**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

Ninniliina luin varmaan just ton saman kirjotuksen sillon ku oli lehdessä, viime viikolla, ja mua huolestuttaa kans ku pitäis tää esikoinen mennä sinne synnyttää. :/ mä olen tästä turun naapurikunnasta missä on saanut tähän asti valita meneekö loimaalle vai tyksiin synnyttää, mut eipä saa enää. oisin menny loimaalle muuten. ja tää herättää vielä enempi pelkoa kun ei tiedä koko tapahtumasta mitään, että miten kuuluu missäkin tilanteessa toimia. huoh, kai tää tästä :/

sankofa huh huh mikä pomo. :hug: voi olla ettei hän tarkoittanut aborttia mitenkään pahalla, vaan se sattui olemaan ensimmäinen asia mikä hänelle tuli mieleen ja pääsi siksi mölähtämään suusta. jospa asiat muuttuisivat paremmiksi jahka alkujärkytyksestä toipuvat :hug:

mäkin pistin justiisa pomolle sähköpostia kun sitä on vaikee tavata. saas nähdä onko vastannu/mitä vastaa. :D (meillä 3 ä-lomalaista + 1 jäävä) :p

Talvis ja Pallukka 11+3 :heart:
 
sankofa :eek: just... No joo, siis tajuan, että se on tietty työpaikalle huono homma kun hyvä työntekijä lähtee lomalle, mutta aika mauttomasti puhui kyllä abortista jne.
Meil oli aikanaan sillon kun olin töissä, osastolta muistaakseni 5 äitiyslomalla ja 10 hoitovapaalla :D Periaatteessa pomot suhtautu tosi hyvin aina raskauksiin ja onnitteli jne. mutta totuus olikin sit toinen: mun työkaverin sopparia ei sitten hoitovapaan jälkeen uusittu. Paikkoja olis ollu ja tuo ihminen oli todella ahkera ja taitava työntekijä, mutta ei vaan :/

Talvis ymmärrän. Siis sitä mäkin oon tässä miettiny, et jos oisin esikoista lähtemässä pyöräyttämään, niin ei paljon naurattas. Mulla on ollu synnytykset helppoja ja nopeita, mut eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu.

augustmam voi kun kuulosti kivalta! :heart:

Mä en jaksa itteeni, enkä jaksa lapsia - paukut totaalisen vähissä tän jaksamisen kanssa. Raskaudesta jaksan olla iloinen, toistaseks ainakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
sankofa :eek: just... No joo, siis tajuan, että se on tietty työpaikalle huono homma kun hyvä työntekijä lähtee lomalle, mutta aika mauttomasti puhui kyllä abortista jne.
Meil oli aikanaan sillon kun olin töissä, osastolta muistaakseni 5 äitiyslomalla ja 10 hoitovapaalla :D Periaatteessa pomot suhtautu tosi hyvin aina raskauksiin ja onnitteli jne. mutta totuus olikin sit toinen: mun työkaverin sopparia ei sitten hoitovapaan jälkeen uusittu. Paikkoja olis ollu ja tuo ihminen oli todella ahkera ja taitava työntekijä, mutta ei vaan :/

Talvis ymmärrän. Siis sitä mäkin oon tässä miettiny, et jos oisin esikoista lähtemässä pyöräyttämään, niin ei paljon naurattas. Mulla on ollu synnytykset helppoja ja nopeita, mut eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu.

augustmam voi kun kuulosti kivalta! :heart:

Mä en jaksa itteeni, enkä jaksa lapsia - paukut totaalisen vähissä tän jaksamisen kanssa. Raskaudesta jaksan olla iloinen, toistaseks ainakin.[/quote]

No mikä nyt? :hug: Saisitko lapsia jonnekin mummilaan/serkkulaan hoitoon ja vähän omaa aikaa tms.
 
