Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**





Kesämasua kasvattelee:


?.?
Alma78 * ensimmäinen
Sandrastiina * ensimmäinen

27.5
Missie * 28 * ensimmäinen * K-SKS

28.5
Mupelo * 29 * toinen * K-HKS poikaolo

29.5
yykaakoonee * 25 * neljäs * SeKS
tanjamaa * 30 * viides * SEKS

31.5
mekkala * 30 * toinen * TYKS
Marinas * 29 * kolmas
Avocado * 29 * ensimmäinen * TYKS
Sanmar82 * 29 * ensimmäinen * KOS tai NKL poikaolo


1.6
pillipöllö * 24 * toinen * TAYS
Mandeliini * toinen
Annuliini84 * 27 * ensimmäinen * JS tai NKL
eva71 * KOS
SeInka * 27 * toinen * KOS
Zinnie * 23 * toinen * NKL
riesa79 * 32 * ensimmäinen * KOKS tyttöolo

2.6
hippu3 * 35 * kolmas * SeKS
Nippinappi * 21 * toinen * HYS
HelenV * toinen * EKKS
Chidi * 28 * ensimmäinen * NKL poikaolo
nemain * 26 * ensimmäinen * LPKS tyttöolo

3.6
malendra * 25 * ensimmäinen ja toinen * OYS poikalupaukset
Stiinuliini * 28 * toinen ja kolmas * JS

4.6
Chance
Pöhinä
Kultasiipi * 27 * toinen * K-SKS

5.6
Kahvia * 30 * toinen * NKL
Babuu- * 23 * toinen * OAS tai K-PKS
ninanina * 23 * toinen * KOS äidillä poikaolo, isällä tyttöolo
Bela88 * 23 * toinen * VKS * poikaolo,

6.6
aurora81 * 30 * toinen
Nessa-85 * 26 * toinen * OYS
-PipSa- * 26 * ensimmäinen
Zoile * 22 * ensimmäinen * KOKS

8.6
piuh-78 * 33 * kolmas
Missy1985 * 26 * toinen * NKL

9.6
Eebowi * 30 * toinen * KOS tyttöolo
PikkuMyy-82 * 29 * toinen * SeKS poikaolo
Riiks * 22 * ensimmäinen * HYS
-U- *
maraiitti * 28 * neljäs * SeKS

10.6
ReNu * 30 * toinen * SatKS
Taistis * 29 * toinen * KOS poikaolo
Rintintin * 24 * ensimmäinen poikaolo

11.6
Viviette * 20 * ensimmäinen * SeKS * tyttöolo
Aanna * kolmas * EKKS

12.6
maritta83 * toinen

13.6
ki7i * 26 * toinen * TAYS
Madde84 * 27 * ensimmäinen * SAS tyttöolo
mouru * 33 * kolmas
nedra * 28 * neljäs * TYKS
Bamse* * kolmas *
Matte07 * 27 * toinen * TAYS tyttöolo
Enisa84 * 27 * kolmas * TAYS tyttöolo

14.6
Lilyella * 35 * kolmas * TYKS
miqri * 30 * toinen * JS
Kareliini * 28 * toinen * VAS/TAYS * poikaolo
HannaH * 33 * ensimmäinen * KOS
Minnuli81 * 30 * toinen * TAYS tyttöolo

15.6
Sun Rise * 31 * toinen * Kät/H
Tiituliini * ensimmäinen * TYKS poikaolo
Feliana * toinen
Ando * toinen
rubiini6 * 24 * ensimmäinen * TAYS

16.6
Lumivalkee * 27
buatzai * toinen
Saija78 * 33 * ensimmäinen
Roki82 * 29 * ensimmäinen * PKKS

17.6
wendy79 * 32 * toinen * L-PKS
Pippi79 * toinen

18.6
Emby^ * ensimmäinen * TYKS poikaolo
Nona76 * 35 * neljäs * TYKS
Milkaja * 25 * toinen * TAYS * poikaolo

19.6
Pinklady81 * toinen * KOS
PikkuistaOdottava * 24 *ensimmäinen * TAYS
torstai * 21 * toinen * TAYS poikaolo
maikki79 * 32 * toinen * KYS

20.6
charleene * 27 * ensimmäinen * TYKS tyttöolo
jkoo * 26 * toinen * SatKS tyttöolo
LaraT * 20 * ensimmäinen * KOS

