**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

Nimra
Heippa taas
Lupasinkos mä olla täältä hetken poissa...
En mä vaan osaa!!

Mitäs täällä on sitten viime hetkeen tapahtunut.. ? Katsotaas :D Ajakaa mut sit heti pois, kun ette enää jaksa mun juttuja ja kuvia...niin poistun tosiaan sinne takavasemmalle :wave:

Lymypiilo Onneksi olkoon plussasta ja kovasti Onnea jatkoon ja tervetuloa tänne höpöttään...Tänne ihan tosiaan "Jämähtää" :whistle: Niin ihanaa sakkia täällä on
Tosiaan tämä on kiva pino siksikin, että täällä on niin monessa vaiheessa olijoita. Silloin on myös muksa kysellä asioista mitä muilla on ollut tietyillä viikoilla ym..

mymmyryy Ymmärrän sinua kyllä tosi hyvin, että pelottaa... tuo ultra ja nuo unet tietysti, mutta USKON, että siellä se pikkuinen kuitenkin porskuttaa etteenpäin ja SAATTE sen nyytin syliin ensivuonna
Onpas siellä ollut sukulaisella aavistus kohdillaan :whistle:

NullPoints Mä ootan jo ihan varmaan yhtä ilolla teidän nyytti kuin omaa :LOL: Vauvat ON IHANIA
Jotenkin teillä vielä sillai "korostuu", kun mulle joulu on perhejuhla ja rauhoittumisen hetki ym.. niin miten ihana ajatella, että saatte lapsenne varmasti jouluna ja se on varsinainen joulun PERHEJUHLA
Mukavia pikkujouluja :wave: Toivotaan, että teidän neiti viihtyy yökylässä


Luminia Joo, siis mä en vaan osaa hävitä täältä :ashamed: :ashamed: Te vaan olette olleet KAIKKI niin SUURI TUKI, että mä vaan haluun käydä täällä ja katsella teidän kuulumisia ja masun kasvatuksia
Onnea työstä
Joo, tuo raskaana työllistyminen on tosiaan hiukka joskus hankalaa, mut hienoa että sinulla onnistui! Aika jännä tosiaan, että teillä ei ole enää neuvolalääkäriä :eek: Meillä oli vielä joskus rv 36 ja siellä just katsellaan tuo alapään tilanne ja sit painoarvio (käsikopelolla masun päältä ) ja sit vielä noita lantion luita tunnustellaan, et mahtuuko.

ElinaMaria Ihan hyvä, että niitä tutkii etukäteen.. Tosin, nuo tutit on sellaisia, et jos on "vääränlainen" niin vauvahan ei sitä käytä :snotty: ja sit pitää ostaa taas lisää :p Itse on kyllä huomannut, että mielellään sitä kaikkea ostelee
Tuosta rintapumpusta, et me ostettiin ihan sellainen käsin "paineltava" (Prismasta ) ja se maksoi vajaan 20 ? ja kallein oli sit 70 ? :x mut toimi kyllä jo sit ihan paristoilla :D

Danjuska: Nyt tosiaan sitten rauhallisesti siellä ettei pääse kuitenkaan ihan ennen aikojaan tulemaan
ja eihän nuo kivut ole mitän kivoja kuitenkaan edes sinulle.. jaksamista sinne väsymyksen ja päänsäryn kanssa


Toive: Mukavia juhlia :wave: Joo, mä kanssa huomasin että loppuajasta vaatteet oli vähän hassuja aina päällä, mutta minkäs teit :whistle: Niitä vaan oli päälle laitettava, vaik näky oli välillä kyllä melkoinen :LOL: Mä muistelen tosiaan, kun menin silloin viimeiselle polikäynnille..ja enhän mä nyt siis arvannut, että sektioon joudun kun odotin alatiesynnytystä ja mietiskelin, että en viitsi kotosalla pestä meikkejä kun sit supistuksien kovetessa käyn välillä suihkussa ja lievitän kipuja...niin sektiossa sit ihimiset tuumas, että onpas meillä kaunis äiti, kun kasvotkin meikattu :LOL: että etköhän sinä ole KAUNIS ja HEHKEÄ
Siis mua HÄVETTI, kun oli meikit naamassa, mut minkäs mahdoin.., kun en ehtinyt pois pestä :LOL: Siinä tosiaan eräs kokemus mistä vois sanoa, että koskaan EI koskaan kannata synnytystä kovin mietiskellä etukäteen, sillä harvoin menee kuten itse miettii :D Mukavaa shoppailureissua ja otahan siellä varovasti että et ihan väsy ja kovin kipeydy, mutta NAUTI kuitenkin :p

