Kerro elämäsi pahimmasta krapulasta

iu
Joku juhannus kauan sitten. Siivosin aattopäivän yksin sukumökkiä ja v***tti armottomasti että muut siitä luisteli, joten pämppäilin samalla kossua ja kolaa pahimpaan keljutukseen pitkin päivää.

Ilta ja yö sitten juhlittiin juhannusta, ja seuraavana päivänä pääsin punkasta vasta iltaysiltä - vessaan. Yön vietin liskojen kanssa täristen. Seuraavana päivänä sitten pysyi jo pieni murunen näkkileipää sisällä, mutta vielä pari päivää otti, että saatoin suht normisti liikkua ja syödä.

Päätin, että toiste ei moista tapahdu, eikä ole tapahtunut (vielä...) :D
 
vierass
Sanokaa juapoks, sanokaa alkoholistiks... mutta eikö kukaan ole kuullu siitä, että pahempikin kapula talttuu tasan sillä, että ottaa tujauksen alkoholia. Sillä ei ole väliä, onko se sitten kaks bisseä, vahva glögi tai vaikka kunnon drinkki. Sillä se paranee. Et tule känniin, et "venytä" krapulaa pidemmälle, vaan sillä se vaan lähtee. Ennen ku sanot, niin kokeile.
 
  • Tykkää
Reactions: Supernatural
iu
Sanokaa juapoks, sanokaa alkoholistiks... mutta eikö kukaan ole kuullu siitä, että pahempikin kapula talttuu tasan sillä, että ottaa tujauksen alkoholia. Sillä ei ole väliä, onko se sitten kaks bisseä, vahva glögi tai vaikka kunnon drinkki. Sillä se paranee.
Ei parane, jos mikään ei pysy sisällä kahta sekuntia kauempaa. Sulla ei oo vielä tainnu olla tarpeeksi kamalaa kankkusta - siihen ei auta korjaussarja, koska et pysty olla oksentamatta kaikkea pois.
 
kiiiira
Oltiin rukalla jonku sortin bile- ja laskettelulomalla. Vetasin lumilaudalla puuhun pahki ja polvi meni pois paikaltaan ja jotai sieltä meni rikki. Lääkäri laittoi polven paikalleen ja otti monta putkea nestettä pois jalasta eli vertakin lähti ihan kiitettävästi. Kun kerran bilelomalle oltiin tultu nii juomista ei tietenkää voinu jättää väliin vaikka kipulääkitys oli kova ja verta tosiaan aika monta desiä vähemmän kuin yleensä.
Känni oli nousujohteinen ja nopea, krapula niin jjäätävä, että meinasin lähteä sinne teekoohon rukoilemaan että saisin mun veret takas. Oksentaakin piti ja sitä ei omalla kohdallani todellakaan usein ole tapahtunut. Turha ja typerä rapsa mutta onpahan nyt opittu miten näitä juttuja EI tehä.
 
"Minna"
Alkuperäinen kirjoittaja jatkoa vielä...;30540873:
Se että joutuu elämään tämän häpeän ja totuuden kanssa saa epätoivoisen olon johon pitää taas juoda lisää jotta kestää itseään...
Allekirjoitan tämän. Sitä ikään kuin häpeää itseään ja käytöstään niin paljon, että on otettava taas, koska silloin on jotakin muuta kuin se hävettävä itsensä. Vaikka päinvastoinhan se on.. Katki pitäisi saada.
 
Loputon
[QUOTE="Minna";30544307]Allekirjoitan tämän. Sitä ikään kuin häpeää itseään ja käytöstään niin paljon, että on otettava taas, koska silloin on jotakin muuta kuin se hävettävä itsensä. Vaikka päinvastoinhan se on.. Katki pitäisi saada.[/QUOTE]

Minulla niin monta inhottavaa krapulaa ja juomista takana, että en niistä kamalinta krapulaa osaa sanoa.
Melkeinpä kamalempaa kuin krapulat, liian juomisen jätettyäni, on ollut kärsiä tuosta häpeämisestä ja jokapäiväisestä syyllisyydentunteesta.

Toki olen iloinen, että liika juominen on jäänyt, mutta on niin inhottava muistaa entinen. Toivon, että häpeä ei seuraa koko loppuelämän ajan.
 
