**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Ensimmäinen oli ihan perus kaavinta, tää toinen tehtiin nyt tähystyksellä, ettei vaan otettu "mitään liikaa" ja oletettavasti nyt näköhavainnoilla saatiin varmasti kaikki pois. Kohtutulehdus tästä enää puuttuu, sitä mulla ei oo koskaan ollut...:p Nyt hormoneja nassuun että limakalvo paranee paremmin. Saas nähdä, tuleeko musta joku raivohullu noita tai hikoileva finnihirviö :D

Kirpukka Kaavinnan/ keskenmenon jälkeen odottaisin ekat kuukautiset, niistä (ehkä) tietää, onko kaikki ok. Itsellä niitä ei kuulunut, josta tiesin, ettei kaikki ole ok. Toisella kerralla tiputtelin koko ajan. Jos ei ole kipuja tms, en huolestuisi vielä, kohtuhan ei ole kuitenkaan ihan normaali ennen ekoja menkkoja :)
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Torstaina 27.9.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Starhope___37v__KKM 3/12__________________________KP 96/34-37
Miramei___24v___KKM 4/12__________________________KP 17/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 15/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 3
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP 25/28
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 35/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP ?/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 21/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 22/26-42

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 20/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP 23/30-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 51/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 33
mumina___22v___KM 7/12____________________________KP 42/30-34
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 27/28-30

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 20/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 16/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 33/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 14/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 3/28-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 61/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 46/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 22/28


***Piinailijat***

Minalo - dpo 3

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, miwwi

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Taidan nyt siirtyä täältä eteenpäin, plussa sinnittelee testissä ja yritän nyt alkaa ajattelemaan, että meille saattaa olla vauva tulossa viimein :) Ultraa odotan kauhunsekaisin tuntein (jos sinne asti selvitään).. Mutta minut nyt saa siirtää plussanneisiin ja katsotaan miten käy. Nähdään kaikki pian tuolla odottajien puolella! <3
 
onnittelut Mumina :heart:
ON: Eilen käyty ultrassa jossa katsottiin, miten kohtu tyhjentynyt keskenmenon jälkeen (8/12) ja kuulemma hyvältä näytti.
Ovulaatio mulla ilmeisesti mennyt jo,ainakin omien laskujen mukaan. (oloja en oikeen huomaa itsestäni)
Kohdun limakalvot olivat todella vahvat ja toivotti onnea vauva haaveisiin ja yritykseen. antoi myös toivetta että olisin mahdollisesti jo uudelleen raskaana, mitään selvää ei näkynyt, mutta limakalvojen paksuuden perusteella. mutta odotellaanpas nyt rauhassa, tädin pitäisi muutaman päivän päästä tulla kylään.
 
Viimeksi muokattu:
Minä taidan liittyä tänne, kun ennätin jo ensin liittyä tonne huhtikuun odottajiin, josta siirryin nopeasti toukokuun odottajiin, mutta raskaus ei sitten edennytkään :|
Minulle tehtiin tiistaina kaavinta ja tähystysleikkaus, jossa oikean puolen munasarjasta poistettiin iso kysta ja epäilynä oli, että sen sisällä oli myös istukkaa eli olisi ollut myös kohdunulkoinen raskaus.
Aamulla kävin labrassa ja HCG arvoni on vielä reilut 5000. Minulle heitettiin epäilynä, että voisi olla myös rypäleraskaus, mutta lopullinen vastaus tulee patologilta. Toisaalta lääkäri sanoi, ettei se ollut tyypillisen rypäleraskauden näköinen kohtu. Korkea HCG arvo vaan ihmetytti lääkäreitä.
Jos se ei ollut rypäleraskaus, niin vielä kerran yritetään vauvaa. Mutta jos plussaan ja taas epäonnistuu, niin sitten on mun vauvat tehty. Ei jaksa enää tällästä rumbaa.

