Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Heivain!

Tsemppiä vienalle viivan vahvistumiseen! Mulla on ollut kerran kemiallinen ja se ei koskaan tummunut haamua vahvemmaksi ja vuosi rv 5+ pois... eli jos se kuitenkin vahvenee se viiva niin älä vielä heitä toivoasi nurkkaan! :)

Tipetsulle :hug:

Mamakoneelle tsemppiä gynelle. :wave: toivotaan että kaikki on hyvin.


).(

Ei mittään ihmeellisiä tuntemuksia. Mahaa nipistelee iltaisin ja öisin, vähän nivusia vihloo silloin tällöin ja nännit on jotenkin tosi herkillä. Tilasin vähän herkkiä testejä eilen, toivottavasti tulevat ennen viikonloppua että pääsen testaamaan. :saint: En tiedä yhtään että mitä ne sanoo. Vähän on positiivinen kutina mut niin sitä on ollut ennenkin.... :whistle:

PLUSSATUULIA!!! :)

+++++++++++++ :whistle:

-EM
 
Nyt on kotiuduttu ja "sontaa" sain taas kestää, elikkä en saa julkisella sitä leikkausta kun nyt löytyi uusi vaiva...monirakkulaiset munasarjat ja sitten ottivat kohdusta jonkun näytteen ja uuden ajan ultraan kesäkuulle. verikokeista soittavat jos on jotain, muuten ei. Niin ja pillerit pitäsi aloittaa kun on hormonaalista kaiketi tämä kipuilu ja jos vauvan haluan niin mieluiten ivf:ään. No siinä pienessä paketissa pääpiirteittäin tämä käynti. Pitää alkaa sitten laittamaan rahaa syrjään sanoi mieskin että' sitten se purku tehdään yksityisellä ja saadaan tosiaan nämä kivut pois minulta. Aiemmin ei ole todettu mitään tälläistä ja kuitenkin jo 5. vuotta tutkittu aika useinkin. Onneksi mies sai minut hiukan rauhoittumaan kun alkoi omat voimat loppua, olin niin kiukkuinen ja vaativa siellä lääkärissä että meinasin oikeasti "räjähtää"... Niin ja kierto on kuulemma aikalailla puolivälissä tai hiukan yli (?) no kohta se sitten pitäisi tätikin tulla kunhan tästä nyt tietää koska tämä näytteen aiheuttama vuoto loppuu. Muuten kaikki on ihan ok kohdussa eli mitään ei ole jäänyt ja on kaiketi ollut kemiallinen. Lääkäri myös sen takia määräsi ne pillerit ettei tapahdu uudestaan taas... Outoa toimintaa sanon minä(ja muutkin) no alan tässä sitten säästämään ja menen yksityiselle kun ei muuta enään voi... Jos vaikka sitten olisi paremmat mahdollisuudet kaikkeen:confused:
 
Mamakone paaaljon voimia sinulle<3<3

Täällä sitten kp1 ! Huh.. positiivistä siinä että kierto lyheni kaksipäivää ja vois kai sekin sit tarkoittaa että kroppa on oikeesti valmis uuteen raskauteen kun on normaalisti ollut sen 30päivää..? Ainakin ennen tuota meidän pikkuneitiä kun oli km niin meni kolmekiertoa että kroppa normaalisoitui ja sit tärppäs.. Nyt sitten alkoi viideskierto joten jospa nyt saatais sitten kierron lopussa ihanat uutiset <3
 
mamakone:hug: paljon jaksamista nyt sinulle! Ei tähän oikeen mitään osaa sanoa, hiljaseksi vetää sun kokemukset...

kultakimpale :hug: myös sulle. Onneksi löyty sentään jotain positiivista! Paremmin jaksaa mennä eteenpäin, jos jotain mistä iloita;)

Sanmar mä meinasin testata sunnuntaina. Sillon ois dpo 12.

