Kauneudenhoitotuotteita joululahjaksi?

Alkaa jo tulla stressi joululahjojen kanssa, kun paljon sukua, joiden kanssa vietetään joulua ja kaikille tietysti on annettava jotain. Onko huono idea antaa miehen tädeille (+35 vuotiaita) lahjaksi vartalo- ja kasvovoiteita yms. rasvoja ja kuorintavoiteita? Ja mitähän siihen lisäksi? Kaikkia kiinnostaa oma ulkonäkö ja pitävät huolta itsestään, mutta onko sitten jotenkin mauton lahja?
 
Idea on hyvä, mutta pitäs tietää mitä ko. ihmiset käyttää ja mitä eivät voi käyttää.

Ikävä jos on hankkinu lahjan joka ei sitten sovikaan käyttöön.

oisko joku lahjakortti kauneushoitolaan tai johonkin mistä saa ostaa tuotteita hyvä?
 
"vieras"
MIKSI pitää antaa?

Me ollaan jo aikapäiviä sovittu, että vain pienille lapsille annetaan lahjoja.
Jokainen aikuinen menee ja ostaa itselleen sen mitä haluaa ja minkä lompsa kestää. näin jokainen saa ensinnäkin sitä, mitä oikeasti haluaa ja toiseksikin saa käyttää juuri sen verran rahaa kuin mitä oma talous kestää. Säästyy paljon aikaa, vaivaa, pohdintaa ja lahjapaperia.

Siis jos mä saisin anopilta väärän kokoiset pikkarit tai siskoltani jonkun mähtärin jolle olen yliherkkä tai mieheltäni ruman korun tai mummoltani 2 kg suklaata vaikka olen laiharilla, niin en kyllä ilahtuisi. Esittäisin ilahtunutta kyllä, mutta aitoa se ei olisi. En tykkää turhasta krääsätäkään, joten koriste-esineet päätyvät kaappiin...

Mieti ja ehdota! Tai sitten voitte tehdä säännön, että jokainen lahjoo oman puolisonsa, mutta ei muita aikuisia.
 
[QUOTE="vieras";22363287]MIKSI pitää antaa?

Me ollaan jo aikapäiviä sovittu, että vain pienille lapsille annetaan lahjoja.
Jokainen aikuinen menee ja ostaa itselleen sen mitä haluaa ja minkä lompsa kestää. näin jokainen saa ensinnäkin sitä, mitä oikeasti haluaa ja toiseksikin saa käyttää juuri sen verran rahaa kuin mitä oma talous kestää. Säästyy paljon aikaa, vaivaa, pohdintaa ja lahjapaperia.

Siis jos mä saisin anopilta väärän kokoiset pikkarit tai siskoltani jonkun mähtärin jolle olen yliherkkä tai mieheltäni ruman korun tai mummoltani 2 kg suklaata vaikka olen laiharilla, niin en kyllä ilahtuisi. Esittäisin ilahtunutta kyllä, mutta aitoa se ei olisi. En tykkää turhasta krääsätäkään, joten koriste-esineet päätyvät kaappiin...

Mieti ja ehdota! Tai sitten voitte tehdä säännön, että jokainen lahjoo oman puolisonsa, mutta ei muita aikuisia.[/QUOTE]

Meillä on tapana muistaa jouluna myös muita, jotka viettävät joulua kanssamme. Lisäksi kyseessä on miehen suku, joiden kanssa joulua vietetään ja toisten muistaminen on ollut perinteenä aina, joten en edes tahdo yrittää alkaa muuttamaan sitä. Meille se lahjojen hankkiminen, antaminen ja avaaminen kuuluu jouluun ja kaikki ovat tyytyväisiä, joten en näe syytä lähteä muuttamaan perinnettä.

Tiedän ja ymmärrän perheitä, joissa näin ei toimita, esim. jotkut kaverit ovat sopineet muistavansa kavereiden lapsia, muttei kavreria ja se on tietysti ok.
 
Voideraikas
Alkaa jo tulla stressi joululahjojen kanssa, kun paljon sukua, joiden kanssa vietetään joulua ja kaikille tietysti on annettava jotain. Onko huono idea antaa miehen tädeille (+35 vuotiaita) lahjaksi vartalo- ja kasvovoiteita yms. rasvoja ja kuorintavoiteita? Ja mitähän siihen lisäksi? Kaikkia kiinnostaa oma ulkonäkö ja pitävät huolta itsestään, mutta onko sitten jotenkin mauton lahja?
Ei huono idea ollenkaan.

Hyviä voiteita löytyy esimerkiksi Sokokselta.

Voiteista piristystä.
 

Yhteistyössä