Eli mitäs tietoja tänne ootte itestänne laittaneet? En vielä lukenut ketjua läpi, mutta pikku hiljaa sen teen, että tietäisin mistä täällä puhutaan ja millasessa tilanteessa itse kukin on.

Itse vaan nyt odottelen että leikkaushaavat paranee ja mahan turvotus laskisi, pääsisi normaaliin elämään taas kiinni. Sit yhdet menkat ja jos tulee vapauttava tieto, niin ei kun puputtelemaan ja yrittämään taas raskautta :D
 
EVO
Onnea mumina!

Hyvän kuuloinen lääkärireissu emppuli83:lla, aika mahtavaa jos tuo vihjaus uudesta raskaudesta onkin totta! Jokatapauksessa rohkaiseva reissu :)

Samaa sanoisin Kirpukalle kuin Pippari että kannattaa odottaa ne ekat menkat, niiden mukana kuulemma saattaa monella tulla vielä jotain istukan rippeitä jne. Kierron tasoittuminen ja normalisoituminen on yksilöllistä. Voimia turhauttavalta tuntuvaan odotteluun...

Tillukas, tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!!! ;)

Cattibrie, mikäs siellä tilanne? Vieläkö täti myöhässä ja oletko testannut uudestaan? Täällä tänään aamulla ihan puhdas nega Predictor-testillä (kp27/28-30). Taitaa olla parempi asennoitua taas vaan uuden kierron alkuun. Perkele.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: emppuli83
Vielä kysymys teille joille on tehty kaavinta. oletteko vuotaneet miten toimenpiteen jälkeen? Minulle on vuosia sitten tehty useita kaavintoja ja muistelen että vuoto ollut melkosta aina kaavinnan jälkeen. Mutta nyt kun tiistaina tehtiin kaavinta niin en vuoda Yhtään!!!!????!!!! Mun piti jo äsken soittaa osastolle, että tehtiinkö minulle edes kaavintaa. Lähdin kotiin sillon tiistai iltana ja pää oli nukutuslääkkeistä ihan sekaisin, niin ajattelin, että jos olenkin ymmärtänyt väärin ja mulle tehtiinkin vain tähystysleikkaus. Mutta on kuulemma myös tehty kaavinta. Hoitaja naureskeli vähän ja sanoi, että toisilla vuoto voi olla vähäistä. Joo vähäistä, mutta kun mulla ei vuoda yhtään mitään?!?
 
Pippari Toivotaan että hormonit ajavat asiansa ja limakalvot kohta valmiina tositoimiin. :) Ja toivotaan ettet muutu finninaamaiseksi hormonihirviöksi (eli teiniksi? :D)

mumina Tervemenoa plussapuolelle, yritetään sankoin joukoin sinua sinne seurata! :heart: Ja tänne puolelle ei sinua haluta enää takaisin! Terveisiä saa tietenkin tulla kertomaan mutta eiköhän kaikki täällä toivo sinun matkalaisen pääsevän turvallisesti maaliin saakka.

emppuli83 Toivottavasti siellä olisi nyt jo uusi kyytiläinen ja menkkoja ei tulisikaan. :)

mamuska7 Tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenon vuoksi. Toivottavasti kaikki kääntyisi parempaan päin.

Vuotamisesta kaavinnan jälkeen: Itse olin jo aika lailla vuotanut ennen kaavintaa, joten jälkivuoto siitä oli melko vähäistä ja kestikin vain viikon pikkuista tuhrua. Nyt jo uudet menkat, kaavinnasta vajaa 2 viikkoa. Kannattaa ottaa yhteyttä jos ei tosiaan yhtään vuoda, voihan olla että jotain on vielä jäänyt.

