Keraaminen paistinpannu, onko tosiaan näin huono vai valmistusvirhe?

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
minulla on pahasti kokemusta gerafi pannuista ostin kauan sitten kolme pannua ja kaikki on palaneet. vaikka teen ohjeen mukaan eli pesen pannun pelkällä vedellä ja voitelen öljyllä (auringonkukka) oljyllä silti ne palaa ja lämpötila on alhainen. mainoksiin ei ole uskomista esim: kun vispilällä sekoittaa pannulla jotain kuka hullu uskoo sen toimivan kun pannut palaa pohjaan kuitenkin en ymmärrä?
 
vierailija
minäkin olen gerafin pannuihin tosi pettynyt. miksi ne myy tälläsiä pannuja jotka ei kestä. taidan ostaa ihan tavallisesta kaupasta pannun maksaa vähemmän luulisin. minä olen langennut ostamaan tv vinstiltä mitään kun pannut ei kertakaikkiaan kestä.
 
vierailija
Keraamisia pinnoitteita on erilaisia. Meillä on tonnen seiss diamod joka on pysyny hyvänä mutta siinä on tosi paksu pohja niin se ei niin helposti ylikuumene. Hackmannin matadorista vain huonoa sanottavaa. Myös scanpan-merkkinen meillä on ja se toimi aikansa hyvin mutta ylikuumenemisen seurauksena ilmeisesti tarttuu nyt keskiosan aika tehokkaasti kiinni.
Noita swiss diamondeja oli hulluilla päivillä ja sen vuoksi raaskin istaa kun alle satasella sai ison haudutuspannun, aika järkyn hintasiahan nuo on.
 
vierailija
Meillä tytt rikkoi kananmunan keraamisen pannun reunaan ja siihen kohtaan mihin kuoren terävä reuna osui tuli reikä pinnoitteeseen. Ostanko sen takia uuden? Muuten tuo on ollut tosi hyvä.
 

Yhteistyössä