Käytiin tosiaan tänään siellä Annin isoisoidin luona ja reissu meni hienosti ja tyttö oli taas ku unelma.. vieraskorea ehkä :LOL: Noh, isomummo ei vielä uskaltanut ottaa tyttöä syliin, mutta sitten vanhempana - Oli kyllä niin iloinen, kun sai ensimmäisen lapsenlapsen kotiinsa vieraaksi.. siellä oli ihan kaikki.. alkumaljatkin (alkoholin glögi ) ja huh, kaikki oli tosi laitettua :heart: Oltiin kyl miehen, mun veljen kans otettuja ;)

Äitin soitteli tuossa päivällä ja sanoi, että isä ei olekaan juuri kipeä, joten soittelee huomenissa mitä tarvii ostaa ruokaa ym... niin sit tulee meidät aattona hakeen aamulla, joten saamme kuin saammekin sen toivomamme perhe-sukujoulun
Samalla pyysin äitiä et tosiaan ompelee lisäimuja vaippoihin ja...taidetaan saada samalla uusia puolipotkuhousuja ja paitoja..ja mitähän vielä :heart: Ihanaa, kun kaikki auttelee :p

Nukutin tyttöä tuossa 2,5 h sitten sylissä ja siinä se olikin.. noin 1,5 h (nukku kyllä melkein koko ajan ) niin kuuntelin samalla Queen:in - Who Wants To Live Forever ja mä sit itkin :ashamed: :ashamed: siis... mietin samalla tyttöä ja enkelivauvojamme (vaikkakin aikaisilla viikoilla menehtyneitä ) ja tuumasimme, että emme ikinä unohda heitä ja he elävät sydämissämme AINA ja ovat meidän rakkaita ja ehkä Annissa on osa heidän sydäntä, jotta olemme kaikki koossa
Tuli kyllä sellainen olo, että olemme siunattuja kun vihdoin tuo nyytin saimme.. :heart: ja olemme varmasti edes jotain hyvää tässä elämässä tehneet :whistle:

Isännän kanssa ollaan puheskeltu, että missä vaiheessa menen töihin takaisin, kun sen velan takiahan mun olis mentävä viimeistään 9 kk jälkeen.. eli heti äippäloman jälkeen...niin mies sit tuumas, että katsoo nyt mikä tilanne hänellä on (kun valmistuu siis kesällä ) ja sanoi, että eihän sitä tiedä jos kakkonen tekee tuloaan :eek: :eek: Isäntä on siis kasvattamassa perhettämme :heart: ja olishan se ihanaa tehdä Annille leikkikaveri ja lapsirakkaitahan tässä ollaan.. Oli se vaan jotenkin niin ihmetys :D

Pitäs miettiä noita kunniakummeja tytölle.. Se on TOSI vaikeeta :eek: Kun haluaa lapselle sitä parasta, että kummit ei sit oo ihan mitä sattuu |O |O Mun omat kummit on olleet siis... :headwall: Noh, kauniisti sanottuna - Parempi, kun ei heitä mieti :snotty: EN HALUA samaa tytölle. Nähtiin tänään asu (ristiäispuku ) mikä laitetaan sit tytölle, kun on nimiäiset niin ihana se on ja ollut siis äidillä ja kahdella enollani, 3 serkulla ja sit veljelläni ja mulla, joten "pakkohan se on tytölle laittaa


Ostettiin tänään hoitokassiin tutteja, tuttipulloja, vauvanpuhdistuspyyhkeitä, kertakäyttövaippoja, sideharsoja, korviketta, kuumemittari, kertakäyttö vaipanvaihtoalusia... ja kaikkee mitä nyt ees joskus ajattelee tarvitsevansa..ja laukusta tuli iso :whistle: (normi olkalaukku )

Eipä tänne mitään tämän kummoisempaa kuulu... rauhallista perhe arkea.

