Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Mukavaa joulua kaikille! Täällä oli pari päivää tosi huono olo ja nyt oli eilen paljon parempi olo. Tänäänkin aika ok. Mietin vaan, että onkohan tämä pahoinvoinnin ja hyvän olon vaihtelu normaalia? Miten teillä muilla oli ihan alkuraskaudessa? Nyt viikkoja oikein 5+4. Yleensä tässä vaiheessa mulla nämä keskeytyy..
Mä pidän peukkuja täälä että tämä olisi se raskaus joka menee loppuun asti :) mulla ainaki ollut välillä ihan hyvä ja normaali olo ja välillä etoo..
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Täällä 6+0. Ei olisi pitänyt valittaa silloin kun oli hyvä olo. Aattoillasta asti oksettanut 24/7. Voi kun voisi maailmasta hävittää kaikki hajut! :ninja: Onnea Kevättähdelle hienoista viikoista ja jaksamista viimeiseen kolmannekseen!
Mulla tänään 5+3 ja ei pahemmin ole mitään oloja muutakun rinnat kipeät ja väsymys. Sen takia pelottaa että menee tämäkin kesken. Joten ole onnellinen huonosta olosta sen pitäis tietää hyvää:) Ei mulla kyllä esikoisestakaan ollut mitään pahaa oloa mut nälkä ei saanut tulla tai alkoi heikottaa jotenkin toivon että edes se vaiva tulis. 5.1 varhaisultra aika. Ja aika matelee.. onko sulle kuulunut aikaa?
 
Mullakin pahoinvointi on nyt iskenyt kunnolla päälle. Alkoi hiljalleen reilu viikko sitten, joulun yli selvisin max. yhdellä aamuoksulla, mutta eilen ja tänään onkin sitten tullut kaikki ylös. Oon tän päivän etänä, mutta jos vielä huomenna on sama juttu niin otan suosiolla saikkua.

7+0
 
Mulla tänään 5+3 ja ei pahemmin ole mitään oloja muutakun rinnat kipeät ja väsymys. Sen takia pelottaa että menee tämäkin kesken. Joten ole onnellinen huonosta olosta sen pitäis tietää hyvää:) Ei mulla kyllä esikoisestakaan ollut mitään pahaa oloa mut nälkä ei saanut tulla tai alkoi heikottaa jotenkin toivon että edes se vaiva tulis. 5.1 varhaisultra aika. Ja aika matelee.. onko sulle kuulunut aikaa?
Ei ole aikaa kuulunut. Varmaan joudun neuvolalääkärille varata ajan tämän pahoinvoinnin takia, kun en kykene ens maanantaina töihin.

Tämä pahoinvointi on kovin yksilöllistä. Voisi olettaa, ettei sinulle pahoinvointia tulekaan, koska ensimmäisessäkään raskaudessa sitä ei ollut kovin paljoa. Mää olen taas aina huonovointinen ja pahoinvointi alkaa jo aika varhaisessa vaiheessa.
 
Ei ole aikaa kuulunut. Varmaan joudun neuvolalääkärille varata ajan tämän pahoinvoinnin takia, kun en kykene ens maanantaina töihin.

Tämä pahoinvointi on kovin yksilöllistä. Voisi olettaa, ettei sinulle pahoinvointia tulekaan, koska ensimmäisessäkään raskaudessa sitä ei ollut kovin paljoa. Mää olen taas aina huonovointinen ja pahoinvointi alkaa jo aika varhaisessa vaiheessa.
Niin voi olla että ilman pahoinvointi selviän. voikun olisikin jo 5.1. mä meen siis yksityiselle ultraan. Soitin kyllä neuvolaan ja kysyin pääsenkö sitä kautta vastaus oli ei joten sanoin että soittelen sit joskus takaisin päin. mulla ei ole kyllä luottoa tuohon neuvola systeemiin eikä kunnalliseen terveydenhoitoon johtuen keskenmenosta......
 
Niin voi olla että ilman pahoinvointi selviän. voikun olisikin jo 5.1. mä meen siis yksityiselle ultraan. Soitin kyllä neuvolaan ja kysyin pääsenkö sitä kautta vastaus oli ei joten sanoin että soittelen sit joskus takaisin päin. mulla ei ole kyllä luottoa tuohon neuvola systeemiin eikä kunnalliseen terveydenhoitoon johtuen keskenmenosta......
Mulla on 4.1. Tänään soitin ja kysyin aikaa. Pelkään kuitenkin, ettei hyviä uutisia sieltä ultrasta tule. Voi olla, ettei me enää sitten yritetä uudestaan..
 
Onnea Haavekesä plussasta ja toivotaan että kaikki menisi nyt hyvin. Mulla alkoi tässä ja edellisessä (keskenmenneessä) kehno olo nostella päätään vasta 6+ viikolla ja edelleen jatkuu aaltoillen (nyt 13+4). Vielä ehtii rantautua sinnekin, toivotaan että säästyt pahimmilta oksuilta ja oloilta. Epäilevä olo on ihan järkyttävää keskenmenon jälkeen. Luulin että osaan rentoutua ar-ultran jälkeen nyt, mutta ei laisinkaan. Piti hankkia kotiin doppleri ysi viikolla että sain kotona kuunnella sydänääniä. Sit luulin et nt -ultran jälkeen helpottaa, no ei oo vieläkään olo rentoutunu, vaikka ultra oli jo meni ja kaikki oli hyvin! Olis vaan ihana nauttia raskaudesta ja kertoa iloiset uutiset kaikille, mutta oon lähimmille vaan kertonu. Jotenkin sitä takaraivossa on kesän tapahtumat.

