Kertokaas jos tiedätte?

Mitä haittaa vai onko siitä jos nikotiinipurkista on mennyt päivämäärä umpeen? Voiko niitä vielä käyttää? Mulla meinaan alkoi säästökuuri ja kaikki ylimääräset jää poies ja mulla ois tuommoisia purkkia mut voiko niitä enään käyttää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Kuvittelisin että voi. Jotain tehoa on voinut haihtua, mutta tuskin niinkään.
Täytyy sit vaan uskaltaa kokeilla niitä. Hitto mä mietin et kun ruokakauppaan meen ni sillä tupakki askin hinnallakin saa vaikka mitä ja päätin et vaik kuin kärsisin ni nyt loppuu tuo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En tiedä, mutta olettaisin että niiden teho olisi vaan hiukan heikentynyt.
no jos noin vaan on ni uskaltaa niitä sit varmaan pureskella. Ahdistaa vaan nyt noin ja musta nyt tärkeempää laittaa rahat ruokaan. Ostin kyllä tänään 1 nikotiinipurkkapaketin mutta josko pärjäisin noilla seuraavaan rahapäivään.
 
vieras
tuota kannattaisi ehkä kysyä apteekista. ihan vaikka soittamalla yliopiston apteekkiin tai mikä nyt on lähin. saisi ainakin varman tiedon siitä mikä sen kohtalo on. ja sekin onko se käytettävä viimestään vai parasta ennen? niilläkin on ero
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuota kannattaisi ehkä kysyä apteekista. ihan vaikka soittamalla yliopiston apteekkiin tai mikä nyt on lähin. saisi ainakin varman tiedon siitä mikä sen kohtalo on. ja sekin onko se käytettävä viimestään vai parasta ennen? niilläkin on ero
Taidan käydä kysymässä siitä tuossa lähiapteekissa . Ohjeissa tosin lukee et ei suositella käytettävän sen päivämäärän jälkeen.
 

Yhteistyössä