Nimra
 
Nimra ei sun tartte mihinkään täältä lähtee, sun juttuja on kiva lukea ja aina jaksat olla niin positiivinen ja tsempata muita
. Teidän Anni on kyllä aivan ihana
. Ja olen samaa mieltä, että joulu on perhejuhla, silloin on kiva, kun paljon ihmisiä ympärillä

NP mulla on kaikki jouluhommat ihan vaiheessa, kun en oo jaksanut yhtään mitään ylimäärästä. Alottelin tossa äsken siivousta, kun nyt on vähän energisempi olo. Lahjat pakkaan illalla/yöllä, kun lapset ovat nukkumassa. Vaikka kyllä ne on osan lahjoistaan nähneet, kun kävivät etsintäretkellä
. Ajattelin huomenna käydä ostamassa viimeisiet lahjat ja vaari saa leipoa lasten kanssa vähän pipareita ja muutaman tortun, mä en voi niitä tehdä erinäisten hajujen takia
. Hyviä pikkujouluja ja kyllä se neiti kylässä hyvin nukkuu
Äidillä se ahdistus on suurempi kuin lapsella nimim. kokemusta on...
Luminia ottaa nyt rennommin, eikä häärää siellä niin kovasti, mun tulee hiki, kun luenkin sun tekstiä... Ja onnea työstä!!
Danjuska kanssa lepäilee nyt, ettei supistele enempää

Toive mun mielestä kaikki raskaanat olevat näyttävät kauniilta (vaikkeivät itse ole samaa mieltä). Ja vaikka olo ei tuntuisi kovin kauniilta ja hyvältä
. Onnea shoppailuun, muista levätä ja syödä ja juoda kunnolla, että jaksaa

Palaan kohta jatkamaan, täytyy käydä tarkistamassa pojan huone, on sen jo kuulemma siivonnut...

frizzante on jo kanssa kamalan pitkällä ja jännät paikat alkaa olla käsillä
.
Meillä kanssa ei noissa km:n toteamispaikoissa ja toiminnassa oo kovasti hyvää sanottavaa, mutta siitä sais jo kirjan, enkä nyt viitti teitä kyllästyttää mun löpinöillä...
unicco
kaikki menee hyvin

daizzkin jakaantuu kohta, teitä on nyt monta ihan h-hetken lähellä...

EM hyvin se ensi viikon ultra menee
, siellä saatte nähdä DODOn heiluvan ja kaiken olevan kunnossa

herkkupeppu noi tietyt päivät on kauheita (tai tietyt tapahtumat, niinkuin ultrat, missä on saanut huonot uutiset). Jaksuja ja voimia!
Kaikki menee nyt hyvin.
snowballkin on jo puolivälissä, mihin se aikaa menee?


(.) Km asiat on pyörinyt vähän päässä edelleen, mutta päivä kerrallaan.
Sain jostain aamulla vähän puhtia, että aloittelin joulusiivousta
, mutta iski hirveä hedari, joten odottelen, että panadol vaikuttaa
, ja pääsis jatkamaan. Lapset on siivonneet suurimmaksi osaksi jo omat huoneet, joten imuroin ne vaan ja pesen lattiat.
Hyvää päivänjatkoa ja palaan illalla taas löpisemään...
Lisään, että parina päivänä on tullut taas tutut itku/potkuraivarit hyvin takaisin. Mikään ei oo hyvin... Mukavia nää mielialan vaihtelut...

MUOKKAAN* Tietääkö kukaan mitä kuuluu MyAngelsin vauvantuoksuiseen arkeen????
 