Kake
Aikoinaan palvelin Lähi-Idässä Siinailla vartiojääkärinä Suomalaisessa YK:N valvontajoukossa. Tultiin kavereiden kanssa Kairosta viikonlopun vietosta hieman kännipäissä tietenkin. No niinhän siinä tietenkin vielä sitten pääsi käymään että hassasin koko lomakuljetuksen paluumatkalla komppaniaan Suezin kaupungissa nukahtaessani erääseen baariin. Sen torkun seurauksena jouduin yli + 40 c asteessa nukkumaan krapulaani avokuljetuksessa kuorma-auton ulkolavalla vailla mitään suojaa noin 4 tuntia. seuraava viikko sitten menikin mukavasti peiton alla täristen saatuani kunnon lämpöhalvauksen vielä tietenkin. Hyvin on toivottu vuoden 1979 tapahtumasta. Joten kyllä se siitä lutviutuu itse kullakin pikkuhiljaa vuosien ja vuosikymmenten mittaan pikku mokat taka-alalle ja jopa unohduksiin.
 
"Piia"
Join viskiä, konjakkia loppuyöstä kun ei ollu enää muuta. Jumalaare sitä pääkipua, oloo aamulla :D En halunnu enää ikinä kokee, enkä oo kokenu. Mutta kaikkeehan sitä pitää kokeilla ni on viisaampi.
 
  • Tykkää
Reactions: Supernatural
Viime keväänä yhet opiskelijapippalot.. Join kaljaa, siiderii, karpalolonkeroa ja erilaisia shotteja PALJON! Seuraava päivä oli aivan kamala! Tärinää ja oksentelua. Mies oli ollu samoissa pippaloissa ja suunnilleen samassa kunnossa seuraavana päivänä ku minäki. Sen järkyttävän huonon olon ja oksentelun lisäks sai vielä tapella et kumpi pääsee vessaan ku molemmat meinas oksentaa jatkuvasti. En oo sen jälkeen mitään kovia kännejä vetäny ja muutenki alkoholin käyttö on ollu vähäisempää molemmilla ton kerran jälkeen..
 
sieppo
Lähdin eilen aamulla hakemaan lisää kaljaa huoltoasemalta. Matkalla paskansin housuun, silti hain kaljani. Krapulaa ei vielä ole, koska ole vieläkin kännissä. 5 päivä menossa tahtia 20 kaljaa päivässä. Huomenna pitäs mennä töihin, mutta ilmoittan tekstarilla, että olen flunssassa. Huomenna tosin aloitan loiventelun ja sitä teen pari päivä. Viikon päästä lienee promillet nollasssa. Tänänä puhalsin kotialkkometriin rapsakat 3,7 promille.

Lappset on isälään jouluvietossa.
 
"..."
Eka kerta kun join kirkasta. Halusin nopeasti humalaan ja join lopulta ilman lantrinkia. Oksensin tietysti loppuillan kova krapula tuli mutta pelottavinta oli se että haju- ja makuaisti hävisivät viikoksi. En uskaltanut kertoa kenellekään ja pelkäsin että eivät palaudu.
 
ihan mukava
Ikäviä sanoja, tekoja. Ajattelematonta käytöstä.
Otsassa ikuisesti idiootin leima.
Harmittaa, koska ne asiat joita teen ja sanon kännissä eivät ole minulle tyypillisiä ja eivät edusta niitä asioita ja arvoja joihin elämäni perustan. Juodessani alkoholia, se ottaa minusta niskalenkin. Tämän ominaisuuden kanssa joudun elämään lopun elämäni. Minun pitää se vaan aina muistaa. Olen kitissyt liian pienistä ja suunnannut energiani epäolennaisiin asioihin. Viha ja katkeruus ovat jäytäneen sisintä. Vaikka maailma ei ole aina oikeuden mukainen, pitää muistaa että on asioita joihin ei voi vaikuttaa. Toisaalta on taas asioita joihin voi vaikuttaa ja sitä kautta saavuttaa parempi elämä.
Vuonna 2015 aioin paikata tekemiseni ja pyytää kaikilta joita olen loukannut anteeksi. Aloitan sen jo nyt täällä. ANTEEKSI.
 
