Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Tullaan sitten tähänkin ketjuun...

eli wolt, 33v , kem 6/15

( vuotoa 6:tta päivää toivonmukaan ois nyt oikeesti loppumassa. Alkoi lauantaina ja silloin tais tulla supistuksenomaisia ja plumpsahti ulos. Ma / ti tuli vielä hyytymiä. Yksin joutuu selviämään kun pojat on ulkomailla, su heitin ne kentälle.

Miten kauan on oletettavaa että toi vuoto kestää? )
 
Tullaan sitten tähänkin ketjuun...

eli wolt, 33v , kem 6/15

( vuotoa 6:tta päivää toivonmukaan ois nyt oikeesti loppumassa. Alkoi lauantaina ja silloin tais tulla supistuksenomaisia ja plumpsahti ulos. Ma / ti tuli vielä hyytymiä. Yksin joutuu selviämään kun pojat on ulkomailla, su heitin ne kentälle.

Miten kauan on oletettavaa että toi vuoto kestää? )
Mulla kesti tuosta vielä pari päivää...
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Uusille tervetuloa ja pahottelut keskenmenoista. Pikaisia plussia kaikille!

Katjuska, ajattelin huomenna kokeilla tulisiko haamu.

ON, olossa ei muutosta. Pelottaa kamalasti tehä testejä. Kuitenkin ne menkat alkaa. Jotenkin sellainen olo että kehittelen kaikkea ja en oo edes raskaana. Jännät paikat.

Kp23/28-29 dpo9
 
norappi: Jokojokojoko??? :D

Minä just hoksasin aamulla,että mulla on vaatekaapin etualalla vaan mammavaatteita,ja sellaisia normivaatteita mitkä mahtuu mahan kans! Ei millään tekis mieli niitä nostaa yläkaappiin, kun kerkesin niitä jo parisen viikkoa käyttää,kun ei omat normit enää päälle mahtunt.. no katsellaan,saavat ehkä tämän kierron vielä olla siinä... mulla molemmissa raskauksissa se maha on tullut niin heti, että toivo elää että niitä kerkeis vielä tänä kesänä käyttää.
 
Norappi Pidetään peukkuja!
Katjuska :unsure: toivottavasti ehdit niitä vielä käyttää.

mä en oo ehtinyt hirveästi stressaa raskautumista kun stressaan huomisia rippijuhlia.. keskimmäinen tyttö pääsee ripille. :love: tänään vasta uskalsin kokeilla mekkoja että mahtuuko päälle..:whistle: onneksi oli parikin vaihtoehtoa mitkä menee. :D kengät vaan uupuu..oon tullut vanhaksi kun en halua koroissa tepsuttaa koko päivän vaan käyn ostaa matalat kengät.:rolleyes:
 
Eli täällä tänään kp1. Edellinen kierto oli vaan 23 päivää. Harmittaa vaan kun seuraava kierto osuu juuri sillain että ollaan mökillä. Pitää joku ratkaisu keksiä niin voi rauhassa talletuksia tehä :)
Hyvillä mielin uuteen kiertoon.
 
Tervetuloa uusille ja voimia ihan kaikille! Yksi plussakin oli pärähtänyt tämän viikon aikana, onnea siitä!

ON: Täällä ollaan kuumeilumenossa mukana viikon tauon jälkeen, olimme matkoilla ja nyt on rentoutunut olo. Viikko auringossa, terveellisten eväiden parissa teki hyvää. Ovulaatio on laskujeni mukaan tapahtunut tänä aikana, mitään normaalimerkkejä en bongannut tälläkään kertaa. Pieni perhehuonekin hieman haittasi menoa :) Lisäksi alkuviikosta olin vielä kovassa flunssassa, joten odotukset eivät tälle kiertoa ole kovat. Seuraavakin ovis sattuu lomalle, joten en nyt senkään vuoksi jaksa kauheasti stressailla, ehkä silloin tärppää. Mutta eletään ensin tämä kierto, nyt siis kp 21/31-34. Ei mitään oireita :)
 
Jaahas täällä taas... Taustalla siis ____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13, ja nyt viimeisin KM 4/15 just kerkesin käydä aamulla neuvolassa 5+0 ja illalla se sitten tulikin spontaanisti ulos.. Eli näitä on nyt viisi täynnä.. Tähän viimeisen raskautumiseen menikin puolitoista vuotta mutta lyheen loppui sekin ilo.. :( kaikki tutkimukset on tehty ja mitään vikaa ei löytynyt.. Rupee olemaan jo hiukan turhauttavaa.. Nyt käytiin Dextran lapsettomuusklinikalla ja tarkoituksena olisi aloittaa PGD eli lapsettomuushoidot ja tähän Alkion kromosomiseulonta, onko kellään kokemuksia tästä? Kun vika luultavasti on mun munasoluissa.. :(
 
Pahoittelut norappi uudesta kierrosta,mutta kiva kun jaksat olla positiivisella mielellä. :)

Kataja82,teilläkin on ollut pitkä ja kivinen tie,jaksamista ja tervetuloa jakamaan ajatuksia!

