❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

mulla on perjantaista asti ollu semmosta et välillä kauhee hiki puuska iskee.. ja sitä ollut siitä asti.. sitä mulla oli viime raskaudessakin.. ja hajut haisee nenään.. tosi voimakkaasti.. ja sitte ne vatsakivut eilen ja tänään aamulla niin huhhuh ikinä ollu tommosta.. mieskin oli ihan peloissaan :( kun katto miten mua sattu...
 
Heheh no nii minäkin tekisin testejä kasapäin! Voi vitsit olis kyllä maailman paras äitienpäivälahja :love:

Meillä on kaks koiraa, välillä alkuleikkien aikana saa nyppiä koirankarvoja pois millon mistäkin. Eiköhän ne lapsetkin synny koirankarvojen peittämänä sit kun niitä meille suodaan :LOL::ROFLMAO:
 
@Jennipä aina on tietty mahdollisuus kemialliseen mut sen riskin vaan ottaa kun testaa liian aikasin. mut noiden vatsakipujen perusteella epäilen kyllä et tuskin on kemiallien.. mut eipä sitäkään voi tietää.. malttaisko sitä odottaa tiistaihin asti testin kanssa ja keskiviikkona vois tehdä digin... voihan piinapäivät sentään..kuhan ei oo nyt mikään kohdunulkonen... sitte alkaaki nää pelot et jos onkin ku, tuulimuna .. no tätä se on :D
 
@Jennipä oon todellakin onnellinen <3 mutta sitten uskallan iloita enempi jos viiva vahvistuu.. ja kun päästään sinne torstaille ilman menkkoja niin sitten ehkä jo uskaltaa huokasta helpotuksesta.. mut onhan tää merkki siitä et ovis ainakin tapahtui :D. mutta onko jotenkin spookia että la ois 25.1.. ja keskenmenneessä eka la oli 24.1 mutta siirtyi sitten 4.2.. no eikai mut toivottavasti tää ois universumilta joku hyvä merkki <3
 
perjantain one stepissä kun testi kuivu eli n.reilu 1h kuluttua niin sitä viivaa ei erottanut enää mutta tää tän päivän one step viiva näkyy edelleen siinä ja testin teosta se 1,5h :) tai en mä nyt tiiä et onks sillä merkitystä :D mut mulle on :D
 
Mä en ikinä itke, enemmänkin surullisena sulkeudun ja musta tulee etäinen ja vittumainen. Jotenkin vaan pelottaa ns. "antautua" sille surulle. Mut tää äitienpäivä on mulle näköjään vähän liikaa, oon itkeny monta tuntia enkä pysty lopettamaan. Oispa vaan jo huominen.
 
voi @Yuna, halauksia täältä myös, tää on kyllä välistä niin rankkaa. <3 välillä on hyvä itkeä, varsinkin tällasina päivinä kun joka suunnalta tulee (suht)tuoreiden äitien vauvakuvia ja äitienpäivähehkutuksia. Ei kai sitä kukaan koskaan mieti et ne satuttais jotakuta.

Huomenna on ultra, vähän jännittää onko siellä nyt mikään kasvanut ja jos niin kuinka monta. Letroilla ei ilmeisesti oo ihan yhtä suuri kaksosriski kun clomeilla mut sit olis ainaki tupla mahikset että ees yks kiinnittyis. En kyllä jaksa uskoa että meillä kävis tuuri ekasta kierrosta, eiköhän näitä jatketa vielä jokunen tovi :unsure:

Tää on eka kuukausi kun on vähän epätoivonen olo jo nyt ovulaation aikaan. Talleteltu on nyt kyllä joka päivä tässä viimeset 4 päivää, tänään mun paikat sai vapaapäivän ja huomenna jatketaan :LOL: jos, voihan se olla että oon ihan maassa käynnin jälkeen.

@Jennipä meillä kans koirat on varavauvoja. Toisaalta onneks on ku toinen noista ei osaa yhtään käyttäytyä - olis noloa jos olis tollanen lapsi :ROFLMAO:
 
@Yuna Välillä on ihan hyvä vaan itkeä ja antautua sille paskalle ololle. Mä eilen kans miehelle itkin sitä etten kestä sitä, että millasen ihmisen tää on tehnyt musta. Mä olen aina ollut se kellä on ihan hirveästi virtaa tehdä kaikkea ja halua mennä joka paikkaa, mutta nyt viimisen kuukauden mä olen vaan maannut sohvalla. Kämppä on ihan törkee sikolätti. Pitäis varmaan ryhdistäytyä pikkuhiljaa :whistle: No tällästä tää on, välillä mennään syvälle kuoppaa ja taas kohta noustaa ylös! Hiiiiiop!