Tänään oon ollu supervarma raskautumisesta! Alavatsalla on ollu tuntemuksia, autossa tuli paha olo, kun kalenteria selasin samalla. Rinnat tuntuu raskailta, ei kuitenkaan kipeiltä. Kylmä on ollu koko päivän.:p Eipä tänne muuta, paitsi ostin nokia x3 puhelimen pinkkinä :cool:
 
Ihanan paljon taas tullut uusia plussia, onnea jokaiselle :heart: ja :hug: kaikille sitä tarvitseville!
----
Meillä oli tänään rakenneultra ja kaikki oli pienellä kunnossa.. Samalla mun paikat tsekattiin kun supistelee kamalasti mut sielläkin saralla kaikki ok :) Nyt mä vasta oikeesti alan uskoa, että meille tulee vauva :) (ja tyttöä veikkasivat, esikoinen on poika ;) )
 
tanjuska ONNEA :heart::heart: Maanantain verikokeessa on varmasti jo hyvät hcg lukemat!

Oon jo ihan hermoraunio huomisen takia :x Jännittää niin pirusti ne huomiset tutkimukset ja se onko mukava/ymmärtäväinen lääkäri jne... ja tuon ukonkin kanssa menee hermo, kun se koko ajan hokee, ettei haluaisi mennä sinne :kieh: Ymmärrän sitä tietyllä tavalla, kun se on vähän lääkärikammoinen, mutta vois se silti vähän tsempata!
 
Onnea plussasta <3 :)

Soitin tänää sen proge arvon, 25.4 eli ihan normaalin puolella mut silti vois minust olla kyl korkeempi :/ ( näyte otettu kp 21/26-29) Sano tuol et kevään aikan voisin varata aikaa ni tutkittais sit viel muutakin, mut ei oo just yksityiselle rahaa mennä :( Kyllä harmittaa ;(
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussanneille ja osanotot kaikille huonoja uutisia saanneille :hug:

Täällä alkas oleen alakerta vissiin kunnossa, eli ihan kunnon normi menkat mulla oli tuttuine kipuineen päivineen (mulla siis kohtuullisesti kaiken "hyvän" lisäksi endometrioosia jota parina edellisenä vuonna ronkittu skopioilla pois). Nyt menossa kp7, mutta kierron pituudesta ei hajuakaan, mutta tonne jonnekin 26-30 seutuville se varmaan asettuu. Oon vuosia käyttänny hormonaalista ehkäisyä 9-12 vkoa putkeen niin ei oo oikein tosta normaalista kierron pituudesta hajuakaan. Tässä keskenmenneessä ovis oli kyllä tosi hyvissä ajoin kp 11-12 eli aloittelen ihan oman mielenterveyden kannalta oviksen tikuttamisen ihan muutaman päivän päästä. Onneksi tuli tilattua kerralla se tukkupakkaus :LOL:
 
TORSTAI 14.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10......KP 15/26-30
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 18/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10......KP 19/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 21/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 23/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 26/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 32/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 39/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 2/28-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 2/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 17/28?
Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 24/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 24/
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 25/28
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
tanjuska<3..........KM 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 9/30
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 6/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 60/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 5/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 7/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 21/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö



 
tanjuskalle paljon Onnea matkaan! :heart:

sanmar, tsemppiä huomiselle! Jännitän sun puolesta! Ei meilläkään mies ole kovin innoissaan alkavista tutkimuksista, se menee lääkäriin muutenkin aina vaan viime hädässä. Olen koettanut sitä valmistella etukäteen siihen, mitä saattaa olla edessä, ettei sitten tule järkytyksenä ja ala laittaa hanttiin kun sen aika on. :D