HUOMENTA! :D

Hassua miten sitä joinain aamuina herää kauheen hyvällä mielellä. :) Makoilin sängyssä ja kokeilin masua niin se korkein kohta oli ihan kova! :eek: Olikohan siinä vauvan pää tai peppu jotenkin ihan hollilla kun tuntui niin hassulta... =)

Tänään onkin rauhallinen päivä tiedossa, EN meinaa tehdä mitään kummallista joulusiivousta. :D

Nimra munkin mielestä joulu on perhejuhla.. :) Meillä on asiat vielä niin ihanasti että mun vanhemmat ja anoppi tulee tosi hyvin toimeen keskenään, ollaan vietetty jo monta joulua koko porukka yhdessä! Mennään mun vanhempien luo ja anoppi ja puolison sisko tulee sinne kanssa. :) Ens jouluna onkin sitten höösäystä kun on pieni siellä mukana... väkisinkin tulee mieleen viime joulu, jolloin oli sama tilanne... :ashamed: kun kuviteltiin että tänä jouluna olisi jo puolivuotias lapsi jouluhälinässä mukana. :( Mutta onneksi rakenneultra on maanantaina (KÄÄK) niin ehkä sen jälkeen on hyvä mieli. :)

EM ja Dodo 19+4 :heart:
 
Huomenta naiset!

Tästä tulee nyt pelkästään röyhkeä oma napateksti...kommentoin sitten paremmin kun olen "rauhoittunut", mutta pakko saada purattua höyryjä! Meinasin jo eilen illalla tulla purkaamaan, mutta ajattelin josko yö rauhoittaisi, mutta ei... |O ELI ne eiliset joulujuhlat...Yllättävän mukavaa oli, ruoka oli ok:ta (ei tietenkään peittoa Suomen jouluruokaa ;) ), tunnelma ihan jees...Kovia ovat täällä laulamaan joululauluja LUJAA ja Mini oli ihan villinä koko kemut :D Annoin miehen juoda muutaman oluenkin kun lupasin ajaa takaisin "kotiin".

Kymmenen aikohin sitten pikku hiljaa alettiin tekemään lähtöä (mun repaleisen yön takia) ja siitä siten alettiin lähtemään. Siellä oli eräs mieheni työkaverin nainen, jonka olen yhden kerran aiemmin nähnyt ja vaihtanut muutaman sanan. Onko teillä koskaan sellaista ihmistä tullut vastaan, josta ette vain tykkää heti ensi "nuuhkaisulla"? No, tämä on juuri sellainen. En tiedä mikä siinä ihmisessä oli jo aiemmin, mutta kaikki mitä hän suustaan suolsi, mielsin ns. (anteeksi ruma sana) "piilo vit......ksi). Ainoa plussa mikä on niin puhui heti mulle englantia. Tämä siis tapahtui aiemmin. Silloin kysyi heti suoraan olenko raskaana ja koska LA on. Kun sen kerroin niin "kauhisteli" mun pientä vatsaa. Sanoin tyynesti, että en itsekään mikään iso ole alunperin ollutkaan ja aina ultrissa vauva on ollut täysin normaalin kokoinen. Oli ihan ihmeissään (hällä ei siis ole lapsia!). Juttu jäi silloin siihen. No eilen sitten tokas mulle, että koskas se vauva syntyy ja sanoin, että 2 viikkoa laskettuun. Sitten oikein "rääkäisi" ettei voi uskoa kun maha on NIIIIN pieni! Että vauvalla on PAKKO olla joku PAHASTI vialla! :kieh: Ja toisti tämän oikein kahteen otteesen. Mieheni sanoi heti, ettei maha ole pieni ja itsekin sanoin heti, että olen alkujaankin ollut aina todella sirorakenteinen. Tämä kyseinen vain jatkoi hokemistaan (oli humalassa jo), että kyllä joku on vialla vauvassa. SIIS SANONKO.....!!!!! AAAAARRRRGGGGH!!! |O Arvatkaa mikä olo mulle jäi?!? Ihan kuin muutenkaan ei mtkään asiat jännitä ja pyöri mielessä niin miten helvetissä VENTOVIERAALLA naisella voi olla POKKAA sanoa tollasta raskaana olevalle??? Mulle ei tulisi mieleenkään sanoa IKINÄ kellekään mitään tuollaista! Mä harvemmin tunnen oloni väkivaltaiseksi, mutta eilen olisin voinut sahat sen ämmän kahtia. Mulle jäi tosi paha olo. Miehelle jurnutin koko illan ja yö meni jälleen pipariksi. Vatvoin koko yön asiaa päässäni ja olin/olen jo lähes varma taas ettei vauvalla sitten VOI olla mikään hyvin kun maha on niin penteleen pieni. :kieh: :ashamed: No, kokonaisvaltainen kroppasärky kans valvotti jälleen. Mutta koko yön se akka tunki mun uniini ja hoki sitä lausetta...ei hirmu hyvä fiilis ole. Mies joutui menemään vielä aamuksi töihin niin käskin sen lähettää sen akan miehen kautta tietynlaisia terveisiä sille, mutta eihän tuo ukkeli aio mitään sanoa. Harmittaa vaan etten pitänyt eilen huolta että se akka olisi JÄLLEEN kuullut että kaikki on aina ollut vauvalla hyvin mun pienessä masussa. :ashamed:

