella mielellä:rolleyes:

@rosmarin mulla ei kyllä yleensä oo tehnyt toisten vauvamasut kovin tiukkaa, mutta kun alkuviikolla huomasin että yksi töistä tuttu on raskaana ni tuli vähän raivontunteita.. :confused:

Käyn tänään verikokeissa, jossa katsotaan onko mun prolaktiini vielä koholla. Se viime viikon lekuri kyseli siitä ja sanoin että itse huomasin sen joku aika sitten itse kun katsoin oma kannasta huvikseni verikokeita. Ihmetteli tosiaan kun siihen ei oltu otettu kantaa. Vähän jänskää, että mitä jos se on edelleen koholla. Muistelisin että se oli mulla viimeksi 800, kun siinä on se yläraja 500. Vai muistanko oikein?
 
@Nonsk itellä ollut tänään sama ohjelma, eli prolaktiinin kontrolli. Ja joo, viitearvojen yläraja on n. 500. Mulla oli viimeks arvo reilut 600, sitä aikeisemmin joskus vuodenvaihteen aikoihin ollut reilut 400. Toivottavasti ei olis enään ainakaan noususuunnassa vaan mielummin laskenut takas normaaliarvoihin.

Mulla oli kans progesteroni verikokeis. Oon kyllä melkosen varma et oon ovuloinut. Lämmöt olleet aikaisempia kiertoja selkeemmin koholla ja rinnat kipeyty nyt tosi aikaisin. Luulen kyl et ne menkat alkaa viikon päästä, vaikka nyt on ollutkin harvinaisen lyhyt kierto.
 

Yhteistyössä