EVO Malttia, kyllähän noilla päivillä vielä voi negaa tulla. Niin kauan kuin tätiä ei näy, niin kauan on toivoa muusta. :)

ON: Vaikka kuinka sattuu ja vuotaa kuin niagara, olen silti onnellinen! :) Sanoinkin eilen miehelle että nämä menkkakivut kärsin ihan mielelläni kun kerran näin nopeasti tulevat. Eipä mulla muuta tänään.
 
muminalle onnea! :heart:

Voi emppuli83! Toivottaasti siellä pieni olisi kasvamassa! :)

mamuska7 Mä en juurikaan vuotanut kaavinnan jälkeen. Sitä ennen olin kyllä lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuotanut enempi ja vähempi reilu pari viikkoa, mutta kohtu ei ollutkaan tyhjä. Niukkaa vuotoa oli muistaakseni alle viikko,

Ja omaa napaa.. Ei menkkoja ja oon aivan hermoheikko. Päätin etten enää ikinä käytä first signalia ja ostin hyväksi todetun apteekin oman testin jonka tein tänä aamuna. Siitä oon kuullut ja itekkin aiemmin kokenut että se ei mitään viivanpaikkoja anna. Onko muilla muuten kokemusta?

Noh... hyvin hailakka viiva siihen ilmestyi, just sellanen että hyvässä valossa sen näkee. Ja hermot menee kun ei tuon pohjalta uskalla mitään johtopäätöksiä tehdä! Soitin neuvolaan ja meen huomenna labraan antaan pissanäytteen. En sitten tiedä selviääkö siitä sen paremmin vai ei. Onks teistä kukaan käynyt labrassa pissanäytteestä toteemassa raskautta?
 
Cattibrie Minä tein elokuussa kahdella eri testillä haamut (luulin niitä viivanpaikaksi), soitin sitten tk:n ja sanoin että haluan varmistuksen olenko raskaana vai en. (Meillehän raskaus oli yllätys, ei suunniteltu. Minulta irtosi heinäkuun lopussa kierukka itsestään. Odotin kuukautisia, että pääsen aloittamaan minipillerit ja niitä ei siis kuulunut) Sain lähetteen verikokeeseen, jossa mitattiin HCG arvo. Se oli 34. Eli noi kotitestit näyttää, kun arvo on yli 25, eli jos se on vielä noin matala, niin siksi tulee "haamuja", ns viivan paikkoja, hailakoita plussia. Mutta HCG tuplaantuu n. joka toinen päivä, siksi kehoitetaan tekemään uusi testi parin päivän päästä uudestaan.
Uskon että sinulla tuo hailakka viiva tarkoittaa plussaa. Kannattaisi pyytää verikoe, jotta tietäisit HCG arvon, pissanäytteestä sitä et saa tietää. Tulehan ilmoittelemaan tuloksesi. Onnea matkaan!!!!
 
Taidan liittyä joukkoon, hetken olen viestejänne lueskellut mutta voisihan sitä itsekin jotain kirjoitella. Vertaistuen puutetta kun on...

Kesäkuussa tuli toisen kolmanneksen km viikoilla 18 ja jotain. Elämä pysähtyi siihen, ja synnytin pienen enkelipojan. Ennestään meillä on yksi tyttö.
Jälkitarkastuksessa selvisi, että veren hyytymistekijöissä on poikkeava arvo, fosfolibidissä. Eli jos vielä raskaudun, aloitetaan heti verenohennuslääkitys.

Kovasti täällä plussaa odotellaan, ei olla yrittämällä yritetty mutta ei kyllä km jälkeen olla mitenkään ehkäistykään, vaan toiveissa on josko piakkoin uusi raskaus alkaisi.

Mut voi varmaan lisätä taustailijoihin, en seuraa niin tarkasti edes omia kiertojani tms, ja kirjoitusvälit voi olla aika pitkiä...
 
Hei täältäkin pitkästä aikaa...

Paljon näemmä sattunut ja tapahtunut taas.
Mamuskalle paljon tsemppiä, toivottavasti vielä nyytti teille suotaisiin. Ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan!
Emppuli, voi miten hienoa oiskin, jos siellä joku oiskin matkassa... peukkuja!
EVOlle sanon samaa kuin muut, vielä voi kääntyä plussaksi! Vai miltä tilanne nyt näyttää?