21.6
Jisse78 * 33 * viides * TAYS poikaolo
birdcherry * 31 * ensimmäinen * TAYS tyttöolo

22.6
tirlittan87 * 24 * toinen * PKKS poikaolo
Pikkumyy87 * 23 * ensimmäinen * SeKS

23.6
MaTu * 33 * neljäs * OYS
Barbamama35 * 36 * kolmas * TYKS poikaolo

24.6
Jael * 31 * neljäs * Kät/H
Emmabella * 28 * kolmas * KOKS
Jane69 * 30 * toinen * K-SKS poikaolo
haisuli83 * ensimmäinen * PKKS * tyttöolo
Hemutus * 23 * ensimmäinen * SatKs

25.6
~Lenni * 27 * ensimmäinen * KOKS
Bellava * toinen * EKKS

26.6
suutarinlapsi * 26 * ensimmäinen
sofiia * 31 * toinen * KOS
LKN * 24 * toinen * LS tyttöolo
Laurelle * 24 * ensimmäinen * KYS

27.6
leppäkerttu3 * 29 * toinen * KOS
möhköpantti * 29 * viides * KYS poikaolo

28.6
Triinu * 26 * toinen * K-PKS poikaolo

29.6
Almeja * 31 * ensimmäinen * TAYS
teris * 32 * toinen * K-HKS
Tnya * 22 * ensimmäinen * OYS

30.6
Kaneli74 * 37 * ensimmäinen
Minnin * toinen * NKL



Menetyksen kohdanneet:

Slottade :hug:
meadow :hug:
mammuzki :hug:
mirkku76 :hug:
Jackie_d :hug:
Jenksula :hug:
Marde79 :hug:
-Maari- :hug:
Nezzie80 :hug:
enkeli85 :hug:
KyyneltenHymy :hug:
_Lumi_ :hug:
diiselikissa :hug:
DingeliDong :hug:




Synnytyssairaalat ja niiden lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus


Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Aiemmat höpinät:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2034834-kesakuun-kastehelmet-2012-varaslahto-lokakuulle/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2049849-kesakuun-kastehelmet-2012-marraskuussa/

Hömppälinkkejä:
Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see
 
Viimeksi muokattu:
En malttais enää yhtään odottaa huomiseen ultraan, iih! Toivottavasti kaikki on hyvin!

Tää kuvotus ei ota lähteäkseen, eikä väsymys. Ihan tuskaa nyt töissäkäynti. Tuon ultran jälkeen olen saikulla, jos tarvis, kun voin hyvillä mielin kertoa pomolle. En ole halunnut tässä mitään tekosyitä keksiä.

Pinklady81 & Masukki 11+2
 
Kiitos uudesta pinosta Mupelo.

Minä ehkä en kertoisi haastattelussa vielä. Soittaisin sitten ehkä perään tai kertoisin ennen sopparin kirjoittamista mutta antaisin heidän muodostaa haastattelussa oman kuvan ilman tietoa raskaudesta. Tohon irtisanomisasiaan. Jos raskaana oleva irtisanotaan on työnantajan velvollisuus näyttä että irtisanominen johtuu muista syistä kuin raskaudesta. MUTTA tämä edellyttää tietenkin että raskaus on esimiesten tiedossa. Siitä syystä itse mietin viimeeksi erilaisten YT-uhkien alla että mikä on oikea hetki kertoa. Ajattelin että on paras kertoa riittävän aikaisin että työnantaja ei ehdi epäillä mitään. Muistaakseni kerroin sitten joskus viikolla 16.

Teillä on Barbamama kyllä rankka kokemus takana. Voimia odotukseen!

Sofiia 10+3 tjn
 
Mupelo Kiitokset uudesta pinosta :)

Mä sit menin eilen hehkuttamaan jo täälläkin hyvää oloani kun ei oo oksettanut ja kahvi maistuu no kuinkas sit tänään kävikään pelkkä kahvin haju sai mut juoksemaan vessaan. Toinen kerta tuli sit kaupassa mun piti sanoo siä työntekijälle että mun on pakko paastä heti vessaan että kohta lentää oksennus ja sit koitan nieleskellä ja pitää oksun aisoissa ja selittää samalla sillä että ei tää oo mitään mahatautia että raskaana ollaan ja kärsin pahoinvoinnista.
tää myyjä jäi onneksi pitämään mun 1v8kk pojalle seuraa. Maitohyllylle pääsin niin toinen työntekijä tuli sanomaan että joko helpotti =) että kiva kun kohta koko kauppa tietää :D

Verikokeissa kävin ja aamu oli niin häsläystä koko aamu et menin ne lähetteet ym jättämään kotiin loistavaa!! No verikokeet otettiin mutta mies saa huomenna ennen kouluun menoo käydä kiikuttamassa mun paperit sinne.