).( Täällä taas kp 2. Soitin eilen polille, sanoivat että lähete on tullut perille ja lääkärit olivat jo käyneet sen läpi. Sinänsä nopeaa toimintaa, vuorokauden sisällä kuitenkin. Hoitaja kertoi että tällä hetkellä ajat menevät juhannukseen, hyvällä tuurilla ehditään siihen. Sitten poli on 6 vko suljettu, joten huonolla tuurilla aika menee elokuulle. Mutta toisaalta on sitten enemmän aikaa koettaa vielä omin avuin saada jotain tulosta aikaan. Mua alkoi jännittää ihan hirveästi, että mihin sitä oikein on nyt itseään laittamassa! Ja toisaalta ihana tietää että ei olla enää kauaa yksin tämän asian kanssa, vaan ammattilaisten käsissä. Lisäksi hoitaja sanoi, että jos tulisin nyt odotellessa raskaaksi, aikavaraus kuitenkin säilyy sen varalta että menisi taas kesken, koska sitten päästäisiin jo noihin KM-tutkimuksiin.
 
Tanjuskalle aivan mielettömästi onnea :heart:

Täällä on taas ihan ihme meiningit menossa. Oon koko viikon ollu itkuherkkä, maanantaina tosiaan itkeskelin autossa ku kuulin Jenni vartiaisen biisin Missä muruseni on. Sit oon muutenki ollu vähän turhan herkällä koko ajan. Tänään tuli iso itku ku tuttu kertoi et niille on tulossa poikavauva, sillä on viikot about samassa missä ite nyt olisin jos kkm ei olis tapahtunu. En mä normisti viime viikkoina oo itkeny jos näkee vauvamasuja, vauvoja, kuulee raskausuutisia yms. Muutenki oon ollu superpositiivisella tuulella, nyt mennään taas ihan toista ääripäätä. Mitähän tää nyt taas sit on??? Liekkö sit täti tulossa ja siks oon herkemmällä tuulella, tiiä häntä. Outoa on :confused:

-Memelisa-
 
Memelisa: Tutulle kuulostaa- mulla oli viime kuu sellainen masis kuu, et märysin melkeen jatkuvasti. Justiin tämään mietiskelin, et on tää kyllä melkoista, kun noiden lääkkeiden takia puolet kierrosta menee hikoillessa, kun pieni possu ja toisen puolen sit saa istua viltin alla, kun paleltaa koko ajan...
 
Tillu79: eipä kuulosta kivalta. Mitä lääkkeitä sä nyt syöt? Mulla on menny ohi tai oot kertonu aikasemmin ku en oo ollu täällä vielä lukemassa. Ite haaveilen noista klomifeneistä jotka tuolla kaapin hyllyllä polttelee. Mut eipä niitä voi ruveta syömään ennenku on menkat tullu + pitää konsultoida lääkärinki kanssa. Ja toisaalta haluan vielä mennä luonnollisella kierrolla, kattoo lähtiskö se ihan normisti toimimaan. Et tiiäppä sit mitä tässä tekkee, lääkkeet polttelee ku oma kuva on se et niillä tuo viime raskauskin tapahtu, mutta kuitenkin haluais tätä omaaki seurata. Huoh, on tää niin vaikeeta olla nainen :(

-Memelisa-
 
Memelisa: Mullahan löytyy lääkkeitä joka lähtöön... :whistle:
Ekaks on thyroksiini joka päivä tohon kilpparivaivaan , sit mini disperiini joka päivä+ foolihappolisä ja monivitamiini. Sit kp 3-7 clomifen, kp 8-10 menopur piikit, kp 11 pregnyl piikki ja kp 17 alkaen lugesteronit käytössä.. Kaikkee kokeillaan,et raskaus alkasi ja ei tulis 4. perättäistä km..
 