Sankofa, mua kyllä alkoi vaan naurattaa että sun pomo on kyllä helvetin idiootti! :D Ja sanoitkohan sitä mut en ainakaan muista ja veikkaan et kyseinen henkilö on mies.
Aika paljon kyllä mahtaa olla pokkaa puhua abortista jonkun työpaikan yhteydessä!

Mulla töissä (oma firma ja toimisto jossa työt teen on 60+ parin kotona) asia otettiin hyvin vastaan vaikka pelkäsin etukäteen kauheasti kertoa jos ne sanoo yhteistyön poikki. Mut luulenpa et niistä tuleekin vauvalle sijais-isovanhemmat, kun ainoita kolmea lastenlastaan ovat nähneet 2 x 3 vuodessa niin vaimo tullu näyttää jo niiden omien lasten vauvakuvia ja tarjonnu kutomiaa villatöppösiä. :)

kekkeri, miten ne aineet nyt niin kauheesti maksoi? Katoitko hintoja ollenkaan ettet ostanu kaikista kalleinta sorttia? :O Nuo suklaamuro-härdellit kuuluu myös meiän joulukarkkeihin ja jos joutuu tehä tuplamäärän niitä tai jotai! :O

Vitsi mä oon kateellinen bad virginille, luin tuolta äsken et vauvan liikkeet alkanu tuntuu jo! Noh, mä nyt jännään viel tiistaihin asti et kuuluuko sydänäänetkään ku viimeks 2 viikkoo sit ei kuulunu..

Ostin tänää muuten itelle Haribon joulukalenterin kun nyt on hedelmäkarkkien kausi menossa..ja ehkä ihan vahingossa aukes 2 luukkua jo.. :ashamed: En ymmärrä miten tää nykyään menee tällee ku ennen karkit saattoi säilyä kaapissa helposti puol vuottakin! :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja cranyo:
Sankofa, mua kyllä alkoi vaan naurattaa että sun pomo on kyllä helvetin idiootti! :D Ja sanoitkohan sitä mut en ainakaan muista ja veikkaan et kyseinen henkilö on mies.
Aika paljon kyllä mahtaa olla pokkaa puhua abortista jonkun työpaikan yhteydessä!

Mulla töissä (oma firma ja toimisto jossa työt teen on 60+ parin kotona) asia otettiin hyvin vastaan vaikka pelkäsin etukäteen kauheasti kertoa jos ne sanoo yhteistyön poikki. Mut luulenpa et niistä tuleekin vauvalle sijais-isovanhemmat, kun ainoita kolmea lastenlastaan ovat nähneet 2 x 3 vuodessa niin vaimo tullu näyttää jo niiden omien lasten vauvakuvia ja tarjonnu kutomiaa villatöppösiä. :)

kekkeri, miten ne aineet nyt niin kauheesti maksoi? Katoitko hintoja ollenkaan ettet ostanu kaikista kalleinta sorttia? :O Nuo suklaamuro-härdellit kuuluu myös meiän joulukarkkeihin ja jos joutuu tehä tuplamäärän niitä tai jotai! :O

Vitsi mä oon kateellinen bad virginille, luin tuolta äsken et vauvan liikkeet alkanu tuntuu jo! Noh, mä nyt jännään viel tiistaihin asti et kuuluuko sydänäänetkään ku viimeks 2 viikkoo sit ei kuulunu..

Ostin tänää muuten itelle Haribon joulukalenterin kun nyt on hedelmäkarkkien kausi menossa..ja ehkä ihan vahingossa aukes 2 luukkua jo.. :ashamed: En ymmärrä miten tää nykyään menee tällee ku ennen karkit saattoi säilyä kaapissa helposti puol vuottakin! :O