Miten nopeasti veriseulan ja ultran turvotuksen yhteisesti lasketut riskit on teille muille tulleet? Mulla nyt reilu viikko ultrasta eikä ole mitään kuulunut.. turvotusta ei ollut kun alle millin verran että hyvin vähän, mutta silti haluis edes lukea sen paperista ettei kohonnutta riskiä ole veriseulastakaan laskettuna.

Jutskalle myös tsemppiä tähän raskauteen, kaikki peukut ja varpaat liputtaa pienen kyytiläisen puolesta nyt!
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Haavekesälle piti vielä kommentoida, että mullakaan ei juuri luottoa kunnalliseen terveydenhuoltoon ole.. en päässyt ar-ultraan sitä kautta nyt ja km:n jälkeinen hoito oli niin kehnoa että... :(
Juu muakin siis ärsyttää juurikin toi kunnallinen kun se keskenmeno hoidettiin niin älyttömän huonosti. Tänä aamulla oli huono olo piti jopa vähän oksentaa.. mut toivotaan että jää tuollaiseksi pieneksi niinkuin edelleninki. Mistään oireista en kyllä valita. Hyvä vaan :)
 
Onnea Haavekesä plussasta ja toivotaan että kaikki menisi nyt hyvin. Mulla alkoi tässä ja edellisessä (keskenmenneessä) kehno olo nostella päätään vasta 6+ viikolla ja edelleen jatkuu aaltoillen (nyt 13+4). Vielä ehtii rantautua sinnekin, toivotaan että säästyt pahimmilta oksuilta ja oloilta. Epäilevä olo on ihan järkyttävää keskenmenon jälkeen. Luulin että osaan rentoutua ar-ultran jälkeen nyt, mutta ei laisinkaan. Piti hankkia kotiin doppleri ysi viikolla että sain kotona kuunnella sydänääniä. Sit luulin et nt -ultran jälkeen helpottaa, no ei oo vieläkään olo rentoutunu, vaikka ultra oli jo meni ja kaikki oli hyvin! Olis vaan ihana nauttia raskaudesta ja kertoa iloiset uutiset kaikille, mutta oon lähimmille vaan kertonu. Jotenkin sitä takaraivossa on kesän tapahtumat.

Miten nopeasti veriseulan ja ultran turvotuksen yhteisesti lasketut riskit on teille muille tulleet? Mulla nyt reilu viikko ultrasta eikä ole mitään kuulunut.. turvotusta ei ollut kun alle millin verran että hyvin vähän, mutta silti haluis edes lukea sen paperista ettei kohonnutta riskiä ole veriseulastakaan laskettuna.

Jutskalle myös tsemppiä tähän raskauteen, kaikki peukut ja varpaat liputtaa pienen kyytiläisen puolesta nyt!
Mulla ultra tehtiin maanantai aamuna ja tulokset SOITETTIIN kotiin seuraavana maanantaina. Lisätutkimukseen eli NIPT testiin piti mennä mahdollisimman pian joten heti seuraavana päivänä menin labraan eli tiistaina....henkisesti tosi raskas aika oli odottaa nipt testin tuloksia.......kymmenentenä päivänä neuvolasta soitettiin hyvät uutiset.
 
Hyvää uutta vuotta! :)

Nyt alkoikin melkein jo 30. viikko (oikeasti huomenna) ja tavoite oli päästä tämän vuoden puolelle. Tänään tunsin myös ekan selkeän supistuksen vauvan möyriessä ja vaihtaessa asentoa. Maaliskuulle saisi raskaus vielä jatkua, mutta silti ajattelen myös että tulkoon kun tulee nyt kun ollaan päästy jo vuoteen 2017...
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Mulla vointi on hyvä ja olo on normaali. Ihan ku ei ois raskaana ollenkaan. Liikkeitä tuntuu kyllä ehkä päivittäin ja mahaki hiljalleen pyöristyy vaikka se on mun mielestä edelleen sellanen löysä röllykkä :D Harjoitussupistuksia tunsin parina päivänä ku oli fyysisesti raskaita hommia. Rakenneultraan vielä aikaa muutama viikko.
 
Ootte muut ihanan seesteisessä vaiheessa. Mun puolesta saa jännittää tänään, kun menen ultraan klo 14.40. Jouduin varata yksityiseltä ajan, kun naisten polilta olikin varattu pelkkä soittoaika. En ymmärrä, mitä niitten päässä liikkuu. Kun on ollut toistuvia keskenmenoja pitäisi kyllä päästä ultraan tarkistaan tilanne jo ajoissa. No, nyt olen ihan paniikissa. Mitä jos kohtu onkin tyhjä tai jos siellä on vain kuollut tai huonosti kehittynyt yksilö?
 