Nimistä
Mein poikaa kutsuttiin viime raskausaika Elmeriksi ja vielä syntymän jälkeenkin rakkaalla lapsella oli monta nimee, elmeri,elmu,nöpönen. Meillä oli tietty nimi jo mietittynä mutta viime hetkellä halusin tuon Elmerin kolmanneksi nimeksi vaikka ei se ollut tarkotus tuntu vaan sit kivalta kun oli koko raskaus kutsuttu ja syntymänkin jälkeen vielä 6vk.
Nyt en kyllä millään usko oli sit tyttö tai poika että mihinkään väliin sulattaisin nimiä Heta tai Einari =) mutta varmasti kutsumme siihen asti kun virallisen nimen saa. meillä kun ehkä jo nimet valmiina kummallekkin.

möhköpantti + heta-einari POKS 10+0 (meinasin jo poksua viikoilla 11 vaik kivempi sekin ois)
 
Viimeksi muokattu:
Meitä onkin aika monta joilla huomenna ultra :D
Mulla myös :D Jännittää ihan sikana!
Mulla on jotenkin semmonen olo ettei kaikki oo niinku pitäs...

Anoppi kysy että oonko raskaana kun en juonut viiniä... Sanoin että en oo.
Katsoi hieman hölmistyneenä ja kohautti olkapäitään.
Näkyykö tää muka jo? Omasta mielestäni ei näy!
Mies kun ei antanut kertoa ennen huomista ultraa :D
Päikkäri aika huomenna lisää!

Jane ja maha 11+5
 
Pillipöllö: Hyvä kun huomasit. Tajusin kyllä lisätä menetyksen kohdanneisiin, mutta en poistaa listoila... Aivot jäässä aamusta. :whistle:

Janelle myös tsempit ultraan! Tulkaahan sitten kaikki kertomaan kuulumiset!
 
Viimeksi muokattu:
Barbamama: Voimia odotukseen. Nyt vasta ehdin ajatuksen kanssa lukea tuon marraskuun loppupinon läpi.

Kysyin eilen mieheltä, että näkyykö mun raskaus. Ei kuulemma näy. Otin aamulla varuiks valokuvan todisteeksi ja pömppis häviää edelleen kun vetää vatsan sisään. Esikoisesta alko näkymään ulkopuolisille joskus rv 20+. Pitääkin tutkailla noita kuvia tarkemmin. Esikoisen aikaa kyllä kiloja tuli enemmän ja silloin tarkkasilmäisimpien epäilykset heräsivät joskus rv 15 paikkeilla.

Työnimistä, että tälle tulokkaalle ei nyt vielä ole vakiintunut omassa suussani muuta kuin tuo käyttämäni kirppu. Esikoisen aikaa oli vain masukki ja asukkia sekä mies käytti tiivitaavia. Näistä ei mikään päätynyt esikoisen nimeksi kuten varmaan jo arva saattoi...
 
Mupelo kiitos pinosta! :)

Barbbikselle paljon voimia ja positiivisia ajatuksia!!

Onko teillä muilla ollut heikotusta tai huimausta? Mulla aina välil kunnolla huippaa ja tuntuu et maa "vajoaa" jalkojen alta. Inha tunne yhdistettynä etovaan oloon. Ei paras mahdollinen fiilis seisomatyötä tekeväle :D

Anteeksi valitus ja tsemppiä kaikille ultraa jännääville!! <3

Stiinuliini + tuplat 13+3
 
Kiitos Mupelo uudesta pinosta :wave:

Ja nyt tulee (sori) pelkkää omaa napaa:
Huh, täällä säikähdettiin eilen oikein kunnolla!! Illalla huomasin vessassa käynnin yhteydessä paperissa ruskeaa vuotoa ja pönttöönkin sitä oli tipahtanut vähän. Tuhrua tuli vielä sen jälkeenkin muutamaan kertaan. Voitte uskoa, että sydän hyppäsi kurkkuun, kun tajusin sen veren!! Kaikki mun kokemat keskenmenot on alkaneet tuollaisella ruskealla vuodolla ja muuttuneet aika pian veriseksi vuodoksi, joten tottakai ensimäinen ajatus oli, että "Ei kai taas!". Tärisin vain pelosta ja siitä ajatuksesta, että jos menetän tämänkin pienen :'( Olin vielä yksin kotona, kun mies oli myöhään lätkämtsissa. Aajattelin, että mun on pakko päästä tarkistamaan tilanne, muuten tuun hulluksi. Äkkiä siis nettiin etsimään tälle päivälle vapaita gyneaikoja ja kuin ihmeen kaupalla klo10 oli vapaa aika yhdelle hyvälle ja mukavalle gynelle, jolla olen käynyt ennenkin. Yöllä ei tullut nukuttua oikein yhtään. Sen ajan kun nukuin näin vaan unta aamun lääkärikäynnistä ja niin hyvistä kuin huonoistakin vaihtoehdoista. Aamulla lääkäriin sydän kurkussa. Mutta onneksi uutiset olivat hyviä :) Pieni oli edelleen matkassa, sydän sykki ja siellä se heilutteli käsiä ja jalkojaan. Kasvanutkin oli np-ultrasta, mutta ei ihan niin paljon kuin olisi viikkojen mukaan pitänyt. Vastasi kooltaan rv12+6, vaikka tänään np-ultran mukaan 13+4. Lääkäri kuitenkin vakuutteli, että on ihan hyvänkokoinen. Kehui muutenkin sikiötä, mm. sanoi päätä "oikein kauniiksi" ja sivuprofiilia hienoksi :) Sanoi myös, että on "oikein hyvännäköinen raskaus". Kohdun suu oli kiinni ja kuulemma siistin näköinen, myös kohdunkaulakanava oli normaalin pituinen. Kohdussa ei näkynyt vuotoa/hyytymiä. Lääkäri oli sitä mieltä, että vuoto todennäköisesti johtui istukasta, joka tulee kuulemma ihan kohdunsuun viereen. Selitti jotenki niin, että kun kohtu kasvaa, voi se samalla hiukan supistaa ja tämä tirskauttaa vähän verta istukasta, kun on niin lähellä kohdunsuuta. Toivon todella, ettei tuota vuotoa enää tulisi! Nyt ainakin päivällä on pysynyt pois. En haluaisi säikähtää enää toista kertaa yhtä pahasti. Rahaa hujahti 150 euroa, mutta joka sentti oli kyllä sen helptuksen arvoista, kun sai tietää, että kaikki oli kunnossa! Sain pari uutta kuvaakin Papusesta mukaan :) Ihan ihan vähän jäi huolettamaan toi sikiön koko, 5 päivää vähemmän kuin np-ultran mukaan. Mutta kai se on normaalia, että pienet kasvaa omaan tahtiinsa? Siihen yritän uskoa.

Sanmar + rakas superpapunen 13+4
 
Sanmar, inhottavia nuo säikytykset, mutta onneksi kaikki oli hyvin. Äläkä huolestu tuosta koko erosta, sillä eri ultrat ja ultraajat voivat todella helposti mitata erilailla. Kun kokoa koko "komeudella" on edelleen vain muutamia senttejä, niin millinkin heitto sinne tai tänne merkitsee todellakia päiviä. :)

Onnitteluja myös muille hyviä ultrakuulumisia saaneille.

Sitten omaa napaa. Minulla on nyt outo ongelma. Olen tässä viimeiset pari päivää ollut parempi kuntoinen ja huonovointisuus, väsymys ja "krapula" -olo on ollut vain hetkittäistä, mikäli syömisestä on ollut aikaa. Paremmasta olosta huolimatta en kuitenkaan saa tehtyä yhtään mitään. Kotityöt ja lapset ovat edelleen vinksallaan ja heitteillä, kun tämä mamma vain löhöää sohvalla. Ja syy siihen saamattomuuteen on yksinkertaisesti se, että pelkään koko ajan hysteerisesti sitä, että kohta se "noutaja" taas saapuu ja huono olo alkaa! Eli olenko niin tottunut olemaan huonovointinen, etten osaa enää toimia normaalisti...?!

