Keneltä se on pois jos mä laihdutan! Ärsyttää.

  • Viestiketjun aloittaja mikä mättää?
  • Ensimmäinen viesti
mikä mättää?
Oon nyt pudottamassa painoa, lähtömitat 170/71 ja nyt paino on 67 kiloa, vielä pitäisi 6-7 kiloa saada pois. Olen erittäin toiveikas, sillä hyvin on lähtenyt käyntiin. Oikein odotan, kun saan taas vaatekokoa pienemmäksi, jotenkin kavalasti lähti herkkujne mässyttäminen käsistä ja painoa pääsi tulemaan, mut nyt ne lähtevät.

Mut miksi tämä tuntuu olevan niin kamalan iso ongelma muille ihmisille? En todellakaan ole liian laiha ja ylimääräistä on, mut silti en sais laihduttaa, kun olen normaalipainossa. Rasittavaa.

Mut leimataan heti syömis- ja itsetunto-ongelmaiseksi. Ja ainoa, mitä olen tehnyt, niin jättänyt herkut pois ja pienentänyt syömäni ruoan määrää:eek:

Keneltä se on pois jos mä haluan olla hoikka ja mahtua koon 36 vaatteisiin (nyt koko on 38)? Miksi ei saisi laihduttaa takaisin muutaman vuoden takaisiin mittoihin? Ikää mulla 26, joka ei ole mikään syy lihomiselle ja sille, että kilot muka tulisivat väistämättä iän mukana. Hitot, liian ruoan mukana ne tulevat.
 
"vieraana"
Kateus kai? Mua ärsyttää sama asia. Olen nyt 168/65 ja tavoite on laihtua tonne 62 pintaan. No eikös mun siskot (toinen 168/58 ja toinen 174/62) ole kokoajan mosottamassa, että laihdutan ihan liikaa ja eiks nyt oo jo hyvä ja ei enää tarvii. Ja samaan aikaan valittavat kokoajan, miten paljon ovat lihoneet ja tarvii laihduttaa... Outoja ihmisiä :D
 
Vähän sama ongelma täällä, vajaa 6kk sitte mitat oli 176/74 ja otin sitte itteeni niskasta kii ja tein elämäntaparemontin, herkut pois, terveellistä ruokaa ja kuntosalia. No nyt paino on pudonnut 59-60kg ja varsinkin anoppi jaksaa jeesustella että on karannut mopo käsistä mulla...
Sillo edellisissa mitoissa jakso piikitellä siitä, että kyllähän tuota löysää laardia sullaki löytyy :kieh:
Taitaa olla vaan kateellisten pa*kapuheita ;)
Tsemiä vaan laihdutukseen, muista tehdä se muuttamalla elämäntavat terveelliseksi, olokin paranee henkisesti kun ei oo jatkuvassa hiilaripöhnässä sohvan pohjalla :)
 
qrweqwer
Alkuperäinen kirjoittaja mikä mättää?;22364124:
Oon nyt pudottamassa painoa, lähtömitat 170/71 ja nyt paino on 67 kiloa, vielä pitäisi 6-7 kiloa saada pois. Olen erittäin toiveikas, sillä hyvin on lähtenyt käyntiin. Oikein odotan, kun saan taas vaatekokoa pienemmäksi, jotenkin kavalasti lähti herkkujne mässyttäminen käsistä ja painoa pääsi tulemaan, mut nyt ne lähtevät.

Mut miksi tämä tuntuu olevan niin kamalan iso ongelma muille ihmisille? En todellakaan ole liian laiha ja ylimääräistä on, mut silti en sais laihduttaa, kun olen normaalipainossa. Rasittavaa.

Mut leimataan heti syömis- ja itsetunto-ongelmaiseksi. Ja ainoa, mitä olen tehnyt, niin jättänyt herkut pois ja pienentänyt syömäni ruoan määrää:eek:

Keneltä se on pois jos mä haluan olla hoikka ja mahtua koon 36 vaatteisiin (nyt koko on 38)? Miksi ei saisi laihduttaa takaisin muutaman vuoden takaisiin mittoihin? Ikää mulla 26, joka ei ole mikään syy lihomiselle ja sille, että kilot muka tulisivat väistämättä iän mukana. Hitot, liian ruoan mukana ne tulevat.
Mitä sä olet muille sanonut? Tai siis että miten ne tietää sun laihduttamisesta? Onko vaan kommentoineet, että oot hoikistunut? Vai puhutko aiheesta paljon?

Osa voi olla puhtaasti kateellisia. Mitä jos vaan haluaisit elää terveellisemmin? Syödä paremmin ja liikkua enemmän? Siihen tuskiin kukaan vois sanoa vastaan ;)
 
alkuperäin.
Vähän sama ongelma täällä, vajaa 6kk sitte mitat oli 176/74 ja otin sitte itteeni niskasta kii ja tein elämäntaparemontin, herkut pois, terveellistä ruokaa ja kuntosalia. No nyt paino on pudonnut 59-60kg ja varsinkin anoppi jaksaa jeesustella että on karannut mopo käsistä mulla...
Sillo edellisissa mitoissa jakso piikitellä siitä, että kyllähän tuota löysää laardia sullaki löytyy :kieh:
Taitaa olla vaan kateellisten pa*kapuheita ;)
Tsemiä vaan laihdutukseen, muista tehdä se muuttamalla elämäntavat terveelliseksi, olokin paranee henkisesti kun ei oo jatkuvassa hiilaripöhnässä sohvan pohjalla :)
Oho, sinähän olet päässyt hyviin tuloksiin, onnea onnistumisesta:)

Juu, tuota samaa "lähtee mopo käsistä" olen kuullut minäkin. Huvittavaa on se, että olen tosiaan vaan jättänyt herkut pois ja aloittanut taas liikkumisen ja paino on lähtenyt laskuun eli ihan terveellisesti. Ja lähtömitoissa (ja vieläkin) olin kyllä selkeästi vähän liian iso voidakseni hyvin. Ei ole kiva kun makkara on tiellä ja askel raskas.
 
järki käteen.
No fakta on se, että olet normaalipainossa ja silloin ei tarvitse laihduttaa. Nainen näyttää hyvältä, kun ei ole vain luuta ja nahkaa. Rakasta itseäsi ja nauti naisellisuudestasi. Onko sitten kiva, kun kaikki muodot on kuihdutettu pois? Joo ei ole. Kysyppä vaikka mieheltäsi. Naiset vain kuvittelevat että ne nälkäkurjet ovat miesten mieleen vaikka tutkimuksissakn on osoitettu, että parhailta näyttävät n. koon 40 omaavat naiset, joilla peppua, reisiä ja pehmeyttä.

Ja eihän se ikä kiloja toki tuo, mutta kyllä 26 vuotias saa jo näyttää naiselta eikä teiniltä.
 

Yhteistyössä