Ootte muut ihanan seesteisessä vaiheessa. Mun puolesta saa jännittää tänään, kun menen ultraan klo 14.40. Jouduin varata yksityiseltä ajan, kun naisten polilta olikin varattu pelkkä soittoaika. En ymmärrä, mitä niitten päässä liikkuu. Kun on ollut toistuvia keskenmenoja pitäisi kyllä päästä ultraan tarkistaan tilanne jo ajoissa. No, nyt olen ihan paniikissa. Mitä jos kohtu onkin tyhjä tai jos siellä on vain kuollut tai huonosti kehittynyt yksilö?
Just koitinkin kysellä sun kuulumisia elokuisissa! Onnea ultraan!! Toivon todella että sielä kaikki hyvin! Aika kummaa ettet päässy neuvolan kautta! Paljokos sulla nyt on viikkoja?
 
Just koitinkin kysellä sun kuulumisia elokuisissa! Onnea ultraan!! Toivon todella että sielä kaikki hyvin! Aika kummaa ettet päässy neuvolan kautta! Paljokos sulla nyt on viikkoja?
6+6 on mun laskujen mukaan. Sain kyllä lähetteen, mutta naisten polilta varmaan ajattelivat, ettei ultralla ole mikään kiire. Sanoivat vaan, että voin puhua lääkärin kanssa sitten soittoajalla mahdollisesta ultra-ajasta.. Oon melkoisen pahoinvoiva ja sairaslomalla nyt. Senkin takia täytyy tietää, etten tyhjän kohdun tai kuolleen alkion takia ole sairaslomalla ja kärsi turhaan..
 
Jutskalle tsemppiä tähän päivään, pidetään peukut pystyssä että masusta löytyisi sykkivä sydän!
Ja hyvää tätä vuotta kaikille. Itse toivon tältä vuodelta onnea ja iloa. Viime vuoden viimeinen puoli vuotinen meni ihan surun ja myllerryksen keskellä..
Muutamia hentoja muljahduksia on jo vatsasta tuntunut, mutta liikkeitä odotellessa menee nyt aika. (nyt 14+2) Kohtu selvästi noussut tuolta lantion uumenista. Tuntuu käteen selvästi selällään ollessa. Vielä ei ulkopuoliset oikein mitään näe jos eivät osaa katsoa..
 
6+6 on mun laskujen mukaan. Sain kyllä lähetteen, mutta naisten polilta varmaan ajattelivat, ettei ultralla ole mikään kiire. Sanoivat vaan, että voin puhua lääkärin kanssa sitten soittoajalla mahdollisesta ultra-ajasta.. Oon melkoisen pahoinvoiva ja sairaslomalla nyt. Senkin takia täytyy tietää, etten tyhjän kohdun tai kuolleen alkion takia ole sairaslomalla ja kärsi turhaan..
Mulla meni kans kauan ennen ku sinne ultraan pääsin.. Sillon oli menkkojen mukaan 8+4 ja vuotoa jatkunu 3,5vko.. Kerro sitten heti kuinka kävi :)
 
Ootte muut ihanan seesteisessä vaiheessa. Mun puolesta saa jännittää tänään, kun menen ultraan klo 14.40. Jouduin varata yksityiseltä ajan, kun naisten polilta olikin varattu pelkkä soittoaika. En ymmärrä, mitä niitten päässä liikkuu. Kun on ollut toistuvia keskenmenoja pitäisi kyllä päästä ultraan tarkistaan tilanne jo ajoissa. No, nyt olen ihan paniikissa. Mitä jos kohtu onkin tyhjä tai jos siellä on vain kuollut tai huonosti kehittynyt yksilö?
Tuu kertoo heti miten meni. Mulla to ultra aika ja silloin 6+5 niin jännittää jos menenkin aivan liian aikasin, mut en pysty ens viikkoon oottaa et ois 7+.....tsemppiä! Toivottavasti kaikki hyvin.
 
Hyvää uuttavuotta täältäkin! :)

Voi jännää Jutska! Hurjasti tsemppiä sinne ultraan tänään <3 Todella toivon että siellä on kaikki hyvin. Ja tosi ihme juttu ettet päässyt suoraan ultraan naistenklinikan puolelta!!

Tsemppiä Haavekesä ultran odotukseen!! Eiköhän siellä jo tuolloin jotain näy, sykekin pitäisi näkyä.

Sain taas eilen kuuluviin sydänäänet, ja vielä tosi helpolla, on se vaan helpottavaa ja ihanaa. Pieni on edelleen elossa! :love:

11+6
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar ja Jutska
Ultrassa kaikki ainakin tällä hetkellä hyvin! Pieni tyyppi siellä oli ja sydän sykki kiivaasti. Ääniä ei saatu tosin kuulumaan, mutta syke näkyi. Vastasi viikkoja 6+5, mun laskujen mukaan nyt pitäisi olla 6+6 eli aika samoissa. Toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin ja saataisiin pieni syliin elokuussa! :love:
 

Yhteistyössä