❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@nyyti. Tervetuloa, on teilläki taivalta ollu. Ei voi ku ihmetellä miten ootta jaksanu. Mutta toivottavasti pienin avuin pikaisesti saisitte pikkusen :) Onnea naimisiin menosta ❤

@Kinder_Kitty miks määki luulin että sunnuntaina sulla ois dpo 12 :D no toivotaan että näkyy kuiteski jo dpo 10 jos on näkyäkseen. Ja ei mitää pregnyl viivoja enää sillon ;)

Mulla ois kyllä kauhee tarve avautua tästä meidän ongelmasta mutta en voi alkaa puhuun siitä tyyliin työkavereille ku en oo vielä voinu kertoo omalle äidillekkään. :( tekis mieli kyllä kertoo mutta on niin vaikee alottaa sitä keskustelua, ja vaikka se onki jotain lapsiin viitannukki mistä vois helposti johdatella keskustelun tähän aiheeseen niin mää jäädyn ihan totaalisesti..

Jaksamista kaikille tulevaan viikonloppuun, varmasti tulee olemaan raskas ja tunteikas sunnuntai edessä.
 
@-dino- haha.. kyllä se vaan niin on et tänään on vasta dpo8.. sillä kipuja oli 4.5 ja lämmöt nousi 5.5 :D siitä oon sit laskenut et perjantaina oli dpo1. ihmeen kauan oonkin malttanut olla testaamatta :D menis nää päivät nyt nopeemmin vaan.. vielä 5kokonaista päivää viralliseen testipäivään..
ja joo ei oo mitenkään helppoa avautua aiheesta :( mut toisaalta se vois ollakin helpottavaa kun siitä sais avauduttua.. avaudut sitten kun pystyt ja se on ihan ok jos ei vaan pysty avautumaan.
 
@Kinder_Kitty toivon että teidän kuu olisi pian, täällä noni on kokenut paljon mutta tuntuu että teille on kyllä osunut niin epäreilu määrä epäonnea. Uskon kyllä vahvasti että se toinen viiva sieltä vielä tulee ja vielä ihan syliin asti :)


@AuliMari kiitos! Missäs vaiheessa kiertoa sä nyt menet?

Täällä on limakalvot kuivat ja haulut ihan nollassa. Lukasin jostain että olis letrojen vaikutuksia. Tänään seksin aikana sattu munasarjoihin (tai no sinne missä niiden kuvittelen olevan :ROFLMAO:). Ma on ultra ja alkaa vähän jännittää, jos siellä näkyy jotain nii täytyy yrittää olla liikaa innostumatta, mahikset on silti sen about 20% eli....

Meillä kyl aika moni tietää että on jo pidempään yritetty. En oo jaksanu salailla asiaa sen enempää ja on ollut ihana puhua kavereiden ja perheen kans tästä.

Mut ilosempia uutisia, sain töitä valmistumisen jälkeen! Oon niin ilonen ja toivon että tuleva työpaikka on mukava ja viihtyisä. On tosiaan se 6kk koeaika nii helpostihan siitä pääsee eroon jos ei nappaa mut olis kiva olla samassa nyt ainaki se 7-12kk :)
 
Hyvää lapsettomien lauantaita! <3 täällä sitä vietellään aika alakuloisissa fiiliksissä.. johtuen siitä et mää oisin viettänyt huomenna ekaa äitienpäivää mut sekin vietiin multa pois mulla olis voinut olla 3kk ikäinen vauva.. mut ehkäpä joku vuosi päästään kaikki siitä nauttimaan <3.

@rosmarin kiitos<3
 
Hyvää lapsettomien lauantaita<3

Miten voikin surra jotain sellasta jota ei ole koskaan ollut? Toivon täydestä sydämestäni että joku kaunis päivä meistä jokainen on äiti!

Simpukka on tehnyt Spotifyhin soittolistan jossa on voimabiisejä. Aika hauska idea! Itse kuuntelen todella paljon musiikkia ja toiset biisit muistuttaa mua aina tästä paskasta tilanteesta. Kerran viimeisissä hitaissa notkuttiin miehen kanssa toisiamme vasten kun soi Riki Sorsan - Haaveissa vainko oot mun. Se pistää jotenkin itkettää aina.

Mutta mun voimabiisi on ehdottomasti Olavi Uusivirran - Olet elossa

"Kivestä veistetyt kasvot eivät nyt tyhjiä naura
Vieri ei kyynel,
Sydän on rautaa
ja elämä on pitkä juoksuhauta
Olet elossa
vaikka silmät ei kestä aina valoa
Olet elossa
mustissa laseissa kuljet pitkin taloa
on joka huoneessa myrsky vesilasissa
Luulet olet tasoissa."

Mitkä biisit teitä itkettää ja mitkä antaa voimaa?
 
@kiuski mua itkettää antin mä hiihdän mut toisaalta se antaa myös voimaa :) ja sitten ellinooran elefantin paino on kans semmonen mikä saa kyyneleet silmiin. nyt ei muuta tuu mieleen. Täytyykin käydä kuuntelemassa tuo lista :)

Mitähän mun massussa tapahtuu ihan kauheita vihlontoja :confused: varsinkin kun meet istumaan sohvalle... oisko tää hyvä merkki :cautious: tuolla niinku häpykarvotuksen kohdilla ja siinä rajalla missä alkaa karvoitus..
 
Ja tervetuloa @nyyti. ! Tosiaan kamalan pitkä taival ollut teillä :eek: Pakko nostaa hattua, itse en varmaan olisi edes järjissäni enää tuossa vaiheessa. Onnea hei rouvaantumisesta! Toivotaan tosiaan että se teidän konservatiivinen muksu sieltä tulee heti häiden jälkeen :ROFLMAO:
 
@rosmarin nyt on menossa kp 17, dpo oletettavasti 6.. pregnylistä viikko.

En ole huomannut mitää uusia oireita pregnylin jälkeen enkä lugeista..no hyvä kai. Energiaa on kyllä ollut! En ole turhaan testaillut..en ole niin himotestaaja :D ja kyllähän se herpes tarttu tallettelusta. Siis on se minussa muutenkin niin ei tullut uutena juttuna. Tämä kierto menny päin peetä että en viiti edes miettiä koko juttua..tai no vähän tietty. Kohti uutta..menkkoja odotellassa. Jaksu halit kaikille huomisen johdosta ja onnea jo teille joilla lapsia on!
 
Nyt tarviin teitä naisia tänne linjoille... mulla siis 12päivää pregnylistä ja tulos tämmöinen testiajalla.. one stepin 10 ja mamin 25 puikkoon...voiko tähän luottaa? en uskalla luottaa ja nyt siis dpo10.. aamulla oli niin kovat vatsakivut et hiki vaan kirpos ja oli lähellä ettei tarvinnu lähtee päivystykseen..mitäs jos tää on vaan pregnyliä nää viivat
 
@Kinder_Kitty ihan selvät punaiset viivathan noissa on. <3 kaiken järjen mukaan pregnylin ei pitäisi enää näkyä. Oletko testannut eilen tai pe? Olispa maailman paras äitienpäivälahja! :love:

Vimeksi kun pregnyl kierroissa teit testejä, en tosiaankaan nähnyt noin selviä viivoja! Musta noi on ihan plussat. <3 mutta varmistaakseni tekisin parin päivän päästä testin.
 

Yhteistyössä