vierailija
Ikäviä sanoja, tekoja. Ajattelematonta käytöstä.
Otsassa ikuisesti idiootin leima.
Harmittaa, koska ne asiat joita teen ja sanon kännissä eivät ole minulle tyypillisiä ja eivät edusta niitä asioita ja arvoja joihin elämäni perustan. Juodessani alkoholia, se ottaa minusta niskalenkin. Tämän ominaisuuden kanssa joudun elämään lopun elämäni. Minun pitää se vaan aina muistaa. Olen kitissyt liian pienistä ja suunnannut energiani epäolennaisiin asioihin. Viha ja katkeruus ovat jäytäneen sisintä. Vaikka maailma ei ole aina oikeuden mukainen, pitää muistaa että on asioita joihin ei voi vaikuttaa. Toisaalta on taas asioita joihin voi vaikuttaa ja sitä kautta saavuttaa parempi elämä.
Vuonna 2015 aioin paikata tekemiseni ja pyytää kaikilta joita olen loukannut anteeksi. Aloitan sen jo nyt täällä. ANTEEKSI.
niinpä
 
Toissatalvi, kaveriporukalla kahden päivän risteilyllä. laivaan päästyämme osa meni puffettiin syömään ja osa, minä mukaan lukien ryntäsi hakemaan alkoholia sekä sipsejä .olisi pitänyt syödä, mutta ajattelin että " myöhemmin" joten arvata saattaa että olin täydessä pierussa ennenkuin laiva oli hädin tuskin irronnut satamasta! ja illemmasta siirryimme sitten kiertelemään yökerhoja, vedin shotteja ja muistikuvat hämärtyivät..
Aamulla heräsin sanoinkuvaamattoman kurjaan oloon, suu oli kuiva ja päässä jyski. Hoipuin kokiksen tuskassa paljain jaloin etsimään käytävältä limsa-automaattia ja löysinkin, mutta limsa oli liian kylmää :confused:
muut heräilivät ja tekivät Tukholmaan lähtöä, minä vaikersin peiton alta ettei en voi liikkua, menkää te vain, sori mutta en pysty !
Harmitti, etten päässyt mukaan mutta huimasi niin että menin seiniä pitkin ja pääni tuntui räjähtävän, ei siinä tilassa voinut lähteä kaupunkia kiertelemään..
:notworthy::censored:

niinpä vietin seuraavat tunnit tiukasti peittoon kääriytyneenä, tunsin olevani täysin yksin ja vannoin että en juo, en enää ikinä!
no joinhan minä, samana iltana :;)
 
Viimeksi muokattu:
joulun juomat
Ei ihan hirveän kauas eilinen darra jäänyt pahimmista. Tossa aatonaattona paisteltiin kinkkua tuttavapariskunnan kanssa ja glögiä & punaviiniä meni reippaamalla kädellä. Jouluaaton aamuna oli jo pää kipeä ja vattassa vähän kiersi. Menin saunaan aamupäivästä ja nappasin kolme pulloa jouluolutta mukaani. Siitä melkein samoin tein hiuksen kuivattua ja vaatteet puettuani astelin joulupöytään. Snapsia meni kalapöydässä 4-5, tarkalleen en muista ja viiniä & olutta päälle. Joulupöydän jälkeen jatkoin terästetyllä glögillä ja päissäni sen illan olin.

No joulupäivänä korjasin taas olotilaa parilla saunaoluella jälleen kerran ja siitä sitten joulupöytään ja suunnilleen aikaisemman päivän toistaminen tuli kyseeseen.

Tapaninpäivänä ei pitänyt olla enää mitään menoa. Toisin kävi kun yhdet ystävät pyysivät meikäläisiä heille syömään ei-jouluruokaa. Tortilloja syötiin ja Sol-olutta oli tarjolla ihan reippaasti. No eiköhän isäntä kohta napannut litrasen tequila-pullon pöytään, kun kuulemma sopii meksikon teemaan. Enhän mä kehdannut sanoa, että nyt on jo aika monta päivää maisteltu tuota kalasoppaa, että josko ei tänään.... en kehdannut ja ekan tequilan jälkeen en kyllä halunnutkaan. Sitruunan ja suolan ohessa tequila tyhjeni siinä puoli kolmen aikaan yöllä.