Tillu79: Voi kiesus mikä määrä! :O No tuossa ei ainakaan pääse kyllä mitenkään etääntymään lapsen teosta ku on pakko tuijottaa kiertopäivä et kaikki tulee otettua oikeella ajallaan. Aika kovia otteita joudutte käyttämään esikoisen saamiseen. Minkälainen tausta sulla on noitten muitte km osalta, millä viikoilla ja onko tutkittu tarkemmin syytä mitä on tapahtunut? Mä toivon et te saisitte esikoisenne piakoin syliinne. On tää niin väärin :(

-Memelisa-
 
Memelisa: Keskenmenot on ollu spontaaneja ja tapahtuneet 6-9 viikoilla. Pari kertaa ehdittiin sykekkin näkemään. Olen alkanut epäilemään tota seksin ja km yhteyttä, kun kaikki ovat alkaneet seksin jälkeen.
Kaikki on tutkittu ja mitään vikaa minussa ei kuulemma testien mukaan ole (miehellä 4 lasta ennestään, joten minussahan sen vian täytyy silloin olla) Ylipaino ainut sellainen syy mikä voi olla osasyynä. Pudotin painoa yli 30kg ja nyt on mennyt 1.5v edellisestä plussasta. Kyselin lääkäreiltä syytä, et kun olin sen 30kg painavampi tulin raskaaksi suunnilleen kun katoin ukon kalsareita ja nyt kun olen laihduttanut ja elimistöllä pitäisi olla parempi olla ja riskit pienemmät, niin plussaa ei vain kuulu. Eivät osaa sanoa, et missä on vika.
 
Tillu79: mä oon ollu aina siinä uskossa ettei keskenmeno voi tulla seksin johdosta, nyt en oikein uskalla siihenkää luottaa. Meillä ei ollu kyllä seksin jälkeen oikeestaan mitään. Kerran tuli ruskeeta vuotoo kun harrastettiin vähän rajumpia leikkejä ;) Mut muuten on kyllä säästytty säikyhyksiltä. Ja tuota painoasiaa en itekkää ymmärrä. Mulla on ollu ongelmia ovulaation kanssa, tai sitä ite eniten epäilen ku menkkoja ei oo kuulunu. Mulle sanottiin et 5% pudotus parantaa ovulaatiota yli 30% tiiä nyt sit et miten hyvin alkaa keho toimimaan ku oon tosiaan tuon syksyn jäljiltä pudottanu sellasen 5kg ja kokoajan pyrkimys alaspäin. Voisko olla et ku sulla on ollu suht nopeaa tuo painon pudotus et se ois jotenki sekottanu sun hormonitoiminnan?

-Memelisa-
 
Onnea plussanneille!!! :)

Loppukierrossa oleville paaljon semppejä piinailuun!:)

Mä uskon kyllä että oli varhainen km.. vuoto on niin runsasta ja tänään olllut ihan samallaiset kivut kun km.. :/ Mennyt kipulääkkeitä max määrä. Nyt jo helpottanut.
Tai sit nää on vaa menkat jotka on kivuliaat ja oudon runsaat.. :O
 
No nyt menee jännäks. Varoittelen limatekstityksistä, jos joku ei halua lukea.
Mulla tuli tänään iso valkovuotoklimppi. Oli kooltaan n. etusormen kynnen kokonen ja tahmeaa kuin mikä, en oo ikinä tuollasta nähny. Nopeesti netistä lukasemalla lueskelin et kyseessä vois olla limatulppa? joka irtoo aina ennen hedelmällisiä päivä, eli voisko olla niin et mulla ois nyt ovulaatio tulossa? Pitänee varmaan huomenna juosta apteekkiin ostamaan jotain halpistestejä et saa jotain selkoo kropan toiminnasta. Ois kyllä aika huisia jos pääsis nyt oikeesti jo yrittelemään :)

Kultakimpale2: mulla oli kans viime syksynä vastaavanlaiset menkat. Olin ennen menkkoja 100% varma et ootan lasta ku tissit oli niin kipeet et sattu aina ku ne johonki osu. Sit menkat alko todella nopeesti ja todella runsaasti, ei koskaan oo olleet tuollaset, ei ees sen jälkeen. Mulla ei oo tarvinnu ottaa koskaan särkylääkkeitä kuukautisiin, mut nyt oli eka kerta. Oon vaan näin jälkeenpäin miettiny et olinkohan mä mahollisesti raskaana... harmi ettei sitä jälkikäteen saa enää tietää...

-Memelisa-
 

Yhteistyössä