Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Apua, kai tää vauvakuume täytyy nyt myöntää ihan aikuisten oikeesti kun nyt tännekkin eksyin...

Meillä on 2,5 vuotias neiti entuudestaan ja nyt ois kova halu saada ens kesänä uus nyytti syliin :heart: Mies ei ole innostunu vaan sille riittäis toi yksikin joten täytyy vielä saada se jotenki suostumaan vauvantekopuuhiin... Mut siis JOS ja KUN se suostuis niin kai sitä syksyllä pitäis alkaa puuhastelemaan että kesällä vauva saatais. Jos heti tärppäis yhtä hyvin kuin esikon kanssa!
 
Heippa. täällä kans annetaan tilaa uudella vauvalle seuraavien menkkojen jälkeen. Mulla on kaksi lasta entuudestaan, mutta lisää saapi tulla jos suodaan. JOs heti tärpää, ei oo sit ihan kesävauva, mutta ei meidän taustoilla edes tärpää heti. Mun tyttö on syntynyt joulukuussa ja poika lokakuussa jotan olis ihana saada alkuvuoden tai kesän vauva. Peukut pystyyn vaan sinullekin että nyytti saadaan.
 
Minä tulen tänne myös. Olen tuolla "Kesän jälkeen alottavissa" mutta kumpikin pino tuntuu sopivan minulle :) Syys-lokakuussa aloitetaan yritys ja ensi kesäksi olis nyytti toiveissa. Ennestään meillä on poika -02 ja tyttö -04. Kolmas olisi siis toiveissa ja kovasti vauvakuume vaivaa.
 
Aika hiljaista tällä listalla, muta yritetään elvyttää tämä, jookosta. Täällä odotellaan Heinäkuuta ja romanttista matkaa miehen kanssa kahdestaan. Ovis sattuu mahdollisesti juuri sinne joten ei muuta ku hommiin vaan :LOL: Mulla toi kierto ei välttämättä ole vielä kohillaan, mutta toivoa saattaa. Mites teillä muilla? Ootteko joutuneet esim. teroluttia syömään tai muuten käyttämään apukeinoja?
 
Kyllä mä luulen, että täällä alkaa vilkastuun kunhan "yrittämisen aloittaminen" lähenee useammalla :) Toisaalta tekis mieli kyllä jo antaa mennä, mutta järki käskee vielä odottamaan. Mulla on työsoppari tehty tuonne ens heinäkuuhun ja haluisin olla siellä mahdollisimman pitkään töissä. Siksi yritetään ajoittaa vauva ens kesälle (pelottaa ollaanko liian suunnitelmallisia, jos sit ei tärppääkään) Aikaisemmat raskaudet on alkanut nopeasti, mutta ikää on tullut kummalekin lisää, joten tärppi ei ole enää itsestäänselvyys. Voi Leenuski en enää muistakaan millaista noin pikkuista oli hoitaa. Äkkiä se vaan unohtuu. Nyt en varmaan edes sylissä osais pitää. Yks tuttava kävi toukokuussa kuukauden ikäisen nyytin kans ja minusta tuntui että kyllähän minä sen rikki ehdin saada. Mutta ei se menny rikki, suloinen oli :heart:
 
No, josko sitä tänne vähän kirjoittelisi. Meillekin saisi tulla tuollainen kesä 2009 vauva. Kotona tällä hetkellä tyttö, vähän reilu 4 kk mutta toisesta kyllä jo varovaisesti haaveillaan :wave: On sen verran kultainen ja rauhallinen tyttö, että uusi vauva olisi kyllä tervetullut kaveriksi. Täysimetyksellä vielä mennään, eikä kuukautisiakaan ole vielä näkynyt, joten kovin suuria odotuksia ei vielä ole. Mutta haaveillahan aina saa :saint:

Afu ja tyttö reilu 4kk
 
haaveillaan pikku kakkosta seuraksi 02/07 syntyneelle pikku prinsessalle. Yritys alkaa syyskuussa, ulkomaan reissun jälkeen :heart: ja sitten olisi vaavin syntyessä talokin saatu rakennettua ja paikat laitettua kuntoon niin olisipa pienokaisen kiva tulla. Oih, olisipa jälleen ihana saada syliin sellainen pieni ihmisen alku.
 