Pöhinä
 
:wave:

Täällä on käyty np-ultrassa tänään. Viikkoja oli kuulemma 10+5, mut mä pysyn edelleen siinä 11. Jaja.. kaveri oli 38mm "pitkä" ja niskaturvotusta oli kuulemma 1mm. Et shillai. Nyt on sen verran kovaa orastavaa päänsärkyä, et pikapika vaan päivitykset..

Alateitse kattoivat, kun ei oikein tosta päältä näkyny. Ei kuultu sydänääniä eikä saatu uusia kuvia, ihan paska lääkäri oli.. Ja sitte laskettu aika on 18.6., eka lapsi on ja sairaalana TYKS. :)

Emby^ ja Jormaliini 11+0
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Kiitos Mupelolle uudesta pinosta!

Ultrassa käyty ja kaikki hyvin :)
Viikkoja oli kuulemma 11+1 (nyt neuvolan mukaan 11+5) mutta laskettua aikaa ei lähdetty muuttamaan. Eli la 15.6. neuvolan mukaan, olen tähän asti itse laskenut päivän pidemmän kierron mukaan.

Pömpiäinen oli 44mm kooltaan ja niskaturvotusta löytyi 0,63mm. Kaikki näytti hyvältä kuulemma, sydänäänet kuultiin ja nähtiin kovaa menoa kun jalatkin heiluivat :) kätilö ultras sekä alakautta että mahan päältä ja huolellisesti katsoi kaikki ja selitti meille näkymät.
Mikä helpotus!

 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
kiitos Mupelolle joulukuun listasta!

Emby^, Eiks sulla pitäs olla tänään 11+2 jos la 18.6.? :)

Onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille ja tsemppiä ultraan meinijöille :kiss:

Sanmar82, Voin kuvitella että sulla on ollut kauhunhetkiä, mutta onneksi kaikki oli hyvin! :) Ja mun käsittääkseni niitä kokoeroja rupeaa jo olemaan noilla viikoilla.

Sainkin sitten ikioman dopplerin :) Tänään en saanut sydänääniä kuuluviin kuin muutamaksi sekunniksi, hävisivät istukan suhinan alle :( Huomenna uusi yritys (jos en illalla jo rupea etsimään). Mies sanoi että piilottaa ton dopplerin multa jos rupeen sen kanssa itteäni stressaamaan.. Toi on vielä semmosen mallinen ettei ole näyttöä eli kuulolla pitää syke löytää.. grr olikohan hyvä idea sittenkään hommata toi.

T ja toveri 10+5
 
-U-
Mut vois lisätä listoille. johonkin ketjuun jo kirjoittelinkin, mutta en ihan varmasti muista oliko se tämä vai tuo kolmekymppiset. eli LA on 9.6.

Mulla on ollut 1 neuvolakäynti terkalla ja 1 lääkärillä sekä eilen oli np-ultra keskussairaalalla. Tuolla kaikki ok, niskaturvotusta oli 0,1mm, jota siis sai oikein etsimällä etsiä. Kaikki muutenkin oli hyvin ja siellä missä kuului. Tosi ihana kätilö kertoi ja näytti tosi tarkkaan kaikki, ultrattiin sekä alhaalta että päältä. Seuraava onkin sitten rakenneultra tammikuussa. Meillä tuolla neuvolassa ultrataan joka kerta, kun siellä omat laitteet kerran on. ihan mahtipalvelua :)

Meillä kerrottiin vanhemmille oikeastaan heti, ja muille sitten tässä viimeaikoina. ja nyt kun mulla alkaa toi maha jo näkyä niin ei tää kauheen epäselväksi taida kenellekään tutullekaan jäädä, on tuota painoa tullut muutenkin, kun lähtötilanteessa ei ollut minkään sortin vatsaa. Mä olen koittanut jo katsella kaikkea tarpeellista jos tulee edullisesti vastaan, mutta mitään ei vielä ole tarttunut. Kamalasti kaikkea mitä tarttee hankkia, niin pikkuhiljaa voi alkaa keräilemään. Vaatetta en vielä ole myöskään hankkinut, mutta eiköhän niitäkin ala kohta tarttua matkaan.