Aamulla jatkoin jäkätystäni ja en voi muuta kuin ihmetellä...Joko se nainen on mulle jostain tosi kateellinen tai sitten auttamattoman itsekäs tyyppi ketä kuvittelee voivansa päästää suustaan mitä tahansa. En tiedä tietääkö mun historian yleensäkään keskenmenoista ja muista. Mieheni on muutamalle työkaverille maininnut joskus saunaillassa (ts purkanut sydäntään). Mutta pointti on se ettei tollasia vaan sanota (mun mielestä ) toiselle tuntemattomalle ihmiselle. Tiedän, että nää hormonit saa musta vieläkin raivopäisemmän, mutta ketuttaa niin julmetusti ja olen manannut sen akan alimpaan helv....in!

ANTEEKSI ISO purkaukseni! Mutta helpotti ehkä millin verran! :kieh: Koitan nyt saada itseni paremmalle tullelle niin kivempi keskittyä teidän muiden juttuihin!!! :ashamed:

Erittäin tuohtunut Toive81 ja Mini 37+6 :heart:

P.S. Noh, onneksi siellä ei ketään muu kauhistellut "pientä" masuani vaan päin vastoin moni tuli kysymään ettei taida enää kovin kauan mennä syntymään ;) Tämä taas tukee teoriaa siitä ettei tuo masu ole pieni vaan kyseinen nainen on siis TAHALLAAN ilkeä...Ärrr.
 
Toive jätä tollaset omaan arvoonsa, oli vaan sulle kateellinen tollanen eukko!!!
. Mullakin oli esikosta tosi pieni maha ja silti sieltä tuli täysin terve neiti. Ei se mahan koko ole korrelaatiossa vauvan terveyteen.

Tollaset eukot vois viedä ladon taakse
(ei löytynyt äkkiseltään parempaa hymiötä )
 
Toive kaamee akka! |O Ja mistä se muka tietää mitään?! Jos ei ite oo ees koskaan ollut raskaana?! Jätät nyt ihan omaan arvoonsa humalaisten hullujen puheet... mahan kokohan riippuu äidin kropan muodosta, kohdun asennosta, vauvan koosta.... Mut en kyllä ymmärrä et miten kukaan kehtaa tollasta päästää suustaan? Ilmeisen tyhmä ihminen kun ei taida tajuta että mikä on korrektia small talkia ja mikä on vaan suoranaisen typerää... :headwall: Olisit sanonu sille että sussa taitaa olla joku pahasti vialla kun oot niin TYHMÄ, ootko käyny tarkistuttamassa aivokäyrät koska ei nyt NOIN TYHMÄ voi olla... ;)
 
Nimra
Toive Noita tuollaisia kakkakikkare ihmisiä vaan valitettavasti aina jostain putkahtaa tähän maailmaan.., sille ei voi mitään, VAIKKA HALUAISI
Tuollainen on kyllä TODELLA törkeää enkä minäään tuollaista kyllä sietäisi!!!
Ehkä sillä ei vaan ollut kaikki ihan kotosalla...
Ja kun ei vielä omia lapsia ole niin enpä usko, että "tietää" asioista yhtään mitään saati osaa ajatella, joten ole ihan kaikessa rauhassa vain siellä