mehiläinen
suunnitellaan ja toivotaan josko sinne laitokselle ensi kesänä päästäisiin . Maanantaina menossa poistattamaan kierukkaa. Vähän se toimenpide jänskättääpi...Saa si nähä miten kroppa käyttäytyypi alkuun. Ennestään perheessä tytöt '00 ja '02, joten se pieni kolmas olisi nyt haaveissa..Itseasiassa tää jo meni ostamaan kärrytkin tulevalle, kun tuli vastaan aivan ihanat... :whistle:
 
mullakin on aivan kauhee vauvakuume, esikoinen nyt 8kk. menkat alko viime kuussa ja nyt tekis niin miel alkaa yrittämään toista... esikoinen tärppäsi heti kun pillerit lopetin. mies pitäis tosin suostutella ekaks. |O mua vaan askarruttaa että miten rakkaus riittää sit kahdelle lapselle. ettei vaan esikoinen jää vähemmälle? kertokaapa te useamman lapsen äidit viisaina!
 
ikiliikku
mulla/meillä ensin oli haaveena jouluvauva 2009 mutta nyt sit eilen jätin pillerit pois koska ne ei jostain syystä sopineet mulle....nyt sit jännätään milloin tärppää....tuskin heti ennenku pillerien vaikutus lakkaa ja kierto normalisoituu =)
 
Täällä ne odotetut menkat oli ja meni. Ihanan vapauttava tunne ku nyt saa tulla jos on tullakseen ja mä en saa silmiäni irti kaikista ihanista vauvajutuista. Minkäs ihminen luonnolleen voi. Plussatsemppiä nyt kaikille+++
 
:wave: Saanen minäkin liittyä tähän ketjuun?

Minä jo kovasti kaipailisin pojallemme pientä sisarrusta ja poika täytti juhannuksena 2vuotta. Mies pitäis vielä saada mukaan tähän yritykseen mutta luulen ettei se ole kovinkaan suuri ongelma kun viimeksi puhuimme asiasta hän sanoi että uusi vauva on tervetullut heti kun esikoinen muuttaa omaan huoneeseensa nukkumaan kun ei meidän makkariin mahdu kahta lastensänkyä... (muuten vauva olis ihan tervetullut) Meidän pitäis nyt siis kiireesti löytää uusi ja isompi asuntokin että saadaan tilaa pojan huoneeseen sille sängylle =)
Noh jos kävis niin että jäisin odottamaan niin kerkeisihän sen asunnon sitten sen 9kk:n aikanakin etsiä... ainakin minun mielestä.

Kyllä mä sen kesälomalla hommiin taidan jo pistää :saint: Alkaa kuukauden päästä =)
 
täähän kasvaa kivasti tää ketju. Mä NIIN toivon että mun kiertoni pysyisi samassa ja ovis tulis ajallaan, ku mennään miehen kanssa "lemmenlomalle" viikoksi ja oviksen pitäis laskennallisesti olla just siellä. Mikä sen ihanampaa ku saada vauva alulleen sillon. No haaveita haaveita, mutta ei tätä elämää jaksa ilman haaveita. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
 
Lauantaina meni viimeinen pilleri ja päätettiin juhannuksen kunniaksi miehen kanssa, että saa lapsi saa tulla jos on tullakseen. Eli ihan ilman stressiä ja ovulaatiotestejä pitäis aloitella, saa nähä kuinka onnistuu. Nyt heti arjen alettua hyökkäsin tänne lukemaan.. Lapsia meillä ei entuudestaan ole.

Jos nopeasti tärppäis, niin vois olla jo ennen kesää, mut viimeksi kun lopetin pillerit, ensimmäisiä luonnollisia kuukautisia sai odotella kolme kuukautta. Eli saattaa kestää hetken, ennen kuin hormonitoiminta hieman tasoittuu. Odotan kauhulla sitä, kun iho menee taas ihan hirveään kuntoon, just kun sen sai rauhoittumaan.
 
Täällä myös kesävauvaa toivova. Esikoinen on 9 kk ja eilen puhuttiin miehen kanssa että toinen saa tulla jos on tullakseen. Erikoisemmin ei kyllä yritetä ja päiviä lasketa. Ja yhdet menkat mulla vasta on ollutkin, en tiedä yhtään millainen kierto on kun vieläkin imetän 5 krt päivässä. Mutta kesäksi toivotaan, kulkisi sitten helposti isoveikan matkassa :)
 
Täällä myös toivotaan ensi kesäksi vauvaa. Esikoinen täyttää tällä viikolla vuoden ja vappuna jätin pillerit pois. Esikko sai aikanaan alkunsa ekasta kierrosta, muuta en usko että meillä tällä kertaa on ihan niin hyvä säkä. Varsinkin kun tuosta ekasta raskaudesta on vielä liikakiloja jäljellä.
 