Muminalle paljon onnea ja tarrasukkia!

Yritin kovasti lukea kaikkien tekstit, mutta pahoittelen, jos unohdan joillekin kommentoida. Hirmuisesti peukkuja jokaisen omaan tilanteeseen!

Täällä menossa kp15 km jälkeen... ovista olen yrittänyt tikuttaa ja nyt tikut sit jo loppui kesken... mutta tilanne jäi tänä aamuna siihen, että nyt se viiva sitten ois vahvistumassa. Oma veikkaus, että illalla ois jo plussa ja ovis mahdollisesti huomenna. Noh, meillä miehellä ihan hirveä työkiire päällä, tuskin nähdäänkään. Viimeinen talletus on kp12 ja enempää mahiksia ei oo tulossa.. tuskin siis riittää simpoilla elinikä yli 3vrk... joten alkaa jo valmiiksi olla katse seuraavassa kierrossa. Plääh. Miten voi sekin niin kovasti v****taa, että kun tietää, ettei mahiksia enää oikeeseen aikaan talletteluun ole ja että epätodennäköistä sillä kp12 heiluttelullakaan on raskautua... masentavaa aikaa edessä seuraavat 4vkoa :(
Että mua ei tarvi laittaa edes piinailijoiden joukkoon.

Iloisempia viikkoja teille muille!
 
Muminalle onnea!

Aika monella on meneillään jännät päivät, toivotaan positiivisia tuloksia. =)

Onko muilla ollut km jälkeisessä kierrossa välivuotoa?
En ole ennen moista havainnut. Nyt kp 20-23 jo ollut. Tai en tiedä onko varsinaisesti välivuotoa, kun on melkein kun ovislimat pienellä värillä. Äsyttävää. Oviksesta ei tietoa, joten ei auta kuin odottaa. Voi kai se kroppa tehdä mitä vaan km jälkeen.
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Perjantaina 28.9.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Starhope___37v__KKM 3/12__________________________KP 97/34-37
Miramei___24v___KKM 4/12__________________________KP 18/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 16/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 4
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP 26/28
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 36/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP ?/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 22/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 23/26-42

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 21/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP 24/30-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 52/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 34
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 28/28-30

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 21/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 17/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 34/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 15/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 4/28-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 62/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 47/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 23/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP ?

***Piinailijat***

Minalo - dpo 4

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, miwwi, Maniokki

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä lisää vielä yksi jännäilijä..

Taustasta.. 38vuotias kaksivuotiaan pojan äityli. Tm raskaus kesäkuun lopussa jolloin raskausviikkoja 10+1. Kaavinta ja jälkitarkastus tästä verikokeen muodossa viiden viikon päähän, jolloin lupa uudelle yritykselle. Jollakulla muullakin oli leikattu kysta. Näin myös minulla juuri ennen ensimmäisen raskauden alkua. Kysta oli kuitenkin kietoutunut sillä tavoin, että operaatiossa menivät sekä munasarja että -johtimet toiselta puolen. Nyt ovulaation tikutuksen seurauksesta H-hetki hyödynnetty. Kp30/28-30, raskaustesti kuitenkin ainakin eilen aamulla vielä negaa. Tuntemuksia ei tällä hetkellä yhtään minkäänlaista. Jollei tätiä näy, uutta testiä mutta vasta maanantaina. Eiköhän asia silloin selviä. Hyvin varovaisin mielin tässä kaikin päin -niin mielessä vielä tuo viime kertainen..
 
mumina Onnittelut plussasta! Tarrasukkia pikkaiselle matkaan!