Väärin meni.Se on nainen :D mut miettinyt et onkoha sil itellään ees omia lapsia.Sen jutut nimittäin on välillä niin ihmeellisii.Silloin ku ne palkkas mut tonne ni se kysy multa et onks mun lapset sairastellut paljon.Siis oikeesti jos lapsi tulee kipeeks ni sit se tulee..ei jessus mikä ihminen.Kyllä mä ymmärrän et niitä harmittaa mut noi jutut meni must iha yli ymmärryksen.Noh on täällä jo rauhallisempi mieli.Kiitos kaikille lohdutuksesta :hug: Eiköhän tää tästä.Nyt nukkumaan..öitä :wave:

sankofa & bongos 11+3
 
hips hhei! nyt on tyksissä sitten niskat turvoteltu ja tulipa sitten suunnitelmien vastasesti kä'ytyä siinäå seulassakin kun se kätilä sai ekasti niin paksuja lukemia. kävi kyllä lääkkäriä konsultoimassa ja sitten lopputulos oli toi 1,6mm
pää perämittaa en muista mutta oliskos se ollu 12+4 ja nyt menossa 12+2 ultra päivänä eli petrjantaina.

hieman minuakin tuo tyyksin touhu huolettaa. toisaalta molemmat olen tyksissä synnyttänyt ja tuntuu turvallisemmalta paljon kuin sas... saan siis vielä ainakin valita menenkö tyksiin vai saloon mutta mutta...... jos lapselle tulle suurempi hätä ni se kuljetetaan tyksiin ja äiti jää saloon. (ei kiva) tai toisinpäin. täytyy nyt kattoo mihin suuntaan tilanne menee ja mitä kantaa neuvola kannattaa....

siinähän ne tärkeimmät.

tinni ja jölli 12+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Onko kenelläkään muulla semmosta oloa, ettei menis päivääkään, ettei jonnekin kolottais, tai koskis, tai olis muuten kehno olo tän raskauden takia? :attn: Vai oonko mä ainut? Kun nyt on saanu vähän pahaa oloa vähemmälle, niin alaselkä ja vasen lonkka (siinä vanha vamma ) renkkaa ihan jatkuvasti, ja joka lähes askeleella käy selkään... :/

Ja onko jo väsymys joillakin helpottamaan päin? Musta kun tuntuu, et mulla vaan pahenee koko ajan... Voisin nukkua joka yö kellon ympäri, eikä sekään riitä :xmas:
Mä en edes muista, paljonko mulla on viikkoja!! :eek:
Eli Sisu ja matkustaja, rv 12 tai jotain sinne päin... :ashamed:
Täällä on Sisu ihan samanlaiset mietteet. Musta tuntuu vaan, etten kehtaa niistä ees jutella ku pitäs vaan nauttia raskaudesta. Odotan ihan hulluna sitä energiapiikkiä joka kuulemma pitäis tän huonon vaiheen jälkeen tulla. -Ja tuon väsymyksen kanssa mulla ihan sama juttu :/

Jossu & Napero 12+1
 
Heips kaikille!
Mä oon ollut aivan hiton laiska kirjoittamaan. joka päivä melkein käynyt tein muiden kirjoitukset lukemassa, mutta omia tuntemuksia ja mietteitä en ole kerinnyt kirjoittelemaan. Mutta jos minä kerkiäisin parantaa tapani. :D
Eli minun tiedot tuolla vähän kesken eräiset vaikka siellä olenkin ja laskettuaika muuttui päivällä neuvolassa. Esikoinen tulossa. sairaala EKKS. laskettuaika 4.6.2009. Niskapoimussa käyty ja kaikki ok. Turvotusta oli 0,65mm ja veriseulaan en mennyt kun turvotus oli noin pieni ja kun muutenkin tämän alkuraskauden panikoinut se pari viikkoa olisi ollut yhtä he...ttiä. Niin tulin sitten tähän lopputulokseen. Joku tuola kyseli et kukahan se immeinen oli jolla oli alkuraskaudessa vuotoa, niin se olin minä ja kaikki onpi nyt hyvin. Vauva voipi erinomaisesti. juuri eilen kävin yksityisellä katsomassa pientä mahakivun takia, pieni oli 62,5mm. Olen saanut jo viikolla 11 ensimmäisiä 4d kuvia pienestä! Ei tätä voi oikein vieläkään uskoa todeksi! Tuntuu, että rahalla ei ole mitään merkitystä jos vain kaikki menis hyvin ja saisi mielenrauhan, jotta voisi nauttia tästä raskaudesta. viikkoja olisi nyt kasassa ruhtinaaliset 13+2 ... luulisin :)
 
Jos pienesti voisi jo toivoa, että pikkuine pysyisi matkassa loppuun asti!