Heippa!
Täällä haaveillaan myös kesävauvaa 2009 :) Esikoinen nyt 1v7kk ja ehkäisystä olisi tarkoitus luopua elo-syyskuun vaihteessa :) Voi ku en malttas enää millää oottaa.. vauvakuume vaivannu jo reilun vuoden :ashamed:
 
Mulla menee tää vauvakuume koko ajan vaan pahempaan päin, alennusmyynnissä kävin hipeltämässä niitä supersuloisia 50cm vaatetta, onneksi en vielä ostanut... Työnantajakin patisteli lapsen hankkimisella mua Tiistaina.

Eilen illalla otin taas kerran vauvahaaveet miehen kanssa puheeksi, ei vieläkään virrallista lupaa mutta ei kyllä kieltoakaan, mutta se on joka asian suhteen tuollainen jahkaaja. Uskon kuitenkin ettei silläkään kauaa enää siihen "viralliseen" lupaan mene.

Tosin mulla oli aika paha välilevynpullistuma selässä ja nyt 10.7 olis lääkäri käynti missä katsotaan tuota selän tämän hetkistä tilaa, parantumaan päin se on ollut mutta lääke jota selkään annettiin pitkänä kuurina oli niin voimakas ettei sen aikana saanut tulla raskaaksi ja nyt alkaa olla lääkkeet pikkuhiljaa poistumaan elimistöstä joten uskon että saamme sieltä lääkäriltäkin myöntävän vastauksen asiaan, ensiksi vain pehmitän tuon ukkelin :kieh:
 
Tännekinhän on uusia kuumeilijoita ilmestynyt. Tervetuloa vaan kaikille :)
jasimi Kummasti sitä rakkautta sitten kaikille lapsille riittää. Mullakin oli sellainen pelko, kun toista lasta odotin, että mitä jos en vauvasta tykkääkään. Synnärillä jouduin silloin olemaan lähes kaks viikkoa ja sielläkin oli viel sellainen olo, että jätän vauvan sairaalaan ja lähen esikon luo kotiin kun sitä oli niin kauhee ikävä ja tuntui että jotenkin petin sen kun jouduin jäämään vauvan kans sairaalaan. Mutta kyllä se rakkaus sieltä tuli ja molemmille riittää. Kumpikin lapsi vaan on eritavalla tärkeä. Rakkaus on erilaista kun lapsetkin on erilaisia. Ja kun ystävillä on lapsia enemmänkin, neljää, kuutta niin hekin sanovat ihan samaa että rakkaus ei kyllä kesken lopu :)
H-a-n-n-e Mulla kans niin tekee mieli niitä vauvan vaatteita hypistellä. ja kun kävin ystäväni luona joka odottaa niin siellä oli kaikkea vauvasälää ja kaikki oli niin ihanan pientä...Tuolla omassakin vaatehuoneessa on lasten vauva-aikojen vaatteita ja mieli tekis jo niitä kaivella, mutta pakko vaan hillitä itsenä. Vasta sitten kun on raskaana on lupa mennä vauvatavaroita penkomaan, se on mun sääntö itselleni :D
 
Täällä kans yks jolle tää ketju vois olla sopiva. Mulla vauvakuume vaivannut jo jonkin aikaa mutta mies edelleen hannaa vastaan. Yritän saada sen pään käännytettyä että syksyllä alkais meilläkin yritys joten ehkä kesävauva vm2009 ois luvassa =) Ennestään on 2v tyttö ja 4v tyttö. Kovasti jo pikkusisarusta odotettais meidän perheeseen... :heart:
 
Hei kaikille! :wave:

Voisin liittyä tähän pinoon jos sopii :) Jostain syystä luulin, että olin jo liittynyt mutta selvästi en ollut :ashamed:

Toisesta haaveillaan ja yritys alkaa vasta kesän jälkeen. Häiden suunnittelu ja talon rakentaminen sekä tietysti tuo esikoinen pitää kiireisenä tämän kesän vielä! Syksyllä on sitten hyvä aloittaa vauvaprojektiin keskittyminen :D
 

Yhteistyössä