Minillä EI ole MITÄÄN HÄTÄÄ ja on VARMASTI AIVAN TERVE
Koita ajatella vaan nyt mahdollisimman positiivisesti... vaikka tiedän kyllä, että tuollaisen mamman jälkeen veri saattaa hetken sisuksissa kiehuakkin.. :whistle:

Mulla on siis niin samanlaisia kokemuksia (tosin ei ole ollut kyse masun koosta vaan ihan muuten vaan ) niin miehen ex:stä osat on sellaisia..., että huh huh :eek: :eek: kaksi niistä on yrittänyt meitä erottaa jo viimoset 3 v ja ... voih, kun miettiikin niitä huonoja aikoja :'( pettämistä ... ONNEKSI EI ENÄÄ
Vaikka ei kai se "pelko" ihan kokonaan koskaan häviä... :snotty: ?

Mulla on siis todellakin tuollaisia "tuttuja" ja ne on niin |O |O |O Joten olen hengessä mukana, mutta rauhoitu kuitenkin ystäväiseni


Vielä tuosta Minin terveydestä, että tosiaan kyllä teidän prinsessa ON TERVE. Mullahan tuli aina välillä.. kun erehdyin alussa lukemaan tuon erään ketjun "tietotulvaa" :headwall: :headwall: niin mietin, että miten sairaaksi olenkaan tyttöäni tekemässä..., kun syön ja juon ja no siis kaikkea mahdollista kun tekee.., mutta olemme kuitenkin mieheni kanssa sitä mieltä, että jos lapsella olisi ollut jokin "vika" tai vamma niin se olisi ollut jokatapauksessa, joten ei kannata tuollaisia miettiä!! Ja kun ultrassakin on kaikki aina hyvin ollut niin EI HÄTÄÄ :hug:

Tosiaan tuo hysteerisyys on kyllä pahempi varmaan kuin se, että elää stressitöntä ja normaalia elämää, mutta JOKAINEN tekee kuten näkee ITSE PARHAAKSI myös siis hysterisoi jos niin haluaa :D Mule vaan sanottiin aina, että syömättä ja juomatta jättäminen ei saa lasta terveeksi, jos hänellä jokin "vika" on, joten maalaisjärki käteen B) Näin siis mulle laukastiin ja ainoa mitä vältin raskaana ollessa oli maksa ;)

Menipäs nyt ihan ohi aiheen :LOL: :LOL: :ashamed:

ElinaMaria ja Mymmyryy Kiva, että teidänkin mielestä joulu on PERHEjuhla
Mulle se on oikeastaan ollut AINA lähinnä tosiaan hetki rauhoittumiseen ja voimien keräämiseen ensi vuodelle.. En oikein koskaan ole osannut odottamalla odottaa sitä lahjojen määrää ja yleensäkin kulutushysteriaa :headwall: Joillekin ne lahjat on taas se "juttu" :snotty:

Mymmyryy Kiitos, että jaksat juttujani lueskella :hug: Toivottavasti päänsärky helpottaa ja saat siivoskeltua :p Joo, ne itkukohtaukset on kyllä tuttuja...ja niitä tuli sit välillä ihan missä vaan :eek: :LOL:

-Nimra-

Mulla on nyt sektiosta 2 vko ja 1 p ja tänään meinasin, että tämä mamma pistää asunnon ojennukseen ja siivoan sit jokaisen paikan minkä vaan löydän :D Ei täällä olekaan kukaan siivonnut sit mun synnytyksen jälkeen.. (kerran pesasin lattioita )... :eek: Joten NYT ON AIKA!! vaikka kai se "varo"aika on 4 vko, mut mä olen niiiiin hyvässä kunnossa, joten kestän siivota ja mies kyllä vielä matot pihalle :heart:

Päivänjatkot kaikille
 
Huomenta muruset!
mymmyryy mulla alkoi kasvaa masu tosi nopeeta. Turvotustahan se varmasti oli... Mut löysempii puseroita oli pakko alkaa käyttää. Olisko sulla hormoonit hullaantuneita raskaudesta ja se sit aiheuttaa ton "turpoomisen"? Mulla ainakin heti kroppa reagoi raskauteen. Niin se on.
Toivottavasti jaksat tehdä kaikki mitä täytyy jouluksi. Mä tosiaankin oon innostunut siivoo senkin takia kun meil oli sitä remppaa: kauhee sotku ja toisekseen sen takii et kun tuun sairaalasta sen haavan kans en pysty tekee mitään. Mies saa sit imuroida jos tarttee. Ihan kiva kun talo on siisti, koska vieraita tulee varmasti käymään sit ihan tarpeekseen. Mä kun en leivo ollenkaan, niin muut jouluruuat ja joulujutut aion nyt nauttii. AINUT juttu joka ketuttaa on et kaipaan glögiä! :'( Täällä kun saa kaupasta vaan alkoholillista. :headwall: Ens jouluna sit vedän molempii: alkoholitonta ja alkoholillista kaksin käsin.......
SS Onnee pakkauksesta!
Kannattaa tosiaankin olla pienempiäkin vaatteita olemassa, vaikka vaavi kasvaiskin huimaa vauhtia. Minäkin tykkään ettei vauva huku totaalisesti vaatteisiin. ;)
EM peppu on aika kova kans jonnekkin aika loppuun asti, eli voi olla hankala sanoo kumpi se on, jopa ammatti-ihmisten. Mut ne tosiaankin tuntee helposti et on jompi kumpi... Kivat suunnitelmat teil on kans jouluksi. Kyllä joulu on perhe juhla. Pahaa tekee ihmisille jotka sen yksin joutuvat viettää. Sellaista joulua ei kenellekkään soisi. :ashamed:
Toive nyt unohdat sen akan puheet. Tyhmä akka. :headwall: Mä kun odotteli esikoista kaikki kauhistelivat et HERRA JUMALA MITEN ISO OLET!!!!! Minkäs mä sille pystyin kun vauva vaan kasvoi ja vettä oli sairaana. Sanoin vaan takas et meille tulee kunnollisen kokoinen vauva ja niinhän siinä kävi. Ihmisillä oli aivan kauhee stressi mun läskien takia. :kieh: Itse tiesin et ne kyl tippuu itsestään kun niiden aika on ja niinhän siinä kävi.
Nyt on tilanne toinen. :headwall: Ihmiset sanoo et hitsi sä oot pieni tällä kertaa. Eilen viimeks yks tuttu kommentoi et mulle ei oo tullut kiloi reisiin tai naamaan. :headwall: Sanoin vaan et kiitos. Sit se kysyi et onko vauva ok. Johon sanoin et vauva on normaalia kokoa ja kaikki on hyvin, kiitos. Eli yhteenvetona: KOSKAAN ei taida olla ihmisille mieliksi miten tahansa on. Jos nyt niil ei oo mitenkään kaunista sanottavaa, niin olisivat hiljaa. :$
Nimra Mulla meni kans kaks viikkoo et aloin tekee pikku hiljaa enemmän asioita. Ainut mitä kantsii vältellä kauemminkin on painavien tavaroiden nostelu jne.
Missä tosiaankin ovat MyAngels, Miikkis, Pamu ja muut?????????????

NP ja Tirri :xmas: 38+2
 
Toive juu eipä se mahan koko mittään kerro =) Ehkä se nainen ol vaa kateelline, ko nii "pien" massu on ku jos sen kauhukuvissa se ite paisuis sit äärettömästi ja sille jäis monen monta lisäkiloa. Jos on siro jo muutenkin ni eihä sitä aina paisu samal tavalla ku jotkut vaikka kuin kaikki ois masussa hyvin. Aattele vaikka heitäkin, jotka (ainaki väittävät) eivät tiedä olleensa raskaana enne ku menevät synnyttämään. Ei kai heilläkään maha oo voinu älyttömästi kasvaa jos ei sitä muka huomaa :p Minillä on varmasti kaikki hyvin, elä turhaan ota ressiä tuommosen ajattelemattoman humalaisen puheista :hug:

Nimra eikö sun kannattais kummiski levätä vielä? Jos mies siivoaisi? Sektion jälkeen ei kummiskaa oo hyvä rehkiä liiaksi.