Olo on ollut ihan jees, muutamia oksukertoja vain. nyt oli ekat yövuorot pariin kuukauteen ja ei tuu kyllä niistä enää mitään. Menee jotenkin koko keho ihan sekaisin, etenkin jos tekee useamman, jotenka tarttee pyytää pomolta että josko voisi tehdä vaan yhden kerrallaan tammikuusta alkaen. Väsynyt olen kyllä ollut mutta se taitaa kuulua vaan asiaan. sen verran on jo möykyllä kokoa että istuessa ja kyljellään maatessa tuntuu ja käsin painelemalla löytyy kyllä heti kohta issä tällä hetkellä mennään.

-U- ja 12+4
 
Tervetuloa -U- ja onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Sanmarille kanssa piti tuossa jo aiemmin kommentoida, että onneksi selvisitte säikähdyksellä.

Puhelin tuossa aiemmin tuosta masun näkymisestä. Alla kuva esikoisen ajoilta rv 23+1 ja kiloja oli keräänyt tuohon mennessä jo sellaset 20.


ja tässä nykyinen rv 14+2
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa -U-!

Emby ja rubiini, mukavat ultrakuulumiset!

Mulla piti olla tänään eka neuvola, mutta terkka oli sairastunut ja käynti siirrettiin ensi maanantaille (rv 11+6). Äitipolille tuli myös kutsu (kun lapsettomuuspolilta laitettiin suoraan lähete), np-ultra on rv 12+3.

Sain juuri parit käytetyt äitiyshousut postissa (huutiksesta ostin). Toiset oli tosi hyvät ja tiukat nyt, mutta epäilen miten mahtuvat loppuraskaudesta. Toiset taas oli aivan jättimäiset, mutta voi olla että loppuraskaudesta sitten menevät. Masu on vähän turvonnut, mutta vielä menee kyllä normi housut jalkaan.

Täällä on ollut aivan kauhea olo viime päivät. Flunssa on iskenyt päälle toden teolla, karsea päänsärky, pää täynnä räkää eikä ajatus kulje yhtään. Tänään töissä oli pakko ottaa megahedariin ensiapukaapista burana, kun ei muuta ollut tarjolla. Täytyy muistaa ottaa omat panadolit mukaan jatkossa.

Olis jo kiva kertoa raskaudesta töissäkin, kun varmaan jo ihmettelevät, kun oon koko ajan ihan veto pois. Tuntuu että kaikilla on töissä ihan sairaan pahanhajuisia ruokia eväänä (tänäänkin yhdellä oli kaalilaatikkoa ja meinasi laatta lentää) :x. Itselle maistuis vain lihaperunasoselaatikko ja omenat. Mutta ei niitäkään kehtaa viikkotolkulla putkeen syödä.

Maikki rv 11+1
 
Viimeksi muokattu:
onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

päänsärky perkuleen riesa alkaa olee ihan tuskaa :mad: hemppa oli laskenu ja rautaa pitää alkaa popsimaan.
Joku kyseli nimistä.mietinnässä on hirveen vaikee päättää mitään pitää nähdä kamu eka ja työnimi on pikkukamu/papu :)
nyt oon kertonut raskaudesta ja muksullekin kerroin on hirmu iloinen mut harmittelee ku joutuu odottaa niiiiiiiiiiiiiiin pitkään et pääsee näkemään sisaruksensa =)

Taistis ja pikkukamu 12+3 :heart:
 
Emby^ No jos sulle sanovat että on 10+5 niin sitten sulla on sama la kun mulla eli 22.6. :) (jos tänään 11+0 niin la 20.6.) Mutta ihan miten ite tykkäät ajatella. Harvoin se vauva syntyykään sillon kun paukahtaa 40+0 :D
Aika outoa ettet saanut kuvia :(

Tulis jo se np-ultra.. mut eih 12.12. vasta :( Arvelin sen jälkeen mikäli sikäli kaikki hyvin on niin asiasta tehdä ihan julkisen :) (Paitsi että moni jo tietää kun tuo mies ei suutaan osaa kiinni pitää..)
Saako teillä ottaa ultraan mukaan lapsen? Muistaakseni täällä se on kielletty (oli lappu ultran ovessa) eli joudun yksinään menee. Ei oikein hoitajaa saa arkiaamuna kun mummot ja ukit töissä...
 

Yhteistyössä