Maniokki Suuret pahoittelut keskenmenostasi! :hug: Varmasti on todella vaikeeta, kun se sattuu vielä noinkin isoilla viikoilla..:( Paljon voimia ja jaksamista sinulle ja miehellesi! Hienoa kuitenkin, että on apua tiedossa sitten seuraavaan raskauteen. Toivotaan pikaista tärppiä!

mamuska7 Pahoittelut sinullekin keskenmenosta! Toivotaan sitä parasta mahdollista tulosta, jotta saatte vielä mahdollisuuden yrittää raskautta! Kauanko siinä menee, että ne tulokset saatte? Haluatko, että lisään sinut taustailijoihin vaiko listalle? :)

Suhveli Ompas tympeä tilanne! Tiedän kyllä tuon tunteen..usein on meillekin käynyt noin. Kyllä se vaan ottaa päähän jos tietää jo valmiiksi ettei kierrossa ole mahiksia tulla raskaaksi! Tsemppiä! Ja aina on toivoa, että joku pikkukaveri on jaksanu sinnitellä pidempään odottamassa munista! ;) Siittiöthän voivat elää yli sen 3vrk naisen sisällä..

Simpu83 Ettei sulla vain olis ovulaatio..? Mulla oli km:n jälkeisellä kierrolla ovis noin viikon myöhässä aikataulusta..ja siten myös kierto oli pidempi.

Cattibrie Millaisia uutisia sait neuvolan pissanäytteestä? :)

emppuli83 Hui! Ihania uutisia olet kyllä saanut! Joko oot tehnyt r-testin?! Itse hätähousuna varmasti olisin jo testannut noilla kiertopäivillä ja tommoisen vihjeen saatuani! :D

ON: Haikeat fiilikset on jotenkin, koska jos en ole raskautunut tässä kierrossa niin sitten tulee vähän väliä. Ens kierto pitää jättää väliin sen takia, kun on se laparoskopia marraskuun alussa..Noh, seuraavat noin 10 päivää sen näyttävät, oonko vai en. Tuntemuksia ei ole niin mitään, eikä pitäiskään vielä olla! Tänäänhän on vasta dpo 4. Sellaisen olen pistäny merkille, että aika paljon limaa tulee, vaikka pitäisi olla kuiva kausi menossa nyt...? Joopa joo, harhaluuloja ja liian vilkas mielikuvitus niinkun aina! :LOL:
 
mamuska7 Pahoittelut sinullekin keskenmenosta! Toivotaan sitä parasta mahdollista tulosta, jotta saatte vielä mahdollisuuden yrittää raskautta! Kauanko siinä menee, että ne tulokset saatte? Haluatko, että lisään sinut taustailijoihin vaiko listalle? :)
Lääkäri soittikin että HCG arvo on hyvin laskenut, oli enää reilu 5000 ja hänen mielestään ei voisi olla kyse rypäleraskaudesta. Lääkäri sanoi että odota yhdet kuukautiset ja sitten voi alkaa yrittämään. Lopullinen patologin vastaus tulee noin 3 viikon päästä, eli tietenkin odotan sen vielä ensin. Listalle voisi minut laittaa, tosin tuo kierto on nyt sit epäselvä, mutta päivittelen sitä sit kun ne kuukautiset alkaa.
Eli: 39-v ja kuudes lapsi haaveissa. Ja minullahan on takana useita keskenmenoja ja kaksi kohdunulkoista raskautta. Tämä oli 13. raskaus. Mutta siis viimeisin km ja kohdunulkoinen nyt 9/-12 Lapsi olisi siis minulle kuudes oma ja miehelleni kolmas ja meidän ensimmäinen yhteinen :D.
 
Viimeksi muokattu:
minalo en mie vielä ole uskaltanut.. Itselle en anna mitään oloja tulla, enkä kuvitelmia. Keskenmeno oli sen verran kauhea kokemus henkisesti. Nyt odotan jos todellakaan kuukautiset ei ala huomenna tai ylihuomenna, niin siitä viikon päästä vasta teen testin. En tiedä mitä tämä on.. Onko sitten itsesuojeluvaistoa vai mitä :) mutta en halua pettyä : /
maniokki ja mamuska7tervetuloa joukkoon!
 
EVO
Toivottavasti ei menkat ala emppuli83 :) Mä en kyllä malttais olla testaamatta....

MiNalo, toivottavasti tärppäs!