Onko kenelläkään muuten taaksepäin kallistunut kohtu? Minulla on eli voipi jonkuaikaa mennä ennen kun masuasukki alkaapi näkyä! :D

Mä oon ollu ihan paniikki tän koko raskauden ajan, olkaa kilttejä ja kertokaa kuinka voin saada tähän minun pieneen päähän mielenrauhan.

Täälläkin odotetaan milloin pikkuinen alkaisi äitiä muksia tuolla masussa :LOL:

Inhottavaa kuinka pomot osaa olla vit..maisia! Meillä pomo tiennyt jo 7 viikolta lähtien ja kaikki on ottanut tämän raskauden erinomaisesti. Jopa kytätään et mä varmasti syön tarpeeksi ja terveellisesti! :D
mut nyt pitää mennä jatkaan töitä jos asiakkaita pian tulee, ettei jää nettailusta kiinni! :D
 
cranyo, mitäköhän mä mahdoin "valehdella" aineiden hinnaksi =) no se kookosrasva (mitä ei monessa kaupassa edes myydä) maksoi muistaakseni 6 euroa, voikohan se olla ollu niin kallis, no ihan varmasti maksoi yli 4 e, se meni kokonaan, sitten yli 1 laatikko tomusokeria, mitäs se maksoi vähän yli euron, paketillinen muroja maksoi 2,5 euroa, kaakaojauhepaketti jotain alle 2 e, muffinivuuat reilun 1e, pahvilautaset alle 1e ja sellofaania kaksi pakettia, yht. vähän alle 3e. Kyllä niistä vaan aika paljon tulee, reilusti yli kympin kuitenkin, lähemmäs 15 e. Plus sitten niiden vieminen ensin aamulla paikkaan a ja sitten myyntipaikkaan ajaa itse jne. Helpommalla pääsis kun antais 20 (ja halvemmalla) toisaalta tietysti kiva tehdä yhdessä ja kannustaa omatoimisuuteen. Tosin tää ipana kuka menee sinne myyjäisiin ei niitä tehnyt, kun toinen innostui tekemään =)

Mä sain huutonetistä just sellaiset äippähousut mitkä mulla oli viime raskaudesta ja mitkä oli ihan älyttömän hyvät. Ne vanhat omani on jo ihan melkein puhki kuluneet (kun niitä oli ihana käyttää vielä synnytyksen jälkeenkin...) ja pistin jossain vaiheessa sen masuosan poikki ja uuden kuminauhan niin oli ihanat housut niinkin. Noissa äippävaatteeissa, housuissa erityisesti on ihan älyttömästi mallieroa, jotkut on ihan järkyttäviä päällä ja jotkut tosi ihania, hinnastakaan ei aina tiedä onko joku hyvä vai ei.

Mitäs joulujuttuja olette jo tehneet?
Täällä on tehty osa korteista, lähes kaikki lahjoista hankittu (ihan jotain karkkia yms hankkimatta) pihalla yhdet valot (muttei jouluvalot) kynttilöitä poltetaan ja lapsille ja parille muulle joulukalenterit tehty jne. Mitään joulujuttuja ei olla ostettu mutta äiti toi amarylliksen tuohon pöydälle, mikä on aika kiva. Kun joulukuu tulee niin haluaisin kyllä jo hyasintin tuoksumaan... Ai niin ja torttuja on tehty mutta ne myös jo syöty, ja muuten piparitaikinakin ostettu mutta iso osa siitä jo syöty :ashamed: hih.

