Kellään paikattu viisauden hammasta???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö niitä ole aika turha paikkailla..pääsee helpommalla kun ottavaat pois vaan

Niinpä..Mun hammaslääkäri aikoo kumminkin paikata mun kaksi viisaudenhammasta..Enkä ole ikinä kuulluut että kellään niitä olis paikattu :xmas:
 
N
Täällä paikattu! En tiedä miksei lekuri ehdottanut poistoa ja mä tajusin vasta paikkausvaiheessa, että on viisuri. Sattui niin paljon, ettei mitään jakoa! Olen allerginen puudutusaineelle ja sitä ei mielellään anneta! Voi elämä mikä kipu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:

Mikseivät ottaneet sitä pois? :)
Mahtui olemaan eikä oireillut, reikä sellainen pieni jonka sai paikattua enkä ollut mitenkään vapaaehtoinen hampaan irti repimiseen. Samalla tavalla ne viisurit voi paikata, mutta useinhan ne otetaan pois jos oireilevat jotenkin tai eivät mahdu kunnolla olemaan.

 
jooooo
Minunkin viisuri paikataan muutaman viikon kuluttua. Olin myöskin varma että ois otettu pois koko viisuri. Hammas mahtuu kuitenkin hyvin suuhun ja on normaalisti puhjennut, niin silloin ilmeisesti paikataan eikä pois oteta.
 
Minulla oli reiät alut niissä heti puhjetessaan ollessani teini-iässä :ashamed: 30 vuotta olivat ihan rauhallisia ne hampaat suussa, hyvin mahtuivat olemaan. Nyt tänä vuonna tuli yhteen uudelleen reikä ja nyt lääkäri suositteli poistamista.
 

Yhteistyössä