Laablakin tuntuu olevan rennoin ajatuksin ja lomamoodissa! Peukku sille! (y)

Täällä kp 23/28.Varmuudeksi tuli se nega testattua kun aloitin primolutit.Tärppiä ei odotella,lähinnä vaan kierron palautumista.:cool:
 
Heippa, en nyt yhtään muista olenko tänne jo kirjoittanut, mutta kirjoitan nyt kuitenkin vaikka alusta. Eli lähes vuosi toista lasta yritetty, keskenmenon sain 2kk sitten. Nyt tiistaina pitäisi kuukautisten alkaa, toivon mukaan ei ala. Testin hätähousuissani olen jo tehnyt mutta nega. Pahoinvointia jatkunut jo vajaa viikon, joka päivä, aamuisin pahin mutta jatkuu kyllä päivän ajan vähän väliä. Vessassa saa juosta, mutta silti pelkään, että kohta ne menkat kuitenkin alkaa :( tänään tullut vähän sellaista kermaista limaa? Anteeksi nyt ällöttävyys mutta ainoa paikka jossa asiaa voin ihmetellä on tämä :D tosiaan oli paksua, hieman ei nyt punertavaa, mutta kuitenkin. Rinnat tuntuu vähän paisuneilta ja toinen nänni kutiaa ! :D en tiedä voiko olla merkkejä raskaudesta, vai onko nää vaan oireita jotka vauvakuume tuo. Niin kauan olemme toista toivoneet ja keskenmeno oli suuri pettymys. :'( lueskelen kohta ketjua taaksepäin, kunhan pääsen hyvään asentoon :D

- Bettinah ❤
 
Bettinah! Toivotaan parasta! Minä en viimeksi saanut edes hailakkaa viivaa ennen kuin kp 27/28 aamulla. Jospa sullakin huomenna, tai sit viimestään tiistaina! <3

Täällä olis tarkoitus lähteä torikirppikselle katselemaan että löytyiskö jotain :) sekin tosin tuo vaan mieleen vauvanodotuksen, kun kerkesin jo joskus rv9 ennen keskenmenoa ostella pienen pieniä 56cm vaatteita..nytkin tekis mieli vaan niitä katsella,vaan paha mielihän siitä vaan tulis. No ehkä jotain kivaa piristystä itelle.
 
Onko muilla ollut suht runsasta valkovuoto ennen plussaa? Mä ihmettelen nyt tätä :D onneks en ostanut tänään vielä testiä, oisin huomenna heti testannut. Menen huomenna ostamaan ja testaan sit Tiistain aamuna. Toivotaan parasta! plussa tuulia kaikille!
 
Lennis: Iiiik! Luin toisesta ketjusta,että olit saanut eilisestä päiväpissasta haamun??! Mites tänään?? ;) tsemppiä!

Kataja82:
Jaksamisia sinulle, kuulostaa tosi rankalle tuo historia.

Täällä keskenmenon jälkeen kp 20.. vaan kun ei sit mitään hajua mikä se kierto nyt km jälkeen on. Mulla normaalisti menkat oireilee tissikipuiluna/nestettä kerää todella paljon & mahan juilinnat 5-7pv ennen menkkoja...paitsi kahden raskauden perusteella en erota raskausoireita menkkakivuista jos puhutaan noista tuntemksista ennen kp28... Mut vielä ei ole oireita suuntaan eikä toiseen, eiköhän tässä vielä saa hetkosen odotella! Talletuksia on tehty päivittäin km vuodon loppumisen jälkeen, eli kp 5 lähtien! Mulla on pikkuisen toiveikas tunne,että kroppa on palautunut keskenmenosta hyvin ja menkat vois tulla ajallaan, suuri toive toki on ettei ne alkais ollenkaan!! ;)
 
Kiitos onnitteluista! Perjantaina työreissun jälkeen kävin ostamassa ”markettitestin” ja kyllä siihenkin kaksi viivaa ilmestyi. Tänä aamuna käytin vielä paketin toisen liuskan, ettei jäisi kaappiin lojumaan. Viiva oli entistä vahvempi, joten pakkohan se on uskoa, että raskaana tässä ollaan. :D

Todella rankkoja kokemuksia teillä monilla on ollut. Onneksi on nykyaika ja nettikeskustelut, joissa voi anonyymisti purkaa tunteitaan ja ennen kaikkea saada vertaistukea. Näistä asioista voi olla vaikea puhua ääneen ja ilman Internetin ihmeellistä maailmaa ei välttämättä edes tietäisi ketään muuta, jolle olisi käynyt samoin.

Onnea matkaan kaikille! Nyt vain festariteltat pystyyn, kun sellaisessahan moni kevättalven lapsi kai saa alkunsa. ;)
 
Pahoittelut niille jotka tähän ketjuun päätyi. :unsure:

Lennis mikä testi että osaa varoa sitäkin testiä.. (on jo muutama testi listalla mitä en usko ennen kuin on kirkuvan punainen viiva) o_O

Tänään olis papakoe kontrolli.. (vihaan noita) etenkin kun puoli vuotta sitten kävin vasta mutta kun siellä oli jotain muutoksia niin pitää käydä uudestaan o_O Toivotaan että olis muutokset parempaan suuntaan.
 
Kp 21/28. Outoa, kun muutamana päivänä on ollut pientä juilintaa, etenkin lauantaina ja samalla ihan pientä vuotoa/tuhrua. Kunnon menkat ei vaan ala ja tuhrukin on loppumaan päin...rinnat ovat turvonneet ja väsyttää julmetusti. Jotenkin sitä vaan panttailee testausta, kun dpostakaan ei ole hajua...
 

Yhteistyössä