Samoin toivon muille kierron loppuvaiheessa piinaileville plussia tasapuolisesti!

Cattibrien kuulumisia täälläkin odotellaan :) Ne kyllä taitaa tehdä labrassa raskaustestin pissasta ihan kotitestejä vastaavilla testeillä, verestä kaiketi sais tarkemman tuloksen?

Hyvä että hcg laskenut sulla mamuska7.

Täällä kp 29/28-30 ja testi negaa. Ärsyttävää. ALKAIS NYT SIT SE VUOTO JOS KERRAN RASKAUS EI ALA. Outo olo. Välillä juilii mahasta kuin menkat alkais ja välillä tulee huono olo ja viluttaa. Ostin jo greippimehua ja ovulaatiotikkuja valmiiksi ensi kiertoa varten, ajattelin huvikseen kokeilla tuota mehua kun kuitenkin tykkään siitä muutenkin :)
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Sunnuntaina 30.9.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Starhope___37v__KKM 3/12__________________________KP 99/34-37
Miramei___24v___KKM 4/12__________________________KP 20/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 18/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 6
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP 28/28
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 3/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP ?/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 24/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 25/26-42

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 23/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP 26/30-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 54/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 36
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 30/28-30

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 23/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 19/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 36/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 17/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 6/28-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 64/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 49/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 25/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP ?

***Piinailijat***

Minalo - dpo 6

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, miwwi, Maniokki

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää KP 3

Tasan viikon oli sitten mekat myöhässä.
Ehdin siellä testissä pe aamuna käymään ja sit ne alko! :D Soitin mä tietenkin sen testin tuloksen ja negatiivinenhan se oli. Tosi kivuliaat ja runsaat, en sitten tiedä mistä moinen johtuu. Toivottavasti nyt ei ainakaan ala kierto heitteleen älyttömiä. Toisaalta, ei kai se mikään ihme olisi, vuoden sisään seitsemän vuoden pillereiden syönnin jälkeen niiden lopetus ja keskenmeno.

En ole pahalla mielellä, hyvä että nyt alkoi, eikä jääny pidemmäks aikaa pois. Viikonloppu lennetty paikasta toiseen, nyt vasta ehti tännekin päivittelemään.
 
EVO
No harmi että menkat sit alkoikin Cattibrie :(
Mutta totta tuo että hyvä ettei venynyt kierto tuon pidemmäksi. Mä oon nyt jo ihan hiilenä kun kp30/28-30... :stick:
Jos siellä oli jotain kiinnittymisyritystä tms ja siksi kivuliaat ja runsaat?
 
EVO
Oon testannut joka aamu kp24 lähtien.....
Ehkä just silloin kp24 oli joku roskishaamu mutta muuten aina puhdasta negaa. Pitää varmaan huomennakin testata jos ei aamulla sit jo ala menkat. Tänään tais olla kyllä päivällä eikä aamupissasta kun kokeilin sillä digitaalisella ja se aika tylysti ja yksiselitteisesti kyllä ilmoitti että inte gravid :/
 
Omaa.. Täälä ollaan menty taas ilman ehkäisyä vaikka aluks pitikin mennä sen kanssa, mutta olen nyt tikuttanut ovista jo 4 päivää, mutta vielä ei ainakaan oo ovista ollut, ja astmalääkekin loppuu tuossa parin päivän päästä, joten ei varmaankaa oo sitten haitaks, jos tärppäisikin. :) eli nyt olis kp 20 runsaammasta vuodosta alkaen, eli ovis on voinut jo mennä.. :)

Liikutteko paljon päivisin?

Mä oon tässä miettinyt, että kun mä oon siis toimistotyössä ja en oikeestaan ollenkaan liiku enkä jumppaa kroppaa ollenkaan.. Pitäisi varmaan alkaa jumppaamaan tuota yläkroppaa joten kuntokin on sitä myötä sitten huonontunut runsaasti, ja voisiko tämä olla syy km? :)
 

Yhteistyössä