Uusi päivä ja uudet kujjeet.. Ny on myttyki alkanu möyrimään ja potkimaan useammin, tai siis mie oon alkanu huomaamaan ne. Eikä siis istukka taida enää niin paljoa haitata sitä tuntemista. Flunssa iski ja kurkkukipu vaivaa, mutta onneks jo varmaan menossa pois vaikka vasta pari pvää sitten tuli :p

SS & mytty 24+1
 
suukkis kivaa että mytty möyrii! Sehän voi olla että se istukka "liikkuu" samalla kun kohtu kasvaa... et tavallaan siirtyy vähän. Ja onhan mytty jo iso vesseli niin tunteehan ne potkut jo. :) Se on kyllä hassua, aina kun vauva potkii niin tulee sellainen pieni hymy naamalle... :D Pikaista paranemista! toivotaan että katoais flunssat jouluksi! :hug:

EM
 
Kiitos EM! Ja juu, se kyl kasvaa nii vinhaa vauhtia, et tuntee kummasti jo niit potkui vahvemmin. Mieski iha innoissaa ku tos ykski päivä se potki iha suoraan kädelle ku mies piti kättä siinä, josko jotain tuntis. Se o nii ihana katsoa senkin ilmeen kirkastumista ja sitä, ku se sit halaa ku on nii onnellinen :heart: Ja mie oon kyl mielissäni, et tää flunssa tuli nyt. Ni josko sit jouluna ois paremmal tolalla :) Mies tosin on koko aaton töissä :| Tai menee aamulla ja tulee kasin mais illalla. Eli onneks ees se iha ilta saadaa olla yhes. Meen varmaa anoppilaan sit aatoks päiväl ettei tarvihe yksin joulua viettää :)
 
suukkis sehän on vähän harmi että joutuu mies olee töissä... no mut onneks et joudu yksin olemaan. :) Ja saatte sitten illalla silitellä massua yhdessä! :D

Vitsit tää mun maha on jo iso! Onkohan se jo liian iso?! :p Ehkä se vaan tuntuu musta... :LOL: Tai sit mä oon syöny lähipäivinä liikaa suklaata!!! :D

EM pallomaha ja Dodo 19+4
 
Mie syön iha liikaa makeeta.. pitäs jättää ne kokonaa mut itsekuri ei taasen oo niit parhaimpia.. Mut jospa tässä ny petrais, ettei sit hirmusti kaduta synnytyksen jälkee ku on nii pahasti kertyny liikakiloja, joita ei saa karistettua millää :D
 
EM mul o neuvola samana pvänä :D klo 12.30 jos oikee muistan.. Ai kamala.. must tuntuu et sillo mulle o tullu jo vaiks neljäki kiloo lisää.. Ku ny ei viimeks ollu ku se puol kiloo lähtöpainoon verraten, mut ny on jo tainnu ainaki yks kilo ellei 1,5 kilooki tulla.. Noh, eihä se onneks paljoa oo =) Mut pelottaa, et jos se on vast alkua ja lopus huomaa et tullu joku 20kg lisää..
 
Uuna hui :eek: Tai nii no.. Kyl miu kamullakin tuli samas ajas 10kiloo lisää ko miulta ol lähteny noin kilo (sillo alussa). Et onha se tosi yksilöllistä. Mut kuha ny kokonaispainomuutos pysyis siin noin +15 iha enimmillää.. Siittä enempää en kyl millää haluis..
 
Joo emmä ymmärrä, noista varmaan ainaki se 8 kiloo on tullu viimesen 8 vkon aikana et elä yhtään murehi EM viidestä kilostasi :kieh: Vois kyl vähän hidastuu tää painonnousu... Mun kaveri kans hankki yhteensä raskausaikana 24 kg :kieh: Et toivottavasti en ihan sinne asti pääse. :kieh:
 
Noh, en mä siitä nyt stressiä ota tuosta painosta. Kattoo nyt miten se tässä menee ja sit jos näyttää siltä nii sit täytyy alkaa kevyelle dieetille. :D Mä en muutenkaan oo kauheen kriittinen painoni suhteen ollu, must sen on tärkeempää et miltä peilissä näyttää ku et mitä vaaka näyttää. :/ Mut TURHAMAINEN oon. Sen tunnustan heti!! :LOL:
 

Yhteistyössä