Keskenmeno vuoto

Eli rv 6+0 ultrassa ei näkynyt kuin 4mm sikiöpussi ja ruskuaispussi näkyi myös. Raskausmeni siis kesken ja vuotanut 4 päivää.. Tänään kuitenkin tuli niin iso plompsaus pynttyyn, että mun oli pakko katsoa mikä se oli.. Siinä oli iso kalvon riekale ja sen riekaleen keskellä pieni tiivis pussin näköinen juttu. Menin hämilleni, että nytkö vasta vuosi ulos.. Olisiko voinut olla ruskuaispussi mikä siinä oli kiinni..? Vatsassa olo ja kivut kuitenkin keveni :( jäin vaan järkytyksellä katsomaan, mitä sieltä vuosi ulos, koska hyytymä se ei ollut ja miten näin varhaisessa vaiheessa voi olla materiaalia noinkin paljon :(

Henkisesti ihan rikki ja toivonkin, että toipuminen tästä alkaa..
 
Viimeksi muokattu:
Voimia sulle hirveesti toipumiseen! <3
Kyl varmaan nyt vasta tuli ulos istukka ym. Mulle ainaki sanottiin sairaalassa et sitku on pahimmat kivut ja tulee eniten tavaraa ulos niin sillon poistuu itse raskausmateriaali ja jos kivut sen jälkeen helpottaa niin siitäki tietää et nyt on poistunu suurimmat mitä kohdussa on. Vuotohan kyl kestää vielä senki jälkeen 2-4 viikkoa, mut pitäs huomattavasti niukentua. Itsellä keskenmenosta ja kohdun tyhjennyksestä nyt viikko takana ja vuoto aikalailla kuukautisvuodon kaltasta. Mut iso halaus ja sure ja itke niin paljon ko siltä tuntuu, ei kannate niitä tunteita pitää sisällään, näin toipuminenki sit helpompaa. Onhan sulla joku läheinen jonka kans voit asioita jakaa? <3
 
Voi hyvinkin olla että isoimmat materiaalit tulee vasta nyt pois.. Mulla oli spontaani keskenmeno rv 9+3, ja vuoto kesti vaan alle 5vrk, joista ensimmäisen vuorokauden aikana tuli kaikki materiaali alkioineen päivineen (hyvin jo erotti noilla viikoilla) ja sen jälkeen tuli vaan vähäistä veristä vuotoa..

Jaksamisia sinne!
 
On mulla oma perhe.. Mies ja kolme ihanaa lasta <3 Uskonkin, että nyt tuli suurinosa materiaalista. Tosiaan mitään alkiotahan ei ollut. Ainoastaan raskauspussi ja sen sisällä ruskuaispussi. Tuulimuna siis lienee kyseessä.
 

Yhteistyössä