whisnefka , mulla on myös taaksepäin kallistunut kohtu. Joo kestää tavallaan kauemmin että maha tulee esiin, mutta toisaalta mulla ainakin se työntää noi vatsamakkarat esiin jotka näyttää kyllä sitten samalla tavalla vauvamasulta vaikka vähän pehmeämpi versio. Mulla ei maha koskaan ole kovin isoksi edes tullut, varmaan tuolla masussa sisällä niin tiukasti. Monella se masu sitten napsahtaa kerralla kunnolla ulos =) oota vaan


Mukavaa viikonloppua!

kekkeri 13+6 (14+3, eli siis jo 15 viikolla huh huh)
 
Sankofa: Aika uskomaton juttu ja ikävää, että edelleen tästä Suomen maasta löytyy ammattitaidottomia ja työlakia tuntemattomia esimiehiä. Nimittäin esimiehesi on rikkonut räikeästi periaatteessa lakia niin työhaastattelussa kuin tuossa tilanteessa, kun ilmoitit raskaudestasi.
Raskaus ja siihen liittyvät asiat eivät nimittäin saa millään muotoa vaikuttaa työsuhteeseen tai palkkaamiseen. Mutta toistahan se todellisuus valitettavasti välillä on.

Työhaastattelussa ei saa lain mukaan edes kysyä mitään sellaista, mikä ei ole olennaista työnteon kannalta. Mm. perhesuhteet, aikooko hankkia lapsia ja erityisesti onko ne sairastellu paljon ovat lain rikkomista, ellei se ole painavasta syystä perusteltua kysyä.
Ja toisaalta jos te olitte jo suullisesti sopineet työsuhteesi jatkosta ja nyt sitä ei tule, sulla on periaatteessa näyttöä siitä, että sinua on syrjitty raskautesi takia. Voisit halutessasi melkeinpä vetää työnantajasi oikeuteen, jossa he todennäköisesti ovat aika heikoilla.

No tässä vähän raflaavasti kirjoitettuna, mutta ottaa vaan välillä pannuun, kun näkee tuota ammattitaidotonta esimiestyötä. Rikotaan lakia ja puhumattakaan henkisestä pahoinvoinnista, jota tuommoinen varmasti työntekijässä aiheuttaa .

Nopeesti vielä omasta voinnista: ihme on todella tapahtunut, ei juuri enää sitä pahoinvointia. Kyllä tuntuu elämä suuresti toisenlaiselta, kun ei tartte puhua koko ajan vessanpönttöön norjaa :D
 
Ninniliina: :hug: Saisitko lapsia jonnekin hoitoon,et saisit hetken hengähtää ihan yksin?

Me viedään kohta koko lapsilauma mummolaan,lähdetään miehen kans jouluostoksille,syömään ja sit vaan ollaan kahden :heart: Haetaan lapset pois vasta huomenillalla.

a-mam ja mimmi rv 13+4 :heart:
 
voi mahoton miten tuota tekstiä ehtii niin paljon tulla. Meitä taitaa olla aikamoinen joukko liikenteessä.

sankofa pahoittelut saamastasi kohtelusta. Ei tosiaan ollut asiallista. Oisin mieki pahoittanut mielen. Jälleen nähdään, kuinka raskaus pitäisi salata mahdollisimman pitkälle eräiltä työnantajilta.

Oma napa: Eilen tuntui, että aikamoista showta pikkuinen piteli mahassa. MIetin, että voiko se olla, mutta kun se selvästi kesti tietyn aikaa ja meni sitten ohi.. Eli pakko kait se on omiin tuntemuksiin luottaa eikä uskoa, mitä lääkärit sanoo. Ihan kiva, että jo tuntuu potkut, mutta kauhulla odotan, kun vauva kasvaa ja sitten potkii. Se sattuu ihan sikana. Edellisestä raskaudesta kylkiluut vääntyi eikä ole palanneet ennalleen.