@rosmarin oliks teillä nyt mitä suunnitteilla noiden hoitojen suhteen?

Ainiin, kerroin siitä että ostin sen raskaustestipaketin ja se oli tyhjä, noh mä siitä reklamoin ja kävin tänään hakemassa rahat takasin. Sain lisäksi hyvityksenä suklaata ja lakritsia! Ihan mahtavaa masistelusapuskaa:ROFLMAO:
 
@Kinder_Kitty voispa teitä nyt onnistaa ❤

@kiuski hyvä että sait vähä korvausta valtaisasta pettymyksestä :D

@rosmarin toivotaan että huomisesta ultrasta tulee hyviä uutisia :)

@Yuna itke vaan, kyllä se vähän helpottaa ❤ pitää saada surra jos surettaa. On tää niin älyttömän raskasta.

Eilen illalla miehen kaa ymmärrettiin toisiamme hieman väärin ja mulla oli melko hämmentyny olo koko aamupäivän. Osittain siks meni tää päivä melko hyvin, työpäivä, facebook, anoppila, mummula ja porukoilla käynti ei aiheuttanu suurempia tunteita, ihan ku en ois tuntenu mitään. Mutta sitte ku pääsi kotiin niin kyllähän se itku tuli. Ollaan nyt miehen kaa siinä tilanteessa että käsitellään asiaa aivan eri tavalla ja meistä ei oo enää oikeen lohduttaan toisiamme. Mies ei halua murehtia etukäteen, ja mää en voi olla murehtimatta. Ja samalla teen surutyötä että meille ei luomulasta tuu. Ehkä idioottimaisin kommentti oli että "älä aattele asiaa.." no vittu miten voin olla ajattelematta ku mun pitää pysyä kärryillä kierrosta, syödä lääkkeet, kusta tikkuihi, pitää huoli että seksiä on tarpeeks ja kärsiä ne menkat joka helvetin kuukausi.

No ehkä se taas tästä tasottuu. On vaan kamala ajatus jos vielä vuoden päästäki ollaan samassa tilanteessa ilman lasta. :( hirviän sekavaa tekstiä mutta niin ne on ajatuksetki.
 
@kiuski aika hyvä että sait vähän kompensaatiota. Outoa tosin ettet saanut uutta vastaavaa. Mut kyl herkut kävis mullekin! Tää on nyt ensimmäinen hoitokierto ja nyt tosiaan varmistetaan ovulaatio huomenna. Jatkosta varmaan saan kuulla myös huomenna, tai toivon ainaki. Mulla on nyt 5 kiertoon noita letroja (ellei annostusta nosteta), ne nyt ehkä ainaki sit syödään jos ovuloin.

@-dino- voi ei, tiedän ton tunteen - meillä mies on ihan samanlainen. Yrittää olla murehtimatta ja aluks ei ymmärtänyt miks mä "hössötän" nii paljon. Sain sit jotenki selitettyä sille et vaikea olla olematta kärryillä kun on tikut ja testit ja menkat. Voi kun olis aidosti edes yks kaks kuukautta että ei edes muistaisi vauvatoiveita. Toivotaan että vuoden päästä ollaan kaikki tuolla odotus/vauvapuolella keskustelemassa!
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
@rosmarin sain siis myös rahat takaisin plus sitten ne namit! Sen hyvityksen teki joku isompi bossi ja hänellä taitaa olla vaimo kun osas antaa raskaustestin ostajalle vähän muutakin kun pahoittelut :ROFLMAO: no ei vaan, taitaa olla ihan yleinen käytäntö antaa pientä mukavaa mukaan! Tsemppiä huomiseen, tuuhan kertomaan sitten että miten meni (y)

@-dino- taitaa olla meidän naisten ongelma tämä hössötys ja turha märehteminen! Meillä kans mies monesti sanonut että "turhaa stressaat", mutta niin se meillä nyt menee joka asiassa. Mä mietin pääni puhki ja mies ottaa vastaa sen mitä annetaan turhia ajattelematta. Eikä se sitä tarkoita että eikö ne miehet olisi yhtä tunteella tässä mukana, ne ei vaan hössöttele samalla tavalla kun me ;)
:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-

Nuo missä on kaks puikkoa kansilla ja ilman niin niissä ylin on eilinen ja alin tänään, voiskohan sitä jo pikkuhiljaa ruveta uskomaan et nyt tärppäs.. mielestäni viiva on vahvempi kuin eilen.. ja rupes piirtymään jo minuutissa :love: nyt vaan kaikenmaailman vauvaliimoja et pysyy matkassa mukana sen 9kk..
 

Yhteistyössä