Mutta se DARRA!!! Siis se oli jotain vittu jäätävää. Hikoilin koko sängyn märäksi, näin jotain ihmeellisiä painajaisia ja vattassa kiersi. Aamu alkoi oksentamalla ja mennessäni vielä nukkumaankin tuntui että oli niin järkyttävän paha olla koko kropassa. Tämä päivä on ollut jo parempi, mutta rehellisyyden nimissä on sanottava ettei olo ole vieläkään ollut lähellekään normaali.
 
  • Tykkää
Reactions: Supernatural
En osaa päättää kumpi oli kauheampi.
Se, kun olin juonut festareilla neljä päivää putkeen ja pitkälti viinoja, jonka jälkeen oli useamman päivän krapula, minkä aikana näin halluja, tärisin puolikuolleena ja tunsin/kuvittelin asoita jne.
Tai se, kun ulkomailla yksissä bileissä lähti vähän käsistä ja seuraavana päivänä oksensin vaan, eikä mikään pysynyt sisällä.
Lämpötila oli +36, en kyennyt liikkumaan enkä syömään ja palaneen tuntuisessa kurkussa/suussa maistui oksennus, joka lensi vähän väliä ja vuoroin paleli, vuoroin hikoilutti.

Yleensä en pode krapulaa, eli se vielä pahentaa kokemusta, kun kerran muutamassa vuodessa sellaisen kokee. :D
 
Mulle tulee helposti krapula. Jos juon vähänkin enemmän, on se tyyliä herään, pää räjähtää. Sit otan buranan. Ja oksennan sen ennenkuin se ehtii edes sulaa. Oksentaminen lisää päänsärkyä. Vihlonta on sietämätöntä. Eikä mikään (ne buranatkaan) pysy sisällä. Ja tätä jatkuu sit ihan koko vitun päivän jonnekin iltaseitsemään, kahdeksaan saakka.

Silloin, kun sikainfluenssa iski, oli mulla yksi näistä krapuloista. Yhdessä ne olivat melko tappavat...
 
p@ul@
Hehkuviiniä pari mukia, eikä ollut edes isoja. En ole sen jälkeen koskenut. Mitä lie sisälsi, mutta ei mun pää kestäis ikinä edes rautatablettejakaan - eikä tarvikaan! Varmaan olin syönyt jotain sipsiä tai nakkia kans. Vaikea tietää, kun en silloin lukenut tuoteselosteita. Mut kummasti sitä ihminen oppii, jos näkee.
 
vierailija
Tänään ensimmäistä kertaa itsellä krapula. Ennen ei ole ollut eli, koska nyt on ensimmäinen, on myös pahin. Olen oksentanut päivän aikana lähemmäs 10 kertaa. Muita oireita ei ole. Onkohan normaalia, että juomisesta seuraavana päivänä oksentaa koko päivän?
 
Kyllä ne pahimmat darrat on niitä järkyttäviä morkkiksia. Itse nuorena herrana menin sanomaan silloiselle "anopille" pahasti. Siinä sitten aamulla kymmenen aikaan on kohtalaisen rapsakka olotila ja tyttöystävän kääntäessä mulle kylkensä hän totetaa äärimmäisen vihaisena "toivottavasti edes muistat mitä sanoit äidille viime yönä".

Maan alle vajoaminen on kevyt toivomus niihin olotiloihin...
 
vierailija
Joo ittelläki oli tossa toissa vklp sellane dokauskeissi et ei mitää rajaa... no siinä frendiekaa aloteltii juomapelilla ja juomana oli viina et tuli sellane 1 viinapullo kitattuu enne baarii sit ku just ja just baarii päästii ni frendit osti shotti lautasen ja siitähä sit se muisti alkoki pätkimään. Aamulla herättiin frendienkaa riihimäeltä vaikka helsingissä oltii bilettämässä siinä ku alko saamaan silmiä auki ni piti ruveta järkyttävässä darrassa löytää juna asema ja eihän kellää käteistä ollu ni koko matka majailtii sit vessassa aivan koomassa... ei kyllä enää ikinä alkoholia:Dd
 

Yhteistyössä