Äityisvaatteista. Ens viikolla olisi tarkoitus lähteä etsimään housut. Puserot varmaan menee kaikki koko raskausajan, joten niitä ei tarvitse pahemmin ostella. Ja pitää jälleen pyytää kaverilta housut takaisin, mitkä hänellä oli lainassa.

Eipä tänne muuta kummempaa. 8 työpäivää on takana, joten nautin nyt ruhtinaallisesta kahdesta vapaasta. :)

pikkuötökkä ja eemeli 14+1
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Ei riitä HS, vähän tarkennusta, mitäs joulutavaraa ostit? Mä täällä teen myyjäisiin niitä riisiherkkuja, (kookosrasva, riisimuro, tomusokeri, kaakaojauhe hässäkät) auttakaas minnuu, miten ne pitäis hinnoitella että menis helposti kaupaksi, mutta vähän saisivat rahaa nuo koululaiset (siis luokkaretkelle keräävät) Huomasin just että aineet maksoi varmaan 15 e, no onneksi ite innostuivat kasaamaan, niin sen puoleen pääsee helpolla...

kekkeri - joulukorteista jo osa tehty :)
emmä muuta ostanu ku koristeita, lyhtyjä, kynttilöitä, verhot...ens viikolla sitten käyn tiimarista hakee askartelutavaraa. aletaan tyttöjen kaa tekee krääsää. :LOL: nameja ja saippuaa olis vielä tekemättä. hyvinhän tässä ehtii.. :whistle: sanoo hän ihan varmasti vielä 2 päivää ennen aattoa kun kaikki vieläkin tekemättä. :eek: :snotty: :D

emmä ihan vielä ala stressata joulusta. ensin pitä nauttia itsenäisyyspäivästä. :flower: viime vuonna juhlittiin komeineen päivällisineen..katotaa mitä jaksaa tänä vuonna tehä. |O

vieläkin vaan väsy HS ja nelonen rv 13+3
 
whisnefka , mulla on myös kohtu taaksepäin kallellaan, mutta maha on jo pirun iso! Ei enää paljon salailla, että on vauva tulossa.. Esikoisen aikaan ei kyllä alkanu näin aikasin näkyä..
Ultrassa oli vaikee tutkia sikiöö niin joutu tekee mahan päältä ja sit myös sisäkautta ultran,että sai selvemmän kuvan..

Viime yönä poika valvotti ja tänään kuskiks, jee jee :D

MiNiMaM ja masuasukki 13+0
 
heipä hei vaan kaikille..

mä aikasemmin tuolla toukokuisten puolella oon aikaani viettänyt mutta viime viikon ultra uutisten jälkeen oli sitten siirryttävä tänne puolelle kun siis LA on 7.6... eli siis mansikka-maija, 24v,esikoinen, MKS
 
Hei, saanko liittyä seuraanne? Vauvauutisemme on vihdoinkin julkinen kun eilen paljastimme sen muillekkin, joten nyt uskallan siitä täällä palstallakin "hehkuttaa" :)
Olen siis 27 vuotias odottava äityli, esikko on 1v2kk. Pikkukakkosen laskettu aika olisi 12.06.09. Sairaala tulee olemaan näillä näkymin K-SKS.
Omaa napaa: olen kärsinyt voimakkaasta raskauspahoinvoinnista koko ajan, odotan vain sitä hetkeä milloin se helpottaa. Väsymystä on ajoittain. Kylmää ja raikasta tekee koko ajan mieli, mutta silti tuntuu että kun niitä syö, niin oksettaa. Odotusajan vaatteet eivät ole vielä käytössä, vaikka tuntuu että jonkinlainen vauvamasu on jo kasvanut. Esikosta vauvamasu tuli vasta tosi myöhään näkyviin. Mutta muuten täällä voidaan suht hyvin ja odotetaan kovasti ensi kesää ja uutta tulokasta.
Onnellista odotusta kaikille mahakkaille!

Umayyan kanssa ollaankin jo "tuttuja" syyskuisten puolelta :wave: Onnea vielä sinullekkin.

Halinalle ja pikkukakkonen rv 12+1, jos oikein laskin
 
Täällä on nyt jo ensimmäiset "ulkopuoliset" kyselleet mahan perusteella, että odotellaanko vauvaa. Kolme eri ihmistä on kysynyt ja näistä yksi mies!

Joten aika näkyvä toi massu sitten jo on...:heart:

Bree + Kerttu 11+6
 
Moikka taas täältäkin!
Väsymys on taas pari viime päivää ollut ihan mahoton :eek: Lasten kanssa sitten pinna palanut helposti :ashamed: Huomenna mullakin sitten poksahtaa se 12 viikkoa täyteen joten jospa rupeais pikkusen olo helpottaa =)
Joululahjojakin sentään olen jaksanut jonkin verran ostella ja taloa koristella. Minä olen jo useamman päivän epäillyt että liikkeitä tuntuis? Toisistakin kyllä melko aikasin tuntenut...
maha on täälläkin melko lailla pullahtanut, tovin jo äitiyshousuja pitänyt :D Ensi viikolla sitten sinne np-ultraan, jännittää hitosti |O Näin muuten viime yönä unta että tuli keskenmeno :/

Peppita+PikkuKutonen 11+6
 
Mä tuolla mitäs nytissä pohdin tässä taannoin, et onko pakko lähteä kaveriporukan pikkujouluihin, jos ei jaksa? No päätin ryhdistäytyä nyt (vaiokka sauna ja sen jälkeen oma sänky houkuttelis enemmän :saint: ...), ja lähteä sinne, muta mitä helvettiä mä laitan päälle?? :eek: Joten joko joku muukin käyttää koko aikaisesti äitiyshousuja , vai olenko ainut? :attn: Oonko vaan lihonu niin paljon, etten muihin mahdu...? :snotty: Menen kiltisti autolla, joten mun alkon juomisesta kieltäytymistäni kukaan tuskin ihmettelee, mut se, etten polta enää saa varmasti arvailuja kehiin... :whistle: Vielä en kuitenkaan kaikille heille halua paljastaa raskautta, vaikka tässä on jo kuitenkin ne riskiviikot takana. Joten, nyt pitää lähtee tekee iltapala miehelle ja tytölle valmiiksi, käyttää koiria lenkillä, ja laittaa sit sauna lämpiää, pitää nuo "lapset" saunottaa ennen kun lähden rilluttelemaan.
Sisu ja matkuatsja 13 (!! ) + 2 (jos laskin oikein )
 
Sisu, kyllä minä ainakin olen siirtynyt jo mammapöksyihin. Eikä painoa ole tullut lisää, vaan ehkä jopa päinvastoin.. Äitiyshousut ovat vaan niin paljon mukavammat pitää kun ei tarvitse nappeja aukoa istuessa tai kyykkiessä. Ja töissä aivan ehdottomasti tämän vuoksi paremmat! :whistle: Tänään ostin kyllä mustaa trikoota, jonka ajattelin ompelemalla viritellä tavallisiin mustiin pöksyihin masun kohdalle antamaan tilaa.

 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Tänne ei mitään ihmeellistä kuulu,odotellaan vain koska julkistetaan mun illan pääpotin voitto :xmas:
Tuun myöhemmin päivittämään listan ja tervetuloa uudet mukaan :wave:

bad virgin ja hippu 13+6
"äitiä ei sit näy vähään aikaan.." :whistle: B)
 
joku kyseli mamma housuista... olikos sisu kyselly... ni mä en käytä vielä mamma housuja. tai siis jos nää lökärit joissa on korkeempi vyötärönauha lasketaan ni kotona joo.....

mutta siis tavis farkut kyllä menee vielä kiinni mutta olis täs nyt jouluun asti vielä hantattava tätä uutista ni ihan hyvä että menee tavis housut vielä.

olotila on ihan ok. alavatsa on kuitenkin hieman pömppä.

tinni 12+3
 

Yhteistyössä